Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шпалери
Очікувана вартість
7 050,00 UAH
UA-2021-10-27-004480-a 2430d3a2bb66491da544baa5d1398f41
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зінаїда Кулинич

+380473298442
+380473298431
osv.mykhailivka@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МИХАЙЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04410723
Місцезнаходження: 20825, Україна , Черкаська обл., село Михайлівка, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, будинок 27
Контактна особа: Зінаїда Кулинич
+380473298442, +380473298431
osv.mykhailivka@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39190000-0: Шпалери та інші настінні покриття


згыдно умов договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 рулон
шпалери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20825, Україна, Черкаська область, с. Михайлівка, вул. Героїв Майдану,27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 жовтня 2021  —  31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 39190000-0 — Шпалери та інші настінні покриття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 3.2.Умови оплати: оплата здійснюється за фактично отриманий товар протягом 10 (десяти) календарних днів від дати отримання накладної Покупцем на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткових накладних та акту приймання-передачі товару). 3.3.Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу до десяти банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 5 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок 3.4. Ціна цього Договору встановлюється в національній валюті України. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

27 жовтня 2021 12:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПЛАТОНОВА НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА
#2539209225
Переможець 7 050,00
UAH
27 жовтня 2021 12:01

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2021 12:02