Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Консультативні послуги (супроводження) програмного забезпечення «Система з автоматизації фінансово-економічної діяльності «Є-ОБЛІК»
Очікувана вартість
299 000,00 UAH
UA-2021-10-26-007175-b f68247896d894c2a8d5983b24af722d8
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волощук Олена Дмитрівна

+380412438728 obllikzttender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01991406
Вебсайт: https://zhokl.com.ua/
Місцезнаходження: 10002, Україна , Житомирська обл., Місто Житомир, Вулиця Червоного Хреста будинок 3
Контактна особа: Волощук Олена Дмитрівна
+380412438728
obllikzttender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Причиною для застосування переговорної процедури закупівлі на закупівлю послуг, згідно коду ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Консультативні послуги (супроводження) програмного забезпечення «Система з автоматизації фінансово-економічної діяльності «Є-ОБЛІК») є те, що дана закупівля по відкритим торгам двічі не відбулася (№ UA-2021-09-14-005289-b від 14.09.2021р. та № UA-2021-10-01-000670-с від 01.10.2021 р.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2021 14:45
Оскарження наміру укласти договір: 06 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Номенклатурна позиція код ДК 021:2015: 72266000-7 Консультаційні послуги з питань програмного забезпечення.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
664 послуга
Консультативні послуги (супроводження) програмного забезпечення «Система з автоматизації фінансово-економічної діяльності «Є-ОБЛІК»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Червоного Хреста, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

26 жовтня 2021 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ВІАТАЙМ»
#42276416
Переможець 299 000,00
UAH
26 жовтня 2021 14:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2021 14:45

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ВІАТАЙМ»
#42276416
299 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 15:55
Електронний підпис укладений
10 листопада 2021 12:24
дог 584.pdf укладений
10 листопада 2021 12:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 299 000,00
UAH