Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Operational maintenance of public roads of local significance of Ternopil district of Ternopil region»
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014074 |
Місцезнаходження: | 46021, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, Вулиця Грушевського, будинок 8 |
Контактна особа: |
Явний Володимир Михайлович 380352520076 ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Capital Construction of Ternopil Regional State Administration |
National ID: | 04014074 |
Contact point: |
Yavnyi Volodymyr 380352520076 ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 жовтня 2021 14:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 21 грудня 2021 15:53 |
Очікувана вартість: | 287 406 260,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 437 031,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 9. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю). Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України та з врахуванням статті 560 Цивільного кодексу України, наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 за №275/35897. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 8 600 000,00 грн. (вісім мільйонів шістсот тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається підтверджуючий документ відповідно до вимог чинного законодавства. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. У разі виникнення обставин, передбачених у частині 10 тендерної документації, перерахування коштів у сумі забезпечення тендерної пропозиції здійснюється на рахунок Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації №UA548201720355289009000013696, Код за ЄДРПОУ 04014074. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 8600000 UAH |
Publication date: | 27 жовтня 2021 14:43 |
Enquiries until: | 24 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 30 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 грудня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 287 406 260 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 437 031 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Виконавцю аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт (вартості послуг). На період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 попередня оплата товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, здійснюється розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.» | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Виконавцем належно оформлених актів приймання виконаних будівельних робіт, рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 листопада 2021 15:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 листопада 2021 15:13 |
ТД на експлуатаційне утримання доріг Тернопільського району із змінами від 26.11.2021.docx | |
26 листопада 2021 15:12 |
Змiни до Тендерної документацiї вiд 26.11.2021.pdf | |
12 листопада 2021 15:14 |
Додаток 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії із змінами від 12.11.21.docx | |
12 листопада 2021 15:13 |
Перелік змiн до Тендерної документацiї вiд 12.11.2021.pdf | |
08 листопада 2021 15:09 |
Перелік змiн до Тендерної документацiї вiд 08.11.2021.pdf | |
27 жовтня 2021 14:45 |
Додаток 2 до тендерної документації Технічне завдання Тернопільський.xlsx | |
27 жовтня 2021 14:45 |
Додаток 3 до тендерної документації Проект договору .docx | |
27 жовтня 2021 14:45 |
Додаток 4 до тендерної документації Перелік доріг.docx | |
27 жовтня 2021 14:45 |
Титульна ТД.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-02-000016 ● 92a3acc9cce24835ae0d6206e102a919
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 травня 2022 14:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
02.05.2022
№ 133
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 02.05.2022 № 133.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2021-10-27-003633-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-06 13:43:37
Запит про надання пояснень (документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Тернопільського району Тернопільської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-27-003633-c) та частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-11 08:17:06
Пояснення на запит ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ м.Житомир від 06.05.2022 року.
Відповідно до положень частини п’ятої статті 8 Закону України „Про публічні закупівлі” надаємо пояснення на запит від 06.05.2022 року.
Визначення потреби у послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання послуг для забезпечення експлуатаційним утриманням автомобільних доріг Замовником у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Технічний опис предмета закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Тернопільського району Тернопільської області» на 2022-2024 роки складено фахівцями відділу аналізу, планування та технічного нагляду за будівництвом і експлуатаційним утриманням автомобільних доріг із урахуванням вимог:
Технічні правила ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України (П-Г.1-218-113:2009)
Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг (П Г.1-218-118:2005).
Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану (ДСТУ 3587-97).
Класифікація робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування (СОУ 42.1-37641918-105:2013).
Методичні вказівки щодо прийняття робіт і експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування (MB 03450778-740:2015).
Очікувана вартість закупівлі послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Тернопільського району Тернопільської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) номер оголошення на прозорро - UA-2021-10-27-003633-c, у сумі 287 406 260,00 грн., визначена виходячи із технічного опису завдань та враховуючи Наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». А також виходячи із виділеного фінансування згідно Переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2022 році затвердженого Тернопільською обласною державною адміністрацією та погоджено Державним агенством автомобільних доріг України.
Зазначаємо, що відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 „Про ефективне використання державних коштів” (зі змінами) управлінням капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за посиланням: https://oda.te.gov.ua/diyalnist/derzhavni-zakupilvi.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України „Про публічні закупівлі” надаю аргументовані заперечення до висновоку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ УПРАВЛІННЯ Північного офісу ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ в Житомирській області від 20.05.2022 року 1. Частина 14 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» передбачає: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначена у Додатку 2 до тендерної документації. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій: - підтвердження відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) у вигляді листа-гарантії наступного змісту: «Ми, зазначити найменування Учасника підтверджуємо відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації, в т.ч. додатках до неї, а також підтверджуємо можливість виконання робіт, у відповідності до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації». У цій документації (Додаток 2 до тендерної документації «Технічне завдання») всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва треба розуміти та читати з додатковим виразом "або еквівалент". Посилання Замовником на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва є необхідним, відповідно до затвердженого проекту будівництва, який пройшов державну експертизу, а також для коректного визначення Учасником вартості виконання робіт (надання послуг), зазначених у технічному завданні. Отже Замовником зазначено у частині 14 тендерної документації що інформація про технічні характеристики предмета закупівлі визначена у додатку 2 тендерної документації технічному завданні також у даній частині зазначено, що: У цій документації (Додаток 2 до тендерної документації «Технічне завдання») всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва треба розуміти та читати з додатковим виразом "або еквівалент". Також у частині 14 тендерної документації зазначено обґрунтування: Посилання Замовником на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва є необхідним, відповідно до затвердженого проекту будівництва, який пройшов державну експертизу, а також для коректного визначення Учасником вартості виконання робіт (надання послуг), зазначених у технічному завданні. Замовник зазначив конкретні марки машин («КИЙ», «Husgvarna», «ХТЗ», «ГС -14.02», «Stratos», «Schmіdt», «КрАЗ», «ДЗ», «Stalowa Wola», «Амкодор», «Madpіas», «Wіrtgen», «VOGELE SUPER», «Hamm», «MADPATCHER», «Strassmayr», «Торбокар», «Фініш») у технічному завданні для характеристики процесу надання послуг, а також для коректного визначення Учасником вартості виконання робіт (надання послуг), зазначених у технічному завдання, що і є обґрунтуванням зазначення марки машин, обладнання зазначене у частині 14 тендерної документації. Технічні специфікації не містять вимог до учасників щодо надання послуг конкретною маркою машини, а тільки зазначив для більш зрозумілого опису процесу виконання робіт та можливості здійснити учасником більш точні підрахунки собівартості надання послуг. Отже замовником дотримано вимог частини 4 статті 23 Закону 2. На виконання вимог пункту 1.1. частини 1 додатку 1 до тендерної документації, щодо наявності: - машини для ямкового ремонту доріг струменево-ін'єкційним методом без попередньої підготовки покриття - 1 одиниця; учасником ТОВ «ШБУ-77» надано довідку про наявність машин, механізмів та техніки, необхідних для виконання робіт (надання послуг) №О-5732 від 14.12.2021р. файл. (18 Довідка щодо тех.pdf) п. 13 зазначено «Технічний засіб-Машина для ямкового ремонту (спеціальний вантажний, спеціальний вантажний-С) MAN TGM 26.400, а в файлі (14 Свідоцтва.zip) розміщене свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу MAN TGX 26.400, реєстраційним номером АІ 2456 НК а також в особливих відмітках зазначено установка для ямкового ремонту доріг. В договорі оренди №03-02-20/1 від 03.02.2020р. п.1.1 зазначено - Спеціальний вантажний Спеціальний вантажний-С MAN TGХ 26.400 з реєстраційним номером АІ 2456 НК, що відповідає реєстраційному номеру, який зазначений в свідоцтві про реєстрацію. Отже, учасником у складі тендерної пропозиції підтверджено вимогу пункту 1.1. частини 1 додатку 1 до тендерної документації, щодо наявності: - машини для ямкового ремонту доріг струменево-ін'єкційним методом без попередньої підготовки покриття - 1 одиниця;, щодо відомостей зазначених у довідці про наявність машин, механізмів та техніки, необхідних для виконання робіт (надання послуг) №О-5732 від 14.12.2021р. MAN TGM 26.400 замість MAN TGX 26.400 то Замовником враховано дану помилку як формальну на підставі п 19. тендерної документації Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок: «2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення..», і пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст тендерної пропозиції. Тобто довідка про наявність машин, механізмів та техніки, необхідних для виконання робіт (надання послуг) носить більш інформаційний характер і не є основним підтвердженням факту наявності техніки в учасника так як основними документами які підвтеджують факт наявності техніки є свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу MAN TGX 26.400 в якому вказано власника, а також Договір оренди №03-02-20/1 від 03.02.2020р., відповідн о до якого дана техніка передається в оренду учаснику ТОВ «ШБУ-77» на встановлений строк. Отже, учасником у складі тендерної пропозиції підтверджено вимогу пункту 1.1. частини 1 додатку 1 до тендерної документації, щодо наявності: - машини для ямкового ремонту доріг струменево-ін'єкційним методом без попередньої підготовки покриття - 1 одиниця; 3. На виконання вимоги про усунення порушення та підтвердження вимог пункту 1.1. частини 1 додатку 1 до тендерної документації, щодо наявності: - трактор обладнаний відвалом від снігу- 2 одиниці; учасник ТОВ «ШБУ-77» надав довідку про наявність машин, механізмів та техніки, необхідних для виконання робіт (надання послуг) №О-5732 від 14.12.2021р файл. (18 Довідка щодо тех.pdf) та копію договору надання послуг від 14.12.2021 року №142112/Е3 і свідоцтва про реєстрацію на три колісні трактори Беларус 82.1 за реєстраційними номерами 30252 ВО, 30251 ВО та 30150 ВО, а також Акти приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів: Снігоочисний відвал (металеве дзеркало ТДО 1-02.00.000) – три одиниці за інвентарним номером 00115; 00116; 00117. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону «Порядок подання тендерних пропозицій/пропозицій» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Отже Закон передбачає завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів, а також у відповідності до частини 16 статті 29 Закону: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; Оскільки дані невідповідності стосувались кваліфікаційних критеріїв Замовником прийнято рішення від 14.12.2021 року розміщення повідомлення на виправлення невідповідностей у тендерній пропозиції учасником ТОВ «ШБУ-77» відповідно учасник скористався своїм правом додавши уточнену довідку про наявність машин, механізмів та техніки, необхідних для виконання робіт (надання послуг) №О-5732 від 14.12.2021р. файл. (18 Довідка щодо тех.pdf), та копію договору надання послуг від 14.12.2021 року №142112/Е3 і свідоцтва про реєстрацію на три колісні трактори Беларус 82.1 за реєстраційними номерами 30252 ВО, 30251 ВО та 30150 ВО, а також Акти приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів: Снігоочисний відвал (металеве дзеркало ТДО 1-02.00.000) – три одиниці за інвентарним номером 00115; 00116; 00117. Оскільки Законом передбачена можливість виправлення учасником процедури закупівлі невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій, замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням уточнених або нових документів, що були завантажені учасником через електронну систему закупівель протягом 24 годин та самостійно приймає рішення щодо їх відповідності вимогам, встановлених в тендерній документації. З цього приводу позиція Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відображена у рішенні колегії № 22071-р/пк-пз від 27.11.2020, оголошення № UA-2020-10-12-000031-b. В даному випадку замовник розглянув подану тендерну пропозицію з урахуванням уточнених або нових документів, що були завантажені учасником через електронну систему закупівель протягом 24 годин, з чим Колегія і погодилась. З огляду на викладене, учасник ТОВ «ШБУ-77» виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності тендерної пропозиції вимогам підпункту 1.1 пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації.
2022-05-26 16:02:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" висновок Держаудитслужби оскаржено в суді. |
Дата публікації: | 03 червня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 500/2291/22 |
Дата відкриття провадження: | 08 червня 2022 |
Документи:
03 червня 2022 15:18
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014074 |
Місцезнаходження: | 46021, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, Вулиця Грушевського, будинок 8 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ШБУ-77" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 грудня 2021 12:22
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 грудня 2021 16:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" |
284 532 197,00
UAH з ПДВ
|
283 095 165,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ШБУ-77" |
286 831 000,00
UAH з ПДВ
|
284 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" #33768346 |
Переможець |
283 095 165,00
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2021 15:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2024 09:52
|
Додаткова угода № 19 до Договору № 2.pdf | укладений |
30 січня 2024 09:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 15:32
|
Додаткова угода № 18 до Договору № 2.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 15:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2023 14:08
|
Додаткова угода № 17 до договору № 2.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2023 14:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 листопада 2023 11:54
|
Додаткова угода № 16 від 07.11.2023.pdf | зміни до договору |
07 листопада 2023 11:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 вересня 2023 10:34
|
Додаткова угода № 15 від 26.09.23.pdf | зміни до договору |
26 вересня 2023 10:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 серпня 2023 15:07
|
Дод_угода №14 до договору 2.pdf | зміни до договору |
22 серпня 2023 15:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 серпня 2023 15:57
|
Дод_угода №13 до договору 2.pdf | зміни до договору |
04 серпня 2023 15:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 червня 2023 15:23
|
Дод_угода №12 до договору 2.pdf | зміни до договору |
22 червня 2023 15:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 травня 2023 11:29
|
Дод_угода №11 до договору 2.pdf | зміни до договору |
29 травня 2023 11:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 лютого 2023 15:32
|
Дод_угода №10 до договору 2.pdf | зміни до договору |
28 лютого 2023 15:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 лютого 2023 12:37
|
Дод_угода №9 до договору 2.pdf | зміни до договору |
10 лютого 2023 12:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2022 14:40
|
Додаткова угода №8 до дог №2.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2022 14:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2022 11:18
|
Додаткова угода №7 до дог №2.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2022 11:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2022 10:05
|
Додаткова угода №6 до дог №2.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2022 10:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2022 14:44
|
Додаткова угода №5 до дог №2.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2022 14:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2022 15:17
|
Додаткова угода №4 до дог №2.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2022 15:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 листопада 2022 09:33
|
Додаткова угода №3 до дог №2.pdf | зміни до договору |
10 листопада 2022 09:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 листопада 2022 15:06
|
додаткова угода № 2 від 01.11.2022.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2022 15:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 березня 2022 17:06
|
Додаткова угода №1 до договору №2.pdf | зміни до договору |
17 березня 2022 17:05
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 14:31
|
Договір №2.pdf | укладений |
11 січня 2022 14:31
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 12:58
|
Договір №2.pdf | укладений |
11 січня 2022 12:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до розпорядження голови Тернопільської обласної державної адміністрації від 18.02.2022 № 81/01.02-01 управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації перейменовано в департамент капітального будівництва Тернопільської обласної військової адміністрації, який є правонаступником у повному обсязі всіх прав та обов’язків управління, сторони уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. В преамбулі та в тексті Договору управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації, а також в додатках до нього змінити на департамент капітального будівництва Тернопільської обласної військової адміністрації. 2. Розділ 14 „Юридичні адреси сторін” Замовника викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | Договір №2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 13.1.3 Розділу 13 "Додатки до договору" План фінансування (додаток 3) викласти у новій редакції Розділ 14 "Юридичні адреси сторін" доповнити розрахунковим рахунком Замовника та Виконавця |
Номер договору про закупівлю: | Договір №2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 13.1.3 Розділу 13 "Додатки до договору" План фінансування (додаток 3) викласти у новій редакції Розділ 14 "Юридичні адреси сторін" змінити розрахунковий рахунок Замовника |
Номер договору про закупівлю: | Договір №2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 13.1.3 Розділу 13 "Додатки до договору" План фінансування (додаток 3) викласти у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | Договір №2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 13.1.3 Розділу 13 "Додатки до договору" План фінансування із змінами (додаток 3) викласти у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | Договір №2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 13.1.3 Розділу 13 "Додатки до договору" План фінансування із змінами (додаток 3) викласти у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | Договір №2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 13.1.3 Розділу 13 "Додатки до договору" План фінансування із змінами (додаток 3) викласти у новій редакції Розділ 14 "Юридичні адреси сторін" реквізити Замовника доповнити розрахунковим рахунком. |
Номер договору про закупівлю: | Договір №2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розділ 13 "Додатки до договору" План фінансування (Додаток 3 до договору) викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | Договір №2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 13.1.3. розділ 13 „Додатки до договору” план фінансування із змінами (Додаток 3) викласти в новій редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | Договір №2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 13.1.3. розділ 13 „Додатки до договору” план фінансування із змінами (Додаток 3) викласти в новій редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | Договір №2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 13.1.3. розділ 13 „Додатки до договору” план фінансування із змінами (Додаток 3) викласти в новій редакції, що додається. Розділ 14 „Юридичні адреси сторін” реквізити Замовника доповнити розрахунковим рахунком |
Номер договору про закупівлю: | Договір №2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 13.1.3. розділ 13 „Додатки до договору” план фінансування із змінами (Додаток 3) викласти в новій редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | Договір №2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 13.1.3. розділ 13 „Додатки до договору” план фінансування із змінами (Додаток 3) викласти в новій редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | Договір №2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 13.1.3. розділ 13 „Додатки до договору” план фінансування із змінами (Додаток 3) викласти в новій редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | Договір №2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 13.1.3. розділу 13 "Додатки до договору" план фінансування (Додаток 3) викласти в новій редакції що додається. |
Номер договору про закупівлю: | Договір №2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 13.1.3. розділу 13 „Додатки до договору” план фінансування (Додаток 3) викласти в новій редакції що додається. |
Номер договору про закупівлю: | Договір №2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 13.1.3. розділу 13 „Додатки до договору” план фінансування (Додаток 3) викласти в новій редакції що додається. |
Номер договору про закупівлю: | Договір №2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 9.1. розділу 9 „Внесення змін у договір та його розірванняˮ Договору домовились про наступне: 1. Пункт 13.1.3. розділу 13 „Додатки до договору” план фінансування (Додаток 3) викласти в новій редакції що додається. |
Номер договору про закупівлю: | Договір №2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |