Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Ремонтно-реставраційні роботи приміщень актової зали та сходової клітки навчального корпусу ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Фредра, 1 у м. Львові (Характер робіт - реставрація)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
2 199 542,00 UAH
UA-2021-10-26-007361-a 75f0a5d7f0944d0d80fef99a3d70e35a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Іваночко

+380322394261 iryna_ivanochko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівський національний університет імені Івана Франка
Код ЄДРПОУ: 02070987
Вебсайт: https://www.lnu.edu.ua
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Університетська, буд. 1
Контактна особа: Ірина Іваночко
+380322394261
iryna_ivanochko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2021 20:03
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2021 23:00
Початок аукціону: 24 листопада 2021 14:02
Очікувана вартість: 2 199 542,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 997,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вид забезпечення тендерної пропозиції: Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта та оформлену відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» на суму визначену в п.2.3 з грошовим покриттям.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Ремонтно-реставраційні роботи приміщень актової зали та сходової клітки навчального корпусу ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Фредра, 1 у м. Львові (Характер робіт - реставрація)»
(ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Фредра, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник при наявності бюджетного фінансування перераховує Підряднику авансовий платіж у розмірі до 30% вартості обсягу робіт Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи провадяться Замовником щомісяця протягом 60 календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання виконаних робіт форми КБ-2в і Довідки про вартість виконаних робіт з форми КБ-3. Пiсляоплата 60 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2021 20:03
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2021 20:03
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2021 20:03
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2021 20:03
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2021 20:03
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2021 20:03
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2021 20:03
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2021 20:03
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2021 20:03
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2021 20:03
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2021 20:03
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2021 20:03
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2021 20:03
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2021 20:03
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2021 20:03
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2021 20:03
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2021 20:03
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2021 20:03
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2021 20:03
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2021 20:03
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2021 20:03
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2021 20:03
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2021 20:03
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2021 20:03
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2021 20:03
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2021 20:03
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2021 20:03
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2021 20:03
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2021 20:03
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2021 20:03
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2021 20:03
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2021 20:03
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2021 20:03
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2021 20:03
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2021 20:03
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2021 20:03
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2021 20:03
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2021 20:03

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид забезпечення тендерної пропозиції: Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта та оформлену відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» на суму визначену в п.2.3 з грошовим покриттям.

Сума забезпечення: 10000 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Банківська гарантія з покриттям
Вимоги до документу: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 90 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в п. 3.2 частини 3 розділу 3 ТД.\ Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - копія ліцензії, виданої банку, - довідка з банку, що підтверджує наявність грошового покриття по наданій гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
15 листопада 2021 23:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2021 23:09
Зміни до ТД_15.11.2021 (1).docx
15 листопада 2021 23:09
Додаток_6_ Проект_договору_Нова редакція 2.doc
15 листопада 2021 23:09
ТД Ремонт (реставраційний) навчального корпусу на вул. Фредра, 1_Нова редакція_2.docx
15 листопада 2021 23:09
Технічні умови_Додаток 7_Нова редакція_2.docx
15 листопада 2021 23:09
Оголошення про проведення відкритих торгів_«Ремонт (реставраційний) на вул. Фредра, 1 _Нова редакція_2.docx
10 листопада 2021 21:14
ТД Ремонт (реставраційний) навчального корпусу на вул. Фредра, 1_Нова редакція.docx
10 листопада 2021 21:14
Оголошення про проведення відкритих торгів_«Ремонт (реставраційний) на вул. Фредра, 1 _Нова редакція.docx
10 листопада 2021 21:14
Зміни до ТД_10.11.2021.docx
10 листопада 2021 21:14
Додаток_6_ Проект_договору_Нова редакція.doc
10 листопада 2021 21:14
Технічні умови_Додаток 7_Нова редакція.docx
26 жовтня 2021 20:03
Оголошення про проведення відкритих торгів_«Ремонт (реставраційний) на вул. Фредра, 1.docx
26 жовтня 2021 20:03
Додаток_6_ Проект_договору.doc
26 жовтня 2021 20:03
Технічні умови_Додаток 7.docx
26 жовтня 2021 20:03
ТД Ремонт (реставраційний) навчального корпусу на вул. Фредра, 1.docx
15 листопада 2021 23:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2021 21:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2021 20:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2021 23:09
Зміни до ТД_15.11.2021 (1).docx
15 листопада 2021 23:09
Додаток_6_ Проект_договору_Нова редакція 2.doc
15 листопада 2021 23:09
ТД Ремонт (реставраційний) навчального корпусу на вул. Фредра, 1_Нова редакція_2.docx
15 листопада 2021 23:09
Технічні умови_Додаток 7_Нова редакція_2.docx
15 листопада 2021 23:09
Оголошення про проведення відкритих торгів_«Ремонт (реставраційний) на вул. Фредра, 1 _Нова редакція_2.docx
10 листопада 2021 21:14
ТД Ремонт (реставраційний) навчального корпусу на вул. Фредра, 1_Нова редакція.docx
10 листопада 2021 21:14
Оголошення про проведення відкритих торгів_«Ремонт (реставраційний) на вул. Фредра, 1 _Нова редакція.docx
10 листопада 2021 21:14
Зміни до ТД_10.11.2021.docx
10 листопада 2021 21:14
Додаток_6_ Проект_договору_Нова редакція.doc
10 листопада 2021 21:14
Технічні умови_Додаток 7_Нова редакція.docx
26 жовтня 2021 20:03
Оголошення про проведення відкритих торгів_«Ремонт (реставраційний) на вул. Фредра, 1.docx
26 жовтня 2021 20:03
Додаток_6_ Проект_договору.doc
26 жовтня 2021 20:03
Технічні умови_Додаток 7.docx
26 жовтня 2021 20:03
ТД Ремонт (реставраційний) навчального корпусу на вул. Фредра, 1.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-07-04-000018 ● f58e0f330c4f436c9c6edd1c5595a68b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 липня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 липня 2022 14:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

04.07.2022 № 11-з

Тернопіль

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Роман СНІГУР

Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 04.07.2022 №11-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
6. UA-2021-10-26-007361-a від 26.10.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-07-04 15:06:03

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ««Ремонтно-реставраційні роботи приміщень актової зали та сходової клітки навчального корпусу ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Фредра, 1 у м. Львові (Характер робіт - реставрація)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-26-007361-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-07-08 00:00:26

Відповідь

Відповідь на пояснення
Надання пояснення
У відповідь на запит про надання пояснення в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі робіт: «Ремонтно-реставраційні роботи приміщень актової зали та сходової клітки навчального корпусу ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Фредра, 1 у м. Львові (Характер робіт - реставрація)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
(ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (ID: UA-2021-10-26-007361-a), яка проводилася Львівським національним університетом імені Івана Франка повідомляємо наступне.
Львівським національним університетом імені Івана Франка, тендерним комітетом, 26 жовтня 2021 року оголошено закупівлю «Ремонтно-реставраційні роботи приміщень актової зали та сходової клітки навчального корпусу ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Фредра, 1 у м. Львові (Характер робіт - реставрація)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
відповідно до потреби здійснення ремонтних робіт відповідного об’єкту. Відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) проведено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі «Ремонтно-реставраційні роботи приміщень актової зали та сходової клітки навчального корпусу ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Фредра, 1 у м. Львові (Характер робіт - реставрація)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Необхідність закупівлі обумовлена потребою проведення ремонтних робіт приміщень актової зали та сходової клітки навчального корпусу ЛНУ ім. Івана Франка. З урахуванням проведеного аналізу та формування проектно-кошторисної документації були визначені види робіт.
Надаємо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі «Ремонтно-реставраційні роботи приміщень актової зали та сходової клітки навчального корпусу ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Фредра, 1 у м. Львові (Характер робіт - реставрація)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)»


Уповноважена особа з публічних закупівель Іваночко І.Б.
Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту Львівського національного університету імені Івана Франка, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2021/10/2021-substantiation-35.pdf
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі
«Ремонтно-реставраційні роботи приміщень актової зали та сходової клітки навчального корпусу ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Фредра, 1 у м. Львові (Характер робіт - реставрація)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
(ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» реставрація)»

1
Назва предмету закупівлі
«Ремонтно-реставраційні роботи приміщень актової зали та сходової клітки навчального корпусу ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Фредра, 1 у м. Львові (Характер робіт - реставрація)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)




2
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі
Найменування робіт: «Ремонтно-реставраційні роботи приміщень актової зали та сходової клітки навчального корпусу ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Фредра, 1 у м. Львові (Характер робіт - реставрація)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Закупівля проводиться для забезпечення реконструкції спортивних майданчиків Львівського університету згідно проекту. Загальний обсяг, технічні та якісні характеристики робіт визначені проектом у Додатку № 3 «Технічне завдання» до Тендерної Документації.
Місце та строк поставки товарів: м. Львів, вул. Фредра, 1 до 24.12.2021 р.
3
Обґрунтування очікуваної вартості
предмету закупівлі*,
розміру бюджетного призначення
Очікувана вартість закупівлі сформована з урахуванням зведеного кошторисного розрахунку та експертизи робіт на вказані роботи з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Очікувана вартість 2 199 542 грн з ПДВ. Розмір бюджетного призначення (визначений у кошторисі Університету на 2021 рік) 2 199 542 грн з ПДВ

https://lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2021/10/2021-substantiation-34.1.pdf


Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до рішення уповноваженої особи з публічних закупівель: Безумовно виконати зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель - вжито заходи шляхом проведення роз’яснювальної роботи, тощо, щодо недопущення у подальшому порушень вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» при складані тендерної документації в частині підстав внесення змін до договору щодо закупівлі робіт.

2022-07-14 12:59:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 13 липня 2022
Кінцевий строк оскарження: 28 липня 2022

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуто

2022-07-14 16:06:24

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 листопада 2021 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП " ФІРМА "БУДРЕМСЕРВІС" 2 185 040,13
UAH з ПДВ
2 185 040,13
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лорелея" 2 193 068,46
UAH з ПДВ
2 193 068,46
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

06 грудня 2021 16:49
Електронний підпис
06 грудня 2021 16:47
Довідки щодо ст.17.rar
06 грудня 2021 16:47
Довідка з МВС.rar
06 грудня 2021 16:47
Довідка з ГУ ДПС.rar
23 листопада 2021 20:31
Електронний підпис
23 листопада 2021 18:53
3.15-3 Кошторис Microsoft.doc.rar
23 листопада 2021 18:53
5. Тендерна пропозиція.PDF
23 листопада 2021 18:53
6.3. КЕП 3.rar
23 листопада 2021 18:53
1.12. Охорона праці.pdf
23 листопада 2021 18:53
2.3. Довідки про ст.17.pdf
23 листопада 2021 18:53
1.20. Довідки з банків.pdf
23 листопада 2021 18:53
1.9. Дипломи ІТР.pdf
23 листопада 2021 18:53
1.5. Договір оренди офісу.pdf
23 листопада 2021 18:53
3.1. Рішення,наказ.pdf
23 листопада 2021 18:53
2.3. Довідки про ст.17.pdf
23 листопада 2021 18:53
2.3. Довідки про ст.17.pdf
23 листопада 2021 18:53
2.3. Довідки про ст.17.pdf
23 листопада 2021 18:53
Банківська гарантія.rar
23 листопада 2021 18:53
1.4. Договір оренди складу.PDF
23 листопада 2021 18:53
2.3. Довідки про ст.17.pdf
23 листопада 2021 18:53
2.3. Довідки про ст.17.pdf
23 листопада 2021 18:53
4.3. Технічні умови.pdf
23 листопада 2021 18:53
1.14. Лист про 1-ПВ.rar
23 листопада 2021 18:53
6.2. КЕП 2.rar
23 листопада 2021 18:53
3.3. Опис.pdf
23 листопада 2021 18:53
3.2. Статут.pdf
23 листопада 2021 18:53
1.8. Довідка про робітників.pdf
23 листопада 2021 18:53
1.22. Довідка про оборот.pdf
23 листопада 2021 18:53
2.5. Антикорупційна програма.pdf
23 листопада 2021 18:53
3.28. Проект договору.PDF
23 листопада 2021 18:53
1.17. Відгук.pdf
23 листопада 2021 18:53
2.3. Довідки про ст.17.pdf
23 листопада 2021 18:53
1.3.Техпаспорти.pdf
23 листопада 2021 18:53
1.13. Штатний розпис.pdf
23 листопада 2021 18:53
3.15-1 Кошторис.PDF
23 листопада 2021 18:53
3.8. Довідка про субпідряд.pdf
23 листопада 2021 18:53
4.1. Технічне завдання.PDF
23 листопада 2021 18:53
3.4. Витяг ПДВ.pdf
23 листопада 2021 18:53
2.3. Довідки про ст.17.pdf
23 листопада 2021 18:53
1.7. Довідка про працівників.pdf
23 листопада 2021 18:53
3.32. Відомості ЄДРПОУ.pdf
23 листопада 2021 18:53
2.3. Довідки про ст.17.pdf
23 листопада 2021 18:53
3.18. Ліцензія.pdf
23 листопада 2021 18:53
1.18. Фінансова звітність.pdf
23 листопада 2021 18:53
Банківська гарантія.rar
23 листопада 2021 18:53
1.21. Довідка про рух коштів.pdf
23 листопада 2021 18:53
1.19. Фінансова звітність 2020р.PDF
23 листопада 2021 18:53
1.6. Основні засоби.pdf
23 листопада 2021 18:53
2.3. Довідки про ст.17.pdf
23 листопада 2021 18:53
6.1. КЕП 1.rar

Публічні документи

23 листопада 2021 00:13
Електронний підпис
23 листопада 2021 00:11
Електронний підпис
22 листопада 2021 23:53
зведений.PDF
22 листопада 2021 23:53
лiцензiя_с.2.PDF
22 листопада 2021 23:53
лист_згода_на_обробку.PDF
22 листопада 2021 23:53
ст._17.PDF
22 листопада 2021 23:53
тендерна_пропозицiя.PDF
22 листопада 2021 23:53
статут.PDF
22 листопада 2021 23:53
довiдка_(EДРПОУ)л_2.PDF
22 листопада 2021 23:53
свiдоцтво.PDF
22 листопада 2021 23:53
кошторисна_документацiя.PDF
22 листопада 2021 23:53
Договiрна_цiна.PDF
22 листопада 2021 23:53
лiцензiя_с.1.PDF
22 листопада 2021 23:53
довiренiст_.PDF
22 листопада 2021 23:53
лист_згода_з_проектом.PDF
22 листопада 2021 23:53
лист_арифметичнi_помилки.PDF
22 листопада 2021 23:53
вiдомостi_про_учасника.PDF
22 листопада 2021 23:53
обeктнi_коштриси.PDF
22 листопада 2021 23:53
календарний_графiк.PDF
22 листопада 2021 23:53
захист_довкiлля.PDF
22 листопада 2021 23:53
пояснювал_на_записка.PDF
22 листопада 2021 23:53
довiдка_(EДРПОУ)_л1.PDF
22 листопада 2021 23:53
ст._17.PDF
22 листопада 2021 23:52
ст._17.PDF
22 листопада 2021 23:51
довiдка_(EДРПОУ)_л1.PDF
22 листопада 2021 23:50
ст._17.PDF
22 листопада 2021 23:50
ст._17.PDF
22 листопада 2021 23:49
ст._17.PDF
22 листопада 2021 23:49
ст._17.PDF
22 листопада 2021 23:48
ст._17.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП " ФІРМА "БУДРЕМСЕРВІС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Товариство з обмеженою відповідальністю "Лорелея"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

ст._17.PDF

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

ст._17.PDF

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

ст._17.PDF

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

ст._17.PDF

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

ст._17.PDF

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

ст._17.PDF

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

ст._17.PDF

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

свiдоцтво.PDF

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

ст._17.PDF

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ст._17.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП " ФІРМА "БУДРЕМСЕРВІС"
#30705875
Переможець 2 185 040,13
UAH з ПДВ
26 листопада 2021 20:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2021 20:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП " ФІРМА "БУДРЕМСЕРВІС"
#30705875
2 185 040,13
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2022 12:53
Додаткова угода №3 від 18.11.22 (Будремсервіс).pdf зміни до договору
21 листопада 2022 12:52
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2022 14:41
Додаткова угода_2_Фредра.pdf зміни до договору
04 лютого 2022 14:41
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 17:58
Додаток №1 до Договору №07_12-Ф (Будремсервіс).pdf зміни до договору
29 грудня 2021 17:58
Електронний підпис укладений
07 грудня 2021 18:13
договір_ Будремсервіс (1).pdf укладений
07 грудня 2021 18:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до Договору в частині продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 07/12-Ф
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до Договору в частині покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (уточнення фінансування на 2022 р.).
Номер договору про закупівлю: 07/12-Ф
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до Договору в частині зміни графіку виконання робіт з урахуванням відсутності бюджетного фінансування та введенням воєнного стану на території України.
Номер договору про закупівлю: 07/12-Ф
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML