Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт знищувачів паперу (ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)
Очікувана вартість
23 998,00 UAH
UA-2021-10-27-003945-a 7bfecf0420804cbd85dbd66c8fee6b42
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вадим Кириченко

+380443654097 v.kyrychenko@dbr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ
Код ЄДРПОУ: 41760289
Місцезнаходження: 01011, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Панаса Мирного, буд. 28
Контактна особа: Вадим Кириченко
+380443654097
v.kyrychenko@dbr.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було оголошено процедури Закупівлі за номерами UA-2021-08-04-010757-b та UA-2021-09-02-011738-a, які були відмінені на підставі подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій. Таким чином була застосована умова для проведення переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» а саме якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2021 11:44
Оскарження наміру укласти договір: 07 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 найменувань
Технічне обслуговування і ремонт знищувачів паперу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата належним чином наданих та прийнятих Послуг здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів з наступного дня після підписання Сторонами акта приймання-передачі наданих послуг (далі - Акт) шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Виконавця, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовника у 2021 році. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

27 жовтня 2021 11:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2021 11:40
UA-2021-09-02-011738-a-report.pdf
27 жовтня 2021 11:40
UA-2021-09-02-011738-a-open.pdf
27 жовтня 2021 11:40
UA-2021-08-04-010757-b-report.pdf
27 жовтня 2021 11:40
UA-2021-08-04-010757-b-open.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ІВАНЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2822610919
Переможець 23 998,00
UAH
27 жовтня 2021 11:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 жовтня 2021 11:44

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ІВАНЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2822610919
23 998,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 16:24
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 15:47
ДУ 2_595 від 21122021 до договору від 22112021 470 ФОП Іваненко ІВ ТО ШРЕДЕРІВ.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 15:44
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2021 16:26
ДУ 1_471 від 221121 до Договору 470 від 221121.pdf зміни до договору
23 листопада 2021 16:23
Електронний підпис укладений
23 листопада 2021 16:05
Договір 470 від 221121 ТО ШРЕДЕРІВ ФОП ІВАНЕНКО ОВ.pdf укладений
23 листопада 2021 16:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони за взаємною згодою домовилися внести до Договору наступні зміни: 1) викласти пункт 3.1 Розділу 3 "ЦІНА ДОГОВОРУ ТА УМОВИ РОЗРАХУНКУ" Договору у наступній редакції: "3.1 Ціна договору- ціна (вартість) Послуг, яка погоджена Сторонами у додатку 1 до Договору та становить 18 000 грн (вісімнадцять тисяч гривень 00 копійок), без ПДВ."; 2) викласти додаток 1 до Договору у новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 470
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/471
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони за взаємною згодою домовилися внести до Договору наступні зміни: 1) викласти пункт 3.1. Розділу 3 «ЦІНА ДОГОВОРУ ТА УМОВИ РОЗРАХУНКУ» Договору у наступній редакції: «3.1. Ціна Договору – ціна (вартість) Послуг, яка погоджена Сторонами у додатку 1 до Договору та становить 9 300,00 грн (дев’ять тисяч триста гривень 00 копійок), без ПДВ.»; 2) викласти додаток 1 до Договору у новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 470
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/597
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 9 300,00
UAH