Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пакети програмного забезпечення (офісні додатки)
Очікувана вартість
184 600,00 UAH
UA-2021-10-27-009906-a 1f764eedd6ed4e3f97218e33bc757d3a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рисак Віта Миколаївна

+380462665131 mishchenko2807@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний університет «Чернігівська політехніка»
Код ЄДРПОУ: 05460798
Місцезнаходження: 14035, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. Шевченка, 95
Контактна особа: Рисак Віта Миколаївна
+380462665131
mishchenko2807@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2021 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2021 12:00
Початок аукціону: 09 листопада 2021 14:40
Очікувана вартість: 184 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 923,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48310000-4: Пакети програмного забезпечення для створення документів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Офісний додаток
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14035, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Шевченка, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 48310000-4 — Пакети програмного забезпечення для створення документів
20 шт
Офісний додаток
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14035, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Шевченка, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 48310000-4 — Пакети програмного забезпечення для створення документів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за Програмну продукцію здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний в цьому Договорі, протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання Замовником Програмної продукції на підставі, належним чином оформленої та підписаної видаткової накладної за умови наявності бюджетного фінансування на здійснення відповідних видатків. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2021 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2021 16:14
СПРОЩЕНА ЗАКУПІВЛЯ (ПЗ офісні додатки).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Академічна ліцензія
Дата подання: 28 жовтня 2021 12:14
Дата відповіді: 28 жовтня 2021 15:54
Учбові заклади мають право на академічну ліцензію і закупівлю ПЗ за цією ліцензією. Чи розглядаєте ви закупівлю ВОХ - Office H&Student 2021 Ukr P8 (79G-05435) та ESD- Office H&S 2021 Win AllLng PKL (79G-05338)?
Відповідь: Добрий день! На п.1-ОФІСНИЙ ДОДАТОК MICROSOFT OFFICE 2019 HOME AND BUSINESS UKRAINIAN MEDIALESS P6 (T5D-03369)- академічну ліцензію не розглядаємо.
На п.2-ОФІСНИЙ ДОДАТОК MICROSOFT OFFICE HOME AND BUSINESS 2019 ALL LNG PKL ONLN CEE КОНВЕРТ (T5D-03189-ESD) розглянемо, якщо в наявності буде безстрокова ліцензія на використання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-10-27-009906-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Куценко Анна Андріївна, Код ЄДРПОУ:3476005262
Дата подання: 11 листопада 2021 12:32
Скасування рішення про дискваліфікацію найбільш економічно вигідної пропозиції ФОП Куценко А.А.
Шановний замовнику!
Вимога про наявність атестату відповідності згідно із переліком Засобів ТЗІ, які мають експертний висновок про відповідність до вимог технічного захисту інформації не була визначена в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Запропоноване нами до закупівлі програмне забезпечення: ОФІСНИЙ ДОДАТОК MICROSOFT OFFICE 2021 HOME AND BUSINESS UKRAINIAN MEDIALESS P6 (T5D-03556) та ОФІСНИЙ ДОДАТОК MICROSOFT OFFICE HOME AND BUSINESS 2021 ALL LNG PKL ONLN CEE ESD(T5D-03484), яке є аналогічним предмету закупівлі, згідно діючого законодавства, не потребує наявності атестату відповідності згідно із переліком Засобів ТЗІ, які мають експертний висновок про відповідність до вимог технічного захисту інформації.
А отже і підстав для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ФОП Куценко А.А. немає.
Також наголошуємо на тому, що визначений Вами предмет закупівлі, а саме: ОФІСНИЙ ДОДАТОК MICROSOFT OFFICE 2019 HOME AND BUSINESS UKRAINIAN MEDIALESS P6 (T5D-03369) та ОФІСНИЙ ДОДАТОК MICROSOFT OFFICE HOME AND BUSINESS 2019 ALL LNG PKL ONLN CEE КОНВЕРТ (T5D-03189-ESD) також не входить до переліку ПЗ, що має атестат відповідності згідно із переліком Засобів ТЗІ, які мають експертний висновок про відповідність до вимог технічного захисту інформації: https://cip.gov.ua/ua/news/zasobi-tzi-yaki-mayut-ekspertnii-visnovok-pro-vidpovidnist-do-vimog-tekhnichnogo-zakhistu-informaciy.
Вимагаємо скасувати рішення про дискваліфікацію найбільш економічно вигідної пропозиції ФОП Куценко А.А. та визнати нас переможцем.
Також інформуємо Вас про те, що у зв’язку з випуском нової версії MICROSOFT OFFICE 2021, офіційні дистриб’ютори, корпорації Майкрософт, а саме ТОВ «МТІ» та ІП «І АР СІ» зупинили продаж старої версії, а саме ОФІСНИЙ ДОДАТОК MICROSOFT OFFICE 2019 HOME AND BUSINESS UKRAINIAN MEDIALESS P6 (T5D-03369). І вона наразі недоступна до замовлення і постачання. Тому ми і запропонували Вам до закупівлі версію 2021. Тож ми не розуміємо, що планують Вам поставляти інші учасники закупівлі, які в своїй ціновій пропозиції пропонують версію 2019, у випадку визнання їх переможцем.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 листопада 2021 11:32
Шановний Участнику!
На Ваше звернення повідомляємо наступне. Дана закупівля є спрощеною закупівлею і здійснюється відповідно до вимог статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» (Закон). Пунктом 4 статті 14 Закону передбачено, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Документами до оголошення по даній закупівлі не передбачено аналоги та/або еквіваленти, що приймаються у пропозиціях учасників.
Перелік товарів, що заявлені до закупівлі. було визначено з урахуванням:
-здійснюється з метою розробки та погодження із Управління Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України в Чернігівській області технічного завдання на створення комплексної системи захисту інформації в автоматизованій системі класу «1» 4 категорії.
-Дана система повинна працювати к комплексі з СИСТЕМА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ ЛОЗА™-1,ВЕРСІЯ 4,котра працює з офісними додатками 2007, 2010, 2013, 2016, 2019 років, додатки 2021 року не прописані як такі , що можуть бути використані при роботі з цим комплексом.
Щодо інформації стосовно призупинення продажів додатків 2019 років, ми маємо інформацію протилежну інформації з Вашого листа, сертифіковані продавці даної продукції запевнили нас в доступності додатків 2019 року виробництва. Гарантуємо Вам, що в випадку не можливості придбання додатків 2019 року, закупівлю здійснювати не будемо.
Запропоноване Вами програмне забезпечення:
ОФІСНИЙ ДОДАТОК MICROSOFT OFFICE 2021 HOME AND BUSINESS UKRAINIAN MEDIALESS P6 (T5D-03556) -в кількості 3шт.;ОФІСНИЙ ДОДАТОК MICROSOFT OFFICE HOME AND BUSINESS 2021 ALL LNG PKL ONLN CEE ESD (T5D-03484)-в кількості 20шт., не входить до переліку ПЗ, що має атестат відповідності згідно із переліком Засобів ТЗІ, які мають експертний висновок про відповідність до вимог технічного захисту інформації
https://cip.gov.ua/ua/news/zasobi-tzi-yaki-mayut-ekspertnii-visnovok-pro-vidpovidnist-do-vimog-tekhnichnogo-zakhistu-informaciyi.
У зв'язку з тим, що документи до даної закупівлі не передбачають закупівлю аналогів або еквівалентів, то запропонована Вами пропозиція не відповідає переліку характеристик, яку ми подавали до закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2021 15:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Куценко Анна Андріївна 139 425,00
UAH з ПДВ
139 425,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 143 499,00
UAH з ПДВ
141 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ"АМІКА" 166 659,66
UAH з ПДВ
142 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЛанТек" 152 600,00
UAH з ПДВ
143 854,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 149 991,00
UAH з ПДВ
149 991,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2021 11:39
Електронний підпис
05 листопада 2021 11:37
Цінова пропозиція
04 листопада 2021 19:08
Електронний підпис
04 листопада 2021 19:06
Лист-пояснення.pdf
04 листопада 2021 19:06
Аналогічні договори.pdf
04 листопада 2021 19:06
Microsoftoffice2019EV1562020151142.pdf
04 листопада 2021 19:06
Документи ФОП Куценко А.А..pdf
04 листопада 2021 19:06
Порівняльна таблиця.pdf
04 листопада 2021 19:06
Цінова пропозиція.pdf
04 листопада 2021 19:06
Довідка.pdf
04 листопада 2021 19:06
Авторизаційний лист.pdf
04 листопада 2021 19:06
Договір с дистриб_ютором.pdf

Публічні документи

04 листопада 2021 20:34
Електронний підпис
04 листопада 2021 20:33
про повноваження керівника.pdf
04 листопада 2021 20:33
Копія Статуту.pdf
04 листопада 2021 20:33
Microsoft till 2022.pdf
04 листопада 2021 20:33
витяг єдр 08.10.2021.pdf
04 листопада 2021 20:33
цінова пропозиція.pdf
04 листопада 2021 20:33
про аналог договори.pdf
04 листопада 2021 20:33
тех спец.pdf

Публічні документи

03 листопада 2021 12:56
Електронний підпис
03 листопада 2021 12:52
Amica MS Gold Partner.pdf
03 листопада 2021 12:52
Витяг.pdf
03 листопада 2021 12:52
Аміка райз догов.pdf
03 листопада 2021 12:52
Цінова пропозиція.pdf
03 листопада 2021 12:52
Статут першої редакції.pdf
03 листопада 2021 12:52
Св-во ПДВ.pdf
03 листопада 2021 12:52
Протокол загальних зборів.pdf
03 листопада 2021 12:52
Аміка райз 472.pdf

Публічні документи

02 листопада 2021 14:41
Електронний підпис
02 листопада 2021 14:41
Договір 197_акт.pdf
02 листопада 2021 14:41
Договір ДПСЗ_акти.pdf
02 листопада 2021 14:41
Витяг ЄДР.pdf
02 листопада 2021 14:41
Статут_оригінал_копія.pdf
02 листопада 2021 14:41
Довідка щодо дод 1.pdf
02 листопада 2021 14:41
Цінова пропозиція.pdf
02 листопада 2021 14:41
Витяг ПДВ.pdf
02 листопада 2021 14:41
Авторизаційний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Куценко Анна Андріївна

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ"АМІКА"

ПП "ЛанТек"

ТОВ "КОМЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Куценко Анна Андріївна
#3476005262
Відхилено 139 425,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2021 17:17
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Відхилено 141 999,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2021 17:34
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ"АМІКА"
#38977500
Відхилено 142 000,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2021 18:09
ПП "ЛанТек"
#30692374
Відхилено 143 854,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2021 12:33
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Переможець 149 991,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2021 12:58

Документи

10 листопада 2021 17:17
Електронний підпис

Документи

10 листопада 2021 17:34
Електронний підпис

Документи

11 листопада 2021 18:09
Електронний підпис

Документи

12 листопада 2021 12:32
Електронний підпис
12 листопада 2021 12:23
ПРОТОКОЛ розляду (12.11.2021).pdf

Документи

12 листопада 2021 12:57
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2021 12:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
149 991,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 листопада 2021 12:57
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2021 16:33
Електронний підпис укладений
30 листопада 2021 11:10
Договір 732.pdf укладений
30 листопада 2021 10:34

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Офісний додаток 3 шт 7 977,00
UAH
Офісний додаток 20 шт 6 303,00
UAH

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
13 грудня 2021 11:02
149 991,00 UAH UA248201720343170002000006996
НУ "Чернігівська політехніка"
UA273005280000026004455009234
ТОВ " Комел "
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 149 991,00
UAH