Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 43502576 |
Місцезнаходження: | 43027, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, майдан Київський, буд. 9 |
Контактна особа: |
Сюзанна Пеньшіна +380673270399 psiuzannap@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
1. Експертний звіт
2. Протокол засідання технічної ради
3. Протокол засідання тендерного комітету щодо встановлення підстав проведення переговорної процедури
Коригування проектно-кошторисної документації здійснено на підставі чинних Державних будівельних норм України, в тому числі ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації» та відповідно до укладеного договору на коригування проектно-кошторисної документації № 55 від 27.07.2021 ( UA-2021-07-27-009151-b)
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 жовтня 2021 15:56 |
Оскарження наміру укласти договір: | 06 листопада 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки здійснюються на підставі форми КБ-3, по мірі надходження коштів з джерел фінансування. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату в межах до 30% від річної вартості робіт відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
26 жовтня 2021 15:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 жовтня 2021 15:53 |
Експертний звіт.pdf | |
26 жовтня 2021 15:53 |
Протокол технічної ради.PDF | |
26 жовтня 2021 15:53 |
Протокол № 277.PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-14-000069 ● 1e248c9dfb004a9c92ca1d55ef4b0c88
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2022 09:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
14.04.2022
№ 114
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 14.04.2022 № 114.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
9. UA-2021-10-26-010482-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-15 15:53:36
Запит про надання пояснень та копій документів
У межах проведення моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2021-10-26-010482-b, відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
І. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
ІІ. Так, відповідно до частини 1 статті 40 Закону № 922 переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону № 922 передбачено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника.
Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Так, в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі ДП "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ" (далі - Замовник) зазначено, що «…Так. під час виконання робіт за предметом закупівлі (відкриті торги) «Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення О 031482 Кримне – Залюття – Поліське – /М-19/ від км 0+000 до км 15+500 Старовижівського району Волинської області»» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-30-005621-a) переможець закупівлі - ТОВ «ПБС», встановлена необхідність виконання додаткових робіт/послуг, в обсязі, що не перевищує 50% від ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера».
1. Отже, з метою документального підтвердження виду та обсягу додаткових аналогічних робіт, не включених в початковий проект, прошу надати їх перелік відповідно до початкового проекту по даному предмету закупівлі (Зведені кошторисні розрахунки вартості об’єкта будівництва, локальні кошториси на будівельні роботи) та перелік - відповідно до робочого проекту на додаткові роботи, який пройшов чергову експертизу (Зведені кошторисні розрахунки вартості об’єкта будівництва, локальні кошториси на будівельні роботи).
2. Поясніть чи перевірялись Замовником відповідність пропозиції переможця технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмета закупівлі, якщо так, то надайте підтвердження такої перевірки з наданням копій розрахунку пропозиції ТОВ « ПБС », яка подана Замовнику (договірна ціна з усіма розрахунками, які є її складовими).
3. Відповідно до частини 1 статті 16 Закону № 922, замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Отже, поясніть чи вимагалось Замовником подання ТОВ « ПБС» документального підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Якщо так, то надайте документи, що підтверджують встановлення Замовником кваліфікаційних критеріїв, з наданням копії поданої пропозиції (усіх сторінок) учасника ТОВ « ПБС», якому Замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування вищевказаної переговорної процедури закупівель.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-20 11:54:37
Відповідь на звернення
Відповідо до Постанови Кабінету Міністрів України від 13 березня 2022 р. № 303 "Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану" припинено проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду на період воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 “Про введення воєнного стану в Україні”.
Також Державною аудиторською службою України 24.02.2022 було прийнято наказ № 34 «Про призупинення заходів державного фінансового контролю» відповідно до якого були зупинені розпочаті у плановому порядку заходи державного фінансового контролю, а у разі неможливості їх зупинення — складення актів про неможливість їх проведення із застосуванням відповідних процедур та нормативно-правових актів. Крім цього, даним наказом призупинено проведення моніторингів процедур закупівель, розпочатих відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», на період дії воєнного стану на території України.Таким чином, на період воєнного часу моніторинги закупівель не проводяться.
Крім того, у зв`язку з воєнним станом, на підприємстві введений простій (наказ додається), тому відповідальні працівники не мають у своєму розпоряджені необхідну інформацію, яка вимагається у запиті щодо надання пяснень.
На підставі всього вищенаведеного, Замовник просить призупинити поцедуру моніторингу на час дії воєнного стану. Після його завершення Замовник надасть усі необхідні пояснення та інформацію.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 квітня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 травня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПБС" #32872788 |
Переможець |
10 625 277,78
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2021 15:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 жовтня 2023 15:16
|
ДУ № 06 до Договору № 75-кор_21.PDF | зміни до договору |
19 жовтня 2023 15:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 серпня 2023 12:16
|
ДУ №05 до Договору № 75-кор_21.PDF | зміни до договору |
04 серпня 2023 12:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 серпня 2023 15:53
|
ДУ № 04 до Договору № 75-кор_21.PDF | зміни до договору |
01 серпня 2023 15:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2022 13:44
|
ДУ №03 до договору від 19.11.2021 №75-кор_21.PDF | зміни до договору |
13 грудня 2022 13:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 09:35
|
ДУ №02 від 29.12.2021р. до дог. від 19.11.2021 №75-кор_21.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2021 09:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2021 13:00
|
ДУ № 01 до Д від 19.11.2021 № 75-кор 21.PDF | зміни до договору |
07 грудня 2021 12:59
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2021 12:37
|
Д № 75-кор 21 від 19.11.2021.PDF | укладений |
22 листопада 2021 12:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення в новій реданції Додатку № 2 "Орієнтовний план фінансування" та Додатку № 3 " Календарний графік виконання робіт" до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 75-кор/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Нова редакція Додатку №2 "Орієнтовний план фінасування" |
Номер договору про закупівлю: | 75-кор/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження терміну дії договору до 31.12.2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 75-кор/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 03 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в орієнтовний план фінансування Зміни в календарний графік виконання робіт Зміни в реквізити Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 75-кор/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 04 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в календарний графік виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 75-кор/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 05 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії Договору до 31.12.2024 Зміни в орієнтовний план фінансування Зміни в календарний графік виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 75-кор/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 06 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |