Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення О 031482 Кримне – Залюття – Поліське – /М-19/ від км 0+000 до км 15+500 Старовижівського району Волинської області (коригування)
Очікувана вартість
10 625 277,78 UAH
UA-2021-10-26-010482-b 870d208ae57f4bc09f0e301859b55143
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сюзанна Пеньшіна

+380673270399 psiuzannap@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 43502576
Місцезнаходження: 43027, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, майдан Київський, буд. 9
Контактна особа: Сюзанна Пеньшіна
+380673270399
psiuzannap@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Так. під час виконання робіт за предметом закупівлі (відкриті торги) «Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення О 031482 Кримне – Залюття – Поліське – /М-19/ від км 0+000 до км 15+500 Старовижівського району Волинської області»» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-30-005621-a) переможець закупівлі - ТОВ «ПБС», встановлена необхідність виконання додаткових робіт/послуг, в обсязі, що не перевищує 50% від ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. На виконання пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник надає наступні посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури :
1. Експертний звіт
2. Протокол засідання технічної ради
3. Протокол засідання тендерного комітету щодо встановлення підстав проведення переговорної процедури
Коригування проектно-кошторисної документації здійснено на підставі чинних Державних будівельних норм України, в тому числі ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації» та відповідно до укладеного договору на коригування проектно-кошторисної документації № 55 від 27.07.2021 ( UA-2021-07-27-009151-b)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2021 15:56
Оскарження наміру укласти договір: 06 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення О 031482 Кримне – Залюття – Поліське – /М-19/ від км 0+000 до км 15+500 Старовижівського району Волинської області (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються на підставі форми КБ-3, по мірі надходження коштів з джерел фінансування. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату в межах до 30% від річної вартості робіт відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

26 жовтня 2021 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2021 15:53
Експертний звіт.pdf
26 жовтня 2021 15:53
Протокол технічної ради.PDF
26 жовтня 2021 15:53
Протокол № 277.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-04-14-000069 ● 1e248c9dfb004a9c92ca1d55ef4b0c88
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 квітня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 квітня 2022 09:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

14.04.2022
№ 114

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,

Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК



Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 14.04.2022 № 114.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
9. UA-2021-10-26-010482-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-04-15 15:53:36

Запит про надання пояснень та копій документів

У межах проведення моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2021-10-26-010482-b, відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
І. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
ІІ. Так, відповідно до частини 1 статті 40 Закону № 922 переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону № 922 передбачено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника.
Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Так, в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі ДП "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ" (далі - Замовник) зазначено, що «…Так. під час виконання робіт за предметом закупівлі (відкриті торги) «Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення О 031482 Кримне – Залюття – Поліське – /М-19/ від км 0+000 до км 15+500 Старовижівського району Волинської області»» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-30-005621-a) переможець закупівлі - ТОВ «ПБС», встановлена необхідність виконання додаткових робіт/послуг, в обсязі, що не перевищує 50% від ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера».
1. Отже, з метою документального підтвердження виду та обсягу додаткових аналогічних робіт, не включених в початковий проект, прошу надати їх перелік відповідно до початкового проекту по даному предмету закупівлі (Зведені кошторисні розрахунки вартості об’єкта будівництва, локальні кошториси на будівельні роботи) та перелік - відповідно до робочого проекту на додаткові роботи, який пройшов чергову експертизу (Зведені кошторисні розрахунки вартості об’єкта будівництва, локальні кошториси на будівельні роботи).
2. Поясніть чи перевірялись Замовником відповідність пропозиції переможця технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмета закупівлі, якщо так, то надайте підтвердження такої перевірки з наданням копій розрахунку пропозиції ТОВ « ПБС », яка подана Замовнику (договірна ціна з усіма розрахунками, які є її складовими).
3. Відповідно до частини 1 статті 16 Закону № 922, замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Отже, поясніть чи вимагалось Замовником подання ТОВ « ПБС» документального підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Якщо так, то надайте документи, що підтверджують встановлення Замовником кваліфікаційних критеріїв, з наданням копії поданої пропозиції (усіх сторінок) учасника ТОВ « ПБС», якому Замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування вищевказаної переговорної процедури закупівель.

Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-04-20 11:54:37

Відповідь на звернення

Відповідо до Постанови Кабінету Міністрів України від 13 березня 2022 р. № 303 "Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану" припинено проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду на період воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 “Про введення воєнного стану в Україні”.
Також Державною аудиторською службою України 24.02.2022 було прийнято наказ № 34 «Про призупинення заходів державного фінансового контролю» відповідно до якого були зупинені розпочаті у плановому порядку заходи державного фінансового контролю, а у разі неможливості їх зупинення — складення актів про неможливість їх проведення із застосуванням відповідних процедур та нормативно-правових актів. Крім цього, даним наказом призупинено проведення моніторингів процедур закупівель, розпочатих відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», на період дії воєнного стану на території України.Таким чином, на період воєнного часу моніторинги закупівель не проводяться.
Крім того, у зв`язку з воєнним станом, на підприємстві введений простій (наказ додається), тому відповідальні працівники не мають у своєму розпоряджені необхідну інформацію, яка вимагається у запиті щодо надання пяснень.
На підставі всього вищенаведеного, Замовник просить призупинити поцедуру моніторингу на час дії воєнного стану. Після його завершення Замовник надасть усі необхідні пояснення та інформацію.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 27 квітня 2022
Кінцевий строк оскарження: 04 травня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПБС"
#32872788
Переможець 10 625 277,78
UAH з ПДВ
26 жовтня 2021 15:56

Документи

26 жовтня 2021 15:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2021 15:56

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПБС"
#32872788
10 625 277,78
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 жовтня 2021 15:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2023 15:16
ДУ № 06 до Договору № 75-кор_21.PDF зміни до договору
19 жовтня 2023 15:14
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2023 12:16
ДУ №05 до Договору № 75-кор_21.PDF зміни до договору
04 серпня 2023 12:15
Електронний підпис зміни до договору
01 серпня 2023 15:53
ДУ № 04 до Договору № 75-кор_21.PDF зміни до договору
01 серпня 2023 15:51
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2022 13:44
ДУ №03 до договору від 19.11.2021 №75-кор_21.PDF зміни до договору
13 грудня 2022 13:43
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 09:35
ДУ №02 від 29.12.2021р. до дог. від 19.11.2021 №75-кор_21.PDF зміни до договору
30 грудня 2021 09:35
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2021 13:00
ДУ № 01 до Д від 19.11.2021 № 75-кор 21.PDF зміни до договору
07 грудня 2021 12:59
Електронний підпис укладений
22 листопада 2021 12:37
Д № 75-кор 21 від 19.11.2021.PDF укладений
22 листопада 2021 12:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення в новій реданції Додатку № 2 "Орієнтовний план фінансування" та Додатку № 3 " Календарний графік виконання робіт" до Договору
Номер договору про закупівлю: 75-кор/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція Додатку №2 "Орієнтовний план фінасування"
Номер договору про закупівлю: 75-кор/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну дії договору до 31.12.2023 року
Номер договору про закупівлю: 75-кор/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в орієнтовний план фінансування Зміни в календарний графік виконання робіт Зміни в реквізити Замовника
Номер договору про закупівлю: 75-кор/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в календарний графік виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 75-кор/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 05
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору до 31.12.2024 Зміни в орієнтовний план фінансування Зміни в календарний графік виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 75-кор/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 06
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML