Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування систем пожежної сигналізації
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2021-10-27-003398-b ● 2ea2cf4f4451456887157e80aefe4697
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління ДПС у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 44096781 |
Місцезнаходження: | 10003, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, вулиця Юрка Тютюнника, 7 |
Контактна особа: |
Вінель Тетяна Юріївна +380412418235 zt.upr11@tax.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 жовтня 2021 17:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 12 листопада 2021 11:24 |
Очікувана вартість: | 90 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування систем пожежної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10003, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вул. Юрка Тютюнника, 7; майдан Перемоги, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 листопада 2021 12:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 листопада 2021 12:05 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc | |
03 листопада 2021 12:05 |
ТД ГУ ДПС Пожежна зі змінами.docx | |
27 жовтня 2021 17:56 |
Додаток 3 ПД.doc |
03 листопада 2021 12:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 листопада 2021 12:05 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
|
|||
03 листопада 2021 12:05 |
ТД ГУ ДПС Пожежна зі змінами.docx
|
|||
27 жовтня 2021 17:56 |
Додаток 3 ПД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінація
Дата подання: 01 листопада 2021 16:39
Дата відповіді: 03 листопада 2021 12:17
В тендерній документації зазначена вимога «-обов’язково оглянути об’єкт, що підтвердити відповідним актом (актом огляду).» Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни внесено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 листопада 2021 11:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Компанія СПЕЦРЕМБУД. |
88 652,17
UAH з ПДВ
|
82 945,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" |
82 945,13
UAH з ПДВ
|
82 945,13
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Компанія СПЕЦРЕМБУД. #36859404 |
Переможець |
82 945,08
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2021 14:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 18:24
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2021 12:59
|
Dod Dog 320.pdf | укладений |
01 грудня 2021 12:20
|
Dog 320.pdf | укладений |
01 грудня 2021 12:20
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
28 грудня 2021 17:39
|
82 945,08 UAH | UA278201720343100001000183233 ГУ ДПС у Житомирській області |
UA223808050000000026003344686 ПП "Компанія СПЕЦРЕМБУД" |
Оплачений |