Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
GBN G.1-218-182:2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works". Services on current average repair of the highway of the general use of the state value T-06-11 Stavyshche - Brusyliv - Popilnya on sites km 0 + 000 - km 13 + 000, km 14 + 400 - km 16 + 700, km 39 + 460 - km 40 +260, km 47 + 600 - km 58 + 602, Zhytomyr region (with development of design documentation) (45230000-8. Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 03451526 |
Місцезнаходження: | 10029, Україна , Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16 |
Контактна особа: |
Курко Вікторія Олексіївна 380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Zhytomyr Oblast |
National ID: | 03451526 |
Contact point: |
Kurko Viktoriya Oleksiivna 380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 жовтня 2021 14:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 грудня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 25 січня 2022 13:20 |
Очікувана вартість: | 717 178 071,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 585 890,36 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія, надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15 грудня 2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 3 585 890,36 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов'язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Житомирській області код ЄДРПОУ: 03451526 IBAN: UA528201720343261002100001085 банк: ГУ ДКСУ у Житомирській області, Державна казначейська служба України, м. Київ. У разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення тендерної встановлюється замовником виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота). Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі (частина восьма стаття 12 Закону). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 3585890.36 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю вимагається. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 1 % вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: перевищує строк дії Договору не менше ніж на 30 календарних днів та встановлено до ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬31 січня 2024 р. Забезпечення виконання договору вноситься переможцем процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Банківська гарантія - безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 р. № 639 (зі змінами) та такої, що не суперечить вимогам Замовника, викладеним у цій документації. Надана як забезпечення виконання договору банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок банку-гаранта у разі порушення принципалом (учасником-переможцем) свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплатити кошти бенефіціару (замовнику) за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів. Крім того, банківська гарантія повинна бути безвідкличною на весь період дії договору. Банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок гаранта виплатити Замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває у стадії ліквідації. Реквізити Замовника: Служба автомобільних доріг у Житомирській області (код ЄДРПОУ 03451526), UA528201720343261002100001085 в Державній казначейській службі України, м. Київ. Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 30 календарних днів. Усі витрати, пов’язані з оформленням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Вимоги щодо забезпечення виконання договору не змінюють вимог щодо професійної компетентності учасника. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором. Способи повернення учаснику процедури закупівлі наданого забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається (особисто в руки уповноваженому представнику учасника або поштою) учаснику за його письмовим зверненням. Забезпечення виконання Договору не повертається та підлягає перерахуванню до відповідного бюджету у випадку невиконання договірних зобов’язань. Забезпечення виконання Договору не повертається та підлягає перерахуванню до відповідного бюджету у випадку невиконання Підрядником його договірних зобов’язань Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Publication date: | 28 жовтня 2021 14:14 |
Enquiries until: | 10 грудня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 16 грудня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 грудня 2021 09:00 |
Information
Estimated total value: | 717 178 071 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 3 585 890 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | замовник має право здійснювати попередню оплату послуг у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості послуг, передбачених на поточний рік при отриманні погодження від головного розпорядника коштів на строк не більше трьох місяців в межах поточного бюджетного періоду. Виконавець отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для надання послуг матеріальних ресурсів. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Надання послуг | бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Виконавця. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні п.2 ч.1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами форми №КБ-2в і форми №КБ-3 | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2021 16:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 грудня 2021 16:25 |
Додатки до ТД зі зміною 2.doc | |
06 грудня 2021 16:25 |
Проект договору зі зміною 2.doc | |
06 грудня 2021 16:22 |
ТД поточний середній Т-06-11 проектуй-будуй зі зміною 2.doc | |
06 грудня 2021 16:22 |
перелік змін до ТД Т-06-11 2.pdf | |
23 листопада 2021 16:23 |
Проект договору зі змінами.doc | |
23 листопада 2021 16:22 |
Додатки до ТД зі змінами.doc | |
23 листопада 2021 16:20 |
ТД поточний середній Т-06-11 проектуй-будуй зі змінами.doc | |
23 листопада 2021 16:20 |
перелік змін до ТД Т-06-11.pdf | |
28 жовтня 2021 14:20 |
ЗКР проектні Т-06-11.pdf | |
28 жовтня 2021 14:20 |
Зведена відомість обсягів робіт Т-06-11.pdf | |
28 жовтня 2021 14:20 |
завдання Т-06-11 окремими длянками.pdf | |
28 жовтня 2021 14:20 |
Додатки до ТД.doc | |
28 жовтня 2021 14:20 |
ТД поточний середній Т-06-11 проектуй-будуй.doc | |
28 жовтня 2021 14:20 |
Проект договору.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-09-000022 ● 2f5c3427d6024ef39590ac426796a94d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 серпня 2022 21:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.08.2022 №179
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 09.08.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 09.08.2022 № 179
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2021-10-28-003304-c 28.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-11 16:47:01
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-06-11 Ставище – Брусилів – Попільня на ділянках км 0+000 – км 13+000, км 14+400 – км 16+700, км 39+460 – км 40+260, км 47+600 – км 58+602, Житомирська область (з розробкою проектної документації) (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-10-28-003304-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Просимо надати пояснення:
1)Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» у складі тендерної пропозиції надав довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (надання послуг) від 16.12.2021 № 1176/13.
При цьому Товариство з обмеженою відповідальністю «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» у складі тендерної пропозиції не надало копії наказів про призначення на посаду машиніста котка Якубчака Леоніда Олександровича та на посаду водія автотранспортних засобів Протоцького Анатолія Францевич. Яким чином Товариство з обмеженою відповідальністю «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» дотримало вимогу п.4 Додатку № 3 до тендерної документації.
2) відповідно до п. 1 додатку №3 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо).
Згідно додатку 6 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», який надано учасником – переможцем, для виконання обсягу робіт необхідно використання окремих будівельних машин і механізмів, а саме: трактор.
Чому в інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) від 10.12.2021 № 1917/6, наданої Товариством з обмеженою відповідальністю "Онур Конструкціон Інтернешнл", не вказано трактор .
3) Також згідно п.3 додатку № 3 до тендерної документації учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні)/вимірювальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі.
Для документального підтвердження наявності випробувальної(-их)/вимірювальної (-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати:
- довідку в довільній формі щодо наявності власної або залученої випробувальної (-их)/вимірювальної(-их) дорожньої(-их) лабораторії(-й) для проведення вхідного та операційного контролю із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг.
Так, учасник-переможець Товариство з обмеженою відповідальністю "Онур Конструкціон Інтернешнл" в складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність випробувальної/вимірювальної дорожньої лабораторії від 10.12.2021 року №1917/19 та надав копію договору оренди обладнання № 1-ЛБ-0 від 07.04.2020 терміном дії до 01.03.2023 року включно. Яким чином Товариство з обмеженою відповідальністю "Онур Конструкціон Інтернешнл" підтвердив спроможність виконання контролю якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі та виконав вимоги п.3 додатку № 3 до тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-15 15:29:05
пояснення на запит
Щодо пояснень на запит ДАСУ від 11 серпня 2022 року
(UA-2021-10-28-003304-c)
Надаю пояснення через електронну систему закупівель на запит Державної аудиторської служби України Північно-східний офіс Держаудитслужби в межах проведення моніторингу закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-06-11 Ставище – Брусилів – Попільня на ділянках км 0+000 – км 13+000, км 14+400 – км 16+700, км 39+460 – км 40+260, км 47+600 – км 58+602, Житомирська область (з розробкою проектної документації) (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-10-28-003304-c).
Питання: 1)Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» у складі тендерної пропозиції надав довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (надання послуг) від 16.12.2021 № 1176/13. При цьому Товариство з обмеженою відповідальністю «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» у складі тендерної пропозиції не надало копії наказів про призначення на посаду машиніста котка Якубчака Леоніда Олександровича та на посаду водія автотранспортних засобів Протоцького Анатолія Францевича. Яким чином Товариство з обмеженою відповідальністю «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» дотримало вимогу п.4 Додатку № 3 до тендерної документації.
Відповідь: Згідно вимог п. 4 Додатку №3 до тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвіду роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/цивільно-правова угода за формою та мінімальною кількістю працівників.
На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників (II етап. Будівельно-монтажні роботи), яка міститься в довідці, надати копії трудових книжок або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво (при наявності), або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору про закупівлю, або інших документів, передбачених чинним законодавством України, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.
Товариством з обмеженою відповідальністю «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» у складі тендерної пропозиції надано довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (надання послуг) від 16.12.2021 № 1176/13 (файл «11. Довідка про наявність працівників (I_II етап) дод 3.pdf»), згідно п. 31 якої зазначено машиніста котка Якубчака Леоніда Олександровича та згідно п. 63 водія автотранспортних засобів Протоцького Анатолія Францевича.
З урахуванням вимог частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 р. №922-VIII в редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 р. № 114-IX (зі змінами) (далі - Закон), учаснику ТОВ «СП «АВТОСТРАДА» оприлюднено в електронній системі закупівель 13.01.2022 року о 10:08 повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, в т.ч. щодо ненадання копій наказів про прийняття працівників Якубчака Леоніда Олександровича (машиніста котка самохідного з рівними вальцями) та Протоцького Анатолія Францевича (водія авторанспортних засобів).
Своєю чергою, згідно з абзацом першим частини дев’ятої статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до абзацу другого частини дев'ятої статті 26 Закону замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням уточнених або нових документів, що були завантажені учасником через електронну систему закупівель протягом 24 годин, та самостійно приймає рішення щодо їх відповідності вимогам, встановленим в тендерній документації.
На виконання розміщеного повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ «СП «АВТОСТРАДА» 14.01.2022 року о 07:44 (файл «2. Працівники. rar», в складі якого містяться файли «5.17 Якубчак.pdf» та «3.17 Протоцький.pdf») завантажено копії наказів про призначення на посаду машиніста котка самохідного з рівними вальцями Якубчака Леоніда Олександровича та на посаду водія автотранспортних засобів Протоцького Анатолія Францевича.
Таким чином, Учасником «СП «АВТОСТРАДА» дотримано вимоги п. 4 Додатку №3 до тендерної документації; тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації.
Питання: 2) відповідно до п. 1 додатку №3 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). Згідно додатку 6 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», який надано учасником – переможцем, для виконання обсягу робіт необхідно використання окремих будівельних машин і механізмів, а саме: трактор. Чому в інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) від 10.12.2021 № 1917/6, наданої Товариством з обмеженою відповідальністю "Онур Конструкціон Інтернешнл", не вказано трактор.
Відповідь: Згідно вимог п. 1 Додатку №3 до тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо):
В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає завірені належним чином власником копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку).
Вимогами тендерної документації не передбачалось конкретного переліку техніки, яка має бути обов’язково зазначена Учасником процедури закупівлі в довідці щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо).
Учасником ТОВ "Онур Конструкціон Інтернешнл" надано інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) від 10.12.2021 № 1917/6, що відповідає вимогам тендерної документації.
На виконання вимог Додатку 6 до тендерної документації учасником ТОВ "Онур Конструкціон Інтернешнл" у складі тендерної пропозиції завантажено гарантійний лист, в якому міститься ствердження про зобов’язання Учасника виконати роботи (надати послуги) по предмету закупівлі (ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-06-11 Ставище – Брусилів – Попільня на ділянках км 0+000 – км 13+000, км 14+400 – км 16+700, км 39+460 – км 40+260, км 47+600 – км 58+602, Житомирська область (з розробкою проектної документації) (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)) згідно Додатку № 6 «Технічне завдання» та відповідно до умов проекту договору, викладеному в Додатку № 5 тендерної документації, за кінцеву ціну, що буде подана учасником на електронному аукціоні.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ "Онур Конструкціон Інтернешнл" відповідає вимогам тендерної документації.
Питання: 3) Також згідно п.3 додатку № 3 до тендерної документації учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні)/вимірювальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. Для документального підтвердження наявності випробувальної(-их)/вимірювальної (-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати: - довідку в довільній формі щодо наявності власної або залученої випробувальної (-их)/вимірювальної(-их) дорожньої(-их) лабораторії(-й) для проведення вхідного та операційного контролю із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг. Так, учасник-переможець Товариство з обмеженою відповідальністю "Онур Конструкціон Інтернешнл" в складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність випробувальної/вимірювальної дорожньої лабораторії від 10.12.2021 року №1917/19 та надав копію договору оренди обладнання № 1-ЛБ-0 від 07.04.2020 терміном дії до 01.03.2023 року включно. Яким чином Товариство з обмеженою відповідальністю "Онур Конструкціон Інтернешнл" підтвердив спроможність виконання контролю якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі та виконав вимоги п.3 додатку № 3 до тендерної документації.
Відповідь: Згідно вимог п. 3 Додатку №3 до тендерної документації, Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні)/вимірювальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі.
Для документального підтвердження наявності випробувальної(-их)/вимірювальної (-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати:
- довідку в довільній формі щодо наявності власної або залученої випробувальної (-их)/вимірювальної(-их) дорожньої(-их) лабораторії(-й) для проведення вхідного та операційного контролю із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг;
- копію чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору про залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником (надається щодо залученої(их) лабораторії(й));
- гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час надання послуг вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі;
- документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво або рішення про атестацію (сертифікацію), або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником.
Учасником ТОВ "Онур Конструкціон Інтернешнл" на виконання вимог п. 3 Додатку №3 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції надано:
- довідку про наявність випробувальної/вимірювальної власної дорожньої лабораторії від 10.12.2021 року №1917/19 для проведення вхідного та операційного контролю із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг;
- гарантійний лист від 10.12.2021 року №1917/21 про те, що під час надання послуг вимірювальна лабораторія, буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі;
- свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями центральної випробувальної лабораторії ТОВ "Онур Конструкціон Інтернешнл" від 01.03.2018 року №РА 158/18, дійсне (чинне) на дату його подання Учасником з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації)
Щодо надання Учасником "Онур Конструкціон Інтернешнл" копії договору оренди обладнання № 1-ЛБ-0 від 07.04.2020 року, то Закон не містить прямої заборони для учасника надавати додаткову інформацію у складі тендерної пропозиції. Законом також не встановлено, що подання учасником додаткової інформації, яку замовник не вимагав, є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Таким чином, Товариство з обмеженою відповідальністю "Онур Конструкціон Інтернешнл" підтверджено спроможність виконання контролю якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі, тендерна пропозиція Учасника відповідає вимогам тендерної документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення на висновок про результати моніторингу
2022-08-31 15:42:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результати аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону установлено порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | Номер провадження 240/21368/22/21444/22 від 21.09.2022р. |
Дата публікації: | 22 вересня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 240/21368/22/21444/22 |
Дата відкриття провадження: | 21 вересня 2022 |
Документи:
22 вересня 2022 16:38
|
Електронний підпис |
22 вересня 2022 16:37
|
позов Держаудитслужба Т-06-11.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 03451526 |
Місцезнаходження: | 10029, Україна, Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 січня 2022 10:08
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 січня 2022 10:21
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 січня 2022 13:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
710 004 000,00
UAH з ПДВ
|
706 417 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» |
715 500 000,00
UAH з ПДВ
|
710 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" #32851616 |
Переможець |
706 417 800,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2022 16:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 лютого 2024 14:24
|
31_4_12 від 07.02.24.pdf | зміни до договору |
08 лютого 2024 14:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2024 14:11
|
31_3_300 від 29.12.23.pdf | зміни до договору |
02 січня 2024 14:07
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2022 14:05
|
договір №31 від 18.02.22 Т-06-11.pdf | укладений |
18 лютого 2022 13:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору до 31 грудня 2024 року. Сума договору після внесення змін: 706 417 800,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 31 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 31/3/300 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з продовженням строку дії Договору по 31 грудня 2024 року, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії забезпечення виконання Договору по 31 січня 2025 року. Сума договору після внесення змін: 706 417 800,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 31 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 31/4/12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |