Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко вітамінізоване стерилізоване для дитячого харчування «Малятко» (скло) по 0,2 кг
Очікувана вартість
2 988,00 UAH
UA-2021-10-28-000985-a 86cc7376d8864ae49a47070c86c1402f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Олександрівна Воронцова

+380981608821 zakupki_centr3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37899762
Місцезнаходження: 49041, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. ПАНІКАХИ, буд. 53
Контактна особа: Наталя Олександрівна Воронцова
+380981608821
zakupki_centr3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Молоко вітамінізоване стерилізоване для дитячого харчування «Малятко» (скло) по 0,2 кг, 3,2%, ДСТУ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
166 штуки
Молоко вітамінізоване стерилізоване для дитячого харчування «Малятко» (скло) по 0,2 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Панікахи,53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата проводиться після пред’явлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку на оплату товару та накладної на товар протягом п'ятнадцяти робочих днів з моменту підписання накладної ЗАМОВНИКОМ.  Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

28 жовтня 2021 09:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПАРТА 2015"
#39625877
Переможець 2 988,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2021 09:35

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 14:20
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2021 10:25
Дод.угода №1.pdf зміни до договору
14 грудня 2021 10:23
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2021 09:49
Договір №98 молоко.pdf укладений
28 жовтня 2021 09:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку зі зміною потреби зменшити суму договору на 684,00 грн. Пункт 5.1 викласти в наступій редакції: "5.1 Сума визначена у Договорі складає 2304,00 ( дві тисячі триста чотири грн., 00 коп.), у тому числі ПДВ, який складає 384,00 грн ( триста вісімдесят чотири грн. 00 коп.) Розрахунок суми наводиться в Додатку №1 ( Специфікація), який є невід'ємною частиною Договору. Внести зміни до специфікації та викласти її в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 98
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 304,00
UAH (в тому числі ПДВ 384,00 UAH)