Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт системи блискавкозахисту нежитлової будівлі літ. А-І Добренського ліцею Наталинської сільської ради, розташованою за адресою: вул. Садова, 70, с. Добренька, Красноградського району, Харківської області
Очікувана вартість
167 175,60 UAH
UA-2021-10-27-009576-a 5e9e2dd457ca4569a2fbf9f1112ce388
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Бурдикіна

+380993817295 nataccount@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАТАЛИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 24288081
Вебсайт: https://natalynska-gromada.gov.ua/
Місцезнаходження: 63343, Україна , Харківська обл., Красноградський район, с. Наталине, вул. І. Сенченка, буд. 89
Контактна особа: Тетяна Бурдикіна
+380993817295
nataccount@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2021 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2021 00:00
Початок аукціону: 05 листопада 2021 11:00
Очікувана вартість: 167 175,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 835,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт системи блискавкозахисту нежитлової будівлі літ. А-І Добренського ліцею Наталинської сільської ради, розташованою за адресою: вул. Садова, 70, с. Добренька, Красноградського району, Харківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63351, Україна, Харківська область, Красноградський район, с. Добренька, вул. Садова, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконаний обсяг робіт здійснюються Замовником у безготівковій формі у вигляді 100% після оплати на підставі підписаного сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2В) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма №КБ-3) шляхoм пepepaхувaння грошових кoштiв на poзpaхункoвий paхунoк Пiдpядникa протягом 30 (тридцяти) календарних днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

специфікація
Дата подання: 01 листопада 2021 17:32
Дата відповіді: 02 листопада 2021 11:17
Шановний Замовнику! У технічній специфікації оприлюднено лише обсяги робіт. При цьому зазначено, що роботи мають виконуватись відповідно до проекту. Для формування ціни пропозиції Учасник має розуміти характеристики обладнання, що підлягає встановленню. для коректної підготовки тендерної пропозиції прохання до Замовника викласти специфікацію обладнання та матеріалів з проектної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за запитання.
Згідно пункту «Інформація про валюту, у якій повинно бути розраховано та зазначено ціну пропозиції.
Формування ціни пропозиції» розділу «Інша інформація» оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Ціна пропозиції учасника означає суму, за яку учасник передбачає виконати замовлення щодо виконання всіх видів робіт, наведених у вимогах до предмета закупівлі - технічній специфікації (додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі). Ціна пропозиції учасника повинна бути визначена згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Ціна пропозиції формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів.
Ціна пропозиції Учасника означає суму (з урахуванням ПДВ), за яку Учасник зобов’язується виконати всі види робіт, передбачених кошторисною документацією. Учасник визначає вартість робіт, які він пропонує виконати за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені (витрати на страхування та інші витрати). До розрахунку ціни входять усі види робіт, у тому числі й ті, які доручатимуться для виконання третім особам. Не врахована Учасником вартість окремих робіт не сплачуються Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній його ціні тендерної пропозиції. Вартість пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.
Учасник здійснює всі розрахунки на підставі Технічної специфікації, яка викладена в додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі ("Вимоги до предмета закупівлі").
Дякуємо за Ваше звернення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-10-27-009576-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс", Код ЄДРПОУ:38088364
Дата подання: 01 листопада 2021 21:13
Відсутня специфікація обладнання
Доброго дня! Згідно вимог "Ціну пропозиції слід визначати відповідно до технічної специфікації щодо використання конкретних матеріалів і конструкцій; ". У Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі оприлюднено лише обсяги робіт. Для підготовки пропозиції необхідно додати перелік матеріалів. Вимагаємо замовника додати викласти перелік матеріалів! Бо лиши учасник який розробив проект та попередньо отримав дану інформацію від замовника зможе прийняти участь. Це дуже звужує коло учасників та не відповідає Закону Про публічні закупівлі Стаття 14. Спрощені закупівлі 5. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 листопада 2021 11:18
Шановний учасник, дякуємо за запитання.
Згідно пункту «Інформація про валюту, у якій повинно бути розраховано та зазначено ціну пропозиції.
Формування ціни пропозиції» розділу «Інша інформація» оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Ціна пропозиції учасника означає суму, за яку учасник передбачає виконати замовлення щодо виконання всіх видів робіт, наведених у вимогах до предмета закупівлі - технічній специфікації (додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі). Ціна пропозиції учасника повинна бути визначена згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Ціна пропозиції формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів.
Ціна пропозиції Учасника означає суму (з урахуванням ПДВ), за яку Учасник зобов’язується виконати всі види робіт, передбачених кошторисною документацією. Учасник визначає вартість робіт, які він пропонує виконати за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені (витрати на страхування та інші витрати). До розрахунку ціни входять усі види робіт, у тому числі й ті, які доручатимуться для виконання третім особам. Не врахована Учасником вартість окремих робіт не сплачуються Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній його ціні тендерної пропозиції. Вартість пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.
Учасник здійснює всі розрахунки на підставі Технічної специфікації, яка викладена в додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі ("Вимоги до предмета закупівлі").
Дякуємо за Ваше звернення.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-10-27-009576-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕЛЕКТРОПОЖСЕРВІС.", Код ЄДРПОУ:43550331
Дата подання: 10 листопада 2021 11:06
СКАРГА!
Доброго дня шановний Замовник!
Рішення щодо нашої дискваліфікації неправомірне та не законне.
Вимагаємо переглянути рішення Протоколу №269 від 08.11.2021 р. і визнати нас ПЕРЕМОЖЦЕМ, так, як ми не порушили жодної вимоги Замовника.
Згідно Оголошення Замовник вимагав:
1. Довідку щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання учасником аналогічних договорів (не менше трьох), а саме:
Для документального підтвердження інформації, наведеної у довідці за формою ІІІ, учасник у складі пропозиції повинен надати:
- копії вказаних учасником у довідці за формою ІІІ аналогічних договорів, виконаних учасником у повному обсязі (аналогічним договором відповідно до умов цієї закупівлі є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду виконання робіт із капітального ремонту та/або улаштування системи блискавкозахисту.
- копії актів приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3, що свідчать про виконання учасником кожного з наданих відповідних аналогічних договорів, вказаних у довідці за формою ІІІ.
Тобто, з вищевикладеного, Ви вимагали тільки Договір та довідки КБ-2в та КБ-3.
Ми, ТОВ «ЕЛЕТРОПОЖСЕРВІС.» всі вимоги виконали і не зобов’язані надавати всі документи до Аналогічних Договорів, так як їх Ви, Шановний Замовнику, НЕ вимагали.
Стосовно дат та строків, ми надали від своїх Замовників листи – відгуки, в яких чітко прописано що з нашого боку не порушено якість виконання робіт та строки згідно предмету Договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 листопада 2021 10:35
Розглянувши скаргу Учасника інформуємо, що згідно пункту 9 розділу Зміст і спосіб подання пропозиції, Довідки щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання учасником аналогічних договорів (не менше трьох), складену та заповнену за формою ІІІ та для документального підтвердження інформації, наведеної у довідці за формою ІІІ, учасник у складі пропозиції повинен надати:
- копії вказаних учасником у довідці за формою ІІІ аналогічних договорів, виконаних учасником у повному обсязі (аналогічним договором відповідно до умов цієї закупівлі є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду виконання робіт із капітального ремонту та/або улаштування системи блискавкозахисту.
- копії актів приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3, що свідчать про виконання учасником кожного з наданих відповідних аналогічних договорів, вказаних у довідці за формою ІІІ.
Учасником надана Довідка щодо досвіду виконання аналогічного договору № 584 від 03.11.2021 року в якій зазначені договори: № 248 від 27.07.2021 року, № 6 від 06.11.2020 року та № 305 від 30.09.2021 року. На підтвердження виконання учасником кожного з наданих відповідних аналогічних договорів, вказаних у довідці за формою ІІІ учасник повинен надати копії актів приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3. В копії договору № 248 від 27.07.2021 року, вказано строк виконання робіт до 30.08.2021 року, а загальна вартість договору становить 789 500,00 грн., при цьому довідка КБ-3 від 12.10.21 року на 634 221,73 грн. Копії договорів повинні містити всі невід’ємні додатки до договору, учасником не надано ні додаткової угоди на зменшення суми договору, ані додаткової угоди на перенесення строку виконання робіт. Акт № 3 приймання виконаних будівельних робіт взагалі не містить дати, тож визначити коли саме були виконані роботи не можливо.
Таким чином аналогічний договір викладений не повністю та не відповідає акту виконаних робіт.
В копії договору № 6 від 06.11.2020 року вказано строк виконання послуг по договору – 10 календарних днів з моменту укладання Договору, копія акту № 6 приймання виконаних будівельних робіт від 25.11.2020 року. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за примірною формою КБ-3 – не містить дати. В копії договору, також відсутній додаток у вигляді додаткової угоди на перенесення строку виконання послуг.
Копія договору № 305 від 30.09.2021 року не містить Додатку №1 Договірна ціна до Договору що є його невідємною частиною.
Таким чином аналогічний договір викладений не повністю.
Тому, вважаємо цілком обґрунтованим відхилення пропозиції Учасника, як такої, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Номер вимоги: UA-2021-10-27-009576-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕЛЕКТРОПОЖСЕРВІС.", Код ЄДРПОУ:43550331
Дата подання: 12 листопада 2021 13:48
СКАРГА
Доброго дня шановний Замовнику!
Прохаємо дискваліфікувати Учасника ТОВ БУДІНВЕСТМОНТАЖ, з таких підстав:
Згідно поданої Довідки №б/н від 01.11.2021 р. щодо досвіду виконання аналогічного договору в якій зазначено:
- Договір №235/21 від 13.07.2021 р. у формі №9 Договірна ціна – відсутня дата.
- Договір №07/04-3 від 07.04.2021 р не містить печатки та підпису Замовника, а має накладену частину печатки, що має ознаки фальсифікації, у формі №9 Договірна ціна – не містить дати, Довідка про вартість виконаних будівельних робіт і витрати – не містить дати, не містить номеру договору закупівлі, дати договору, не містить печатки та підпису від замовника, має накладену частину підпису, що має ознаки фальсифікації. Акт приймання виконаних будівельних робіт КБ-2В – не містить дати, не містить номеру договору закупівлі, дати договору, містить накладену печатку та підпис, що має ознаки фальсифікації. За підроблення документів Учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно зі ст. 358 Кримінального кодексу України.
- Договір №17/04-1 від 17.04.2020 р. у формі №9 Договірна ціна – відсутня дата.
- Наданий Лист – згода «Про захист персональних даних», наданий тільки на Зінченка Юрія Михайловича, складений неналежним чином без вхідного номеру, не на фірмовому бланку товариства, а також не надано жодного листа-згоди «Про захист персональних даних» на всіх працівників товариства, які були заявлені в Довідці ІІ «Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»№ б/н від 01.11.2021 р.
Що є порушенням Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.10 №2297-VІ. Згідно вимог Оголошення вимагалося Замовником: «на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» пропозиція повинна містити письмову згоду на доступ та обробку персональних даних посадової особи, яка підписала пропозицію учасника, а також письмову згоду від усіх осіб, щодо яких була надана, зазначена інформація».
- Витяг з реєстру платників Єдиного податку від 24.10.2018 р. не чинний дату подання пропозиції.
- Витяг з ЄДР юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 08.07.2020 р. – не чинний на дату подання.
В іншому випадку ТОВ «ЕЛЕКТРОПОЖСЕРВІС.» буде вимушений скористатися можливістю згідно ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», де визначено порядок оскарження процедур через електронну систему закупівель до органу оскарження, у разу порушення своїх прав та інтересів, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 листопада 2021 16:52
Доброго дня!
Договірна ціна до договору № 235/21 форма 9 розрахована на 2021 рік, договірна ціна до договору № 07/04-3 форма 9 розрахована на 2020 рік, договірна ціна до договору № 17/04-1 форма 9 розрахована на 2020 рік, що не суперечить договорам підряду.
Умовами оголошення передбачено: «Відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Згідно із пунктом 1 частини 1 статті 11 Закону України «Про захист персональних даних» підставами для обробки персональних даних є: згода суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних. Відповідно до частини 2 статті 14 Закону України «Про захист персональних даних» поширення персональних даних без згоди суб'єкта персональних даних або уповноваженої ним особи дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Отже, на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» пропозиція повинна містити письмову згоду на доступ та обробку персональних даних посадової особи, яка підписала пропозицію учасника, а також письмову згоду від усіх осіб, щодо яких була надана, зазначена інформація про їх паспортні дані (серія та/або номер) та/або реєстраційний номер облікової картки платника податків.»
Форма ІІ «Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» не містить персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».
Витяг з реєстру платників Єдиного податку та витяг з ЄДР юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань юридичні особи та фізичні особи-підприємці отримують при реєстрації або у разі внесення змін. Дана інформація знаходиться у відкритому доступі. Відповідно до п. 5 ст. 17 «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.»
Дякуємо за Ваше звернення.

Документи

02 листопада 2021 11:18
405-21_0001.pdf

Документи

11 листопада 2021 10:35
Протокол 276.pdf

Документи

16 листопада 2021 16:52
Протокол 282.pdf

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2021-11-19-000001 • 3364a0605cc54ce189c761bccb4a3e8d
Автор звернення: Лєонов Валерій Олександрович
Дата створення звернення: 2021-11-19 09:35
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
СКАРГА ЩОДО НЕПРАВОМІРНОЇ ТА БЕЗПІДСТАВНОЇ ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ В ТЕНДЕРНІЙ ЗАКУПІВЛІ 27 жовтня 2021 року було оголошено процедуру Спрощеної/Допорогової закупівлі за предметом Капітальний ремонт системи блискавкозахисту нежитлової будівлі літ. А-І Добренського ліцею Наталинської сільської ради, розташованою за адресою: вул. Садова, 70, с. Добренька, Красноградського району, Харківської області Класифікація за ДК 021:2015: 45310000-3 - Електромонтажні роботи UA-2021-10-27-009576-a. Замовник: НАТАЛИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА 05 листопада відбувся електронний аукціон, в якому ми, ТОВ «ЕЛЕКТРОПОЖСЕРВІС.» в особі директора Лєонова Валерія Олексанровича запропонували найнижчу ціну. Протоколом 269 від 08.11.2021 р. нас було безпідставно Дискваліфіковано. 10.11.2021, 11:06. ID: UA-2021-10-27-009576-a.b2 ми написали СКАРГУ до Замовника, отримали необгрунтовну відповідь. Протоколом №278 від 11.11.2021 р. було Замовником прийнято рішення про визання Переможцем закупівлі з максимально високою ціновою пропозицією наступного учасника ТОВ БУДІНВЕСТМОНТАЖ 12.11.2021, 13:48. ID: UA-2021-10-27-009576-a.b3 ми написали скаргу Замовнику щодо порушень тендерної документації з боку ТОВ БУДІНВЕСТМОНТАЖ. 16.11.2021 16:52 Отримали відповідь від Замовника , в якій Замовник не вбачає порушень з боку Учасника ТОВ БУДІНВЕСТМОНТАЖ Надаємо чіткий перелік порушень учасника Переможця ТОВ БУДІНВЕСТМОНТАЖ , а саме: Згідно поданої Довідки №б/н від 01.11.2021 р. щодо досвіду виконання аналогічного договору в якій зазначено: - Договір №235/21 від 13.07.2021 р. у формі №9 Договірна ціна – відсутня дата. - Договір №07/04-3 від 07.04.2021 р не містить печатки та підпису Замовника, а має накладену частину печатки, що має ознаки фальсифікації, у формі №9 Договірна ціна – не містить дати, Довідка про вартість виконаних будівельних робіт і витрати – не містить дати, не містить номеру договору закупівлі, дати договору, не містить печатки та підпису від замовника, має накладену частину підпису, що має ознаки фальсифікації. Акт приймання виконаних будівельних робіт КБ-2В – не містить дати, не містить номеру договору закупівлі, дати договору, містить накладену печатку та підпис, що має ознаки фальсифікації. За підроблення документів Учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно зі ст. 358 Кримінального кодексу України. - Договір №17/04-1 від 17.04.2020 р. у формі №9 Договірна ціна – відсутня дата. - Наданий Лист – згода «Про захист персональних даних», наданий тільки на Зінченка Юрія Михайловича, складений неналежним чином без вхідного номеру, не на фірмовому бланку товариства, а також не надано жодного листа-згоди «Про захист персональних даних» на всіх працівників товариста, які були завялені в Довідці ІІ «Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»№ б/н від 01.11.2021 р. Що є порушенням Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.10 №2297-VІ. Згідно вимог Оголошення вимагалося Замовником: «на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» пропозиція повинна містити письмову згоду на доступ та обробку персональних даних посадової особи, яка підписала пропозицію учасника, а також письмову згоду від усіх осіб, щодо яких була надана, зазначена інформація». - Витяг з реєстру платників Єдиного податку від 24.10.2018 р. не чинний дату подання пропозиції. - Витяг з ЄДР юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 08.07.2020 р. – не чинний на дату подання. Прохаємо звернути увагу на незаконні та протиправні дії уповноваженої особи та керівництва НАТАЛИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА..
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2021 11:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕЛЕКТРОПОЖСЕРВІС." 124 000,00
UAH з ПДВ
124 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БУДІНВЕСТМОНТАЖ 154 628,00
UAH з ПДВ
154 628,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2021 18:33
Електронний підпис
04 листопада 2021 17:29
Заявка Учасника.pdf
04 листопада 2021 17:29
Лист - гарантія.pdf
04 листопада 2021 17:29
Довідка.pdf
04 листопада 2021 17:29
Додаток до ліцензії.pdf
04 листопада 2021 17:29
Гарантійний лист 2.pdf
04 листопада 2021 17:29
Ліцензія.pdf
04 листопада 2021 17:29
Лист відгук Казначейство.pdf
04 листопада 2021 17:29
Довідка ЄДРПОУ статистика.pdf
04 листопада 2021 17:29
Довідка щодо субпідрядника.pdf
04 листопада 2021 17:29
Гарантійний лист.pdf
04 листопада 2021 17:29
Гарантійний лист 4.pdf
04 листопада 2021 17:29
Інвентарна відомість ОЗ-9.pdf
04 листопада 2021 17:29
Довідка про право підпису.pdf
04 листопада 2021 17:29
Лист гарантія щодо ст. 17 ЗУ.pdf
04 листопада 2021 17:29
Витяг з ЄДР 2021.pdf
04 листопада 2021 17:29
Гарантійний лист 3.pdf
04 листопада 2021 17:29
Технічний паспорт на авто.pdf
04 листопада 2021 17:29
Наказ про призначення.pdf
04 листопада 2021 17:29
КОШТОРИС.pdf

Публічні документи

02 листопада 2021 16:55
Електронний підпис
02 листопада 2021 16:54
Добренька.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕЛЕКТРОПОЖСЕРВІС."

ТОВ БУДІНВЕСТМОНТАЖ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕЛЕКТРОПОЖСЕРВІС."
#43550331
Відхилено 124 000,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2021 17:18
ТОВ БУДІНВЕСТМОНТАЖ
#42560024
Переможець 154 628,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2021 16:58

Документи

08 листопада 2021 17:18
Електронний підпис
08 листопада 2021 17:18
Протокол 269.pdf

Документи

11 листопада 2021 16:58
Електронний підпис
11 листопада 2021 16:57
Протокол 278.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2021 16:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БУДІНВЕСТМОНТАЖ
#42560024
154 628,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 листопада 2021 16:58
Електронний підпис
11 листопада 2021 16:57
Протокол 278.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 13:49
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2021 08:37
405-21_0001.pdf зміни до договору
07 грудня 2021 08:30
Електронний підпис укладений
25 листопада 2021 15:20
Договір № 495-21.pdf укладений
25 листопада 2021 15:19

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
08 грудня 2021 11:14
98 911,00 UAH UA608201720344201053100052990
Наталинська сільська рада
UA303518230000026004300623704
ТОВ "Будiнвестмонтаж"
Оплачений
09 грудня 2021 10:32
25 920,00 UAH UA608201720344201053100052990
Наталинська сільська рада
UA303518230000026004300623704
ТОВ "Будiнвестмонтаж"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору на 29797,00
Номер договору про закупівлю: 495/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 124 831,00
UAH