Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 63520000-0 Послуги транспортних агентств (Послуги з перевезення майна (вантажів), отриманого як благодійна чи гуманітарна допомога для запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, у тому числі послуги приймання вантажу, завантажувально-розвантажувальні роботи, послуги пакування вантажу, послуги додаткової обробки вантажу; Послуги відповідального зберігання майна (вантажів), отриманого як благодійна чи гуманітарна допомога для запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2)
Очікувана вартість
6 900 000,00 UAH
UA-2021-10-28-003222-c a1be8fef762843ba8878013e1ebea5bf
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорока Олександр

380444824615 o.soroka@phc.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 40524109
Місцезнаходження: 04071, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Ярославська, будинок 41
Контактна особа: Сорока Олександр
380444824615
o.soroka@phc.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2021 14:07
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2021 00:00
Початок аукціону: 09 листопада 2021 14:19
Очікувана вартість: 6 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63520000-0: Послуги транспортних агентств


Спрощена закупівля проводиться на підставі частини 31 розділу X Закону України «Про публічні закупівлі», згідно якої на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель.
Послуги, які є предметом закупівлі, необхідні для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з перевезення майна (вантажів), отриманого як благодійна чи гуманітарна допомога для запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, у тому числі послуги приймання вантажу, завантажувально-розвантажувальні роботи, послуги пакування вантажу, послуги додаткової обробки вантажу
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 63521000-7 — Послуги агентств вантажних перевезень
1 послуга
Послуги відповідального зберігання майна (вантажів), отриманого як благодійна чи гуманітарна допомога для запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 63521000-7 — Послуги агентств вантажних перевезень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих Послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 жовтня 2021 14:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2021 14:07
Оголошення_логістика_COVID_28102021.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2021 14:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бізнес Центр Фармація" 5 850 000,00
UAH з ПДВ
4 199 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАРМАСОФТ" 6 289 615,68
UAH з ПДВ
4 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2021 16:06
Електронний підпис
06 листопада 2021 16:06
9 проєкт договору.pdf.p7s
06 листопада 2021 16:06
8.2.1 ДОВІДКА обладнання.pdf
06 листопада 2021 16:06
8.2.3 сертифікат GDP.pdf
06 листопада 2021 16:06
8.2.1 ДОВІДКА обладнання.pdf.p7s
06 листопада 2021 16:06
3 мед-тех.pdf.p7s
06 листопада 2021 16:06
5.2 ліцензія імпорт.pdf
06 листопада 2021 16:06
5.1 лист щодо ліцензій.pdf.p7s
06 листопада 2021 16:06
2 Лист санкції.pdf.p7s
06 листопада 2021 16:06
8.2.2 документи склад.pdf
06 листопада 2021 16:06
Опис документів.pdf.p7s
06 листопада 2021 16:06
10 згода з договором.pdf.p7s
06 листопада 2021 16:06
3 мед-тех.pdf
06 листопада 2021 16:06
8.1 аналогічні договори.pdf
06 листопада 2021 16:06
7 Цінова пропозиція.pdf.p7s
06 листопада 2021 16:06
9 проєкт договору.pdf
06 листопада 2021 16:06
10 згода з договором.pdf
06 листопада 2021 16:06
5.1 лист щодо ліцензій.pdf
06 листопада 2021 16:06
Опис документів.pdf
06 листопада 2021 16:06
2 Лист санкції.pdf
06 листопада 2021 16:06
7 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

04 листопада 2021 16:21
Електронний підпис
04 листопада 2021 16:08
АКТ до 378 договору.pdf
04 листопада 2021 16:08
Гарантійний лист.pdf
04 листопада 2021 16:08
Акт 1126 Договір 405 ЗФ.pdf
04 листопада 2021 16:08
Акт 832 Договір 405 ЗФ.pdf
04 листопада 2021 16:08
Акт 831 Договір 378 ЗФ.pdf
04 листопада 2021 16:08
Акт 1010 Договір 378 ЗФ.pdf
04 листопада 2021 16:08
Довідка з реквізитами.pdf
04 листопада 2021 16:08
Дод.4_Цінова пропозиція.pdf
04 листопада 2021 16:08
Лист ЦГЗ про Ліцензію 2020.pdf
04 листопада 2021 16:08
Акт до 405 договору.pdf
04 листопада 2021 16:08
Акт 1127 Договір 405 ЗФ.pdf
04 листопада 2021 16:08
Довіреність.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Бізнес Центр Фармація"

ТОВ "ФАРМАСОФТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бізнес Центр Фармація"
#30177378
Переможець 4 199 900,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2021 11:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 листопада 2021 11:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бізнес Центр Фармація"
#30177378
4 199 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 13:04
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 15:22
Додаткова угода №1 до Договору 651 БЦ Фармація.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 15:19
Електронний підпис укладений
17 листопада 2021 16:34
Договір_651_від_171121_БЦ Фармація_логістичні послуги_Covid.pdf укладений
17 листопада 2021 16:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», статтями 651-654 Цивільного кодексу України, пунктами 12.5., 12.6., 12.9. Договору, Сторони дійшли до згоди внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 651
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 106 825,18
UAH (в тому числі ПДВ 517 804,19 UAH)