Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сміттєві мішки
Очікувана вартість
68 200,00 UAH
UA-2021-10-27-002011-b d9acc87852d04599ad1fc0bbf416410c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волощук Олена Дмитрівна

+380412438728 obllikzttender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01991406
Вебсайт: https://zhokl.com.ua/
Місцезнаходження: 10002, Україна , Житомирська обл., Місто Житомир, Вулиця Червоного Хреста будинок 3
Контактна особа: Волощук Олена Дмитрівна
+380412438728
obllikzttender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2021 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2021 00:00
Початок аукціону: 04 листопада 2021 13:27
Очікувана вартість: 68 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 341,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 найменувань
Сміттєві мішки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Червоного Хреста, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2021 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2021 14:29
3 проєкт договору.doc
27 жовтня 2021 14:29
2 ЦП.docx
27 жовтня 2021 14:29
1 оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

поставки
Дата подання: 27 жовтня 2021 17:00
Дата відповіді: 27 жовтня 2021 17:10
Доброго дня! Уточніть скільки планується поставок? Дякую
Відповідь: Доброго дня!
Згідно заявок замовника протягом 10 днів, але в будь якому випадку не пізніше 30.11.2021р.
Уточнення
Дата подання: 28 жовтня 2021 15:16
Дата відповіді: 28 жовтня 2021 16:30
Доброго дня. Яким чином учасник має довести наявність визначеної Вами кількості мікрон у товщині пакетів для сміття?
Відповідь: Доброго дня!
Учасник повинен надати документи які будуть підтверджувати якість та сертифікацію продукції, наприкла упаковка, декларація відповідності та інші.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-10-27-002011-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ", Код ЄДРПОУ:34410050
Дата подання: 09 листопада 2021 15:21
Перегляд розгляду Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 30/УО
• надати копії аналогічних договорів з підтвердженням їх виконання (відгуки або видаткові накладні) за 2020 та/або 2021 роки: як мінімум 2 договори – Учасник не надав підтвердження виконання договору №194-21 від 25.10.2021р.
НЕ ПРАВОМІРНО!
----Копії аналогічних договорів надані, з посиланням на договор в системі Prozorro, що є достатнім для підтвердження виконання договору.
• підтвердження правомочності на укладання договору про закупівлю: - у разі, якщо учасником є юридична особа надають статут та: 1) якщо договір та тендерну пропозицію підписує уповноважена посадова (службова) особа учасника (далі - уповноважена особа) - копією протоколу зборів засновників (учасників) про призначення директора/президента/голови правління та ін., або випискою (витягом) з нього та копією наказу про його призначення або про вступ на посаду; 2) якщо договір та тендерну пропозицію підписує представник учасника (далі - уповноважена особа) – довіреністю, або дорученням разом з наданням документів, що підтверджують право уповноваженої посадової (службової) особи учасника надавати такі повноваження – Учасник не надав протокол загальних зборів учасників ТОВ «УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ» від 03.03.2015р.
НЕ ПРАВОМІРНО!
-----Статут підприємства завантажено (при поданні пропозиції) до системи 3 листопада о 17:08;
-----При поданні пропозиції Наказ про вступ директора(уповноваженої особи) на посаду директором ТОВ "Укрпластекологія", було завантажено до системи 3 листопада о 17:08, а саме Наказ № 2-К від 03.03.2015р., що є достатнім.
• довідку на фірмовому бланку учасника, яка повинна містити контактні дані учасника (із зазначенням реквізитів учасника: найменування, коду ЄДРПОУ, розрахункових реквізитів, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім'я, по-батькові, посада, контактний телефон)) – Учасник не надав дані документи.
НЕ ПРАВОМІРНО!
-----Учасник ТОВ "Укрпластекологія надав інформативну довідку, згідно з вимогами Замовника. Довідка "ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА" була завантажена до системи при поданні пропозиції 3 листопада о 17:08

• погодження з проєктом договору – відсутній даний документ.
НЕ ПРАВОМІРНО!
Довідка "Лист- погодження з умовами Договору " була завантажена до системи при поданні пропозиції 3 листопада о 17:08.
ТОВ "Укрпластекологія" є виробником повного циклу запропонованої продукції з власним виробництвом та логістикою. Ціна обгрунтована, та включає доставку та всі податки та збори, згідно законодавства України.
Зважаючи на вищевикладене, з метою досягнення максимальної економії на закупівлю товару, згідно коду ДК 021:2015 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-10-27-002011-b, вимогаємо повернути ТОВ"Укрпластекологія" на етап кваліфікації.
Прохання переглянути Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 30/УО, в строки, згідно чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 листопада 2021 16:56
Не задовільнити та відхилити вимоги учасника ТОВ «УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ» (код ЄДРПОУ - 34410050), на закупівлю товару згідно коду ДК 021:2015: 19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Сміттєві мішки) на загальну суму 68200,00 грн (шістдесят вісім тисяч двісті гривень 00 копійок) з ПДВ на підставі:
Вимога 1: «Доброго дня! Шановний Учаснику, відповідно до оголошення №85 про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель від 27.10.2021р Учасник при формуванні своєї пропозиції повинен надати пакет документів, в тому числі:
1. Копії аналогічних договорів з підтвердженням їх виконання (відгуки або видаткові накладні) за 2020 та/або 2021 роки: як мінімум 2 договори – Учасник не надав підтвердження виконання договору №194-21 від 25.10.2021р., так як вимагалося в оголошені, а саме видаткова(і) накладна(і) або відгук, чим і не була виконана вимога оголошення.
2. Підтвердження правомочності на укладання договору про закупівлю. Відповідно чинного законодавства документальним підтвердженням правомочності на укладання договору про закупівлю є наступні документи: статут, копія протоколу зборів засновників (учасників) про призначення директора/президента/голови правління та ін., або виписка (витяга) з нього (у вашому випадку відповідно до розділу 3 Статуту це протокол загальних зборів учасників ТОВ «УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ» від 03.03.2015р) та копія наказу про його призначення або про вступ на посаду, якщо покладаються обов’язки на іншу особу додатково надається довіреність або доручення. Враховуючи викладене Учасник не надав протокол загальних зборів учасників ТОВ «УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ» від 03.03.2015р.
3. У зв’язку з технічною помилкою не вірно було зазначено не відповідність, тобто в даному пункті не надані наступні документи: документи та(або) дані, що підтверджують якісні та технічні характеристики предмету закупівлі та гарантійний лист щодо постачання саме тих товарів, що вказані в пропозиції/специфікації (заміна не допускається!!!) та ПОГОДЖЕННЯМ, що ціни на товар не будуть змінені (в бік збільшення) протягом 90 календарних днів з моменту укладання Договору.
4. Погодження з проєктом договору – документ який підтягнутий 03.11.2021р. о 17:08 год «Лист-погодження з умовами Договору.pdf» нажаль не відкривається і переглянути його не має можливості.
Отже, враховуючи вищевикладене уповноваженою особою спрощених закупівель не порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».»
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-10-27-002011-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 09 листопада 2021 16:31
пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі
Доброго дня!
За результатами процедури закупівлі «19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття » (ідентифікатор закупівлі - UA-2021-10-27-002011-b) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" визначено переможцем. Проте пропозиція вказаного Учасника не відповідає умовам закупівлі та повинна була бути відхилена з огляду на наступне.
Пунктом 8 ОГОЛОШЕННЯ № 85 про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель від 27.10.2021 року передбачені вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи, зокрема: “ґ) ДОКУМЕНТИ ТА(АБО) ДАНІ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ЯКІСНІ ТА ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ та гарантійний лист щодо постачання саме тих товарів, що вказані в пропозиції/специфікації (заміна не допускається!!!) та ПОГОДЖЕННЯМ, що ціни на товар не будуть змінені (в бік збільшення) протягом 90 календарних днів з моменту укладання Договору;”. Однак, серед поданих учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" документів, відсутні будь-які документи та(або) дані, що підтверджують якісні та технічні характеристики предмету закупівлі
Таким чином, пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" НЕ ВІДПОВІДАЄ вимогам до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження та повинна була бути відхилена на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» (Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі).
Крім цього, відповідно до пункту 9 ОГОЛОШЕННЯ № 85 про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель від 27.10.2021 Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Відтак, акцептувавши пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" , яка не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, Замовник порушив вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі ст. 5.
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників (Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.) та діє всупереч вимог ОГОЛОШЕННЯ № 85 про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель від 27.10.2021

Враховуючи зазначене,
ВИМАГАЄМО: 1. Привести процедуру закупівлі у відповідність до ЗУ «Про публічні закупівлі», ОГОЛОШЕННЯ № 85 про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель від 27.10.2021 та відхилити пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»
2. Відмінити рішення про визначення переможцем ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" , пропозиція якого не відповідає вимогам документації про проведення спрощеної закупівлі.

Сподіваємось на зважене рішення Замовника!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 листопада 2021 08:34
Не задовільнити вимоги учасника ТОВ «Епіцентр К», на закупівлю товару згідно коду ДК 021:2015: 19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Сміттєві мішки) на загальну суму 68200,00 грн (шістдесят вісім тисяч двісті гривень 00 копійок) з ПДВ на підставі:
Вимога 1: «Доброго дня! Шановний Учаснику, відповідно до оголошення №85 про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель від 27.10.2021р Учасник при формуванні своєї пропозиції повинен надати пакет документів, в тому числі документи та(або) дані, що підтверджують якісні та технічні характеристики предмету закупівлі та гарантійний лист щодо постачання саме тих товарів, що вказані в пропозиції/специфікації (заміна не допускається!!!) та ПОГОДЖЕННЯМ, що ціни на товар не будуть змінені (в бік збільшення) протягом 90 календарних днів з моменту укладання Договору. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" дані документи надані (файли «Гарантіний лист щодо постачання.pdf» та «Інформація про технічні характеристики.pdf»)
Отже, враховуючи вищевикладене уповноваженою особою спрощених закупівель не порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».»
Номер вимоги: UA-2021-10-27-002011-b.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 11 листопада 2021 09:05
пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі
Шановний Замовнику, відповідно до оголошення №85 про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель від 27.10.2021р Учасник при формуванні своєї пропозиції повинен надати пакет документів, в тому числі документи та(або) дані, що підтверджують якісні та технічні характеристики предмету закупівлі та гарантійний лист щодо постачання саме тих товарів, що вказані в пропозиції/специфікації (заміна не допускається!!!) та ПОГОДЖЕННЯМ, що ціни на товар не будуть змінені (в бік збільшення) протягом 90 календарних днів з моменту укладання Договору.
Так, дійсно Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “Торгово-Виробнича Група Український папір” надано документи зокрема файли «Гарантіний лист щодо постачання.pdf» та «Інформація про технічні характеристики.pdf , але в документі «Інформація про технічні характеристики.pdf надана лише ІНФОРМАЦІЯ про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі на підтвердження якої не надано жодного документу та/або даних якіб підтверджували зазанчену інформацію, а пунктом 8 ОГОЛОШЕННЯ № 85 від 27.10.2021 року передбачено, що Учасник повинен надати саме ДОКУМЕНТИ ТА(АБО) ДАНІ, що підтверджують надану Учасником інформацію.

Відтак, серед поданих учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" документів, відсутні будь-які документи та(або) дані, що підтверджують якісні та технічні характеристики предмету закупівлі Таким чином, пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" НЕ ВІДПОВІДАЄ вимогам до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження та повинна була бути відхилена на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» (Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі). Крім цього, відповідно до пункту 9 ОГОЛОШЕННЯ № 85 про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель від 27.10.2021 Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Враховуючи зазначене, ВИМАГАЄМО: 1. Привести процедуру закупівлі у відповідність до ЗУ «Про публічні закупівлі», ОГОЛОШЕННЯ № 85 про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель від 27.10.2021 та відхилити пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» 2. Відмінити рішення про визначення переможцем ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" , пропозиція якого не відповідає вимогам документації про проведення спрощеної закупівлі. Сподіваємось на зважене рішення Замовника!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 листопада 2021 16:56
Не задовільнити вимогу учасника ТОВ «Епіцентр К», на закупівлю товару згідно коду ДК 021:2015: 19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Сміттєві мішки) на загальну суму 68200,00 грн (шістдесят вісім тисяч двісті гривень 00 копійок) з ПДВ на підставі:
Вимога 1: «Доброго дня! Шановний Учаснику, відповідно до оголошення №85 про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель від 27.10.2021р Учасник при формуванні своєї пропозиції повинен надати пакет документів, в тому числі документи та(або) дані, що підтверджують якісні та технічні характеристики предмету закупівлі та гарантійний лист щодо постачання саме тих товарів, що вказані в пропозиції/специфікації (заміна не допускається!!!) та ПОГОДЖЕННЯМ, що ціни на товар не будуть змінені (в бік збільшення) протягом 90 календарних днів з моменту укладання Договору. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" дані документи надані (файли «Гарантіний лист щодо постачання.pdf» та «Інформація про технічні характеристики.pdf»)
Отже, як повідомлялось раніше уповноваженою особою спрощених закупівель не порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».»

Документи подані скаржником

09 листопада 2021 15:21
ІНФОРМАЦІЙНА ПРО УЧАСНИКА.pdf

Документи

Документи

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2021 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ" 43 200,00
UAH з ПДВ
43 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КУЗЯ СЕРВІС" 45 360,00
UAH з ПДВ
45 019,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" 47 520,00
UAH з ПДВ
45 306,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 60 642,00
UAH з ПДВ
60 642,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 66 933,00
UAH з ПДВ
66 933,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 листопада 2021 17:11
Електронний підпис
03 листопада 2021 17:08
Витяг ПДВ.pdf
03 листопада 2021 17:08
ІНФОРМАЦІЙНА ПРО УЧАСНИКА.pdf
03 листопада 2021 17:08
Висновок СЭС___.pdf
03 листопада 2021 17:08
ДОВІДКА щодо.pdf
03 листопада 2021 17:08
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
03 листопада 2021 17:08
Баланс ст2.PDF
03 листопада 2021 17:08
ЛИСТ щодо ліцензування.pdf
03 листопада 2021 17:08
ДОВІДКА щодо притягнення.pdf
03 листопада 2021 17:08
Витяг з ЄДР.pdf
03 листопада 2021 17:08
ДОВІДКА.pdf
03 листопада 2021 17:08
Баланс ст1.PDF
03 листопада 2021 17:08
Виписка з ЄДР.PDF
03 листопада 2021 17:08
Паспорт якості _ 10.2021.pdf

Публічні документи

03 листопада 2021 18:06
Електронний підпис
03 листопада 2021 18:05
Погодження Про Ціну.pdf
03 листопада 2021 18:05
до на 120 та 160 л.PDF
03 листопада 2021 18:05
Аналог Договір.pdf
03 листопада 2021 18:05
Лист Про Постачання.pdf
03 листопада 2021 18:05
Аналог Договір 2.pdf
03 листопада 2021 18:05
Лист Про Санкції.pdf
03 листопада 2021 18:05
Статут+виписка.pdf
03 листопада 2021 18:05
Наказ Про Призначення (5).pdf
03 листопада 2021 18:05
Цінова Пропозиція (20).pdf
03 листопада 2021 18:05
Витяг З Реєстру ПДВ (2).pdf
03 листопада 2021 18:05
паспорт якості на 35 л.pdf
03 листопада 2021 18:05
Довідка.pdf
03 листопада 2021 18:05
Відомості Про Учасника (8).pdf
03 листопада 2021 18:05
висновок сее.PDF
03 листопада 2021 18:05
Лист Про Корупц.pdf

Публічні документи

02 листопада 2021 09:21
Електронний підпис
02 листопада 2021 09:20
Цінова пропозиція.pdf
02 листопада 2021 09:20
Довідка (пов'язані особи).pdf
02 листопада 2021 09:20
Опис ТВГ УП.pdf
02 листопада 2021 09:20
Витяг ПДВ 19.07.2021.pdf
02 листопада 2021 09:20
Протокол №1 ТВГ УП.pdf
02 листопада 2021 09:20
Протокол №1 ТВГ УП.pdf.p7s
02 листопада 2021 09:20
Статут ТВГ УП.pdf
02 листопада 2021 09:20
Наказ ТВГ УП.pdf.p7s
02 листопада 2021 09:20
Статут ТВГ УП.pdf.p7s
02 листопада 2021 09:20
ТВГ витяг з ЄДР 28.10.2021 р..pdf
02 листопада 2021 09:20
Опис ТВГ УП.pdf.p7s
02 листопада 2021 09:20
Відомості про учасника.pdf
02 листопада 2021 09:20
Наказ ТВГ УП.pdf
02 листопада 2021 09:20
ТВГ витяг з ЄДР 28.10.2021 р..pdf.p7s
02 листопада 2021 09:20
Витяг ПДВ 19.07.2021.pdf.p7s
02 листопада 2021 09:20
Довідка про особу.pdf

Публічні документи

03 листопада 2021 17:09
Електронний підпис
03 листопада 2021 17:09
СЕС_пакети.pdf.p7s
03 листопада 2021 17:09
Технічна специфікація.pdf.p7s
03 листопада 2021 17:09
Цінова пропозиція.pdf.p7s
03 листопада 2021 17:09
Висновки Сес.pdf.p7s
03 листопада 2021 17:09
Аналогічні договори.pdf.p7s
03 листопада 2021 17:09
Пакети СЕС.pdf.p7s
03 листопада 2021 17:09
СЭЗ №10 мус. пакеты.pdf.p7s
03 листопада 2021 17:07
СЕС_пакети.pdf
03 листопада 2021 17:07
Аналогічні договори.pdf
03 листопада 2021 17:07
СЭЗ №10 мус. пакеты.pdf
03 листопада 2021 17:07
Технічна специфікація.pdf
03 листопада 2021 17:07
Цінова пропозиція.pdf
03 листопада 2021 17:07
Висновки Сес.pdf
03 листопада 2021 17:07
Пакети СЕС.pdf

Публічні документи

03 листопада 2021 12:59
Електронний підпис
03 листопада 2021 12:59
Протокол №3.pdf.p7s
03 листопада 2021 12:59
ЦП.pdf.p7s
03 листопада 2021 12:59
Свідоцтво ПДВ.pdf.p7s
03 листопада 2021 12:59
Довідка ЄДРПОУ.pdf.p7s
03 листопада 2021 12:59
Витяг ПДВ Ромус.pdf.p7s
03 листопада 2021 12:59
Виписка.pdf.p7s
03 листопада 2021 12:59
Протокол.pdf.p7s
03 листопада 2021 12:59
Наказ.pdf.p7s
03 листопада 2021 12:59
Гарантійний лист.pdf.p7s
03 листопада 2021 12:59
накладна новоград (2).pdf.p7s
03 листопада 2021 12:59
довідка про ст.50.pdf.p7s
03 листопада 2021 12:59
відомості про учасника.pdf.p7s
03 листопада 2021 12:59
довідка про корупцію.pdf.p7s
03 листопада 2021 12:59
Відгук Новоград.pdf.p7s
03 листопада 2021 12:59
опис ТОВ РОМУС.pdf.p7s
03 листопада 2021 12:59
довідка про довкілля.pdf.p7s
03 листопада 2021 12:59
Витяг з ЄДР від 18.10.2021.pdf.p7s
03 листопада 2021 12:59
Проєкт договору.pdf.p7s
03 листопада 2021 12:59
ТВ.pdf.p7s
03 листопада 2021 12:59
довідка санкції.pdf.p7s
03 листопада 2021 12:59
Протокол №19.pdf.p7s
03 листопада 2021 12:27
довідка про довкілля.pdf
03 листопада 2021 12:27
ЦП.pdf
03 листопада 2021 12:27
опис ТОВ РОМУС.pdf
03 листопада 2021 12:27
Паспорт+довідка ІПН Холод.pdf
03 листопада 2021 12:27
Протокол №19.pdf
03 листопада 2021 12:27
Витяг з ЄДР від 18.10.2021.pdf
03 листопада 2021 12:27
довідка санкції.pdf
03 листопада 2021 12:27
накладна новоград (2).pdf
03 листопада 2021 12:27
довідка про корупцію.pdf
03 листопада 2021 12:27
довідка про ст.50.pdf
03 листопада 2021 12:27
Довідка ЄДРПОУ.pdf
03 листопада 2021 12:27
Договір Новоград 2020 ДК 1964 (1).pdf
03 листопада 2021 12:27
ТВ.pdf
03 листопада 2021 12:27
Протокол №3.pdf
03 листопада 2021 12:27
довідка про постачальника.pdf
03 листопада 2021 12:27
Відгук Новоград.pdf
03 листопада 2021 12:27
Гарантійний лист.pdf
03 листопада 2021 12:27
Протокол.pdf
03 листопада 2021 12:27
договір сміттєві пакети 2021.pdf
03 листопада 2021 12:27
довідка з банку про рахунки.pdf
03 листопада 2021 12:27
Наказ.pdf
03 листопада 2021 12:27
довідка щодо сертифікації.pdf
03 листопада 2021 12:27
Довідка щодо оподаткування.pdf
03 листопада 2021 12:27
відомості про учасника.pdf
03 листопада 2021 12:27
Витяг ПДВ Ромус.pdf
03 листопада 2021 12:27
Проєкт договору.pdf
03 листопада 2021 12:27
Виписка.pdf
03 листопада 2021 12:27
Свідоцтво ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ"

ТОВ "КУЗЯ СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"

ТОВ "Епіцентр К"

ТОВ "Ромус-Поліграф"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ"
#34410050
Відхилено 43 200,00
UAH з ПДВ
09 листопада 2021 14:14
ТОВ "КУЗЯ СЕРВІС"
#44251744
Відхилено 45 019,00
UAH з ПДВ
09 листопада 2021 14:20
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
#43977041
Переможець 45 306,00
UAH з ПДВ
09 листопада 2021 14:42

Документи

09 листопада 2021 14:14
Електронний підпис

Документи

09 листопада 2021 14:20
Електронний підпис

Документи

09 листопада 2021 14:42
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 листопада 2021 14:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
#43977041
45 306,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 листопада 2021 14:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 11:19
Електронний підпис укладений
18 листопада 2021 12:56
дог 598.pdf укладений
18 листопада 2021 12:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 45 306,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 551,00 UAH)