Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пробірка вакуумна 3,6 мл з цитратом натрію (3,2%), кріопробірка 5 мл, аплікатори стерильні для забору матеріалу методом ПЛР
Очікувана вартість
1 537,00 UAH
UA-2021-10-26-011544-b 7dd62393007445d5b48c293928462276
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Пошутило

+380542787343 4smkl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня №4" Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02000300
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Праці, 3
Контактна особа: Валентина Пошутило
+380542787343
4smkl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2021 16:31
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2021 00:00
Очікувана вартість: 1 537,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19520000-7: Пластмасові вироби


Відповідно до вимог Закону України від 01.07.2021 № 1599-ІХ "Про внесення зміни до розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" щодо виключення можливості здійснення закупівель без використання електронної системи закупівель", зокрема абзацу четвертого пункту 3-1, а саме: Установити, що на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель"
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
Пробірка вакуумна 3,6 мл з цитратом натрію (3,2%)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40004, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Металургів, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби
100 штуки
кріопробірка 5 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40004, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Металургів, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби
100 штуки
аплікатори стерильні для забору матеріалу методом ПЛР
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40004, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Металургів, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20-ти (двадцяти) банківських днів з дати поставки товару на підставі видаткової накладної. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 жовтня 2021 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2021 16:31
Оголошення пробірки.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗАХАРОВА ІРИНА ВІКТОРІВНА" 1 515,00
UAH
1 515,00
UAH
Документи

Публічні документи

02 листопада 2021 13:54
Електронний підпис
02 листопада 2021 11:32
1.1.Лист-підтвердження.pdf
02 листопада 2021 11:32
2.1.Цінова пропозиція.pdf
02 листопада 2021 11:32
1.3.Гарантійний лист.pdf
02 листопада 2021 11:32
3.1.Проєкт договору.pdf
02 листопада 2021 11:32
4.2.Копія Витягу з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗАХАРОВА ІРИНА ВІКТОРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЗАХАРОВА ІРИНА ВІКТОРІВНА"
#3030213463
Переможець 1 515,00
UAH
09 листопада 2021 12:49

Документи

09 листопада 2021 12:49
Електронний підпис
09 листопада 2021 12:48
Протокол № 186.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 листопада 2021 12:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗАХАРОВА ІРИНА ВІКТОРІВНА"
#3030213463
1 515,00
UAH
Документи

Документи

09 листопада 2021 12:49
Електронний підпис
09 листопада 2021 12:48
Протокол № 186.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 10:12
Електронний підпис укладений
17 листопада 2021 09:03
Договір №303к21.pdf укладений
17 листопада 2021 09:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 515,00
UAH