Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання (інтерактивні комплекси) для закладів освіти відділу освіти роменської міської ради, вул. Соборна, 41, м. Ромни, Сумської області
Очікувана вартість
143 150,00 UAH
UA-2021-10-26-012390-b ● 2de170b0e20141f29d1616710dd3efe1
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Роменської міської ради Сумської області |
Код ЄДРПОУ: | 02147919 |
Вебсайт: | http://voromny.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 42000, Україна , Сумська обл., місто РОМНИ, вулиця Соборна, буд. 41 |
Контактна особа: |
Анжеліка Чечоткіна +380544853191 anch96@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 жовтня 2021 17:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 листопада 2021 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 листопада 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 10 листопада 2021 13:39 |
Очікувана вартість: | 143 150,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 715,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Зекономлені кошти від проведення відкритих торгів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Комп’ютерне обладнання (інтерактивні комплекси) для закладів освіти відділу освіти роменської міської ради, вул. Соборна, 41, м. Ромни, Сумської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
42000, Україна, Сумська область, м. Ромни, вул. Соборна, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 листопада 2021
—
22 листопада 2021
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за кожну поставлену партію товару здійснюються на підставі виставленого рахунку – фактури та накладної шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару Замовником. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 жовтня 2021 14:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 жовтня 2021 14:44 |
Оголошення інтерактивні комплекси.doc |
29 жовтня 2021 14:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
29 жовтня 2021 14:44 |
Оголошення інтерактивні комплекси.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тема 1
Дата подання: 29 жовтня 2021 08:52
Дата відповіді: 29 жовтня 2021 14:17
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978)? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged
Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо, що звернули увагу на нашу закупівлю!
Відповідно до умов Додатку №1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель, вимоги до операційної системи ноутбуку: «операційна система: попередньо встановлена ліцензійна операційна система (ОС) з безкоштовними оновленнями, підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з доменною організацією та україномовним інтерфейсом; пакет програмних засобів офісного призначення: сертифікований в Україні, з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС, що підтримує роботу з основними файловими форматами (DOC, DOCX, RTF, XLS, XLSX, PPT, PPTX, HTML та MDB, ODT, ODS, ODP), а також роботу з електронною поштою. Наявність україномовної підтримки; антивірус: попередньо встановлений антивірусний захист із здатністю виявлення та знешкодження мережевих загроз, наявністю превентивних технологій, які забезпечують виявлення невідомих загроз». Учасник у своїй пропозиції повинен запропонувати таку операційну систему, яка б відповідала зазначеним вимогам.
У зв’язку із недопущенням протиріч щодо дискримінаційних вимог в Додатку №2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель, а саме: «Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді наступні документи: - авторизаційний лист від виробника або його офіційних представництв на території України або його офіційних дистриб’юторів на території України (надати підтвердження, що представництво має статус офіційного представництва виробника та/або дистриб’ютор є офіційним дистриб’ютором виробника), для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника або номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника або номеру ЄДРПОУ/ІПН, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій, а саме на інтерактивну дошку, проектор, ноутбук та електронні освітні ресурси», дану вимогу виключити.
Відповідно до умов Додатку №1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель, вимоги до операційної системи ноутбуку: «операційна система: попередньо встановлена ліцензійна операційна система (ОС) з безкоштовними оновленнями, підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з доменною організацією та україномовним інтерфейсом; пакет програмних засобів офісного призначення: сертифікований в Україні, з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС, що підтримує роботу з основними файловими форматами (DOC, DOCX, RTF, XLS, XLSX, PPT, PPTX, HTML та MDB, ODT, ODS, ODP), а також роботу з електронною поштою. Наявність україномовної підтримки; антивірус: попередньо встановлений антивірусний захист із здатністю виявлення та знешкодження мережевих загроз, наявністю превентивних технологій, які забезпечують виявлення невідомих загроз». Учасник у своїй пропозиції повинен запропонувати таку операційну систему, яка б відповідала зазначеним вимогам.
У зв’язку із недопущенням протиріч щодо дискримінаційних вимог в Додатку №2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель, а саме: «Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді наступні документи: - авторизаційний лист від виробника або його офіційних представництв на території України або його офіційних дистриб’юторів на території України (надати підтвердження, що представництво має статус офіційного представництва виробника та/або дистриб’ютор є офіційним дистриб’ютором виробника), для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника або номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника або номеру ЄДРПОУ/ІПН, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій, а саме на інтерактивну дошку, проектор, ноутбук та електронні освітні ресурси», дану вимогу виключити.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Чернецький Олександр Сергійович #2992506491 |
Переможець |
117 200,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2021 11:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2021 09:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2021 10:46
|
ДУ 1 ДОГ 427.PDF | зміни до договору |
02 грудня 2021 10:45
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2021 08:56
|
ДОГ 427.PDF | укладений |
18 листопада 2021 08:53
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Комп’ютерне обладнання (інтерактивні комплекси) для закладів освіти відділу освіти роменської міської ради, вул. Соборна, 41, м. Ромни, Сумської області | 2 | комплект |
58 600,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 5.3 Договору викласти у новій редакції: 5.3. Строк (термін) передачі Товару: до 10 грудня 2021 року. |
Номер договору про закупівлю: | 427 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Комп’ютерне обладнання (інтерактивні комплекси) для закладів освіти відділу освіти роменської міської ради, вул. Соборна, 41, м. Ромни, Сумської області | 2 | комплект |
58 600,00
UAH
|