Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33190000-8 - МЕДИЧНЕ ОБЛАДНАННЯ ТА ВИРОБИ МЕДИЧНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ РІЗНІ (33198200-6 - ПАПЕРОВІ СТЕРИЛІЗАЦІЙНІ ПАКЕТИ ЧИ ОБГОРТКИ - НК 024:2019 - 13735 - РАЗОВЕ ОПАКОВАННЯ ДЛЯ СТЕРИЛІЗАЦІЇ (ПАКЕТИ ДЛЯ АВТОКЛАВУВАННЯ))
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2021-10-28-004288-c 74a65f96ece24b4f8681aeb1b186904c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Прокопенко Тетяна Вікторівна

+380635174771 kremenlik@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне медичне підприємство "Лікарня інтенсивного лікування " Кременчуцька"
Код ЄДРПОУ: 41318879
Місцезнаходження: 39602, Україна , Полтавська обл., Кременчук, вул. Павлова, 2
Контактна особа: Прокопенко Тетяна Вікторівна
+380635174771
kremenlik@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2021 15:35
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2021 10:00
Початок аукціону: 09 листопада 2021 13:28
Очікувана вартість: 90 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Місцезнаходження замовника: Україна, Полтавська область, Кременчук, вул. Павлова, 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у п. 3, ч.1 статті 2 Законі України «Про публічні закупівлі». Закупівля здійснюється відповідно 1–3 пункту 3-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону про закупівлі, у редакції з урахуванням Закону від 01.07.2021р №1599-І, (3-1 Установити, що на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Рулони пласкі (Пакети для автоклавування) 200*200
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39602, Україна, Полтавська область, місто Кременчук, вул. Павлова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33198200-6 — Паперові стерилізаційні пакети чи обгортки
НК 024:2019: 13735 — Разове опаковання для стерилізації
10 шт
Рулони пласкі (Пакети для автоклавування) 200*250
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39602, Україна, Полтавська область, місто Кременчук, вул. Павлова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33198200-6 — Паперові стерилізаційні пакети чи обгортки
НК 024:2019: 13735 — Разове опаковання для стерилізації
10 шт
Рулони пласкі (Пакети для автоклавування) 200*300
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39602, Україна, Полтавська область, місто Кременчук, вул. Павлова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33198200-6 — Паперові стерилізаційні пакети чи обгортки
НК 024:2019: 13735 — Разове опаковання для стерилізації
10 шт
Рулони пласкі (Пакети для автоклавування) 200*350
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39602, Україна, Полтавська область, місто Кременчук, вул. Павлова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33198200-6 — Паперові стерилізаційні пакети чи обгортки
НК 024:2019: 13735 — Разове опаковання для стерилізації
10 шт
Рулони пласкі (Пакети для автоклавування) 200*400
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39602, Україна, Полтавська область, місто Кременчук, вул. Павлова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33198200-6 — Паперові стерилізаційні пакети чи обгортки
НК 024:2019: 13735 — Разове опаковання для стерилізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з моменту отримання Покупцем рахунку-фактури та видаткової накладної. Відвантаження товару здійснюється після підписання Договору. Всі розрахунки за Договором здійснюються в національній валюті України. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2021 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МАУРІНА ГАЛИНА ВОЛОДИМИРІВНА" 67 490,00
UAH з ПДВ
67 490,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РЯБУХА КРІСТІНА МИКОЛАЇВНА" 81 000,00
UAH з ПДВ
69 040,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАНТ" 82 604,00
UAH з ПДВ
69 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2021 16:09
Електронний підпис
05 листопада 2021 16:08
Паспорт та ІНН.PDF.p7s
05 листопада 2021 16:08
Проект договору.pdf.p7s
05 листопада 2021 16:08
МТВ.pdf.p7s
05 листопада 2021 16:08
Комерційна пропозиція.pdf.p7s
05 листопада 2021 16:08
Документи на товар.pdf.p7s
05 листопада 2021 16:03
Електронний підпис
05 листопада 2021 16:02
Комерційна пропозиція.pdf
05 листопада 2021 16:02
Паспорт та ІНН.PDF
05 листопада 2021 16:02
Лист згода на обробку даних.pdf
05 листопада 2021 16:02
Проект договору.pdf
05 листопада 2021 16:02
Документи на товар.pdf
05 листопада 2021 16:02
МТВ.pdf

Публічні документи

05 листопада 2021 12:55
Електронний підпис
05 листопада 2021 12:53
Витяг з ЄДР 2 .pdf
05 листопада 2021 12:53
Дод. 4 Договір.pdf
05 листопада 2021 12:53
Iнструкцiя_18.pdf
05 листопада 2021 12:53
Додаток_до_декларацii.pdf.p7s
05 листопада 2021 12:53
Витяг з ЄДР 1.pdf.p7s
05 листопада 2021 12:53
Дод. 3 комерційна п-ція (1).pdf.p7s
05 листопада 2021 12:53
Дод. 4 Договір.pdf.p7s
05 листопада 2021 12:53
Витяг з ЄДР 4.pdf.p7s
05 листопада 2021 12:53
Сертифікат 2 .pdf.p7s
05 листопада 2021 12:53
Додаток до декларації .pdf
05 листопада 2021 12:53
Паспорт якості (2).pdf
05 листопада 2021 12:53
Витяг з ЄДР 4.pdf
05 листопада 2021 12:53
Дод. 3 комерційна п-ція (1).pdf
05 листопада 2021 12:53
Паспорт якості (2).pdf.p7s
05 листопада 2021 12:53
Витяг з ЄДР 2 .pdf.p7s
05 листопада 2021 12:53
Ідентифікаційний код .pdf.p7s
05 листопада 2021 12:53
Гарантійний лист (2).pdf.p7s
05 листопада 2021 12:53
Витяг з ЄДР 3docx.pdf.p7s
05 листопада 2021 12:53
Ідентифікаційний код .pdf
05 листопада 2021 12:53
Додаток до декларації .pdf.p7s
05 листопада 2021 12:53
Сертифікат 2 .pdf
05 листопада 2021 12:53
Додаток_до_декларацii.pdf
05 листопада 2021 12:53
Iнструкцiя_18.pdf.p7s
05 листопада 2021 12:53
Гарантійний лист (2).pdf
05 листопада 2021 12:53
Витяг з ЄДР 3docx.pdf
05 листопада 2021 12:53
Витяг з ЄДР 1.pdf
05 листопада 2021 12:53
Висновок на рулони .pdf.p7s
05 листопада 2021 12:53
Висновок на рулони .pdf

Публічні документи

08 листопада 2021 09:52
Електронний підпис
08 листопада 2021 09:51
мтв.pdf
08 листопада 2021 09:51
Лист-авторизація виробника.pdf
08 листопада 2021 09:51
Декларация ЕSC 2020.pdf
08 листопада 2021 09:51
Legalized annex to power of attorney HUNT.pdf
08 листопада 2021 09:51
Сертификат ECS февраль 2021.pdf
08 листопада 2021 09:51
Legalized power of attorney HUNT.pdf
08 листопада 2021 09:51
Статут модельний.pdf
08 листопада 2021 09:51
Заключение СЕС ECS.pdf
08 листопада 2021 09:51
Выписка Хант май 2018.pdf
08 листопада 2021 09:51
Договір.pdf
08 листопада 2021 09:51
Витяг з реєстру.pdf
08 листопада 2021 09:51
св-во ПДВ Хант.pdf
08 листопада 2021 09:51
Протокол 31.10.2018.pdf
08 листопада 2021 09:51
Додаток СЕС ECS.pdf
08 листопада 2021 09:51
персон дані.pdf
08 листопада 2021 09:51
цінова проп.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МАУРІНА ГАЛИНА ВОЛОДИМИРІВНА"

ФОП "РЯБУХА КРІСТІНА МИКОЛАЇВНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МАУРІНА ГАЛИНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#2144122167
Переможець 67 490,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2021 16:30

Документи

11 листопада 2021 16:26
Електронний підпис
11 листопада 2021 16:17
Рішення про переможця

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2021 16:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МАУРІНА ГАЛИНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#2144122167
67 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 листопада 2021 16:26
Електронний підпис
11 листопада 2021 16:17
Рішення про переможця

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 10:18
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 11:33
додугода Мауріна.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 11:32
Електронний підпис укладений
19 листопада 2021 13:48
Договор Мауріна.pdf укладений
19 листопада 2021 13:47

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Рулони пласкі (Пакети для автоклавування) 200*200 10 шт 800,00
UAH
Рулони пласкі (Пакети для автоклавування) 200*250 10 шт 950,00
UAH
Рулони пласкі (Пакети для автоклавування) 200*300 10 шт 1 450,00
UAH
Рулони пласкі (Пакети для автоклавування) 200*350 10 шт 1 650,00
UAH
Рулони пласкі (Пакети для автоклавування) 200*400 10 шт 1 899,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони вирішили зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 638
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Рулони пласкі (Пакети для автоклавування) 200*200 5 шт 800,00
UAH
Рулони пласкі (Пакети для автоклавування) 200*250 5 шт 950,00
UAH
Рулони пласкі (Пакети для автоклавування) 200*300 1 шт 1 450,00
UAH
Рулони пласкі (Пакети для автоклавування) 200*350 1 шт 1 650,00
UAH
Рулони пласкі (Пакети для автоклавування) 200*400 1 шт 1 899,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 13 749,00
UAH