Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Protection of objects, implementation of the bypass regime in trolleybus, tram depots of KP "Kyivpastrans", services, warehouses of services, code 79710000-4 according to DK 021: 2015 "Security services"
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Контактна особа: |
Владлена Латушка +380442546601 kpt.40@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | KOMUNALNE PIDPRYYeMSTVO "KYYiVPASTRANS" |
National ID: | 31725604 |
Contact point: |
Vladlena Latushka +380442546601 kpt.40@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 жовтня 2021 16:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2021 13:23 |
Очікувана вартість: | 28 014 480,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 140 072,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення тендерної пропозиції встановлено виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота) (у разі здійснення закупівлі за лотами). Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі страхової гарантії або електронної банківської гарантії, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Файл з КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія, має містити реквізити та бути оформлена відповідно до вимог Наказу МЕРТУ № 2628 від 14 грудня 2020 року "Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції", Положення “Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах”, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року за № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України 25.01.2018 № 5). Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. У випадку, якщо зміст банківської гарантії містить посилання на договір про отримання гарантії (надання гарантії тощо) учасник повинен надати (завантажити в Систему) такий договір. Більш детальну інформацію зазначено в пункті 2 Розділу ІІІ Тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 300000 UAH |
Publication date: | 27 жовтня 2021 16:46 |
Enquiries until: | 23 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 29 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 грудня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 28 014 480 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 140 072 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги здійснюється щомісячно згідно виставленого рахунку Виконавця протягом 30 (тридцяти) робочих днів після підписання Сторонами Акту наданих послуг, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 листопада 2021 12:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 листопада 2021 11:59 |
Перелік змін 3.docx | |
24 листопада 2021 11:59 |
ЗТД 3 Охорона об’єктів ДЕПО, служби, склади (НОВА РЕДАКЦІЯ-3).docx | |
29 жовтня 2021 10:45 |
Перелік змін 2.docx | |
29 жовтня 2021 10:45 |
ЗТД 2 Охорона об’єктів ДЕПО, служби, склади (НОВА РЕДАКЦІЯ-2).docx | |
28 жовтня 2021 15:15 |
ЗТД Охорона об’єктів ДЕПО, служби, клади (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx | |
28 жовтня 2021 15:15 |
Перелік змін.docx | |
27 жовтня 2021 16:46 |
ТД Охорона об’єктів ДЕПО, служби, клади.docx |
24 листопада 2021 12:04 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
24 листопада 2021 11:59 |
Перелік змін 3.docx
|
|||||||||
24 листопада 2021 11:59 |
ЗТД 3 Охорона об’єктів ДЕПО, служби, склади (НОВА РЕДАКЦІЯ-3).docx
|
|||||||||
29 жовтня 2021 10:45 |
Перелік змін 2.docx
|
|||||||||
29 жовтня 2021 10:45 |
ЗТД 2 Охорона об’єктів ДЕПО, служби, склади (НОВА РЕДАКЦІЯ-2).docx
|
|||||||||
28 жовтня 2021 15:15 |
ЗТД Охорона об’єктів ДЕПО, служби, клади (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx
|
|||||||||
28 жовтня 2021 15:15 |
Перелік змін.docx
|
|||||||||
27 жовтня 2021 16:46 |
ТД Охорона об’єктів ДЕПО, служби, клади.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Перелік документів та термін їх дії визначено у Додатку 2 до тендерної документації. Щодо терміну їх дії, відповідно до вимоги отриманої Замовником раніше, до тендерної документації буде внесено зміни.
Дякуємо за запитання.
Замовник відноситься до суб’єкту господарювання з високим ступенем ризику, тобто має свою специфіку щодо надання охоронних послуг, відноситься до об’єктів критичної інфраструктури, а тому Замовник бажає отримання якісних послуг від Учасників. Відповідно до ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Одним із кваліфікаційних критеріїв у тендерній документації включено вимогу щодо забезпечення радіозв’язку між постами охорони, та визначені документи, які Учасник повинен надати на підтвердження такої можливості.
Задане Вами запитання не належить до компетенції Замовника та має вирішуватись самим Учасником.
Вимоги про усунення порушення
Виходячи із викладеного вище Замовник не може включати до тендерної документації вимоги, які не закріплені в Україні законодавчо.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-27-000026 ● c53b3b1eab3d408d988c9b5e0d256185
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 липня 2022 14:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
27.07.2022 № 155
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2021-10-27-010784-a 27.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-03 10:20:31
Запит на отримання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з охорони об’єктів, здійснення перепускного режиму в тролейбусних, трамвайних депо КП «Київпастранс», службах, складах служб, код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-10-27-010784-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-03 11:59:42
Пояснення
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Щодо надання відповіді
У відповідь на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель 03.08.2022 р. до процедури закупівлі Охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму в тролейбусних, трамвайних депо КП «Київпастранс», службах, складах служб, код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги», оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-10-27-010784-a, про надання пояснень яким чином та на підставі яких документів було здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість повідомляю наступне.
Обґрунтуванням для технічних та якісних характеристик предмета закупівлі є узагальнення заявок керівників філій КП «Київпастранс» щодо кількості постів охорони. При обґрунтуванні технічних та якісних характеристик взята до уваги специфіка виробничої діяльності філій для визначення режиму охорони (цілодобовий або з 2000 до 800). Розмір витрат та очікувана вартість даної закупівлі визначена на підставі моніторингу цін. Очікувана вартість послуг визначена на підставі отриманих комерційних пропозицій від ПП «ОА «ГОВЕРЛА» та ДП «Вікінг».
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення повідомляю, що приписи Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710, розповсюджуються на визначене коло суб’єктів, таких як головні розпорядники бюджетних коштів, розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня, і суб’єкти господарювання державного сектору економіки. Комунальне підприємство «Київпастранс» не має статусу бюджетної установи і є одержувачем бюджетних коштів, а не розпорядником. Зазначаємо, що дана постанова має виключно рекомендаційний характер для підприємства.
Додаток:
Комерційні пропозиції на 2 арк.
Уповноважена особа Владлена ЛАТУШКА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 серпня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "АТЛАНТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 грудня 2021 14:05
|
ПП "САПСАН-1" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 грудня 2021 14:04
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 грудня 2021 13:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "АТЛАНТ" |
28 003 705,20
UAH з ПДВ
|
28 003 705,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "САПСАН-1" |
28 014 000,00
UAH з ПДВ
|
28 014 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "АТЛАНТ" #30223167 |
Переможець |
28 003 705,20
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2021 14:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2023 14:14
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 12:30
|
53.21-293.pdf | укладений |
31 грудня 2021 12:29
|