Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення проєктно-кошторисної документації «Реконструкція Краснянського та Ковельського диспетчерських кіл ЕЧ-3 з впровадженням «Автоматизованого робочого місця енергодиспетчера» ~
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2021-10-27-005705-c 4741bdc2501e4a19a54c7b7dcc312732
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Захарченко А. Л.

0322263997 tender@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська обл., Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1
Контактна особа: Захарченко А. Л.
0322263997
tender@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2021 18:21
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2021 00:00
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Проведення закупівлі здійснюється відповідно до п. 3.2. Інвестиційної програми АТ «Укрзалізниця» на 2021 рік. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі єдиного критерію «Ціна» шляхом застосування електронного аукціону. Питома вага критерію становить 100 %. При оцінці пропозицій учасників спрощеної закупівлі приймається до порівняння ціна пропозиції без урахування податку на додану вартість (ПДВ). Якщо учасник-переможець спрощеної закупівлі являтиметься платником ПДВ, при укладанні договору про закупівлю ціна договору включатиме ПДВ відповідно до вимог чинного законодавства України. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (Технічне завдання), вимоги до учасників, тощо зазначено в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі ( файл додається).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Розроблення проєктно-кошторисної документації «Реконструкція Краснянського та Ковельського диспетчерських кіл ЕЧ-3 з впровадженням «Автоматизованого робочого місця енергодиспетчера» ~ (Предмет закупівлі визначено згідно з п.27 ч.1 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" за об’єктом будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва")
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79007, Україна, Львівська область, Львів, вул. Гоголя,1 - місцезнаходження Замовника; місце виконання робіт - територія Виконавця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Для платників ПДВ: Замовник здійснює оплату на 45-й банківський день з дати реєстрації податкової накладної Виконавцем у Єдиному реєстрі податкових накладних, але не пізніше 20.01.2022. Оплата здійснюється за умови наявності належним чином оформленого та підписаного Сторонами Акту здачі-приймання виконаних проєктних робіт. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної Виконавця розрахунки здійснюються на 45-й банківський день з дня отримання Замовником від Виконавця копії рішення про реєстрацію податкової накладної. Для неплатників ПДВ: Замовник здійснює оплату на 45-й банківський день з дати підписання Сторонами Акту здачі-приймання виконаних проєктних робіт, але не пізніше 20.01.2022. Оплата здійснюється за умови наявності належним чином оформленого та підписаного Сторонами Акту здачі-приймання виконаних проєктних робіт. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій