Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Комплект для апарату виміру активованого часу згортання)
Очікувана вартість
5 784 880,05 UAH
UA-2021-10-27-001124-a 35cf76251a0845789819e30880a08b6c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 d.pakhomova@medzakupivli.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medzakupivli.com/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
d.pakhomova@medzakupivli.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО)

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відкриті торги за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Комплект для апарату виміру активованого часу згортання)» (унікальні номери оголошень про проведення конкурентних процедур закупівель, присвоєний електронною системою закупівель: 1) UA-2021-05-14-003011-c; 2) UA-2021-06-16-014341-b) двічі відмінялися через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. Посилання на Звіти про результати проведення процедури закупівлі (сформовані в ЕСЗ звіти додаються):
1) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-14-003011-c/print/report/pdf;
2) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-06-16-014341-b/print/report/pdf.
Таким чином, відповідно до пункту 1 частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі" застосовується переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2021 09:48
Оскарження наміру укласти договір: 07 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
747 одиниця
Комплект для апарату виміру активованого часу згортання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021
ДК 021:2015: 33182300-2 — Апаратура для серцево-судинної хірургії
НК 024:2019: 45793 — Активований час згортання крові IVD, контрольний матеріал

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію поставленої продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИКОМ може здійснюватись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

27 жовтня 2021 09:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Медтронік Трейдинг НЛ Б.В. (Medtronic Trading NL B.V.)
#NL814926629B01
Переможець 5 784 880,05
UAH
27 жовтня 2021 09:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 жовтня 2021 09:48

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Медтронік Трейдинг НЛ Б.В. (Medtronic Trading NL B.V.)
#NL814926629B01
5 784 880,05
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 листопада 2022 15:29
ДУ № 5 до 09_371-11_2021.pdf укладений
02 листопада 2022 15:27
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2022 09:12
ДУ № 4 до Договору № 09_371-11_2021.pdf зміни до договору
25 серпня 2022 21:03
Електронний підпис зміни до договору
29 червня 2022 11:25
ДУ № 3 до Договору № 09_371-11_2021.pdf зміни до договору
28 червня 2022 23:02
Електронний підпис зміни до договору
19 травня 2022 14:38
ДУ № 2 до Договору 09-371-11-2021.pdf зміни до договору
19 травня 2022 14:34
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2021 10:24
ДУ № 1 до Договору № 09_371-11_2021.pdf зміни до договору
30 листопада 2021 10:22
Електронний підпис укладений
16 листопада 2021 12:34
Договір № 09_371-11_2021.pdf укладений
16 листопада 2021 12:33

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
07 грудня 2021 10:32
5 784 880,05 UAH UA878201720343280002000061957
ДП "Медзакупівлі України"
UA343223130000029004770852890
АТ "Укрексiмбанк"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку поставки продукції та строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 09/371-11/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку поставки товару.
Номер договору про закупівлю: 09/371-11/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку поставки товару.
Номер договору про закупівлю: 09/371-11/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку поставки товару.
Номер договору про закупівлю: 09/371-11/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 листопада 2021 — 28 жовтня 2022
Сума оплати за договором: 4 123 257,55
UAH
Причини розірвання договору: З урахуванням листа Постачальника щодо неможливості поставки 149 шт. продукції, пунктів 8.3, 8.3.1, 15.3, 15.7 Договору, Сторони дійшли згоди про дострокове розірвання Договору з 28.10.2022 р. у зв'язку з неможливістю здійснити поставку продукції у повному обсязі.