Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дрова паливні твердих порід; 03410000-7 – Деревина за ДК 021:2015
Очікувана вартість
78 000,00 UAH
UA-2021-10-27-004236-a d50aca0b992e4b99b83f534e1aae4575
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Грищенко

+380964528007 kz-kultura@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КУЛЬТУРНО-МИСТЕЦЬКИЙ ЦЕНТР" БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38467451
Місцезнаходження: 08150, Україна , Київська обл., місто Боярка, ВУЛИЦЯ Т. ШЕВЧЕНКА, будинок 82-Д
Контактна особа: Марина Грищенко
+380964528007
kz-kultura@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2021 11:51
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2021 00:00
Початок аукціону: 05 листопада 2021 12:55
Очікувана вартість: 78 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 390,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


1. Об’єм закупівлі продукції лісозаготівлі - 40 м3.
Дров`яна деревина непромислового використання, перша група: черешня, бук, береза, ясен, граб, в`яз, клен, дуб.
Розмір дров:
- по довжині – 0,50 м- 0,60м;
- по товщині – від10 см і більше:
2. Дрова паливні постачаються замовнику згідно графіка поставок відповідно до зазначеного адресу. У вартість повинна входити доставка та розвантажувальні роботи.
3. Оплата безготівковим розрахунком.
4. Вимоги на дрова в якості палива із застосуванням коефіцієнту повнодеревності у розмірі 0,7 для проведення складової міри у щільну відповідно діючих ТУ У 16.1-00994207-005:2018 учасника чи виробника.
5. Дрова повинні бути очищені від сучків. Висота сучків, що залишаються, не повинна перевищувати 30 мм.
6. В дров`яній деревині непромислового використання не допускається зовнішня трухлява гниль.
Деревина може бути як в корі, так і без кори.
Деревина приймаються партіями. Партія належить до приймання, у разі якщо кількість дров в виборці, яка не відповідає вимогам Замовника, викладеним вище, складає не більш як 5 %. Об’єм та кількість поставлених дров визначається відповідно до діючих нормативних актів та стандартів.
7. Вимоги до однорідності – дрова з дерев твердої породи (зазначаються Учасником закупівлі).
8. Вимоги до транспортування (доставки) – автотранспортом Учасника.
9. Вимоги до пакетування – без пакування

1. Деревина дров'яна має бути легальною - згідно розрахункової лісосіки по рубках головного користування та рубках пов’язаних з веденням лісового користування (лісорубний квиток) або копія договору купівлі-продажу деревини
2. Товар по якості та безпечності повинен відповідати встановленим державним стандартам. Дрова повинні відповідати вимогам, визначеним у цьому додатку та інших розділах тендерної документації. За зовнішнім виглядом, дрова повинні відповідати показникам якості. При цьому, якість товару повинна відповідати діючим на момент проведення закупівель ДСТУ, ГОСТ, ТУ.У, ТУ та/або іншим нормативним документам.
3. Переможець при поставці товару повинен надати документи, що підтверджують відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами.
4. До ціни тендерної пропозиції включаються наступні витрати:
- податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством;
- витрати на поставку товару.
- навантаження, розвантаження.
5. До розрахунку ціни тендерної пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та витрати, пов’язані з укладанням договору
Додаткові умови:
1. Постачання товару (деревини) здійснюється партіями, що погоджуються сторонами, транспортом учасника-переможця з дотриманням умов захисту довкілля, за адресами, вказаними замовником, в робочі дні та години.
2. Кожна партія товару (деревини) обов’язково супроводжується товаро - транспортими накладними
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 метри кубічні
Дрова паливні твердих порід
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08150, Україна, Київська область, м.Боярка, Шевченко, 82-д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлену партію Товару проводяться шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Учасника на підставі видаткової накладної протягом 30 календарних днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2021 11:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2021 11:51
Додаток 5.docx
27 жовтня 2021 11:51
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі дрова.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СЄМІКІН ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ" 77 500,00
UAH з ПДВ
77 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 листопада 2021 16:35
Електронний підпис
03 листопада 2021 16:30
ФОП СЄМІКІН.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СЄМІКІН ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СЄМІКІН ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ"
#3375004254
Переможець 77 500,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2021 16:56

Документи

08 листопада 2021 16:56
Електронний підпис
08 листопада 2021 16:54
8.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2021 16:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СЄМІКІН ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ"
#3375004254
77 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 листопада 2021 16:56
Електронний підпис
08 листопада 2021 16:54
8.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2022 13:34
Електронний підпис укладений
10 листопада 2021 10:41
54.pdf укладений
10 листопада 2021 10:38

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
22 листопада 2021 10:59
77 500,00 UAH UA708201720344270004000084572
"Культурно-мистецький центр"
UA303255700000000260061002733
ФОП Сємiкiн О.А.
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 77 500,00
UAH