Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Деревина (дрова колоті твердих порід), ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина »
Очікувана вартість
47 000,00 UAH
UA-2021-10-27-005839-a b8ab967740084ee08fa754ecb6bfb9d5
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шарова Вікторія

+380952030981 osvita_lub@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ЛЮБИМІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КАХОВСЬКОГО РАЙОНУ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42296060
Місцезнаходження: 74822, Україна , Херсонська обл., смт. Любимівка, ВУЛ. ЦЕНТРАЛЬНА, буд. 38
Контактна особа: Шарова Вікторія
+380952030981
osvita_lub@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2021 14:14
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2021 14:14
Очікувана вартість: 47 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 470,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія
1.1. Найменування замовника*. Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Любимівської селищної ради Каховського району Херсонської області.
1.2. Місцезнаходження замовника: 74822, Херсонська обл., Каховський район, смт. Любимівка, вул. Центральна, буд. 38.
1.3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 42296060.
1.4. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності)
2.1. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: «Деревина (дрова колоті твердих порід), ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина ».
2.2. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): відсутні.

3. Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 47 000,00 грн. ( сорок сім тисяч гривень 00 копійок).

4. Код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів):2275.

5. Вид закупівлі та орієнтовний початок проведення:
5.1. Вид закупівлі: процедура закупівлі – Спрощена закупівля.
5.2. Орієнтовний початок проведення: Жовтень 2021 року.

6. Примітки.
6.1. Затверджено рішенням уповноваженої особи з питань організації та проведення процедур закупівель відділу освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Любимівської селищної ради Каховського району Херсонської області від «27» жовтня 2021 року рішення №128.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31 метри кубічні
Дрова колоті твердих порід
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 листопада 2021
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, через 30 (тридцять) банківських днів з дати підписання видаткової накладної та виконання умов передбачених пунктом 4.6. цього Договору. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2021 13:23
Електронний підпис
27 жовтня 2021 13:22
Додаток_4_Пропозицiя.doc
27 жовтня 2021 13:22
Додаток_3_Iнформацiйна_довiдка.doc
27 жовтня 2021 13:22
Додаток_2_Перелiк_документiв.docx
27 жовтня 2021 13:22
Додаток_1_Проект_договору.doc
27 жовтня 2021 13:22
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій