Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів на вул. Митрофана Довнар-Запольського, 1,3, 3/1 у Шевченківському районі м.Києва (Роботи з будівництва трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
312 366,37 UAH
UA-2021-10-27-004856-c e870fc5aa7c64363b267a4c81fb026ad
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Базилюк Олена Дмитрівна

380442465798 ujkgshevch@shev.kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470160
Місцезнаходження: 01054, Україна , м. Київ обл., м. Київ, бул. Т.Шевченка, 26/4
Контактна особа: Базилюк Олена Дмитрівна
380442465798
ujkgshevch@shev.kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2021 16:15
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2021 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2021 12:00
Початок аукціону: 08 листопада 2021 11:51
Очікувана вартість: 312 366,37 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 123,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: відповідно до п. 3 ст.27 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо розмір забезпечення виконання умов договору в сумі 4% від очікуваної вартості суми договору

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
257.2 метри квадратні
Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів на вул. Митрофана Довнар-Запольського, 1,3, 3/1 у Шевченківському районі м.Києва (Роботи з будівництва трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04116, Україна, м. Київ, Відповідно до документації, вул. Митрофана Довнар-Запольського, 1,3, 3/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
відповідно до п. 3 ст.27 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо розмір забезпечення виконання умов договору в сумі 4% від очікуваної вартості суми договору
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Лист-згода про забезпечення виконання умов договору
Вимоги до документу: особисто перерахувати грошові кошти у сумі 4% від вартості договору, в повному обсязі на рахунок Замовника не пізніше дати укладення Договору про закупівлю.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2021 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНСБУДПРОМ" 310 648,49
UAH з ПДВ
310 648,49
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

04 листопада 2021 12:01
Електронний підпис
04 листопада 2021 12:01
9. Лист-гарантія по ст17.pdf.p7s
04 листопада 2021 12:01
2.3. Статут з описом.pdf
04 листопада 2021 12:01
17. Реквізити.pdf.p7s
04 листопада 2021 12:01
1. Виписка ТОВ.pdf
04 листопада 2021 12:01
18. Додаткові документи.zip
04 листопада 2021 12:01
7. Довідка про договори.pdf.p7s
04 листопада 2021 12:01
16. Кошториси Запольського.zip
04 листопада 2021 12:01
17. Реквізити.pdf
04 листопада 2021 12:01
2. Довідка про керівника.pdf
04 листопада 2021 12:01
6. Довідка про працівників.pdf
04 листопада 2021 12:01
17. Реквізити.docx
04 листопада 2021 12:01
4. Довідка про згоду ОПД.pdf
04 листопада 2021 12:01
2. Довідка про керівника.pdf.p7s
04 листопада 2021 12:01
9. Лист-гарантія по ст17.pdf
04 листопада 2021 12:01
17. Реквізити.docx.p7s
04 листопада 2021 12:01
7. Довідка про договори.pdf
04 листопада 2021 12:01
3. Копії паспорту директора.pdf
04 листопада 2021 12:01
4. Довідка про згоду ОПД.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНСБУДПРОМ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНСБУДПРОМ"
#42774816
Переможець 310 648,49
UAH з ПДВ
09 листопада 2021 11:44

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 листопада 2021 11:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНСБУДПРОМ"
#42774816
310 648,49
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2021 10:11
Додатко угод 1 Довнар 1_3_3.1.pdf зміни до договору
15 грудня 2021 10:09
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2021 15:30
Коштор 18_11 Дов_Зап 1_3_3_1 спрощ.pdf зміни до договору
19 листопада 2021 15:28
Деф акт 18_11 Дов_Ззап 1_3_3_1 спрощ.pdf зміни до договору
19 листопада 2021 15:28
Договір 18_11 Дов_Запо_ 1,3,3-1.pdf зміни до договору
19 листопада 2021 15:27
Електронний підпис укладений
18 листопада 2021 10:37
Коштор 18_11 Дов_Ззап 1_3_1_3 спрощ.pdf укладений
18 листопада 2021 10:35
Деф акт 18_11 Дов_Ззап 1_3_1_3 спрощ.pdf укладений
18 листопада 2021 10:35
Догов 18_11 Дов_Ззап 1_3_1_3 спрощ.pdf укладений
18 листопада 2021 10:34

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
16 грудня 2021 12:31
229 489,01 UAH UA838201720344241002100077821
УЖКГ ШРДА
UA773390720000026004074714001
ТОВ"БК Альянсбудпром"
Оплачений
23 грудня 2021 16:17
47 937,67 UAH UA838201720344241002100077821
УЖКГ ШРДА
UA773390720000026004074714001
ТОВ"БК Альянсбудпром"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку з допущенням технічної помилки (оприлюднений договір не відповідає зазначеній адресі в оголошенні) повторно оприлюднюємо договір з додатквами за адресою, що зазанчена в оголошенні
Номер договору про закупівлю: 18/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 18/11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до листа ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНСБУДПРОМ» щодо необхідності подовження термінів виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 18/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML