Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 25424787 |
Місцезнаходження: | 68600, Україна , Одеська обл., Ізмаїл, пр. Суворова,62 |
Контактна особа: |
Тарасенко Вікторія Вікторівна +380484172285 goruksizmail@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 жовтня 2021 11:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 16 листопада 2021 11:45 |
Очікувана вартість: | 5 422 646,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 113,23 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення пропозиції : 0.5 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, що складає 27113,23 грн (двадцять сім тисяч сто тринадцять гривень 23 коп.). Вид забезпечення пропозиції: банківська гарантія) |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 27113.23 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 жовтня 2021 11:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 жовтня 2021 11:13 |
Дефектний акт.pdf | |
28 жовтня 2021 11:12 |
Експертний звіт.pdf | |
28 жовтня 2021 11:12 |
Зведений кошторисний розрахунок.pdf | |
28 жовтня 2021 11:12 |
Локальные сметы.rar | |
28 жовтня 2021 11:12 |
Проект Договору.docx | |
28 жовтня 2021 11:12 |
Рішення.pdf | |
28 жовтня 2021 11:12 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-14-000006 ● cb13fa5098464fe4ad22c5c043d53616
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2022 10:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.02.2022 № 54
Харків
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 14.02.2022 № 54
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2021-10-28-001606-c 28.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Доручення Держаудитслужби від 09.02.2022 №003100-18/1510-2022.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-17 09:55:33
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт (відновлення) адміністративної будівлі за адресою: пр. Суворова, 62 у м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-28-001606-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-21 09:18:53
Пояснення
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель.
Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Так, на виконання ч. 5 ст. 8 Закону у визначений законодавством термін надаємо пояснення щодо розрахунку та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (запит 17.02.2022р.).
Предметом даної закупівлі є роботи – «ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт (відновлення) адміністративної будівлі за адресою: пр. Суворова, 62 у м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області)»
З урахуванням роз’яснення Мінекономрозвитку України 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 (далі – Примірна методіка) Управлінням капітального будівництва Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області (далі – Замовник) проведено такий аналіз.
Отже, Замовником спочатку визначено потребу в роботах, що є предметом даної закупівлі.
Далі формується опис предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик, як то передбачено Примірною методикою, та враховуючи вид предмета закупівлі.
Також Замовником було проведено аналіз електронної системи закупівель «Prozorro» та інших щодо закупівель аналогічних за предметом закупівель робіт.
Відповідно до частини 4 розділу 3 Примірної методіки очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Так, враховуючи, що предметом закупівлі є роботи, Замовником Управління капітального будівництва Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області було розроблено та затверджено проектно-кошторисну документацію рішенням виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області від 12.10.2021р. № 828, проведено експертизу від 07 жовтня 2021р. №КД-ОД-290-21.
Враховуючи вищезазначене, очікувана вартість за предметом закупівлі робіт «ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт (відновлення) адміністративної будівлі за адресою: пр. Суворова, 62 у м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області)» (оголошення UA-2021-10-28-001606-c) визначалась Замовником, в першу чергу, з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації від 12.10.2021р. та експертизи від 07 жовтня 2021р. №КД-ОД-290-21.
Так, вказаною проектно - кошторисною документацією передбачено, що вартість робіт, які є предметом даної закупівлі, визначено у сумі 5 589 013,00 грн.
Дотримуючись принципів здійснення закупівель, передбачених ч.1 ст.5 Закону, в тому числі, максимальна економія, ефективність та пропорційність, враховуючи Примірну методіку, листи Мінекономрозвитку України, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", розроблену та затверджену проектно-кошторисної документацію, експертний звіт від 07 жовтня 2021р. №КД-ОД-290-21. Замовником розраховано та визначено очікувану вартість у сумі 5 422 646,00 грн. та проведено відкриті торги.
Отже, Управлінням капітального будівництва Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області при розрахунку та визначені очікуваної вартості, а також при проведені процедури закупівлі дотримано всі вимоги чинного законодавства у сфері закупівель.
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://www.izmail-rada.gov.ua/2021-02-04-10-31-21/318-2021-06-29-12-16-21/10482--62-
Додаток:
1. Лист пояснення від 21.02.2022
2. Експертний звіт від 07.10.2021р. № КД-ОД-290-21
3. Рішення № 828 від 12.10.2021р.
4. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-03-01 13:51:52
НАКАЗ
ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ВІД 24.02.2022 № 34 «ПРО ЗУПИНЕННЯ ЗАХОДІВ ДЕРЖАВНОГО ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ»
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 квітня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 листопада 2021 12:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ИЗМАИЛСТРОЙ" |
5 400 230,40
UAH з ПДВ
|
5 400 230,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Роднік |
5 422 503,60
UAH з ПДВ
|
5 422 503,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ИЗМАИЛСТРОЙ" #20970692 |
Переможець |
5 400 230,40
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2021 11:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2023 11:33
|
Додаткова угода | укладений |
23 лютого 2023 11:32
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2022 14:49
|
ДУ4_Д_27_Измаилстрой_адмінбуд_прСуворова_62.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 14:44
|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2022 15:41
|
ДУ3 до Д27 адмінбудівля.pdf | зміни до договору |
10 лютого 2022 15:40
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 12:26
|
ДУ2 до Д27 Измаилстрой адмінбудівля.pdf | зміни до договору |
31 січня 2022 12:25
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 09:06
|
ДУ1 до Д 27 К.р.адм.буд._пр.Суворова_62.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 09:01
|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2021 11:01
|
Договір | укладений |
29 листопада 2021 10:56
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт (відновлення) адміністративної будівлі за адресою: пр. Суворова, 62 у м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області | 1 | роб |
5 400 230,40
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв`язку зі зменшенням бюджетних асигнувань у 2021р. на 2583163,24 грн., сторони домовились роботи перенести на 2022р. |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв`язку зв зменшенням бюджетних асигнувань у 2022р. на 3908393,64 грн., сторони домовились роботи продовжити до 2023р. |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 10 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв`язку зі збільшенням бюджетних асигнувань у 2022р. на 430000,0 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв`язку зі зменшенням бюджетних асигнувань у 2022р. на 1785000,00 грн., сторони домовились роботи проводити у 2023р. |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт (відновлення) адміністративної будівлі за адресою: пр. Суворова, 62 у м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області | 1 | роб |
5 400 230,40
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 29 листопада 2021 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
136 836,76
UAH (в тому числі ПДВ 22 806,13 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Сторони домовились припинити дію цього договору, сума договору зменшується на 5263393,64 грн. |