Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональний офіс водних ресурсів у Волинській області |
Код ЄДРПОУ: | 13345605 |
Вебсайт: | https://www.vodres.gov.ua |
Місцезнаходження: | 43005, Україна , Волинська обл., місто Луцьк, вулиця 8-го Березня, 1 |
Контактна особа: |
Скулінець Наталія Ігорівна +380332234503 vod@gosp.lutsk.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 жовтня 2021 16:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 11 листопада 2021 11:07 |
Очікувана вартість: | 10 530 779,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 52 653,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 20000.00 грн. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Оплата авансу буде здійснюватися протягом 5-ти банківських днів з дати виставлення рахунку Підрядником | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Замовник зобов’язаний сплатити вартість виконаних робіт протягом 7 робочих днів з дня підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в) і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3 (за наявності фактичного фінансування). | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 жовтня 2021 16:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 жовтня 2021 16:25 |
Тендерна документація на будівництво водоскидної споруди Білозерської водоживильної системи.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-05-000047 ● 729f65d5b6e84f8995a60ee4fc66b995
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 квітня 2022 22:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
від 05.04.2022 № 95
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г.В. від 04.04.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 05.04.2022 № 95
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
18 UA-2021-10-26-011371-b 26.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-13 15:37:15
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Будівництво водоскидної споруди Білозерської водоживильної системи Дніпро-Бузького каналу Ратнівського району Волинської області» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-10-26-011371-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-15 15:14:38
Відповідь на запит
26 жовтня 2021 року Регіональним офісом водних ресурсів у Волинській області було оголошено закупівлю «Будівництво водоскидної споруди Білозерської водоживильної системи Дніпро-Бузького каналу Ратнівського району Волинської області» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-10-26-011371-b).
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість здійснено наступним чином.
Розроблено та затверджено відповідний робочий проект (копії наказу та експертного звіту додаються). На підставі поданих документів Державним агентством водних ресурсів водних ресурсів України включено об’єкт до Плану заходів із захисту від шкідливої дії вод на 2021 рік (копія наказу додається).
Технічні і якісні характеристики предмета закупівлі взято з даного проекту, зокрема з Відомості обсягів робіт (сканкопія додається), а також розробленого на її основі технічного завдання (у замовника наявний сертифікований інженер-проектувальник і встановлена ліцензійна програма АВК-5).
При визначенні очікуваної вартості закупівлі від виділеної Держводагентством суми віднімались витрати на авторський і технічний нагляд та на службу замовника (взято глави 1-9, кошторисний прибуток, адмінвитрати та кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва та закладено ПДВ)..
Сайт Замовника - https://www.vodres.gov.ua .
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://www.vodres.gov.ua/node/2408 .
Додатково інформацію опубліковано при оприлюдненні плану.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ проти Висновку Моніторингу UA-M-2022-04-05-000047 від 22.04.2022 р. до закупівлі Будівництво водоскидної споруди Білозерської водоживильної системи Дніпро-Бузького каналу Ратнівського району Волинської області (UA-2021-10-26-011371-b) 22 квітня 2022 року було опубліковано Висновок Моніторингу UA-M-2022-04-05-000047 від 22.04.2022 р. закупівлі «Будівництво водоскидної споруди Білозерської водоживильної системи Дніпро-Бузького каналу Ратнівського району Волинської області», в якому стверджується, що Замовником не відхилено пропозицію Учасника - ПП «Санже-Черкаси», яка підлягала відхиленню відповідно до вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Вважаємо висновок щодо допущених Замовником порушень необґрунтованим з наступних причин. 1. У складі тендерної пропозиції згідно вимог п. 1 розділу ІІІ тендерної пропозиції та статті 22 Закону окремо подається: 1.1. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (надається згідно Додатку 1 до ТД, а також п. 1 ч. 2 ст. 22 Закону). Якщо Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16, пропозиція підлягає відхиленню відповідно до вимог абзацу першого п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону. Подані Учасником Довідка про наявність обладнання, устаткування, тощо № 9-11-2021-7 від 09.11.2021р. та Довідка про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, № 9-11-2021-10 від 09.11.2021р. відповідають встановленим у Додатку 1 критеріям. Закон України «Про публічні закупівлі» не зобов’язує Замовника: - встановлювати всі кваліфікаційні критерії, - вимагати інформацію про все наявне в учасників обладнання та про всіх працівників, - при встановленні необхідного для їх вибору переліку інформації повністю дублювати технічне завдання. В свою чергу, учасник-переможець не позбавлений права залучити потрібних працівників та обладнання безпосередньо перед початком виконання передбачених кошторисом та календарним планом робіт. Отже, для відхилення пропозиції ПП «Санже-Черкаси» не було підстав. 1.2. Інформація про відповідність учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, а також відповідній технічній специфікації (у разі потреби планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) (надається згідно з п. 6 розділу ІІІ ТД та Додатку 3 до ТД, а також п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону), оригіналу листа-згоди, в якому учасник погоджується з усіма пунктами Технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі відповідної технічної специфікації, із обов’язковим зазначенням усіх пунктів Технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі відповідної технічної специфікації. Вказаний лист-згода № 9-11-2021-30 від 09.11.2021р., як і гарантійний лист про відповідність встановленим вимогам робіт та самого учасника № 9-11-2021-40 від 09.11.2021р., наданий Учасником. Згідно з п. 6 розділу ІІІ тендерної документації Учасник повинен надати кошторисну документацію у складі: - договірної ціни (вид договірної ціни - тверда); - зведеного кошторисного розрахунку; - пояснювальної записки; - об’єктних та локальних кошторисів (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу); - підсумкової відомості ресурсів; - розрахунку загальновиробничих витрат; - розрахунку коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій; - розрахунку прибутку; - розрахунку інших витрат; - проекту календарного графіку виконання робіт, сформованого у розрізі розділів локальних кошторисів; - інших підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва». Всі ці документи надані Учасником, а інших пунктом 6 і Додатком 3 не передбачено. 1.3. Інші документи, передбачені умовами тендерної документації, – лист-згода на обробку персональних даних, лист-згода з проектом договору та ін. – не передбачають необхідності підтверджувати зазначену у висновку інформацію.. Зі змісту ч. 3 ст. 22 Закону випливає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, пропозиція не підлягає відхиленню на підставі абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. 2. Не відповідає чинному законодавству вказана у висновку вимога припинення зобов’язань за договором підряду від 06.12.2021 № 158-21, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. 2.1. Не встановлено фактів, які підтверджують необ’єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів. 2.2. Встановлені моніторингом обставини не є порушеннями законодавства у сфері публічних закупівель, тим більше значущими. 2.3. Не встановлено обставин, що свідчать про нікчемність Договору підряду від 06.12.2021 № 158-21. Наведені у висновку обставини не відповідають ознакам, встановленим ст.ст. 215, 216, 228 Цивільного кодексу України, а також ст. 43 Закону України «Про публічні закупівлі». 2.4. Не встановлено обставин, що свідчать про недійсність Договору підряду від 06.12.2021 № 158-21. Наведені у висновку обставини не відповідають ознакам, встановленим ст.ст. 215 – 236 Цивільного кодексу України, а також вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, відповідно до ч. 3 ст. 215 ЦК України, якщо недійсність правочину прямо не встановлена законом, але одна із сторін або інша заінтересована особа заперечує його дійсність на підставах, встановлених законом, такий правочин може бути визнаний судом недійсним. 2.5. Для застосування наслідків недійсності договору необхідне відповідне рішення суду, яке набрало законної сили. Таке рішення протягом п’яти робочих днів отримати неможливо. На підставі викладеного вище та керуючись п.8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Скасувати Висновок Моніторингу UA-M-2022-04-05-000047 від 22.04.2022 р. в частині наявності порушень. 2. Скасувати вказану у висновку вимогу як безпідставну. 3. Протягом трьох робочих днів повідомити Замовника про прийняте рішення.
2022-04-29 13:36:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 квітня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | 05 травня 2022 року подано позов |
Дата публікації: | 09 травня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 140/3704/22 |
Дата відкриття провадження: | 13 травня 2022 |
Документи:
18 травня 2022 15:58
|
Електронний підпис |
18 травня 2022 15:52
|
Повідомлення про відкриття провадження.pdf |
18 травня 2022 15:52
|
Ухвала.pdf |
09 травня 2022 11:46
|
Електронний підпис |
09 травня 2022 11:42
|
Позовна заява від 06.05.022.pdf |
09 травня 2022 11:36
|
Позов |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 листопада 2021 11:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВОЛИНЬБУДТЕХ" |
8 371 226,56
UAH з ПДВ
|
8 371 226,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Санже-Черкаси |
10 529 730,00
UAH з ПДВ
|
10 424 422,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕРДЯНСЬКБУДТРЕСТ" |
10 500 000,00
UAH з ПДВ
|
10 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БК ПЕРСПЕКТИВА" |
10 528 102,80
UAH з ПДВ
|
10 528 102,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ"КРАЙ-БУД" |
10 529 999,24
UAH з ПДВ
|
10 529 999,24
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВОЛИНЬБУДТЕХ" #43105538 |
Відхилено |
8 371 226,56
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2021 19:35
|
ПП Санже-Черкаси #21355701 |
Переможець |
10 424 422,00
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2021 17:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2024 14:35
|
Додаткова угода 5 від 29.12.2023 до Договору 158-21 від 06.12.2021 р..pdf | зміни до договору |
01 січня 2024 14:29
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2022 16:31
|
Додаткова угода 4 від 21.12.2022. до договору 158-21pdf | зміни до договору |
23 грудня 2022 16:28
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2021 11:47
|
План фінансування нова редакція.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 11:45
|
Календарний графік нова редакція.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 11:45
|
Додаткова угода 3 до договору 158-21.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 11:45
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2021 10:34
|
Додаток 4 - План фінансування.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 10:31
|
Додаток 3 - Календарний графік.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 10:31
|
Додаток 1 - Договірна ціна.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 10:31
|
Додаткова угода 2 до договору 158-21.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 10:31
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2021 20:12
|
ПРОТОКОЛ 71-21.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 20:12
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2021 20:09
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2021 09:02
|
Договірна ціна.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2021 09:01
|
Додаток 4 План фінансування.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2021 09:01
|
Додаток 3 Календарний графік.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2021 09:01
|
Додаток 2 Порядок зміни умов договору.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2021 09:01
|
Додаткова угода 1 до договору 158-21.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2021 09:01
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2021 17:42
|
План фінансування.pdf | укладений |
08 грудня 2021 17:41
|
Договірна ціна.pdf | укладений |
08 грудня 2021 17:41
|
Договір 158-21.pdf | укладений |
08 грудня 2021 17:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнення переліку додатків до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 158-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічних (механічних, формальних) помилок |
Номер договору про закупівлю: | 158-21 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | Протокол 71/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення технічних (механічних, формальних) помилок, а саме: замінити слово «Білозерської» на слово «Білоозерської». |
Номер договору про закупівлю: | 158-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол 71/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення графіка виконання робіт та внесення змін згідно Протоколу 71-21 |
Номер договору про закупівлю: | 158-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виконання більшого обсягу робіт порівняно з запланованим у поточному році |
Номер договору про закупівлю: | 158-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань на підставі п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» і Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» № 64/2022 від 24.02.2022 р. (зі змінами) |
Номер договору про закупівлю: | 158-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань на підставі п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» і Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» № 64/2022 від 24.02.2022 р. (зі змінами) |
Номер договору про закупівлю: | 158-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |