Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Приладдя для навчальних закладів та дидактичні матеріали для комплектування кабінетів початкових класів «Нова українська школа»
Очікувана вартість
142 771,00 UAH
UA-2021-10-26-009528-b ● 49c03eb87dfd4cde8d765f70d2bed411
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ХИРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ САМБІРСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 43983888 |
Місцезнаходження: | 82060, Україна , Львівська обл., Хирів, вул.Стуса, будинок 24 |
Контактна особа: |
Кіндзерська Ірина Антонівна 380680102123 osvitakhyriv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 жовтня 2021 15:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 листопада 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 12 листопада 2021 12:04 |
Очікувана вартість: | 142 771,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 728,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Гарантія повинна бути видана банком, що зазначений в довідці про відкриті рахунки, що видана ДПСУ учаснику, на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави, або іншого забезпечення, прийнятного для банку-гаранта) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Грошова гарантія повинна бути підтверджена оригіналом довідки виданої банком-гарантом не пізніше дати видачі гарантії (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту, а також надати копію платіжного доручення, яка свідчить про сплату грошового забезпечення гарантії. Перерахування коштів здійснюється на р/рUA938201720355149007088102852 в ГУДКСУ в Львівській області, МФО 820172, ЄДРПОУ 43983888 Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG” копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 4200,00 грн. (чотири тисячі двісті гривень грн. 00 коп.) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 100 календарних днів, із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 4200 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
243 од.
приладдя для навчальних закладів та дидактичні матеріали для комплектування кабінетів початкових класів «Нова українська школа»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82060, Україна, Львівська область, Хирів, ЗЗСО Хирівської ТГ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів Покупцем з його поточного рахунку на поточний рахунок Продавця, що визначений в розділі XII цього Договору після поставки товару та пред'явлення Постачальником накладної на оплату товару (далі - накладна) протягом 10 календарних днів | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 листопада 2021 15:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 листопада 2021 15:03 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ дидактика НОВА РЕДАКЦІЯ правильна.docx | |
01 листопада 2021 14:53 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ дидактика нова редакція.docx | |
01 листопада 2021 14:53 |
Перелік змін до тендерної документації дидактика.docx | |
26 жовтня 2021 15:20 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ дидактика.docx |
01 листопада 2021 15:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
01 листопада 2021 15:03 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ дидактика НОВА РЕДАКЦІЯ правильна.docx
|
||||||
01 листопада 2021 14:53 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ дидактика нова редакція.docx
|
||||||
01 листопада 2021 14:53 |
Перелік змін до тендерної документації дидактика.docx
|
||||||
26 жовтня 2021 15:20 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ дидактика.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-10-26-009528-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ДЕВ'ЯТІН МАКСИМ ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3097415190
Дата подання: 31 жовтня 2021 17:18
Невідповідність інформації визначеної в тендерній документації та на площадці Прозорро
Шановний Замовнику! Яку саме кількість товару Ви хочете придбати?
На площадці та в технічному завданні зазначено 27 комплектів, далі в тех.завданні зазначено, що один комплект включає в себе по 9 одиниць товару кожної позиції, отже це означає, що загалом повинно бути по 243 одиниці кожної позиції товару. Також у основній частині тендерної документації, у розділі 1, п.4.3 зазначено обсяг поставки товарів - 12 комплектів.
Просимо внести зміни в тендерну документацію та визначити чітку кількість товару, що закуповується.
Розгорнути
Згорнути
На площадці та в технічному завданні зазначено 27 комплектів, далі в тех.завданні зазначено, що один комплект включає в себе по 9 одиниць товару кожної позиції, отже це означає, що загалом повинно бути по 243 одиниці кожної позиції товару. Також у основній частині тендерної документації, у розділі 1, п.4.3 зазначено обсяг поставки товарів - 12 комплектів.
Просимо внести зміни в тендерну документацію та визначити чітку кількість товару, що закуповується.
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 листопада 2021 12:38
Шановний Учаснику! Ваші вимоги будуть виконані. В умови тендерної документації внесено зміни.
Номер вимоги: UA-2021-10-26-009528-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ДЕВ'ЯТІН МАКСИМ ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3097415190
Дата подання: 31 жовтня 2021 17:19
Відсутність чіткої інформації про місце поставки товарів
Шановний Замовнику! В тендерній докментації у розділі 1, п.4.3 зазначено місце поставки товарів - Львівська область, ЗНЗ Хирівської ТГ, але не зазначено на яку саме кількість адрес буде здійснюватись поставка.
Просимо внести зміни в тендерну документацію та визначити чітку кількість адрес для поставки товару, оскільки дана інформація прямо впливає на розрахунок ціни тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Просимо внести зміни в тендерну документацію та визначити чітку кількість адрес для поставки товару, оскільки дана інформація прямо впливає на розрахунок ціни тендерної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 листопада 2021 12:37
Шановний Учаснику! Ваші вимоги будуть виконані. В умови тендерної документації внесено зміни.
Номер вимоги: UA-2021-10-26-009528-b.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ДЕВ'ЯТІН МАКСИМ ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3097415190
Дата подання: 31 жовтня 2021 17:20
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Шановний Замовнику!
Розділом ІІІ, п. 5 ТД визначено наступне: « 2) Виконання аналогічних договорів про поставку навчальних засобів для шкільних або інших навчальних кабінетів Замовникам/Покупцям державної або комунальної форми власності за 2019 рік або 2020 рік або 2021 рік (подається як мінімум 2 копії завершених та завірених учасником договорів зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів) та оригінали позитивних листів – відгуків виданих не раніше 2021 року від Замовників/Покупців державної або комунальної форми власності, які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копіями поданих договорів.». Дана вимога має дискримінаційний характер та суперечить чинному законодавству України. Чому, наприклад, за виконаний аналогічний договір у 2019 році, Замовник повинен видати лист-відгук у 2021 році?
Просимо привести тендерну документацію у відповідність до норм чинного законодавства України, та прибрати дискримінаційну вимогу про надання позитивних листів – відгуків, ВИДАНИХ НЕ РАНІШЕ 2021 РОКУ.
Поясніть, будь ласка, Чим саме Вас не влаштовує лист-відгук, виданий в тому ж році, в якому було виконано аналогічний договір і як рік видачі даного документу впливає на підтвердження кваліфікації учасника торгів?
Розгорнути
Згорнути
Розділом ІІІ, п. 5 ТД визначено наступне: « 2) Виконання аналогічних договорів про поставку навчальних засобів для шкільних або інших навчальних кабінетів Замовникам/Покупцям державної або комунальної форми власності за 2019 рік або 2020 рік або 2021 рік (подається як мінімум 2 копії завершених та завірених учасником договорів зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів) та оригінали позитивних листів – відгуків виданих не раніше 2021 року від Замовників/Покупців державної або комунальної форми власності, які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копіями поданих договорів.». Дана вимога має дискримінаційний характер та суперечить чинному законодавству України. Чому, наприклад, за виконаний аналогічний договір у 2019 році, Замовник повинен видати лист-відгук у 2021 році?
Просимо привести тендерну документацію у відповідність до норм чинного законодавства України, та прибрати дискримінаційну вимогу про надання позитивних листів – відгуків, ВИДАНИХ НЕ РАНІШЕ 2021 РОКУ.
Поясніть, будь ласка, Чим саме Вас не влаштовує лист-відгук, виданий в тому ж році, в якому було виконано аналогічний договір і як рік видачі даного документу впливає на підтвердження кваліфікації учасника торгів?
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 листопада 2021 12:39
Шановний Учаснику! Ваші вимоги будуть виконані. В умови тендерної документації внесено зміни.
Номер вимоги: UA-2021-10-26-009528-b.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ДЕВ'ЯТІН МАКСИМ ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3097415190
Дата подання: 31 жовтня 2021 17:20
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Шановний Замовнику!
У Додатку 2, п.4 Ви вимагаєте наступне: «Оригінал довідки з банку про відсутність простроченої заборгованості за кредитами або заборгованості за кредитними угодами станом на вересень 2021 року (довідка подається з банку яким видана банківська гарантія).»
Наразі завершується жовтень, та починається листопад, чому в такому разі Ви вимагаєте довідку з банку станом на вересень 2021 року? Тобто, згідно Вашої вимоги, Учасники, які не отримували у вересні такої довідки не можуть приймати участь у даній закупівлі? Тобто, даною вимогою, Ви дискримінуєте учасників.
Просимо прибрати дану дискримінаційну вимогу, а саме строки (станом на вересень 2021 року), в які вже неможливо отримати даний документ та визначити актуальні строки, в які Учасник може отримати вищезазначену довідку з банку.
Розгорнути
Згорнути
У Додатку 2, п.4 Ви вимагаєте наступне: «Оригінал довідки з банку про відсутність простроченої заборгованості за кредитами або заборгованості за кредитними угодами станом на вересень 2021 року (довідка подається з банку яким видана банківська гарантія).»
Наразі завершується жовтень, та починається листопад, чому в такому разі Ви вимагаєте довідку з банку станом на вересень 2021 року? Тобто, згідно Вашої вимоги, Учасники, які не отримували у вересні такої довідки не можуть приймати участь у даній закупівлі? Тобто, даною вимогою, Ви дискримінуєте учасників.
Просимо прибрати дану дискримінаційну вимогу, а саме строки (станом на вересень 2021 року), в які вже неможливо отримати даний документ та визначити актуальні строки, в які Учасник може отримати вищезазначену довідку з банку.
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 листопада 2021 12:39
Шановний Учаснику! Ваші вимоги будуть виконані. В умови тендерної документації внесено зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 листопада 2021 12:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕНТ ГРУП" |
142 695,00
UAH з ПДВ
|
142 695,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Топольницька Олена Володимирівна |
142 700,00
UAH з ПДВ
|
142 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕНТ ГРУП" #42331796 |
Переможець |
142 695,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2021 17:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2022 11:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2021 20:31
|
дод 183.PDF | зміни до договору |
20 грудня 2021 20:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2021 15:51
|
ДУ.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2021 15:51
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2021 19:12
|
183.PDF | укладений |
02 грудня 2021 19:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна поставки |
Номер договору про закупівлю: | 183 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 183 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |