Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення бланків посвідчень: "Посвідчення батьків багатодітної сім'ї", "Посвідчення дитини з багатодітної сім'ї".
Очікувана вартість
145 521,60 UAH
UA-2021-10-26-012545-b 11f35e5f91144709a6060455c92cec0e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Вавринович

+380352526340 admin@sobes-ter.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ТЕРНОПІЛЬСКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 03195547
Вебсайт: http://sobes-ter.gov.ua
Місцезнаходження: 46021, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, Грушевського, 8
Контактна особа: Наталія Вавринович
+380352526340
admin@sobes-ter.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2021 17:16
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2021 14:21
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 листопада 2021 14:23
Початок аукціону: 11 листопада 2021 14:29
Очікувана вартість: 145 521,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 727,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22450000-9: Друкована продукція з елементами захисту


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3486 штуки
Виготовлення бланків посвідчень: "Посвідчення батьків багатодітної сім'ї", "Посвідчення дитини з багатодітної сім'ї".
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46021, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вулиця Грушевського, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 листопада 2021  —  22 грудня 2021
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 жовтня 2021 14:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2021 14:42
Оголошення.docx
29 жовтня 2021 14:42
Додаток 2.docx
26 жовтня 2021 17:16
Додаток 4.doc
26 жовтня 2021 17:16
Додаток 3.docx
26 жовтня 2021 17:16
Додаток 1.docx
29 жовтня 2021 14:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2021 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2021 17:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2021 14:42
Оголошення.docx
26 жовтня 2021 17:16
Оголошення.docx
29 жовтня 2021 14:42
Додаток 2.docx
27 жовтня 2021 11:41
Додаток 2.docx
26 жовтня 2021 17:16
Додаток 2.docx
26 жовтня 2021 17:16
Додаток 4.doc
26 жовтня 2021 17:16
Додаток 3.docx
26 жовтня 2021 17:16
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення по кваліфікаційним вимогам
Дата подання: 28 жовтня 2021 13:47
Дата відповіді: 29 жовтня 2021 14:51
Шановний замовнику! Пунктом 1.7 Додатку 2 до тендерної документації вимагається від учасника «Успішна практика проходження процедури сертифікації відповідності системи». На наш погляд, як учасника, даний кваліфікаційний критерій сформульований нечітко і недостатньо зрозуміло, що створює несприятливе поле для різночитань. Враховуючи детальні описи інших вимог Додатку, які мають підтверджувати кваліфікаційний рівень учасників, прохання уточнити по пункту 1.7 наступне. 1) Сертифікацію відповідності якої системи має успішно підтвердити учасник, враховуючи той факт, що системи існують досить різноманітні, наприклад, системи управління якістю, системи екологічного управління, системи управління режимом та безпекою тощо? 2) Відповідність яким саме стандартам вимагається до підтвердження? Вітчизняним? Міжнародним? 3) Що можна вважати «успішною практикою проходження процедури сертифікації» у контексті цієї тендерної документації і якими саме документами вона має підтверджуватись? Ким мають бути видані ці документи і у якому вигляді надані? З нашого досвіду можемо зробити припущення, що мова у даній вимозі іде про сертифікат (сертифікати?) ISO. Якщо йдеться про них, то існують загальноприйняті практики формулювання замовниками вимог тендерної документації по наданню учасниками у складі пропозиції їх чинних ISO сертифікатів, які чітко окреслюють задачу учасників і не викликають додаткових питань чи двояких трактувань. Тож просимо вас надати відповіді на запитання вище та внести відповідні зміни у документацію торгів. Заздалегідь вдячні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Чинний сертифікат відповідності системи менеджменту якості учасника стосовно виготовлення документів з елементами захисту (захищених документів) вимог міжнародного стандарту ISO 9001 чинної редакції. Сертифікат повинен бути виданий сертифікаційним органом, який акредитовано з відповідною сферою (поліграфічна діяльність) в Національному агентстві з акредитації України (НААУ) або іншому органі акредитації, який є членом Європейського співробітництва з акредитації (ЕА) або Міжнародного Акредитаційного Форуму (IAF). Відповідні зміни внесено у документацію торгів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 листопада 2021 14:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДРУКАРСЬКИЙ ДІМ "САМ" 114 040,80
UAH з ПДВ
114 040,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 листопада 2021 11:01
Електронний підпис
10 листопада 2021 11:01
Сертифікат ISO 9001.pdf
10 листопада 2021 11:01
Проект договору_погоджений.pdf
10 листопада 2021 11:01
Відомості про учасника.pdf
10 листопада 2021 11:01
Технічна специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДРУКАРСЬКИЙ ДІМ "САМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДРУКАРСЬКИЙ ДІМ "САМ"
#37818641
Переможець 114 040,80
UAH з ПДВ
12 листопада 2021 15:20

Документи

12 листопада 2021 15:20
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2021 15:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДРУКАРСЬКИЙ ДІМ "САМ"
#37818641
114 040,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 листопада 2021 15:20
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2024 17:10
Електронний підпис укладений
29 листопада 2021 17:50
Договір підписаний ТОВ Друк. Дім САМ.pdf укладений
29 листопада 2021 17:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 114 040,80
UAH (в тому числі ПДВ 19 006,80 UAH)