Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Снятинська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04054240 |
Місцезнаходження: | 78301, Україна , Івано-Франківська обл., Снятин, Шевченка, 70 |
Контактна особа: |
Воєвідко Галина Ігорівна +380972193106 1982gvoyevidko@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 жовтня 2021 16:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 листопада 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2021 15:32 |
Очікувана вартість: | 2 619 413,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 194,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 жовтня 2021 16:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 жовтня 2021 16:53 |
Тендерна документація Капітальний ремонт головного корпусу (заміна віконних та дверних блоків) в ліцеї ім.В.Стефаника.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-24-000019 ● ce458fd5128e4d018c2af3fff894e179
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 листопада 2021 11:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
24.11.2021 №723
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 24.11.2021 №723
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-10-26-012127-b 26.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-30 16:23:12
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт головного корпусу (заміна віконних та дверних блоків) в Снятинському ліцеї імені Василя Стефаника Снятинської міської ради вул. Лотоцького 13, м. Снятин Коломийського району, Івано-Франківської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-26-012127-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Чи враховано Замовником, що учасником-переможцем Приватним підприємством проектно-виробниче підприємство «Капітальне будівництво» всупереч вимог частини шостої статті 17 Закону та Додатку 3 до тендерної документації Замовника документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6 і 12 частини першої Закону, а саме: довідку про те, що фізична особа, яка підписала тендерну пропозицію, не знятої чи не погашеної судимості не має, оприлюднено в електронній системі закупівель на 11 день з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-01 18:46:55
Пояснення
Учасника ПП проектно-виробниче підприємство «Капітальне будівництво» (32636416) було визначено переможцем процедури відкритих торгів щодо закупівлі «Капітальний ремонт головного корпусу (заміна віконних та дверних блоків) в Снятинському ліцеї імені Василя Стефаника Снятинської міської ради вул.Лотоцького 13, м.Снятин Коломийського району, Івано-Франківської області» (за ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)), №UA-2021-10-26-012127-b,та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю (рішення №166 від 19.11.2021 р.).
29.11.2021 р. переможець процедури закупівлі ПП проектно-виробниче підприємство «Капітальне будівництво» (32636416) звернувся до Снятинської міської ради про те, що він з технічних причин засобів зв’язку не має можливості дозавантажити в електронній системі закупівель частини документів відповідно до вимог частини 6 ст. 17 Закону та додатку №3 до тендерної документації, а саме: «Довідка у вигляді електронного документу із КЕП особи, яка уповноважена на підписання такої довідки або сканкопія паперової довідки або сканкопія нотаріально завіреної довідки про те, що службова (посадова) особа переможця процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не знятої чи не погашеної судимості не має.
Переможець процедури закупівлі ПП проектно-виробниче підприємство «Капітальне будівництво» (32636416) надав довідку Міністерства внутрішніх справ серія ІІА №2683561 від 29.11.2021р. (повна) 21333413240110475890 за запитом громадянина України, Колотило Романа Івановича, 19.04.1981 року народження.
Додатково Замовник може перевірити довідку на офіційному сайті МВС за посиланням http://wanted.mvs.gov.ua/test/» була завантажена в строк, що перевищує десять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, тобто 30.11.2021 р.
Таким чином, з огляду на вище наведене Замовник прийняв рішення не відхиляти переможця процедури закупівлі ПП проектно-виробниче підприємство «Капітальне будівництво» (32636416), прийняти скановану довідку про те, що службова (посадова) особа переможця процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не знятої чи не погашеної судимості не має, яка була надана переможцем, що і підтверджує відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-12-02 12:05:26
Пояснення з власної ініціативи
Додатково до рішення уповноваженої особи №174 від 30.11.2021р.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
1. Вжити заходів щодо недопущення порушення (порушень)законодавства у сфері публічнихзакупівельв подальшому відповідно до ВисновкуУправління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області №UA-M-2021-11-24-000019 по процедурі закупівлі«Капітальний ремонт головного корпусу (заміна віконних та дверних блоків) в Снятинському ліцеї імені Василя Стефаника Снятинської міської ради вул. Лотоцького 13, м. Снятин Коломийського району, Івано-Франківської області» (за ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)), №UA-2021-10-26-012127-b, шляхом включення в тендерні документації подальших процедур закупівель прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. 2. Уповноваженій особі повторно ознайомитися з наказомМіністерства розвитку економіки, торгівлі та сільськогогосподарства України від 15.04.2020 № 710 та пунктом 19 частини другої статті 22 Закону.
2021-12-07 15:13:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2021 15:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП проектно-виробниче підприємство «Капітальне будівництво» |
2 564 617,20
UAH з ПДВ
|
2 564 617,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Мазур Ігор Дмитрович |
2 615 886,00
UAH з ПДВ
|
2 615 886,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП проектно-виробниче підприємство «Капітальне будівництво» #32636416 |
Переможець |
2 564 617,20
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2021 16:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 листопада 2021 08:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 08:59
|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2021 15:45
|
Договірна ціна та календарний графік | укладений |
07 грудня 2021 15:35
|
Договір №1 від 07.12.2021р. | укладений |
07 грудня 2021 15:34
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
29 грудня 2021 11:04
|
2 564 617,20 UAH | UA488201720344221074105046313 Снятинська міська рада |
UA713366770000026004052587608 ПП ПВП "Капiтальне будiвництво" |
Оплачений |