Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту причалу №17 (Інв. № 39160)
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2021-10-28-000242-c ddf924cfc1b54e76af65a36c56c235bd
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бількунов Д. В.

380629400876 d.bilkunov@mpw.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Маріупольського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728439
Вебсайт: http://uspa.gov.ua/
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., Маріуполь, ПРОСПЕКТ АДМІРАЛА ЛУНІНА, будинок 3
Контактна особа: Бількунов Д. В.
380629400876
d.bilkunov@mpw.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2021 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2021 11:00
Початок аукціону: 09 листопада 2021 11:22
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: 2% вартості договору, депозит, не пізніше дати укладення договору про закупівлю на рахунок Замовника (№ UA473223130000026003000000048 в відділенні в м. Маріуполь філії АТ Укрексімбанк» в м. Запоріжжі, код банку 322313). Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Після настання вищевказаних підстав повернення здійснюється згідно наданого письмового запиту учасника-переможця (з наданням довідки з банку) шляхом перерахування коштів на рахунок вказаний в цьому письмовому запиті

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


«Код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» відповідно до Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 (CPV:2008) (Код 45454100-5 «Відновлювальні роботи» - Послуги з поточного ремонту причалу №17 (Інв. № 39160))»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з поточного ремонту причалу №17 (Інв. № 39160)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: проспект Адмірала Луніна, 99, Маріуполь, Донецька область, 87510, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454100-5 — Відновлювальні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
2% вартості договору, депозит, не пізніше дати укладення договору про закупівлю на рахунок Замовника (№ UA473223130000026003000000048 в відділенні в м. Маріуполь філії АТ Укрексімбанк» в м. Запоріжжі, код банку 322313). Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Після настання вищевказаних підстав повернення здійснюється згідно наданого письмового запиту учасника-переможця (з наданням довідки з банку) шляхом перерахування коштів на рахунок вказаний в цьому письмовому запиті

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 листопада 2021 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "Трансазовбуд" 99 926,22
UAH
99 926,22
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

05 листопада 2021 00:39
Електронний підпис
05 листопада 2021 00:38
статут.rar
05 листопада 2021 00:38
протокол № 1.jpg
05 листопада 2021 00:38
Документы. скан..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Трансазовбуд"

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Трансазовбуд"
#39544332
Переможець 99 926,22
UAH
09 листопада 2021 10:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 листопада 2021 10:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Трансазовбуд"
#39544332
99 926,22
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 листопада 2021 10:23
362-В-МАФ-21.pdf укладений
25 листопада 2021 10:22
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2021 12:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 115 696,88
UAH (в тому числі ПДВ 19 282,81 UAH)