Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (код НК 024:2019: 46238 — Стерильна пробірка;33722 Зонд-тампон абсорбуючий, стерильний)
Очікувана вартість
159 000,00 UAH
UA-2021-10-27-006264-a cdf2fbdd0f3c4503862f64808d0d57d6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Ясакова

+380638001006 19ok@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧОРНОМОРСЬКА ЛІКАРНЯ" ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 01982212
Вебсайт: https://chml.lic.org.ua
Місцезнаходження: 68004, Україна , Одеська обл., місто Чорноморськ, вул. Віталія Шума, 4
Контактна особа: Ольга Ясакова
+380638001006
19ok@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2021 13:44
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2021 00:00
Початок аукціону: 05 листопада 2021 11:37
Очікувана вартість: 159 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 795,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Закупівля проводиться на підставі Розділу Х, частини 3-1 ЗУ "Про публічні закупівлі" - на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель. Наш заклад являється профільною «ковідною» лікарнею на 180 ліжко-місць та надає домомогу населенню. Станом на 27.10.2021 року кількість хворих складає 170 осіб. Для виявлення хворих на Covid-19 необхідно закупити медичні матеріали для проведення досліджень методом ПЛР. Термін поставки товарів до 31.12.2021р.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 упаковка
Транспортне середовище з муколітиком, пробірки по 0,5мл 100шт в уп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68004, Україна, Одеська область, м. Чорноморська, вул. Віталія Шума, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141000-0 — Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування
16000 штуки
Зонд для забору проб стерильний, одноразового використання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68004, Україна, Одеська область, м. Чорноморська, вул. Віталія Шума, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141000-0 — Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки по оплаті за фактично поставлений Товар, який зазначений в накладній, та відповідає специфікації здійснюється шляхом безготівкового перерахунку коштів на рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів, при наявності коштів на рахунку, та по мірі надходження фінансування (у разі відсутності коштів термін сплати може змінюватися). Категорія замовника: підприємство зазначене у пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII в редакції від 19.04.2020 року. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у завантаженому файлі «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі», а саме у Додатку №1 до нього. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв – Єдиним критерієм оцінки згідно даної спрощеної процедури є ціна (питома вага критерію – 100%) (більш детально інформація зазначена у п.16. «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі». Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2021 13:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2021 13:44
ОГОЛОШЕННя.docx
27 жовтня 2021 13:44
Додаток 4 Договір.docx
27 жовтня 2021 13:44
Додаток 3 цінова.docx
27 жовтня 2021 13:44
Додаток 2 вимоги.docx
27 жовтня 2021 13:44
Додаток 1 ТЗ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЕЛЕНА МЕД" 158 750,34
UAH
158 750,34
UAH
Документи

Публічні документи

03 листопада 2021 13:42
Електронний підпис
03 листопада 2021 13:41
технічні.pdf
03 листопада 2021 13:41
Тендерна пропозиція.PDF
03 листопада 2021 13:41
ком.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕЛЕНА МЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СЕЛЕНА МЕД"
#37224654
Переможець 158 750,34
UAH
09 листопада 2021 17:19

Документи

09 листопада 2021 17:19
Електронний підпис
09 листопада 2021 17:18
протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 листопада 2021 17:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЕЛЕНА МЕД"
#37224654
158 750,34
UAH
Документи

Документи

09 листопада 2021 17:19
Електронний підпис
09 листопада 2021 17:18
протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 13:23
Електронний підпис укладений
16 листопада 2021 11:35
Договор 620.pdf укладений
16 листопада 2021 11:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 158 750,34
UAH (в тому числі ПДВ 10 385,54 UAH)