Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА КУЛЬТУРИ СУВОРОВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ІЗМАЇЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 44153933 |
Місцезнаходження: | 68640, Україна , Одеська обл., Ізмаїльський р-н, селище міського типу Суворове, вул.Пушкіна, будинок 47 |
Контактна особа: |
Вадим Бур'ян +380983854388 vadim.buryan41@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 жовтня 2021 17:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 листопада 2021 23:00 |
Початок аукціону: | 12 листопада 2021 11:33 |
Очікувана вартість: | 1 942 044,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 710,22 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться шляхом оплати Замовником виконаних робіт після пред’явлення Підрядником Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) (далі – Акт) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) (далі – Довідка) підписаних представниками Сторін. Розрахунки за виконанні роботи здійснюються протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня підписання Сторонами відповідних актів. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 жовтня 2021 17:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 жовтня 2021 17:44 |
ТД+Договір капремонт С.М..docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-20-000003 ● 1be0a5c9ccaf4da6a5040c2afed25047
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 червня 2022 09:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.06.2022 №15-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,доручення Державної аудиторської служби України від 03 червня 2022 року №003100-18/3932-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 20.06.2022 №15-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2021-10-27-011671-a 27.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-21 09:36:52
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту спортивного майданчику по вул. Шкільна, 90, с. Старі Трояни, Суворовської селищної ради Ізмаїльського району Одеської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-27-011671-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Чому у тендерній документації зазначено вимогу для переможця процедури закупівлі про надання Відділу освіти, молоді, спорту та культури Суворовської селищної ради Ізмаїльського району Одеської області при підписанні договору в паперовому вигляді належно оформлених документів, а саме: підписаний договір відповідно до Додатку № 4 до тендерної документації; розрахунок договірної ціни та заповнену кошторисну частину з обов’язковим дотриманням усіх передбачених видів та об’ємів робіт, враховуючи результати проведеного аукціону? Яким чином переможцем процедури закупівлі ФОП Ілікчієвою Тетяною Василівною виконано зазначену вимогу? (пункт 2 розділу 5 Додатку 2 тендерної документації).
Крім того, яким чином переможцем процедури закупівлі ФОП Ілікчієвою Тетяною Василівною виконані вимоги підпункту 3.2. пункту 3 розділу VI тендерної документації щодо надання під час укладення договору про закупівлю відповідної інформації про право підписання договору про закупівлю та копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-22 15:26:47
Відповідь на запит замовника, на пояснення
Пояснення Відділу освіти, молоді, спорту та культури Суворовської селищної ради Ізмаїльського району Одеської області на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області згідно наказу від 20.06.2022р. № 15-з про проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту спортивного майданчику по вул. Шкільна, 90, с. Старі Трояни, Суворовської селищної ради Ізмаїльського району Одеської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-27-011671-a) повідомляємо, що:
1) Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувана вартість здійснено згідно кошторисної документації, яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт (додається).
2) Відповідно до вимог пункту 2 розділу 5 Додатку 2 тендерної документації та підпункту 3.2 пункту 3 розділу VI тендерної документації переможцем процедури закупівлі ФОП Ілікчієвою Тетяною Василівною було надано особисто до Відділу освіти, молоді, спорту та культури Суворовської селищної ради Ізмаїльського району Одеської області відповідні документи, згідно супроводжувального листа №2 від 06.12.2021р. (додається), який зареєстрований Відділом освіти, молоді, спорту та культури Суворовської селищної ради Ізмаїльського району Одеської області за вхідним номером 954 від 06.12.2021 року.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 липня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 листопада 2021 12:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівництво спортивних споруд" |
1 605 595,00
UAH з ПДВ
|
1 605 595,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІЛІКЧІЄВА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА |
1 810 602,00
UAH з ПДВ
|
1 810 602,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Пальмира Буд |
1 935 074,40
UAH з ПДВ
|
1 935 074,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівництво спортивних споруд" #41428889 |
Відхилено |
1 605 595,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2021 13:24
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІЛІКЧІЄВА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА #3045217820 |
Переможець |
1 810 602,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2021 17:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2023 10:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2022 10:41
|
ДУ №2 до Договору №124 від 06.12.2021р..pdf | зміни до договору |
03 листопада 2022 10:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2021 10:38
|
Д.У. №1 до Договору №124 від 06.12.2021.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2021 10:36
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2021 18:55
|
Договор 124.pdf | укладений |
08 грудня 2021 18:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни у пунктах 2.1.; 3.1.; та у Додатку №4 |
Номер договору про закупівлю: | 124 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 11.1.: «11.1. Фінансування робіт за об’єктом здійснюється за рахунок коштів державного бюджету у 2021 році, та за рахунок коштів місцевого бюджету у 2022 році. 2. Пункт 18.3.: «18.3. Строки виконання робіт на Об’єкті встановлюються до 10.11.2022 року.» 3. Розділ 22. Адреса, реквізити, підписи та печатки Сторін: 4. Сторони за взаємною згодою домовились внести зміни до Додатку № 1 до Договору (План фінансування робіт) та Додатку № 2 до Договору (Календарний графік виконання робіт) |
Номер договору про закупівлю: | 124 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |