Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ліквідація самовільних сміттєзвалищ по вул. Парусна, 18-20, м. Чорноморськ Одеської області
Очікувана вартість
72 000,00 UAH
UA-2021-10-27-010058-a a3c759a7e6054ba6a72c71b3b9cafdc7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Варнікова Юлія Олександрівна

380486860078 OKHIB2005@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 33647570
Місцезнаходження: 68003, Україна , Одеська обл., Чорноморськ, проспект Миру, будинок 33
Контактна особа: Варнікова Юлія Олександрівна
380486860078
OKHIB2005@GMAIL.COM
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2021 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2021 00:00
Початок аукціону: 05 листопада 2021 11:24
Очікувана вартість: 72 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 360,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Ліквідація самовільних сміттєзвалищ по вул. Парусна, 18-20, м. Чорноморськ Одеської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Ліквідація самовільних сміттєзвалищ по вул. Парусна, 18-20, м. Чорноморськ Одеської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68000, Україна, Одеська область, Чорноморськ, вул. Парусна, 18-20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за наданні послуги здійснюється відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. Розрахунки оплати проводяться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок виконавця за фактично надані послуги протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами Акту здачі-приймання наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги(послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт- 1,5 мільйона гривень. Категорія замовника: органи місцевого самоврядування згідно п.1 ч.1 ст.2 Закону. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Пропозиції готуються українською мовою. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: визначається у додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2021 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2021 16:20
Оголошення.docx
27 жовтня 2021 16:20
Додаток 1. Вимоги до предмету закупівлі.docx
27 жовтня 2021 16:20
Додаток 2. Проєкт договору.docx
27 жовтня 2021 16:20
Додаток 3. Лист-згода.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" 72 000,00
UAH з ПДВ
72 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 листопада 2021 08:51
Електронний підпис
03 листопада 2021 08:51
12. Витяг ПДВ.pdf.p7s
03 листопада 2021 08:51
16. Дефектний акт.pdf
03 листопада 2021 08:51
17. Договірна ціна.pdf.p7s
03 листопада 2021 08:51
15. Статут.pdf
03 листопада 2021 08:51
15. Статут.pdf.p7s
03 листопада 2021 08:51
11. Витяг ЄДР.pdf.p7s
03 листопада 2021 08:51
12. Витяг ПДВ.pdf
03 листопада 2021 08:51
17. Договірна ціна.pdf
03 листопада 2021 08:51
11. Витяг ЄДР.pdf
03 листопада 2021 08:51
16. Дефектний акт.pdf.p7s
03 листопада 2021 08:51
3. Довідка МТБ.pdf
03 листопада 2021 08:51
3. Довідка МТБ.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ"
#42846767
Переможець 72 000,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2021 15:12

Документи

05 листопада 2021 15:12
Електронний підпис
05 листопада 2021 15:12
Протокол №141.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2021 15:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ"
#42846767
72 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 листопада 2021 15:12
Електронний підпис
05 листопада 2021 15:12
Протокол №141.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 11:47
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 13:11
Додаткова угода №1.PDF зміни до договору
29 грудня 2021 13:10
Електронний підпис укладений
08 листопада 2021 11:45
Договір.PDF укладений
08 листопада 2021 11:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди №1 від 29.12.2021 р. до Договору №2/277 від 08.11.2021 р.
Номер договору про закупівлю: №2/277
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 71 689,20
UAH (в тому числі ПДВ 11 948,20 UAH)