Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного огляду та випробувань (послуги з технічного огляду автомобілів та механізмів з обов'язковою видачою Протоколів про відповідність технічного стану транспортного засобу вимогам безпеки дорожнього руху)
Очікувана вартість
21 735,00 UAH
UA-2021-10-27-001889-a f13727db042e4bed99505ae284e8d743
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ія Яценко

+380675954142 iyayatcenko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємтсво ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО»
Код ЄДРПОУ: 23505151
Вебсайт: https://pleso.kyiv.ua/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м.Київ, вул. Сім'ї Хохлових, 15, корпус А, офіс 3
Контактна особа: Ія Яценко
+380675954142
iyayatcenko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2021 10:21
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 листопада 2021 12:00
Початок аукціону: 11 листопада 2021 14:48
Очікувана вартість: 21 735,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 217,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у частині першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного огляду автомобілів та механізмів з обов'язковою видачою Протоколів про відповідність технічного стану транспортного засобу вимогам безпеки дорожнього руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71631200-2 — Послуги з технічного огляду автомобілів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані Постачальником послуги здійснюються шляхом поетапної оплати Покупцем на підставі акту наданих послуг у безготівковому порядку на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу на термін до 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання коштів на розрахунковий рахунок від головного розпорядника бюджетних коштів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 жовтня 2021 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2021 14:26
проект договору Техн.огляд нова редакція.pdf
28 жовтня 2021 14:26
Спрощена ТО нова редакція.pdf
27 жовтня 2021 11:14
відповідь на запитання.xlsx
28 жовтня 2021 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2021 11:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2021 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2021 14:26
проект договору Техн.огляд нова редакція.pdf
27 жовтня 2021 10:21
проект договору Техн.огляд випр.pdf
28 жовтня 2021 14:26
Спрощена ТО нова редакція.pdf
27 жовтня 2021 10:21
Спрощена ТО.pdf
27 жовтня 2021 11:14
відповідь на запитання.xlsx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Категорії транспортних засобів
Дата подання: 27 жовтня 2021 10:46
Дата відповіді: 27 жовтня 2021 11:14
Доброго дня, шановний замовник! Для підготовки пропозиції потенційного учасника, яка відповідатиме всім вимог тендерної документації, просимо надати інформацію про категорії транспортних засобів, у відповідності до Постанови КМУ № 7 від 05.01.2021 року "Про внесення змін у додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 22 грудня 2010 р. № 1166". Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уповноважена особа розглянувши Ваше запитання, повідомляє наступне. Спрощена закупівля проводиться відповідно до вимог ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами та доповненнями) (далі - Закон). Частиною 3 ст. 14 Закону визначено вимоги до інформації яка має міститись в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. На виконання зазначеного, оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить усю необхідну інформацію для підготовки пропозиції учасником. У відповідь на Ваше запитання, до оголошення додано файл із інформацією про категорії транспортних засобів, у відповідності до Постанови КМУ № 7 від 05.01.2021 року "Про внесення змін у додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 22 грудня 2010 р. № 1166". Дякуємо за звернення!
Щодо вимог до обладання
Дата подання: 27 жовтня 2021 16:47
Дата відповіді: 28 жовтня 2021 14:22
Шановний Замовник Просимо привести у відповідність вимогу тендерної документації щодо переліку необіхдного обладнання до Постанови КМУ №137 від 30.01.2012 р. "ПОРЯДОК проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів", а саме згідно Додатку №2: ПЕРЕЛІК обладнання, необхідного для проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів* 1. Підйомні пристрої транспортного засобу, його складових частин та (або) оглядова канава. 2. Стенд для контролю характеристик гальмових систем, а у разі, коли неможливо застосувати метод стендових випробувань через особливості конструкції транспортного засобу, - атестована ділянка дороги для дорожніх випробувань гальмових систем. 3. Пристрій для визначення вагового навантаження на вісь, якщо він не є складовою стенда для контролю характеристик гальмових систем. 4. Вимірювач частоти обертання колінчастого вала двигуна. 5. Пристрій для вимірювання та регулювання тиску повітря в пневматичних гальмових системах та пневматичних шинах. 6. Пристрої для вимірювання висоти рисунка протектора шин. 7. Прилад для вимірювання кутів нахилу променів, світлорозподілу, сили світла фар. 8. Пристрій для регульованого натиску на механізм управління інерційною гальмовою системою причепа. 9. Багатоканальний газоаналізатор або газоаналізатори нормованих викидів у спалинах двигунів з іскровим запалюванням. 10. Димомір. 11. Прилад для вимірювання коефіцієнта світлопропускання стекол. 12. Електронний детектор для перевірки наявності витоку газу із системи газобалонного обладнання. 13. Засоби вимірювальної техніки для контролю за лінійними розмірами відповідно до застосовуваних методів контролю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уповноважена особа розглянувши Ваше запитання, повідомляє наступне. За результатом розгляду Вашого запитання, до оголошення про проведеня спрощеної закупівлі внесено зміни. Дякуємо за звернення!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-10-27-001889-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНТЕРТАЙМ", Код ЄДРПОУ:40646984
Дата подання: 15 листопада 2021 11:13
про скасування рішення Замовника про відхилення пропозиції
Рішенням уповноваженої особи І. П. Яценко від 12.11.2021 р. було відхилено пропозицію ТОВ «ВІНТЕРТАЙМ».
Підставою для відхилення пропозиції ТОВ «ВІНТЕРТАЙМ» зазначено невідповідність пропозиції учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме:
« - відповідно до вимог п. 14.4 оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі, учасник у складі пропозиції надає довідку в довільній формі про те, що учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі не відмовлявся від підписання договору про закупівлю більше двох разів із КП Плесо. Учасником у складі пропозиції не подано зазначено довідку, що не відповідає вимогам оголошення в цій частині.».

Проте з таким рішення Замовника погодитись не можна, оскільки довідка, про яку вказує Замовник яка нібито не була подана ТОВ «ВІНТЕРТАЙМ», була подана учасником разом із тендерною пропозицією 09.11.2021 р. (завантажено до системи електронних закупівель о 16 год. 18 хв.). Назва довідки, згідно якої було зазначено, що ТОВ «ВІНТЕРТАЙМ» не відмовлявся від підписання договору про закупівлю більше двох разів із КП Плесо – «Довідка про досвід співпраці».
Таким чином ТОВ «ВІНТЕРТАЙМ» в повній мірі виконано вимоги Замовника щодо подання тендерної пропозиції та відповідності кваліфікаційним критеріям.
З урахуванням викладеного, Скаржник вважає, що Замовник прийшов до помилкового та безпідставного висновку про відхилення пропозиції ТОВ «ВІНТЕРТАЙМ».
Виходячи з вищевикладеного,
ВИМАГАЄМО:
- Скасувати рішення уповноваженої особи Комунального підприємства ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО» І. П. Яценко від 12.11.2021 р. про відхилення пропозиції ТОВ «ВІНТЕРТАЙМ».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 листопада 2021 11:36
Уповноважена особа з питань проведення спрощених закупівель Комунального підприємства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва «ПЛЕСО» розглянула Вашу вимогу про скасування рішення Замовника про відхилення пропозиції, розміщену в електронні системі закупівель від 15.11.21р о 11:13год № UA-2021-10-27-001889-a.b1 та за результатом розгляду повідомляє наступне.
Відповідно до вимог частини 14 ст 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Як вбачається із змісту Вашої вимоги про скасування рішення Замовника про відхилення пропозиції, Вами вимагається переглянути рішення уповноваженої особи щодо відхилення Вашої пропозиції. Проте, Закон не містить можливості учасника пропозиція якого відхилена, вимагати перегляду рішення Замовника. Таким чином, Ваша вимога підлягає відхиленню як така, що не відповідає нормам Закону.
Крім того, слід зазначити про те, що пропозиція учасника ТОВ «ВІНТЕРТАЙМ» аргументовано відхилена у відповідності до вимог Закону в зв’язку із, зокрема, відсутністю копії документу, що підтверджує внесення учасника до реєстру суб'єктів проведення обов'язкового технічного контролю транспортних засобів, та право на проведення технічного контролю (огляду) транспортних засобів категорій зазначених в п.3 оголошення, який вимагався умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі для подання як окремий документ.

Документи подані скаржником

15 листопада 2021 11:13
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2021 15:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНТЕРТАЙМ" 17 310,00
UAH з ПДВ
14 118,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЖИ-АВТО" 18 696,00
UAH з ПДВ
14 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 листопада 2021 16:18
Електронний підпис
09 листопада 2021 16:18
Додаток до Атестату 1.pdf
09 листопада 2021 16:18
Додаток до Атестату 1.pdf.p7s
09 листопада 2021 16:18
Статут.pdf
09 листопада 2021 16:18
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
09 листопада 2021 16:18
Додаток до Атестату 2.pdf.p7s
09 листопада 2021 16:18
Повноваження підписанта.pdf
09 листопада 2021 16:18
Доповнення до Атестату.pdf.p7s
09 листопада 2021 16:18
Тендерна пропозиція.pdf
09 листопада 2021 16:18
Витяг ПДВ.pdf
09 листопада 2021 16:18
Атестат.pdf
09 листопада 2021 16:18
Доповнення до Атестату.pdf
09 листопада 2021 16:18
Статут.pdf.p7s
09 листопада 2021 16:18
Витяг ПДВ.pdf.p7s
09 листопада 2021 16:18
Додаток до Атестату 2.pdf
09 листопада 2021 16:18
Повноваження підписанта.pdf.p7s
09 листопада 2021 16:18
Атестат.pdf.p7s

Публічні документи

09 листопада 2021 16:36
Електронний підпис
09 листопада 2021 16:29
6.Копія статуту.pdf
09 листопада 2021 16:29
1.Цінова пропозиція.pdf
09 листопада 2021 16:29
6.Копія статуту.pdf.p7s
09 листопада 2021 16:29
16.Копія витягу платника ПДВ.pdf
09 листопада 2021 16:29
0. Реєстр документів.pdf.p7s
09 листопада 2021 16:29
6.Опис реєстрації.pdf.p7s
09 листопада 2021 16:29
6.Опис реєстрації.pdf
09 листопада 2021 16:29
1.Цінова пропозиція.pdf.p7s
09 листопада 2021 16:29
0. Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНТЕРТАЙМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЖИ-АВТО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНТЕРТАЙМ"
#40646984
Відхилено 14 118,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2021 11:53
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЖИ-АВТО"
#42964324
Відхилено 14 250,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2021 11:54

Документи

12 листопада 2021 11:53
Електронний підпис
12 листопада 2021 11:53
відхилення ВІНТЕРТАЙМ.pdf

Документи

12 листопада 2021 11:54
Електронний підпис
12 листопада 2021 11:54
відхилення ДЖИ-АВТО.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій