Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплект: кітель та штани чоловічі, кітель жіночий та спідниця
Очікувана вартість
476 925,00 UAH
UA-2021-10-28-003245-b ● b8d0ad397c04498a8e2d1e0d74d4addb
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 08571340 |
Місцезнаходження: | 79007, Україна , Львівська обл., Львів, 79007, Львівська обл., місто Львів, ВУЛ. КЛЕПАРІВСЬКА, будинок 35 |
Контактна особа: |
Маруня Ірина Михайлівна 032 2331511 i.marunja@ldubgd.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 жовтня 2021 18:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2021 15:44 |
Очікувана вартість: | 476 925,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 384,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18110000-3: Формений одяг
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
135 комп.
Комплект: кітель та штани чоловічі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79007, Україна, Львівська область, Львів, Клепарівська,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
30 комп.
Комплект: кітель жіночий та спідниця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79007, Україна, Львівська область, Львів, Клепарівська,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Відповідно умов договору | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 листопада 2021 12:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 листопада 2021 12:10 |
Зміни до тендерної документації Комплекти кітель та шт і сп..docx | |
02 листопада 2021 12:10 |
Тендерна документація Комплекти кітель, штани та спідниця зі змінами.doc | |
28 жовтня 2021 18:15 |
Проєкт договору Кітель і штани, спідниця.docx |
02 листопада 2021 12:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 листопада 2021 12:10 |
Зміни до тендерної документації Комплекти кітель та шт і сп..docx
|
|||
02 листопада 2021 12:10 |
Тендерна документація Комплекти кітель, штани та спідниця зі змінами.doc
|
|||
28 жовтня 2021 18:15 |
Проєкт договору Кітель і штани, спідниця.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-10-28-003245-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "АСТРА ЛЮКС", Код ЄДРПОУ:19255777
Дата подання: 29 жовтня 2021 12:23
Дискримінаційна вимога про лист-відгук
Відповідно до ч.4 ст.5, ч.4 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон): Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників; тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В пп.3.1. таблиці Додатку 1 тендерної документації (далі – ТД) міститься дискримінаційна та антиконкурентна вимога про те, що учасник в якості аналогічного повинен надати «Лист-відгук повинен містити вихідний номер та дату видачі не раніше дня оприлюднення на веб-порталі оголошення про проведення закупівлі; інформацію про номер відповідного договору, дату його укладання; П.І.Б. та контактні дані особи (номер телефона), що підписала відгук».
Доказом незаконності вимог Замовника є практика Антимонопольного комітету України, зокрема: Рішення адмінколегії АМКУ №9409-р/пк-пз від 14.05.2020, №20913-р/пк-пз від 14.09.2021р.
Відповідно до п.3 ч.1 ст.16 Закону Замовник вимагати від учасників подання досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Як вбачається Закон не дозволяє замовнику ні вимагати документів не передбачених законодавством України (лист-відгук), ні обмежувати аналогічні договори датою видачі листа-відгуку чи наявністю у відгуку певних реквізитів.
Слід зазначити:
1) відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та та фінансову звітність в Україні» документами, що підтверджують виконання договору є первинні документи (видаткова накладна, акт приймання-передачі), а не лист-відгук, який не є первинним документом;
2) чинне законодавство України не містить ані такого поняття, як «лист-відгук», ані механізму його отримання, ні вимог до його змісту чи порядку складання. Тобто, лист-відгук це дискримінаційний регулятор замовника для допуску певних учасників до закупівель, для того щоб замовник міг всупереч Закону вирішити хто буде допущений до торгів, а хто ні.
Наявність у ТД вимога про лист-відгук, дату його видачі і реквізити відгуку свідчить про намагання Замовника обмежити конкуренцію звузивши коло учасників лише певними учасниками, які підпадають під вищевказані дискримінаційні та антиконкурентні умови.
Вищенаведене є доказом дискримінаційності вимог ТД щодо надання листа-відгуку та до того ж виданого датою не раніше певної періоду та ще з певними реквізитами.
На підставі викладеного, керуючись ч.4 ст.5, ч.4 ст.22, ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі" вимагаємо внести зміни до тендерної документації - виключивши з неї вищевказані дискримінаційні, антиконкуренті вимоги.
Розгорнути
Згорнути
В пп.3.1. таблиці Додатку 1 тендерної документації (далі – ТД) міститься дискримінаційна та антиконкурентна вимога про те, що учасник в якості аналогічного повинен надати «Лист-відгук повинен містити вихідний номер та дату видачі не раніше дня оприлюднення на веб-порталі оголошення про проведення закупівлі; інформацію про номер відповідного договору, дату його укладання; П.І.Б. та контактні дані особи (номер телефона), що підписала відгук».
Доказом незаконності вимог Замовника є практика Антимонопольного комітету України, зокрема: Рішення адмінколегії АМКУ №9409-р/пк-пз від 14.05.2020, №20913-р/пк-пз від 14.09.2021р.
Відповідно до п.3 ч.1 ст.16 Закону Замовник вимагати від учасників подання досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Як вбачається Закон не дозволяє замовнику ні вимагати документів не передбачених законодавством України (лист-відгук), ні обмежувати аналогічні договори датою видачі листа-відгуку чи наявністю у відгуку певних реквізитів.
Слід зазначити:
1) відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та та фінансову звітність в Україні» документами, що підтверджують виконання договору є первинні документи (видаткова накладна, акт приймання-передачі), а не лист-відгук, який не є первинним документом;
2) чинне законодавство України не містить ані такого поняття, як «лист-відгук», ані механізму його отримання, ні вимог до його змісту чи порядку складання. Тобто, лист-відгук це дискримінаційний регулятор замовника для допуску певних учасників до закупівель, для того щоб замовник міг всупереч Закону вирішити хто буде допущений до торгів, а хто ні.
Наявність у ТД вимога про лист-відгук, дату його видачі і реквізити відгуку свідчить про намагання Замовника обмежити конкуренцію звузивши коло учасників лише певними учасниками, які підпадають під вищевказані дискримінаційні та антиконкурентні умови.
Вищенаведене є доказом дискримінаційності вимог ТД щодо надання листа-відгуку та до того ж виданого датою не раніше певної періоду та ще з певними реквізитами.
На підставі викладеного, керуючись ч.4 ст.5, ч.4 ст.22, ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі" вимагаємо внести зміни до тендерної документації - виключивши з неї вищевказані дискримінаційні, антиконкуренті вимоги.
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 листопада 2021 12:04
Добрий день. Надаємо відповідь на вашу Вимогу.
Ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) встановлює кваліфікаційні критерії процедури закупівлі. Ч. 1 цієї статті вказує, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а ч. 2 вказує Замовнику на необхідність вибору одного чи декількох кваліфікаційних критеріїв, які Замовник вибирає на власний розсуд без жодних обмежень. Тому одним із таких кваліфікаційних критеріїв і було вибрано Замовником наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, як один з найактуальніших.
Закон не обмежує Замовника у виборі документів, які повинен надати Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, і чи первинними, чи вторинними вони мають бути. Тому Замовником у тендерній документації для підтвердження виконання аналогічного договору вимагає від Учасника надання інформації по договору, а також копію аналогічного договору з підтверджуючими документами (копіями видаткових накладних/акти виконаних робіт та оригіналами листів-відгуків контрагента про виконання умов договору).
Твердження щодо незаконності вимоги листа-відгука є безпідставною, оскільки чинним законодавством та нормативними документами передбачено такий засіб обміну інформацією між установами як листи, Зокрема п. 123 Типової інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну (далі Типова інструкція), затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 за № 55, передбачає мету та завдання листів, зокрема обмін інформацією між установами на запити інших установ та запити на інформацію, що цілком відповідає меті і завданню листа-відгука контрагента, який відповідно до вимог тендерної документації повинен містити інформацію про виконання умов договору учасником. П. 125. Типової інструкції передбачено, що лист має такі реквізити: дата, реєстраційний індекс, посилання на документ, на який дається відповідь, адресат, заголовок до тексту, текст (основний реквізит службового листа) та особисте звертання (у разі потреби), відмітка про наявність додатків (у разі потреби), підпис, відмітка про виконавця.
П. 39. Типової інструкції про заголовок до тексту (короткий зміст) документа вказує, що заголовок (короткий зміст) відповідає на питання “про що?”, “кого?”, “чого?” та наводить приклад: лист (про що?) про організацію наради. Таким чином, лист може стосуватися будь-яких питань, в тому числі і про надання відгуку.
Замовник не вбачає достатнім надання на підтвердження кваліфікаційного критерію Учасником лише договору про аналогічну поставку (виконання робіт/послуг) або видаткову накладну/акт приймання-передачі робіт/послуг (далі — акт виконаних робіт). Адже договір є лише декларацією намірів щось купити/виконати. Видаткова накладна вказує на те, що товари поставлені, але з неї не вбачається: чи зроблено це вчасно, повністю та яка якість поставлених товарів. Акт виконаних робіт також не дає 100% певності у тому, що Учасник виконав все вчасно та якісно тощо. Тому отримання від попереднього контрагента Учасника схвального відгуку у вигляді оформленого відповідно до законодавства та нормативних документів листа є вагомішим доказом надійності Учасника процедури закупівель.
Замовник не вважає дискримінаційним вимогу щодо дати листа-відгуку, оскільки Учасник може отримати його і в електронному вигляді за усним чи письмовим зверненням до контрагента та надати Замовнику. Досвід Замовника свідчить про відсутність в учасників закупівель проблем надати такий лист, датований не раніше дня оприлюднення на веб-порталі оголошення про проведення закупівлі. В той же час Замовник неодноразово і в стислі терміни надавав листи-відгуки Учасникам для участі в процедурах інших закупівель за виконаними договорами та відмовляв у наданні таких листів, якщо були випадки несумлінного виконання ними договорів.
Проте зважаючи на ймовірні труднощі Скаржника щодо отримання листа-відгуку, виданого датою не раніше дня оприлюднення на веб-порталі оголошення про проведення закупівлі, Замовник виключає вимогу щодо дати , а також розширює перелік видів документів, які повинен надати Учасник для підтвердження кваліфікаційного критерію виконання аналогічного договору, вносячи зміни у Тендерну документацію.
Ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) встановлює кваліфікаційні критерії процедури закупівлі. Ч. 1 цієї статті вказує, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а ч. 2 вказує Замовнику на необхідність вибору одного чи декількох кваліфікаційних критеріїв, які Замовник вибирає на власний розсуд без жодних обмежень. Тому одним із таких кваліфікаційних критеріїв і було вибрано Замовником наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, як один з найактуальніших.
Закон не обмежує Замовника у виборі документів, які повинен надати Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, і чи первинними, чи вторинними вони мають бути. Тому Замовником у тендерній документації для підтвердження виконання аналогічного договору вимагає від Учасника надання інформації по договору, а також копію аналогічного договору з підтверджуючими документами (копіями видаткових накладних/акти виконаних робіт та оригіналами листів-відгуків контрагента про виконання умов договору).
Твердження щодо незаконності вимоги листа-відгука є безпідставною, оскільки чинним законодавством та нормативними документами передбачено такий засіб обміну інформацією між установами як листи, Зокрема п. 123 Типової інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну (далі Типова інструкція), затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 за № 55, передбачає мету та завдання листів, зокрема обмін інформацією між установами на запити інших установ та запити на інформацію, що цілком відповідає меті і завданню листа-відгука контрагента, який відповідно до вимог тендерної документації повинен містити інформацію про виконання умов договору учасником. П. 125. Типової інструкції передбачено, що лист має такі реквізити: дата, реєстраційний індекс, посилання на документ, на який дається відповідь, адресат, заголовок до тексту, текст (основний реквізит службового листа) та особисте звертання (у разі потреби), відмітка про наявність додатків (у разі потреби), підпис, відмітка про виконавця.
П. 39. Типової інструкції про заголовок до тексту (короткий зміст) документа вказує, що заголовок (короткий зміст) відповідає на питання “про що?”, “кого?”, “чого?” та наводить приклад: лист (про що?) про організацію наради. Таким чином, лист може стосуватися будь-яких питань, в тому числі і про надання відгуку.
Замовник не вбачає достатнім надання на підтвердження кваліфікаційного критерію Учасником лише договору про аналогічну поставку (виконання робіт/послуг) або видаткову накладну/акт приймання-передачі робіт/послуг (далі — акт виконаних робіт). Адже договір є лише декларацією намірів щось купити/виконати. Видаткова накладна вказує на те, що товари поставлені, але з неї не вбачається: чи зроблено це вчасно, повністю та яка якість поставлених товарів. Акт виконаних робіт також не дає 100% певності у тому, що Учасник виконав все вчасно та якісно тощо. Тому отримання від попереднього контрагента Учасника схвального відгуку у вигляді оформленого відповідно до законодавства та нормативних документів листа є вагомішим доказом надійності Учасника процедури закупівель.
Замовник не вважає дискримінаційним вимогу щодо дати листа-відгуку, оскільки Учасник може отримати його і в електронному вигляді за усним чи письмовим зверненням до контрагента та надати Замовнику. Досвід Замовника свідчить про відсутність в учасників закупівель проблем надати такий лист, датований не раніше дня оприлюднення на веб-порталі оголошення про проведення закупівлі. В той же час Замовник неодноразово і в стислі терміни надавав листи-відгуки Учасникам для участі в процедурах інших закупівель за виконаними договорами та відмовляв у наданні таких листів, якщо були випадки несумлінного виконання ними договорів.
Проте зважаючи на ймовірні труднощі Скаржника щодо отримання листа-відгуку, виданого датою не раніше дня оприлюднення на веб-порталі оголошення про проведення закупівлі, Замовник виключає вимогу щодо дати , а також розширює перелік видів документів, які повинен надати Учасник для підтвердження кваліфікаційного критерію виконання аналогічного договору, вносячи зміни у Тендерну документацію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2021 16:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "МОРОЗ ЯНА МИХАЙЛІВНА" |
392 700,00
UAH з ПДВ
|
385 546,11
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ПРОМАТЕЛЬЄ СЕРВІС" |
411 750,00
UAH з ПДВ
|
409 364,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Мундир |
459 000,00
UAH з ПДВ
|
451 830,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "МОРОЗ ЯНА МИХАЙЛІВНА" #3236922182 |
Відхилено |
385 546,11
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2021 16:48
|
ПП "ПРОМАТЕЛЬЄ СЕРВІС" #32441768 |
Переможець |
409 364,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2021 17:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 11:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2021 09:32
|
ДУ_1 до дог 820.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2021 09:32
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2021 15:17
|
Договір 820.pdf | укладений |
01 грудня 2021 15:17
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Комплект: кітель та штани чоловічі | 135 | комп. |
2 532,00
UAH
|
Комплект: кітель жіночий та спідниця | 30 | комп. |
2 251,46
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 00,20 грн та домовились внести зміни до п. 3.1. Договору і викласти в такій редакції: “п. 3.1. Ціна цього Договору становить 409 363,80 грн (чотириста дев'ять тисяч триста шістдесят три гривні, 80 коп.) без ПДВ. 2. Внести зміни до специфікації та викласти в новій редакції (Додаток 1 -Специфікація Товару). 3. Всі інші пункти Договору є незмінними та чинними на момент підписання Угоди. 4. Ця Угода є невід'ємною частиною Договору, складена українською мовою в двох ідентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу по одному для кожної зі Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 820 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Комплект: кітель та штани чоловічі | 135 | комп. |
2 532,00
UAH
|
Комплект: кітель жіночий та спідниця | 30 | комп. |
2 251,46
UAH
|