Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбук, ПК, сканер)
Очікувана вартість
655 000,00 UAH
UA-2021-10-27-005371-c ● d5bdbfb141fb4c1caa566305de997e06
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Донецька обласна прокуратура |
Код ЄДРПОУ: | 25707002 |
Місцезнаходження: | 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вулиця Університетська, будинок 6 |
Контактна особа: |
Сотнікова Олена Олексіївна 380687818687 mtz@don.gp.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 жовтня 2021 17:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 листопада 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2021 13:13 |
Очікувана вартість: | 655 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 275,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 штуки
Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбук, ПК, сканер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84300, Україна, Донецька область, Краматорськ, вул. Рум'янцева, 4а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 6 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 жовтня 2021 17:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 жовтня 2021 17:02 |
ТД ноут, ПК, скане 2021(обл) повтор.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тема 1
Дата подання: 30 жовтня 2021 21:30
Дата відповіді: 01 листопада 2021 11:41
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978)? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged
Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Надаємо відповідь на запитання: так, допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978)
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-10-27-005371-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 30 жовтня 2021 21:29
Дискримінаційна вимога
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника/договір з виробником), повідомляємо наступне.
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Щодо легальної та ліцензійної операційної системи WINDOWS, варто зауважити, що компанія Microsoft розробила спеціальні наклейки, які клеяться на сам ПК або ноутбук і позначають, що на ньому встановлена офіційна копія Windows. Таку наклейку практично неможливо підробити - у неї є багато захисних елементів, а також на самій етикетці міститься значна кількість розпізнавальних знаків (голографічне зображення, голографічний мікротекст і оптично-змінну фарбу). На самому сертифікаті присутній серійний код і ключ продукту.
Просимо ознайомитися з практикою Замовників.
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-26-006781-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-30-003331-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-29-005631-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-26-003460-a
Розгорнути
Згорнути
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Щодо легальної та ліцензійної операційної системи WINDOWS, варто зауважити, що компанія Microsoft розробила спеціальні наклейки, які клеяться на сам ПК або ноутбук і позначають, що на ньому встановлена офіційна копія Windows. Таку наклейку практично неможливо підробити - у неї є багато захисних елементів, а також на самій етикетці міститься значна кількість розпізнавальних знаків (голографічне зображення, голографічний мікротекст і оптично-змінну фарбу). На самому сертифікаті присутній серійний код і ключ продукту.
Просимо ознайомитися з практикою Замовників.
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-26-006781-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-30-003331-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-29-005631-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-26-003460-a
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 листопада 2021 11:42
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що Замовник в своїй діяльності керується принципами добросовісної конкуренції, а також Законом України «Про публічні закупівлі», згідно якого право Замовника встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги передбачено ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Тож Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в тому числі з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару. Прописуючи вказані вимоги в тендерній документації замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції. Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є: • ТОВ «МТІ» (MTI LLC) • ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI" • Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC) Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа. Відповідно до інформації, викладеної вище, немає жодних підстав вважати, що Замовником здійснюються дискримінаційні чи інші правомірні дії. Таким чином ваша вимога не може бути задоволена.
Номер вимоги: UA-2021-10-27-005371-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40175293
Дата подання: 18 листопада 2021 20:20
Вимога
Шановний Замовнику!
Уважно ознайомившись із документами, що подані у складі тендерної пропозиції учасника- переможця ФОП "ШПАК НЕЛЯ ВАСИЛІВНА", нами були виявлені невідповідності, які є достатніми підставами для віддхилення пропозиції, а саме:
Відповідно до п. Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки, та завантаження файлів з:
- заявою–пропозицією (відповідно Додатку 1);
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям (відповідно до Додатку 2);
- інформацією щодо відповідності Учасника вимогам визначеним у статті 17 Закону (відповідно до Додатку 3);
- розрахунком ціни пропозиції (відповідно до Додатку 4);
- документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника - Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (відповідно Додатку 5);
- іншими документами (відповідно Додатку 6)
Відповідальність за недостовірну інформацію, надану у складі тендерної пропозиції, несе Учасник.
Кожен Учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію.
Так, усупереч вищевикладеній вимозі, у складі пропозиції учасника-переможця ФОП "ШПАК НЕЛЯ ВАСИЛІВНА" відсутній розрахунок ціни пропозиції (відповідно до Додатку 4), що не відповідає вимогам тендерної документації.Отже, тендерна пропозиція учасника - ФОП "ШПАК НЕЛЯ ВАСИЛІВНА" , має бути відхилена на підставі абзацу другого п.1 ч.1. ст.31 Закону України від 25.12.2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі», зі змінами.
Враховуючи викладене вище, ВИМАГАЄМО від Вас самостійного скасування рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП "ШПАК НЕЛЯ .ВАСИЛІВНА" , оформлене ПРОТОКОЛОМ засідання тендерного комітету від 11.18.2021р. . Звертаємо Вашу увагу, що за .порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із Законами України. За порушення вимог, встановлених Законом у частині прийнятих рішень відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Відповідно до Ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Додатково повідомляємо, що у разі не скасування Вашого рішення ми будемо змушені звернутись зі скаргою про порушення законодавства у сфері публічних закупівель до Антимонопольного комітету України. А також, доводимо до Вашого відома, що у разі не скасування Вами незаконного рішення, оформленого Протоколом ми будемо змушені звернутись із заявами до Державної аудиторської служби України, Рахункової палати та Національного антикорупційного бюро України.
Розгорнути
Згорнути
Уважно ознайомившись із документами, що подані у складі тендерної пропозиції учасника- переможця ФОП "ШПАК НЕЛЯ ВАСИЛІВНА", нами були виявлені невідповідності, які є достатніми підставами для віддхилення пропозиції, а саме:
Відповідно до п. Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки, та завантаження файлів з:
- заявою–пропозицією (відповідно Додатку 1);
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям (відповідно до Додатку 2);
- інформацією щодо відповідності Учасника вимогам визначеним у статті 17 Закону (відповідно до Додатку 3);
- розрахунком ціни пропозиції (відповідно до Додатку 4);
- документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника - Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (відповідно Додатку 5);
- іншими документами (відповідно Додатку 6)
Відповідальність за недостовірну інформацію, надану у складі тендерної пропозиції, несе Учасник.
Кожен Учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію.
Так, усупереч вищевикладеній вимозі, у складі пропозиції учасника-переможця ФОП "ШПАК НЕЛЯ ВАСИЛІВНА" відсутній розрахунок ціни пропозиції (відповідно до Додатку 4), що не відповідає вимогам тендерної документації.Отже, тендерна пропозиція учасника - ФОП "ШПАК НЕЛЯ ВАСИЛІВНА" , має бути відхилена на підставі абзацу другого п.1 ч.1. ст.31 Закону України від 25.12.2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі», зі змінами.
Враховуючи викладене вище, ВИМАГАЄМО від Вас самостійного скасування рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП "ШПАК НЕЛЯ .ВАСИЛІВНА" , оформлене ПРОТОКОЛОМ засідання тендерного комітету від 11.18.2021р. . Звертаємо Вашу увагу, що за .порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із Законами України. За порушення вимог, встановлених Законом у частині прийнятих рішень відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Відповідно до Ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Додатково повідомляємо, що у разі не скасування Вашого рішення ми будемо змушені звернутись зі скаргою про порушення законодавства у сфері публічних закупівель до Антимонопольного комітету України. А також, доводимо до Вашого відома, що у разі не скасування Вами незаконного рішення, оформленого Протоколом ми будемо змушені звернутись із заявами до Державної аудиторської служби України, Рахункової палати та Національного антикорупційного бюро України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 листопада 2021 16:38
Шановний Учаснику! Надаємо відповідь на вимогу:
у складі пропозиції учасника-переможця ФОП "ШПАК НЕЛЯ ВАСИЛІВНА" надано розрахунок ціни пропозиції (файл Кваліфікаційна частина документи.pdf)
у складі пропозиції учасника-переможця ФОП "ШПАК НЕЛЯ ВАСИЛІВНА" надано розрахунок ціни пропозиції (файл Кваліфікаційна частина документи.pdf)
Номер вимоги: UA-2021-10-27-005371-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40175293
Дата подання: 23 листопада 2021 12:23
Вимога
Вимога
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 листопада 2021 09:12
Тендерна пропозиція переможця торгів ФОП Шпак Н.В. відповідає вимогам замовника, у зв’язку з чим тендерним комітетом прийнято рішення про визнання переможцем учасника ФОП Шпак Н.В. відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер вимоги: UA-2021-10-27-005371-c.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40175293
Дата подання: 26 листопада 2021 17:09
Повторна вимога
Невідповідність технічним вимогам. Прохання переглянути своє рішення. Більш детально у доданому файлі. Залишаємо за собою право подати скаргу в АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 грудня 2021 09:40
Тендерна пропозиція переможця торгів ФОП Шпак Н.В. відповідає вимогам замовника, у зв’язку з чим тендерним комітетом прийнято рішення про визнання переможцем учасника ФОП Шпак Н.В. відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-10-27-005371-c.a5
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40175293
Оскарження вибору переможця.
Уважно ознайомившись із документами, що подані у складі тендерної пропозиції учасникапереможця ФОП "ШПАК НЕЛЯ ВАСИЛІВНА", нами були виявлені невідповідності технічних характеристик запропонованого товару до вимог Замовника, які є достатніми підставами для
відхилення пропозиції.
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2021-10-27-005371-c.c6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40175293
Дата подання: 28 листопада 2021 16:25
Дата подання: 28 листопада 2021 16:25
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 грудня 2021 16:12
рішення від 01.12.2021 № 26702.pdf
Дата публікації: 01 грудня 2021 16:12
Інформація про резолютивну частину рішення від 09.12.2021 № 27355.pdf
Дата публікації: 10 грудня 2021 11:00
рішення від 09.12.2021 № 27355.pdf
Дата публікації: 14 грудня 2021 13:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протоколом тендерного комітету від 18.11.2021 прийняте рішення про визнання переможцем відкритих торгів та про намір укласти договір про закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбук, ПК, сканер) ФОП ШПАК НЕЛЯ ВАСИЛІВНА з ціновою пропозицією 633 000,00 грн.
ТОВ «СИСТЕМАТИКА Україна» подана вимога на рішення замовника щодо визнання переможцем відкритих торгів ФОП ШПАК Н. В.
09.12.2021 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 27355-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю «СИСТЕМАТИКА Україна» від 28 листопада 2021 № UA-2021-10-27-005371-c.c6, Колегія постановила зобов'язати Донецьку обласну прокуратуру скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Шпак Нелі Василівни переможцем за процедурою закупівлі — «Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбук, ПК, сканер)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-10-27-005371-c.
Дата виконання рішення замовником: 25 грудня 2021 13:25
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2021 13:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ШПАК НЕЛЯ ВАСИЛІВНА" |
633 000,00
UAH з ПДВ
|
633 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" |
649 176,00
UAH з ПДВ
|
649 176,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ШПАК НЕЛЯ ВАСИЛІВНА" #2891216885 |
Рішення скасоване |
633 000,00
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2021 14:24
|
ФОП "ШПАК НЕЛЯ ВАСИЛІВНА" #2891216885 |
Відхилено |
633 000,00
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2021 14:29
|
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" #40175293 |
Переможець |
649 176,00
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2021 14:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 13:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 17:49
|
д у № 2 до дог 7-ПКН від 28.12.2021.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 17:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 10:13
|
д у № 1 до дог 7-ПКН від 28.12.2021.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 10:11
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 10:06
|
дог 7-ПКН від 28.12.2021.pdf | укладений |
28 грудня 2021 10:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесені зміни до Додатку № 1 |
Номер договору про закупівлю: | 7-ПКН |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 7-ПКН |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |