Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (інтерактивні комплекси) для закладів освіти відділу освіти роменської міської ради, вул. Соборна, 41, м. Ромни, Сумської області
Очікувана вартість
143 150,00 UAH
UA-2021-10-26-012390-b 2de170b0e20141f29d1616710dd3efe1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анжеліка Чечоткіна

+380544853191 anch96@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Роменської міської ради Сумської області
Код ЄДРПОУ: 02147919
Вебсайт: http://voromny.org.ua/
Місцезнаходження: 42000, Україна , Сумська обл., місто РОМНИ, вулиця Соборна, буд. 41
Контактна особа: Анжеліка Чечоткіна
+380544853191
anch96@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2021 17:06
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2021 12:00
Початок аукціону: 10 листопада 2021 13:39
Очікувана вартість: 143 150,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 715,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Зекономлені кошти від проведення відкритих торгів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Комп’ютерне обладнання (інтерактивні комплекси) для закладів освіти відділу освіти роменської міської ради, вул. Соборна, 41, м. Ромни, Сумської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42000, Україна, Сумська область, м. Ромни, вул. Соборна, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 листопада 2021  —  22 листопада 2021
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за кожну поставлену партію товару здійснюються на підставі виставленого рахунку – фактури та накладної шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару Замовником. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 жовтня 2021 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2021 14:44
Оголошення інтерактивні комплекси.doc
29 жовтня 2021 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2021 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2021 14:44
Оголошення інтерактивні комплекси.doc
26 жовтня 2021 17:09
Оголошення інтерактивні комплекси.doc
26 жовтня 2021 17:06
Оголошення інтерактивні комплекси.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тема 1
Дата подання: 29 жовтня 2021 08:52
Дата відповіді: 29 жовтня 2021 14:17
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978)? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо, що звернули увагу на нашу закупівлю!
Відповідно до умов Додатку №1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель, вимоги до операційної системи ноутбуку: «операційна система: попередньо встановлена ліцензійна операційна система (ОС) з безкоштовними оновленнями, підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з доменною організацією та україномовним інтерфейсом; пакет програмних засобів офісного призначення: сертифікований в Україні, з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС, що підтримує роботу з основними файловими форматами (DOC, DOCX, RTF, XLS, XLSX, PPT, PPTX, HTML та MDB, ODT, ODS, ODP), а також роботу з електронною поштою. Наявність україномовної підтримки; антивірус: попередньо встановлений антивірусний захист із здатністю виявлення та знешкодження мережевих загроз, наявністю превентивних технологій, які забезпечують виявлення невідомих загроз». Учасник у своїй пропозиції повинен запропонувати таку операційну систему, яка б відповідала зазначеним вимогам.
У зв’язку із недопущенням протиріч щодо дискримінаційних вимог в Додатку №2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель, а саме: «Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді наступні документи: - авторизаційний лист від виробника або його офіційних представництв на території України або його офіційних дистриб’юторів на території України (надати підтвердження, що представництво має статус офіційного представництва виробника та/або дистриб’ютор є офіційним дистриб’ютором виробника), для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника або номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника або номеру ЄДРПОУ/ІПН, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій, а саме на інтерактивну дошку, проектор, ноутбук та електронні освітні ресурси», дану вимогу виключити.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2021 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Чернецький Олександр Сергійович 117 200,00
UAH з ПДВ
117 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 листопада 2021 19:06
Електронний підпис
08 листопада 2021 19:00
Висновок ДСЕЕ Дошка ePresenter.pdf
08 листопада 2021 19:00
2.Гарантійний лист.pdf
08 листопада 2021 19:00
Висновок ДСЕЕ Lenovo ThinkBook .pdf
08 листопада 2021 19:00
10.Відгук.pdf
08 листопада 2021 19:00
7.Довідка про відповідність.pdf
08 листопада 2021 19:00
1.Порівняльна таблиця.pdf
08 листопада 2021 19:00
3.Довідка про повноваження.pdf
08 листопада 2021 19:00
13.Лист-згода ОПД.pdf
08 листопада 2021 19:00
5.Паспорт_код.pdf
08 листопада 2021 19:00
14.Пропозиція.pdf
08 листопада 2021 19:00
6.Витяг з ЄДР.pdf
08 листопада 2021 19:00
Висновок ДСЕЕ Проектор Vivitek.pdf
08 листопада 2021 19:00
4.Документи ФОП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Чернецький Олександр Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Чернецький Олександр Сергійович
#2992506491
Переможець 117 200,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2021 11:48

Документи

12 листопада 2021 11:48
Електронний підпис
12 листопада 2021 11:47
Протокол 106.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2021 11:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Чернецький Олександр Сергійович
#2992506491
117 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 листопада 2021 11:48
Електронний підпис
12 листопада 2021 11:47
Протокол 106.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2021 09:47
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2021 10:46
ДУ 1 ДОГ 427.PDF зміни до договору
02 грудня 2021 10:45
Електронний підпис укладений
18 листопада 2021 08:56
ДОГ 427.PDF укладений
18 листопада 2021 08:53

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Комп’ютерне обладнання (інтерактивні комплекси) для закладів освіти відділу освіти роменської міської ради, вул. Соборна, 41, м. Ромни, Сумської області 2 комплект 58 600,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 5.3 Договору викласти у новій редакції: 5.3. Строк (термін) передачі Товару: до 10 грудня 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 427
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Комп’ютерне обладнання (інтерактивні комплекси) для закладів освіти відділу освіти роменської міської ради, вул. Соборна, 41, м. Ромни, Сумської області 2 комплект 58 600,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 117 200,00
UAH