Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пара,гаряча вода та пов'язана продукція
Очікувана вартість
936 735,17 UAH
UA-2021-10-26-010231-b 580db7e7f79c49e78ea7646a43c6a801
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ткачук Ольга Андріївна

+380686455202 v.lubacha@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Великолюбаський ліцей Костопільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24170557
Місцезнаходження: 35024, Україна , Рівненська обл., Костопільський р-н, с.Підлужне вул.Жовтнева,1
Контактна особа: Ткачук Ольга Андріївна
+380686455202
v.lubacha@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно до частини 1 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодоціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедуризакупівлі. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, зокрема, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання, зокрема, за відсутності конкуренції з технічних причин (пункт 2 частини 2 статті 40 Закону). - Підстава - cт. 40, п 2 Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. -Обгрунтування:підстава – cт. 40, ч2, п 2. відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Ринок централізованого постачання теплової енергії відповідно до ст. 5 Закону України «Про природні монополії» є сферою діяльності суб’єктів природних монополій. Відповідно до ч. 2 ст. 5 цього Закону зведений перелік суб’єктів природних монополій ведеться Антимонопольним комітетом України, відповідно до його повноважень та розміщується на його офіційному сайті www.amc.gov.ua . Згідно відповідного переліку, Комунальне підприємство Костопільської міської ради «Костопількомуненергія» включено до зазначеного переліку. КП КМР«Костопількомуненергія» є суб’єктом господарювання, що здійснює господарську діяльність з транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами по Рівненській області на підставі ліцензій, виданих Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг. Котельня Великолюбаського ліцею Костопільської міської ради передана на баланс КП КМР «Костопількомуненергія» на підставі рішення Костопільської міської ради від 08.07.2021р. №311, яке здійснює господарську діяльність та є суб’єктом природних монополій на ринку централізованого постачання теплової енергії та гарячої води в межах Рівненської області, тому отримання теплової енергії від інших постачальників є неможливим, зокрема, з технічних причин, а неукладання договору на закупівлю теплової енергії призведе до зриву діяльності навчального закладу. Документи, що підтверджують наявність підстав для застосування переговорної процедури:зведений перелік суб’єктів природних монополій станом на 31.08.2021р. із сайту Антимонопольного комітету України про монопольне становище КП КМР«Костопількомуненергія» на ринку послуг транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами в Рівненській області №84; Ліцензії на право виробництва, транспортування та постачання теплової енергії. Враховуючі технічні причини, наявні умови для застосування переговорної процедури відповідно до п. 2ч. 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» при закупівлі послуг з постачання теплової енергії.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2021 16:13
Оскарження наміру укласти договір: 01 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 Гкал
Пара,гаряча вода та пов'язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35024, Україна, Рівненська область, с.Підлужне, вул.Жовтнева,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пара,гаряча вода та пов'язана продукція Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

26 жовтня 2021 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-10-28-000022 ● 5d84ff8750f6460fbc37e67e355f683d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 жовтня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 жовтня 2021 15:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

28.10.2021 № 669
м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 28.10.2021 № 669

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2021-10-26-010231-b 26.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-10-28 16:33:24

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі пари, гарячої вода та пов'язаної продукції (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2021-10-26-010231-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
1. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Поясніть, чому в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) відсутні документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі як це передбачено пунктом 8 частини шостої статті 40 Закону, з КП КМР "Костопількомуненергія" з підстав визначених пунктом 2 частини 2 статті 40 Закону (відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником)? А також, просимо надати документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі у визначеного Замовником суб’єкта господарювання.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-10-29 11:23:11

Пояснення з власної ініціативи

Великолюбаський ліцей Костопільської міської надає пояснення з приводу рішення про моніторинг закупівлі пари,гарячої води та пов'язаної продукції інадає копію документів

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-11-03 10:58:40

Пояснення з власної ініціативи

Узв'язку з відсітністю веб-сайту ліцею дане обгрунтування оголошеної закупівлі опублікувати неможливо.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 листопада 2021
Кінцевий строк оскарження: 19 листопада 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП КМР "Костопількомуненергія"
#30132672
Переможець 936 735,17
UAH з ПДВ
26 жовтня 2021 16:13

Документи

26 жовтня 2021 16:11
Електронний підпис
26 жовтня 2021 16:01
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2021 16:13

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП КМР "Костопількомуненергія"
#30132672
936 735,17
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 жовтня 2021 16:11
Електронний підпис
26 жовтня 2021 16:01
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 12:19
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 12:16
img20211231_12052409.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 12:12
Електронний підпис укладений
22 листопада 2021 16:04
img20211122_15411195.pdf укладений
22 листопада 2021 15:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 3009
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 799 822,25
UAH (в тому числі ПДВ 133 303,71 UAH)