Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 33120000-7 – Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Пульсоксиметри дитячі – НК 024:2019: 17667 Телеметричний пульсоксиметр)
Очікувана вартість
8 600,00 UAH
UA-2021-10-27-005429-c f0e675a3e37d470bb51f2ee413688c84
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руденко Людмила Володимирівна

+380414325121 cpmsd2903@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Бердичівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38455891
Місцезнаходження: 13300, Україна , Житомирська обл., Бердичів, вул. Житомирська, 44/2
Контактна особа: Руденко Людмила Володимирівна
+380414325121
cpmsd2903@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2021 17:11
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2021 00:00
Очікувана вартість: 8 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 43,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Закупівля відбувається на підставі абз. 4 п. 3-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель. Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Пульсоксиметри дитячі – НК 024:2019: 17667 Телеметричний пульсоксиметр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, ВУЛИЦЯ ЖИТОМИРСЬКА, будинок 44/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 17667 — Телеметричний пульсоксиметр

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2021 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2021 17:12
ПД 33120000-7 Пульсосксиметри дитячі.docx
27 жовтня 2021 17:12
СЗ 33120000-7 Пульсосксиметри дитячі.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-10-27-005429-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДІЛАК", Код ЄДРПОУ:43805043
Дата подання: 02 листопада 2021 15:43
Внесення змін до оголошення про проведенння закупівлі
Шановний Замовник, просимо внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі до п. 3 Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі стосовно надання свідоцтва про державну реєстрацію та додатку до Свідоцтва про державну реєстрацію, так як дані документи вже втратили чинність та актуальність. Просимо видалити їх з переліку документів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 листопада 2021 13:02
Добрий день, шановний Учаснику!
Замовник вивчив вашу вимогу та повідомляє, що відповідно до вимог Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «У разі, якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, такий учасник подає:
- лист-пояснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (якщо учасник здійснює діяльність за наявності печатки), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів.»
Згідно вищезазначеного учасник може надати лист-пояснення щодо ненадання документів,зазначених у зверненні.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій