Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання корекційного обладнання за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребам
Очікувана вартість
100 500,00 UAH
UA-2021-10-28-001208-a 3383aeeb3e134ba19f678ee98d04edac
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Павленко

+380414296283
+380414296283
osvita-kor.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Валентина Павленко
+380414296283, +380414296283
osvita-kor.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2021 09:45
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2021 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2021 11:00
Початок аукціону: 09 листопада 2021 15:14
Очікувана вартість: 100 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 502,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37520000-9: Іграшки


Придбання корекційного обладнання за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребам (іграшки)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Придбання корекційного обладнання за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребам (іграшки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул. Грушевського, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2021
ДК 021:2015: 37520000-9 — Іграшки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється Замовником по безготівковому розрахунку через управління Державної казначейської служби у м. Коростені Житомирської області на підставі наданих Продавцем накладних на замовлений та отриманий товар. (за наявності коштів державної субвенції) Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 жовтня 2021 09:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2021 09:45
Склад навчального набору для пісочниць.docx
28 жовтня 2021 09:45
Оголошення.docx
28 жовтня 2021 09:45
Додаток 3. проєкт договору.docx
28 жовтня 2021 09:45
Додаток 1, Додаток 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2021 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КУДРЯВЦЕВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА" 100 150,00
UAH з ПДВ
98 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2" 100 500,00
UAH з ПДВ
98 327,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДОДІЧ-МАЛІЦЬКА МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА " 98 527,00
UAH з ПДВ
98 527,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 листопада 2021 23:59
Електронний підпис
07 листопада 2021 23:56
7.СЕС Viga.pdf
07 листопада 2021 23:56
7 Інформація про учасника.pdf
07 листопада 2021 23:56
10. Камертон.pdf
07 листопада 2021 23:56
8.Сан-гиг ТОВ Гамаюн.pdf
07 листопада 2021 23:56
3Витяг Єдиний податок.pdf
07 листопада 2021 23:56
6.Сан-гіг Learning resources.pdf
07 листопада 2021 23:56
1.Сертефікати Ранок.pdf
07 листопада 2021 23:56
2Виписка з ЄДР.pdf
07 листопада 2021 23:56
12.Сан-гіг і Серт Павлюк.pdf
07 листопада 2021 23:56
6Паспорт.pdf
07 листопада 2021 23:56
5.Lego.pdf
07 листопада 2021 23:56
Авторизаційний Павлюк-1.pdf
07 листопада 2021 23:56
11.СЕС Богданбук.pdf
07 листопада 2021 23:56
2.Сан-гіг Іграшки з дерева.pdf
07 листопада 2021 23:56
9.Лист-згода з ОПД.pdf
07 листопада 2021 23:56
1.Цінова.pdf
07 листопада 2021 23:56
9..Вундеркинд з пелюшок.pdf
07 листопада 2021 23:56
17.Порівняльна.pdf
07 листопада 2021 23:56
4.Тріада.pdf
07 листопада 2021 23:56
5ІПН.pdf
07 листопада 2021 23:56
16.Погодження.pdf
07 листопада 2021 23:56
11.Довідка про санкції.pdf
07 листопада 2021 23:56
4.Довідка щодо підпису.pdf

Публічні документи

08 листопада 2021 10:26
Електронний підпис
08 листопада 2021 10:25
Технічні вимоги.pdf
08 листопада 2021 10:25
Кваліфікаційні документи.pdf
08 листопада 2021 10:25
Сертифікати.pdf
08 листопада 2021 10:25
СЕС2.pdf
08 листопада 2021 10:25
Додаток 3. проєкт договору.pdf
08 листопада 2021 10:25
Сертифікат відповідності.pdf
08 листопада 2021 10:25
Установчі всі.pdf
08 листопада 2021 10:25
Аналогічний.pdf
08 листопада 2021 10:25
Цінова пропозиція.pdf
08 листопада 2021 10:25
СЕС1.pdf

Публічні документи

08 листопада 2021 09:55
Електронний підпис
08 листопада 2021 09:53
Сертифікат на лаки-фарби (3).pdf
08 листопада 2021 09:53
Цінова пропозиція.pdf
08 листопада 2021 09:53
Витяг з ЄДР.pdf
08 листопада 2021 09:53
Аналогічний+накл.pdf
08 листопада 2021 09:53
Інформація про учасника.pdf
08 листопада 2021 09:53
Технічна специфікація.pdf
08 листопада 2021 09:53
висновок мяка шкіра (1).pdf
08 листопада 2021 09:53
СЕС інклюзив з підписом (2).pdf
08 листопада 2021 09:53
Ідентифікаційний код.pdf
08 листопада 2021 09:53
довідка Санкції.pdf
08 листопада 2021 09:53
Порівняльна таблиця.pdf
08 листопада 2021 09:53
Висновок на шкірзаміник (4).pdf
08 листопада 2021 09:53
Вундеркінд з пелюшок.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КУДРЯВЦЕВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2"

ФОП "ДОДІЧ-МАЛІЦЬКА МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КУДРЯВЦЕВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА"
#3205900362
Переможець 98 300,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2021 10:37

Документи

10 листопада 2021 10:37
Електронний підпис
10 листопада 2021 10:36
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 листопада 2021 10:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КУДРЯВЦЕВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА"
#3205900362
98 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 листопада 2021 10:37
Електронний підпис
10 листопада 2021 10:36
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 16:18
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 10:59
Дод. угода №230-3 від 24.12.2021р. до дог. №230 від 19.11.2021р..pdf зміни до договору
24 грудня 2021 10:58
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2021 11:19
Дод. угода №230-2 від 09.12.2021р. до дог. №230 від 19.11.2021р..pdf зміни до договору
09 грудня 2021 11:16
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2021 13:03
Дод. угода №230-1 від 19.11.2021р. до дог. №230 від 19.11.2021р..pdf зміни до договору
19 листопада 2021 11:58
Електронний підпис укладений
19 листопада 2021 11:22
Договір №230 від 19.11.2021р..pdf укладений
19 листопада 2021 11:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 230
Договір:
Номер додаткової угоди: 230/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 230
Договір:
Номер додаткової угоди: 230/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 230
Договір:
Номер додаткової угоди: 230/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 98 300,00
UAH