Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Operational maintenance of public roads of local significance of Kremenets district of Ternopil region»
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014074 |
Місцезнаходження: | 46021, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, Вулиця Грушевського, будинок 8 |
Контактна особа: |
Явний Володимир Михайлович 380352520076 ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Capital Construction of Ternopil Regional State Administration |
National ID: | 04014074 |
Contact point: |
Yavnyi Volodymyr 380352520076 ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 жовтня 2021 15:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 21 грудня 2021 12:56 |
Очікувана вартість: | 114 503 050,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 572 515,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю). Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України та з врахуванням статті 560 Цивільного кодексу України, наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 за №275/35897. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 3 400 000,00 грн. (три мільйони чотириста тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається підтверджуючий документ відповідно до вимог чинного законодавства. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. У разі виникнення обставин, передбачених у частині 10 тендерної документації, перерахування коштів у сумі забезпечення тендерної пропозиції здійснюється на рахунок Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації №UA548201720355289009000013696, Код за ЄДРПОУ 04014074. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 3400000 UAH |
Publication date: | 27 жовтня 2021 15:02 |
Enquiries until: | 24 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 30 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 грудня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 114 503 050 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 572 515 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Виконавцю аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт (вартості послуг). На період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 попередня оплата товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, здійснюється розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.» | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Виконавцем належно оформлених актів приймання виконаних будівельних робіт, рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 листопада 2021 15:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 листопада 2021 15:41 |
ТД на експлуатаційне утримання доріг Кременецького району із змінами від 26.11.21.docx | |
26 листопада 2021 15:39 |
Перелік змiн до Тендерної документацiї вiд 26.11.2021.pdf | |
12 листопада 2021 14:54 |
Додаток 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії із змінами від 12.11.21.docx | |
12 листопада 2021 14:54 |
Перелік змiн до Тендерної документацiї вiд 12.11.2021.pdf | |
08 листопада 2021 14:59 |
Перелік змiн до Тендерної документацiї вiд 08.11.2021.pdf | |
27 жовтня 2021 15:19 |
Додаток 2 до тендерної документації Технічне завдання.xlsx | |
27 жовтня 2021 15:19 |
Додаток 3 до тендерної документації Проект договору .docx | |
27 жовтня 2021 15:19 |
Додаток 4 до тендерної документації Перелік доріг.docx | |
27 жовтня 2021 15:19 |
Титульна ТД.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю., а також пункту три частини 16 Закону:
У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Опираючись на дані вимоги Закону нами як Замовником не порушено вимог та використано право встановлення вимоги підтвердження кваліфікаційного критерію фінансової спроможності 75% від очікуваної вартості закупівлі. Дана вимога є однаковою для усіх потенційних учасників. Також слід зазначити, що закупівля послуг здійснюється на три наступні роки 2022-2024 рік тому для Замовника є важливим залучення надійних підрядників, які мають значний досвід, та ресурси із надання послуг по експлуатаційному утриманню автомобільних доріг.
Щодо аналізу підрядників Замовник не встановлю вибір учасників хто може прийняти участь у закупівлях, які проводить. Система Prozorro та Закон дозволяють прийняти участь у торгах (закупілі) будь-якому підприємству, організації переможець визначається за результатами аукціону і тільки після цього перевіряється на відповідність вимогам тендерної документації. Також замовник повинен дотримуватися принципів максимальна економія, ефективність та пропорційність, досягнути яких можна тільки шляхом встановлення певних кваліфікаційних вимог (наявності матеріально технічної бази, працівників, досвіду виконання аналогічних договорів, підтвердження фінансової спроможності учасниками, які передбачені Законом), адже залишається поза сумнівом що тільки підрядники, які мають значний набутий досвід, а також фінансові та технічні можливості є надійними виконавцями зобов’язань по договору. Нами, як Замовником використано своє право встановлення вимоги підтвердження фінансової спроможності яке дозволяє встановлення вимоги на рівні очікуваної вартості, проте із урахуванням складності періоду 2020 року прийнято рішення встановити вимогу підтвердження фінансової спроможності на рівні 75% від очікуваної вартості закупівлі.
Також звертаємо увагу на позицію АМКУ, щодо розгляду аналогічної скарги № UA-2020-09-08-005706-c.a2.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 "Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних" передбачено, що реєстр платників податку на додану вартість та реєстр платників єдиного податку ведуться Державною податковою службою України та оприлюднюються у формі відкритих даних. Відповідна технічна можливість безоплатно та вільно перевірити статус платника податків реалізована за допомогою електронного сервісу за посиланням: https://cabinet.tax.gov.ua/registers/pdv або https://cabinet.tax.gov.ua/registers/edpod
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. У зв’язку з вищевикладеним просимо внести зміни до тендерної документації.
«Відомості щодо сплати податків та зборів (у разі наявності):
Для платників ПДВ:
- копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ
Для платників єдиного податку:
- копія свідоцтва про сплату єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку.
У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку, тоді він повинен подати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначених свідоцтв.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-02-000009 ● 24aaa9832e9b4e9a9ec70d342ff451fc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 травня 2022 14:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
02.05.2022
№ 133
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 02.05.2022 № 133.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2021-10-27-003875-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-03 13:37:30
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2021-10-27-003875-c, відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-06 10:17:09
Інформація Замовника на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ М.Житомир від 03.05.2022р.
Відповідно до положень частини п’ятої статті 8 Закону України „Про публічні закупівлі” надаємо інформацію на запит від 03.05.2022 року.
Визначення потреби у послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання послуг для забезпечення експлуатаційним утриманням автомобільних доріг Замовником у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Технічний опис предмета закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Кременецького району Тернопільської області» на 2022-2024 роки складено фахівцями відділу аналізу, планування та технічного нагляду за будівництвом і експлуатаційним утриманням автомобільних доріг із урахуванням вимог:
Технічні правила ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України (П-Г.1-218-113:2009)
Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг (П Г.1-218-118:2005).
Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану (ДСТУ 3587-97).
Класифікація робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування (СОУ 42.1-37641918-105:2013).
Методичні вказівки щодо прийняття робіт і експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування (MB 03450778-740:2015).
Очікувана вартість закупівлі послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Кременецького району Тернопільської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) номер оголошення на прозорро - UA-2021-10-27-003875-c, у сумі 114 503 050,00 грн., визначена виходячи із технічного опису завдань та враховуючи Наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». А також виходячи із виділеного фінансування згідно Переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2022 році затвердженого Тернопільською обласною державною адміністрацією та погоджено Державним агенством автомобільних доріг України.
Зазначаємо, що відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 „Про ефективне використання державних коштів” (зі змінами) управлінням капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за посиланням: https://oda.te.gov.ua/diyalnist/derzhavni-zakupilvi.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України „Про публічні закупівлі” надаю інформацію про усунення порушення. У частині 8 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено: - інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (надається згідно з частиною 14 тендерної документації); Частина 14 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» передбачає: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначена у Додатку 2 до тендерної документації. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій: - підтвердження відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) у вигляді листа-гарантії наступного змісту: «Ми, зазначити найменування Учасника підтверджуємо відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації, в т.ч. додатках до неї, а також підтверджуємо можливість виконання робіт, у відповідності до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації». У цій документації (Додаток 2 до тендерної документації «Технічне завдання») всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва треба розуміти та читати з додатковим виразом "або еквівалент". Посилання Замовником на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва є необхідним, відповідно до затвердженого проекту будівництва, який пройшов державну експертизу, а також для коректного визначення Учасником вартості виконання робіт (надання послуг), зазначених у технічному завданні. Отже Замовником зазначено у частині 14 тендерної документації що інформація про технічні характеристики предмета закупівлі визначена у додатку 2 тендерної документації технічному завданні також у даній частині зазначено, що: У цій документації (Додаток 2 до тендерної документації «Технічне завдання») всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва треба розуміти та читати з додатковим виразом "або еквівалент". Також у частині 14 тендерної документації зазначено обґрунтування: Посилання Замовником на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва є необхідним, відповідно до затвердженого проекту будівництва, який пройшов державну експертизу, а також для коректного визначення Учасником вартості виконання робіт (надання послуг), зазначених у технічному завданні. Замовник зазначив конкретні марки машин («Husgvarna», «ХТЗ», «Schmіdt», «КрАЗ», «VOGELE», «Hamm HD», «MADPATCHER») у технічному завданні для характеристики процесу надання послуг, а також для коректного визначення Учасником вартості виконання робіт (надання послуг), зазначених у технічному завдання, що і є обґрунтуванням зазначення марки машин зазначене у частині 14 тендерної документації. Зважаючи на вимогу Держаудитслужби в Житомирській області здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, Замовником проведено роз’яснювальна робота із працівниками відділу аналізу, планування та технічного нагляду за будівництвом і експлуатаційним утриманням автомобільних доріг, які займаються складанням технічного завдання, а також із уповноваженими особами Департаменту капітального будівництва Тернопільської обласної військової адміністрації, щодо не допущення у подальшому порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, при складанні тендерної документації та включення до неї вимог технічного завдання.
2022-05-18 12:43:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014074 |
Місцезнаходження: | 46021, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, Вулиця Грушевського, будинок 8 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 грудня 2021 13:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" |
113 562 515,62
UAH з ПДВ
|
112 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" |
114 275 000,00
UAH з ПДВ
|
113 560 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" #37306789 |
Переможець |
112 990 000,00
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2021 15:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 вересня 2024 10:52
|
Додоткова угода №11 від 09.09.2024.pdf | зміни до договору |
10 вересня 2024 10:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2024 13:12
|
додаткова угода № 10 до Договору № 4.pdf | зміни до договору |
01 липня 2024 13:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 червня 2024 11:37
|
Додаткова угода № 9 до Договору № 4.pdf | зміни до договору |
07 червня 2024 11:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2023 15:57
|
Додаткова угода № 8 до Договору № 4.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2023 15:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 листопада 2023 12:18
|
Додаткова угода № 7 від 13.11.2023.pdf | зміни до договору |
13 листопада 2023 12:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 серпня 2023 15:40
|
Дод_угода №6 до договору 04.pdf | зміни до договору |
16 серпня 2023 15:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 серпня 2023 17:06
|
Дод_угода №5 до договору 04.pdf | зміни до договору |
15 серпня 2023 17:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 травня 2023 15:33
|
Дод_угода №4 до договору 4.pdf | зміни до договору |
30 травня 2023 15:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 лютого 2023 15:20
|
Дод_угода №3 до договору 4.pdf | зміни до договору |
10 лютого 2023 15:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2022 14:24
|
Додаткова угода №2 до дог №4.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2022 14:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 березня 2022 16:59
|
Додаткова угода №1 до договору №4.pdf | зміни до договору |
17 березня 2022 16:57
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 16:24
|
Договір №4.pdf | укладений |
11 січня 2022 16:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до розпорядження голови Тернопільської обласної державної адміністрації від 18.02.2022 № 81/01.02-01 управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації перейменовано в департамент капітального будівництва Тернопільської обласної військової адміністрації, який є правонаступником у повному обсязі всіх прав та обов’язків управління, сторони уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. В преамбулі та в тексті Договору управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації, а також в додатках до нього змінити на департамент капітального будівництва Тернопільської обласної військової адміністрації. 2. Розділ 14 „Юридичні адреси сторін” Замовника викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | Договір №4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розділ 14 "Юридичні адреси сторін" реквізити Замовника доповнити розрахунковим рахунком. Розділ 13 "Додатки до договору" План фінансування із змінами (Додаток 3 до договору) |
Номер договору про закупівлю: | Договір №4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 13.1.3. розділ 13 „Додатки до договору” план фінансування із змінами (Додаток 3) викласти в новій редакції, що додаються. |
Номер договору про закупівлю: | Договір №4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 13.1.3. розділ 13 „Додатки до договору” план фінансування із змінами (Додаток 3) викласти в новій редакції, що додаються. Розділ 14 "Юридичні адреси сторін" реквізити Замовника доповнити розрахунковим рахунком. |
Номер договору про закупівлю: | Договір №4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 13.1.3. розділ 13 „Додатки до договору” план фінансування із змінами (Додаток 3) викласти в новій редакції, що додаються. |
Номер договору про закупівлю: | Договір №4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розділ 14 "Юридичні адреси сторін" реквізити Замовника доповнити розрахунковим рахунком. |
Номер договору про закупівлю: | Договір №4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 13.1.3. розділу 13 „Додатки до договору” план фінансування зі змінами (Додаток 3) викласти в новій редакції що додається. |
Номер договору про закупівлю: | Договір №4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 13.1.3. розділу 13 „Додатки до договору” план фінансування зі змінами (Додаток 3) викласти в новій редакції що додається. |
Номер договору про закупівлю: | Договір №4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 13.1.3. розділу 13 „Додатки до договору” план фінансування зі змінами (Додаток 3) викласти в новій редакції що додається. |
Номер договору про закупівлю: | Договір №4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 13.1.3. розділу 13 Договору „Додатки до договору” план фінансування зі змінами (Додаток 3) викласти в новій редакції що додається. |
Номер договору про закупівлю: | Договір №4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 13.1.3. розділу 13 Договору „Додатки до договору” план фінансування зі змінами (Додаток 3) викласти в новій редакції що додається. |
Номер договору про закупівлю: | Договір №4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 11 від 09.09.2024 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |