Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дрібне канцелярське приладдя (папір А4), код ДК 021:2015 - 30197000-6.
Очікувана вартість
613 000,00 UAH
UA-2021-10-28-002034-a 46024c777fb34f90a73326c25964fab4
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тетяна Бондаренко

+380532503618 bondarenkoto@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Ощадбанк” філія – Полтавське обласне управління"
Код ЄДРПОУ: 09331508
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Жовтнева, 63а
Контактна особа: Тетяна Бондаренко
+380532503618
bondarenkoto@oschadbank.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2021 10:22
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 листопада 2021 00:00
Початок аукціону: 10 листопада 2021 13:52
Очікувана вартість: 613 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Учасник-переможець процедури закупівлі повинен надати не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору у розмірі 5% (п’ять відсотків) вартості договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: депозит (застава грошей на депозитному рахунку) (за формою згідно з Додатком № 4 документації).

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4540 пачок
Папір А 4, офісний, 500 аркушів в пачці, щільність, (маса) (ISO 536) – 80 г/м2, білизна (ISO 11475) - Не менше 143 СІЕ, яскравість, (ISO 2470)- не менше 95%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36014, Україна, Полтавська область, м. Полтава , вул. Сагайдачного, 8а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Покупець здійснює оплату відповідної вартості поставленого Товару (партії) протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Продавця і Покупця видаткової накладної, та на підставі отриманого Покупцем відповідного оригіналу рахунку. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Учасник-переможець процедури закупівлі повинен надати не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору у розмірі 5% (п’ять відсотків) вартості договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: депозит (застава грошей на депозитному рахунку) (за формою згідно з Додатком № 4 документації).
Форма підтвердження: документ
28 жовтня 2021 10:23
ДКТ Папір А4_.docx
28 жовтня 2021 10:23
Оголошення_папыр А.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 листопада 2021 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" 570 678,00
UAH з ПДВ
570 678,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС" 590 290,80
UAH з ПДВ
590 290,80
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

08 листопада 2021 15:14
Електронний підпис
08 листопада 2021 15:14
Документи.rar

Публічні документи

05 листопада 2021 10:12
Електронний підпис
05 листопада 2021 10:11
Протокол правочину.pdf
05 листопада 2021 10:11
Копія Статуту.pdf
05 листопада 2021 10:11
Гарантійний лист застави.pdf
05 листопада 2021 10:11
ОПИС до статуту.pdf
05 листопада 2021 10:11
Пропозиція.pdf
05 листопада 2021 10:11
Наказ новий.pdf
05 листопада 2021 10:11
Паспорт+код Іващенко О.В..pdf
05 листопада 2021 10:11
Наказ.pdf
05 листопада 2021 10:11
Свідоцтво.pdf
05 листопада 2021 10:11
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
05 листопада 2021 10:11
видаткова ХНУПС.pdf
05 листопада 2021 10:11
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
05 листопада 2021 10:11
Витяг ПДВ 05,05.pdf
05 листопада 2021 10:11
Витяг ПДВ.pdf
05 листопада 2021 10:11
Протокол.pdf
05 листопада 2021 10:11
ст 17.pdf
05 листопада 2021 10:11
Довідка про несертифікацію.pdf
05 листопада 2021 10:11
Фін звітність півріччя 2021.pdf
05 листопада 2021 10:11
Довідка щодо ліцензування.pdf
05 листопада 2021 10:11
Технічне завдання.pdf
05 листопада 2021 10:11
Свідоцтво ПДВ.pdf
05 листопада 2021 10:11
Довідка про банкрутство.pdf
05 листопада 2021 10:11
витяг з ЄДРПОУ від 01.11.2021.pdf
05 листопада 2021 10:11
Договір ХНУПС папір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
#43977041
Рішення скасоване 570 678,00
UAH з ПДВ
24 листопада 2021 16:46
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
#43977041
Відхилено 570 678,00
UAH з ПДВ
24 листопада 2021 16:51
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС"
#31939411
Рішення скасоване 590 290,80
UAH з ПДВ
03 грудня 2021 15:48
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС"
#31939411
Відхилено 590 290,80
UAH з ПДВ
03 грудня 2021 15:52

Документи

22 листопада 2021 15:12
Акцепт пропозиції.pdf

Документи

24 листопада 2021 16:50
Відхилення пропозиції.pdf

Документи

02 грудня 2021 10:15
Акцепт пропозиції.pdf

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 03 грудня 2021 16:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відміна торгів через відхилення пропозицій всіх учасників торгів, відповідно до положень пункту 1 розділу 25 Порядку організації та здійснення закупівель товарів, робіт і послуг АТ «Ощадбанк», затвердженого постановою правління АТ «Ощадбанк» 11.06.2014 № 368
Документи:
03 грудня 2021 15:57
Відміна торгів.pdf