Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари
Очікувана вартість
199 990,00 UAH
UA-2021-10-26-007052-a ● 46d44ff9f15b43b389e05803eafd595f
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНА МУЗИЧНА АКАДЕМІЯ УКРАЇНИ ІМЕНІ П.І. ЧАЙКОВСЬКОГО |
Код ЄДРПОУ: | 02214188 |
Вебсайт: | http://knmau.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Городецького, буд. 1-3/11 |
Контактна особа: |
Наталя Сімакова +30442796286 natalya.snm@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 жовтня 2021 18:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2021 14:07 |
Очікувана вартість: | 199 990,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 999,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Товар відвантажується в упаковці (тарі), що відповідає характеру Товару та підлягає обов’язковому маркуванню. Упакування (тара) повинне відповідати встановленим у країні виробника нормам і стандартам, яке і повинне забезпечувати схоронність Товару при транспортуванні до місця призначення та розвантаженні транспортного засобу, а також виключати негативні наслідки атмосферних впливів. Упаковка повинна забезпечити цілісність та збереженість товару
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
950 пачка
Папір А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 пачок
Папір А4 синього кольору
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 пачка
Папір А4 жовтого кольору
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 пачок
Папір А4 зеленого кольору
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 пачок
Папір А4 червоного кольору
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 пачка
Папір А4 помаранчевого кольору
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 пачка
Папір А4 рожевого кольору
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 пачок
Папір А3, 80 г/м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 пачок
Папір А3, 160 г/м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 пачок
Папір А1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 пачок
Папір картон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 упаковка
Картон палітурний однотонний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 рулон
Папір у рулонах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
95 штуки
Клейка стрічка вузька
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
105 штуки
Клейка стрічка середня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
130 штуки
Клейка стрічка широка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Клейка стрічка канцелярська прозора матова для реставрації книг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
32 штуки
Лінійка офісна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
88 штуки
Гумка для стирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 упаковка
Скріпки 28 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
36 упаковка
Скріпки 50 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
17 штуки
Бокс для скріпок з магнітом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
67 упаковка
Файл для документів А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 упаковка
Файл для документів А3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Чинка з контейнером
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 упаковка
Кнопки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 упаковка
Біндери маленькі 25 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
24 упаковка
Біндери середні 32 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 упаковка
Біндери великі 51 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 штуки
Степлер №24/6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
Степлер №26/6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
Степлер №26/8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штуки
Степлер №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
13 штуки
Антистеплер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
90 упаковка
Скоби №24/6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
60 упаковка
Скоби №10, 1000 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 упаковка
Скоби №26/6, 1000 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 упаковка
Скоби №26/8, 1000 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 упаковка
Скоби 23/13, 1000 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
120 упаковка
Закладки пластикові з клейкою смужкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
25 упаковка
Закладки паперові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
44 упаковка
Папір для нотаток з клейким краєм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
55 упаковка
Папір для нотаток білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
55 штуки
Ручка - коректор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
48 штуки
Коригуюча рідина з пензликом, 20 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 штуки
Текст-маркер перманентний чорний тонкий, 0,6 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Текст-маркер перманентний чорний товстий 1-3 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штуки
Набір з 4-х флуоресцентних текст-маркерів, асорті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 упаковка
Фломастери 6 штук в упаковці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
330 штуки
Олівець графітний зелений з гумкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
240 штуки
Олівець двосторонній червоно-синій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
18 упаковка
Серветки для догляду за оргтехнікою, вологі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
90 штуки
Ручка кулькова (чорні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
55 штуки
Ручка кулькова (червоні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
450 штуки
Ручка кулькова, масляна, 1 мм Unimax (синя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
180 штуки
Стержні (сині) до ручок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Стержні (чорні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 упаковка
Стержні для механічних олівців
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
22 штуки
Ножиці офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 штуки
Ніж канцелярський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
22 штуки
Діркопробивач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 штуки
Конверти поштові С4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Щоденник недатований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Штемпельна фарба синя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
Самонаборний текстовий штамп 3-х рядковий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
Печатка TRODAT з написом «Відділ аспірантури та докторантури»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штуки
Лупа (д75)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 пачок
Ватман А1 170 г/м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 пачок
Ватман А1 190 г/м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 жовтня 2021 18:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 жовтня 2021 18:50 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx | |
26 жовтня 2021 18:35 |
Протокол № 55 затвердж. Оголош., вимог та проекту Дог..docx | |
26 жовтня 2021 18:35 |
Додаток № 6 до Оголошення Інформація про Учасника.docx | |
26 жовтня 2021 18:35 |
Додаток № 5 до Оголошення Лист-згода на обробку пер.даних.docx | |
26 жовтня 2021 18:35 |
Додаток № 4 до Оголошення Проєкт Договору.docx | |
26 жовтня 2021 18:35 |
Додаток № 3 до Оголошення ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.docx | |
26 жовтня 2021 18:35 |
Додаток № 2 до Оголошення Цінова пропозиція.docx | |
26 жовтня 2021 18:35 |
Додаток № 1 до Оголошення Док. від Учасника.docx |
26 жовтня 2021 18:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
26 жовтня 2021 18:50 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx
|
||
26 жовтня 2021 18:35 |
Протокол № 55 затвердж. Оголош., вимог та проекту Дог..docx
|
||
26 жовтня 2021 18:35 |
Додаток № 6 до Оголошення Інформація про Учасника.docx
|
||
26 жовтня 2021 18:35 |
Додаток № 5 до Оголошення Лист-згода на обробку пер.даних.docx
|
||
26 жовтня 2021 18:35 |
Додаток № 4 до Оголошення Проєкт Договору.docx
|
||
26 жовтня 2021 18:35 |
Додаток № 3 до Оголошення ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.docx
|
||
26 жовтня 2021 18:35 |
Додаток № 2 до Оголошення Цінова пропозиція.docx
|
||
26 жовтня 2021 18:35 |
Додаток № 1 до Оголошення Док. від Учасника.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-10-26-007052-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "Ромус-Поліграф", Код ЄДРПОУ:25551379
Дата подання: 11 листопада 2021 16:18
Неправомірно прийняте рішення уповноваженою особою та проведення закупівлі відповідно до чинного законодавства
Вих. №001від 11.11.2021 року
Вимога
04.11.2021 року відбувся Аукціон Спрощеної/Допорогової закупівлі по предмету закупівлі – «Код ДК021: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне» UA-2021-10-26-007052-a (далі – Аукціон), Замовником, виступила: Національна музична академія України імені П. І. Чайковського.
Участь, в якому взяли: Товариство з обмеженою відповідальністю «Ромус-Поліграф» (далі – ТОВ «Ромус-Поліграф) та Фізична особа-підприємець «Худяков Андрій Олександрович» (далі –ФОП «Худяков А.О.)
За результатами Аукціону, оголошено найбільш економічно-вигідну пропозицію, яку було подано ТОВ «Ромус-Поліграф.
Проте Протоколом № 56 уповноваженої особи Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського від 09.11.2021 року, за результатами розгляду пропозиції Учасника ТОВ «Ромус-Поліграф, було дискваліфіковано, через те, що кваліфікаційна документація не відповідає вимогам вказаним Замовником в Оголошенні про закупівлю, а саме:
1. На деяких висновках закінчився строк дії; які надав Учасник у складі тендерної документації до якості продукції;
2. Не дотримано форми «Цінова пропозиція» згідно до Додатку №2 до Оголошення;
3. Не дотримано форми «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі»;
4. Згідно до Додатку № 1 відсутня Довідка з інформацією про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ наступного змісту: «Даним листом підтверджуємо, що у попередніх взаємовідносинах між Учасником (повна назва Учасника) та Замовником оперативно-господарську/і санкцію/ії, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє не було застосовано». Примітка: *У разі застосовування зазначеної санкції Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»;
5. Проєкт Договору згідно до Додатку № 4 незаповнений повністю.
З чим, ТОВ «Ромус-Поліграф, категорично не погоджується, оскільки:
1. Відповідно до абз.4 розд. «Якісні характеристики предмета закупівлі» Додатку №3 до Оголошення Тендерної документації «Інші документи, які необхідно надати учаснику у складі тендерної пропозиції», Замовник вимагав від Учасника надання у складі пропозиції: «Документ на підтвердження якості (сертифікат відповідності (з додатками) та/або висновок санітарно-епідеміологічної служби на товар, сертифікат/паспорт якості, декларація про відповідність, тощо), встановлений діючим законодавством на запропонований товар або обґрунтування їх відсутності у довільній форм, ТОВ «Ромус-Поліграф, надав сертифікати на кожну позицію, та обґрунтував відсутність деяких сертифікатів, Довідкою – щодо сертифікації товару, про те що, товар передбачений тендерною документацією не підлягає обов`язковій сертифікації (експертизі) в Україні (Офісне-устаткування та приладдя різне), що підтверджується листом №53-07/670 від 02.08.2019 року ДП «Львівстандартметрологія».
Згідно абз.9 п.14.2 Оголошення Тендерної Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (нова редакція), документи, що не передбачені законодавством для Учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для Учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення Замовником.
2. Щодо недотримання форм: «Цінова пропозиція» згідно до Додатку №2 та «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» до Оголошення, то Документи подані Учасником, відповідають зазначеним формам, крім наявності приміток, що, відповідно до п.14.3 Оголошення Тендерної Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (нова редакція), відноситься до формальниних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, допущення яких Учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
3. Згідно до Додатку № 1 Довідка з інформацією про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ, була подана Учасником у складі Тендерної пропозиції, та містила найменування «Довідка інформація.pdf».
4. Проєкт Договору згідно до Додатку № 4 заповнений повністю, крім Специфікації та суми Договору, оскільки, остаточна Сума укладення договору Договору визначається після проведення Аукціону.
09.11.2021 року на електронному майданчику наступною економічно-вигідною позицією визнано та обрано переможцем Пропозицію ФОП «Худяков А.О., що підтверджується завантаженим на електронний майданчик Протоколом від 12:52 09.11.2021 року.
Повідомляємо Замовника, що таке рішення суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), та, не відповідає вимогам Тендерної документації.
Відповідно до положень ч.2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – ЗУ «Про публічні закупівлі»), невідповідність пропозиції переможця полягає в наступному: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації:
• відповідно до ч. 4 розд. «Документи» Додатку №1 до Оголошення та абз.4 розд. «Якісні характеристики предмета закупівлі» Додатку №3 до Оголошення Тендерної документації «Інші документи, які необхідно надати учаснику у складі тендерної пропозиції», Замовник вимагав від Учасника надання у складі пропозиції: «Документ на підтвердження якості (сертифікат відповідності (з додатками) та/або висновок санітарно-епідеміологічної служби на товар, сертифікат/паспорт якості, декларація про відповідність, тощо), встановлений діючим законодавством на запропонований товар або обґрунтування їх відсутності у довільній формі».
На що, ФОП «Худяков А. О.», у складі своєї пропозиції не надав Документів на підтвердження якості усіх позицій предмету закупівлі, а саме: п.21. Гумка для стирання, п.27 Чинка з контейнером, п.42 Закладки пласт. з клейкою смужкою, п.52 Олівець графітний зелений з гумкою, п.53 Олівець двосторонній червоно-синій, п.54 Серветки для догляду за оргтехнікою,вологі, п.61 Ножиці, п.62 Ніж канцелярський, п.66 Штемпельна фарба синя, п.67 Самонаборний текстовий штамп 3-х рядковий, п.68 Печатка TRODAT з написом «Відділ аспірантури та докторантури», п. 69 Лупа та надав не дійсний Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №05.03.02.-03/74846, який втратив чинність 09 грудня 2019 року, не було також подано, обґрунтування відсутності даних Документів.
• згідно абз.2 Додатку №1 до Оголошення «Скановані копії документів, які подаються Учасником у складі пропозиції повинні бути завірені підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі використання).
Проте, ФОП «Худяков А. О.» подав у складі своєї пропозиції копії: Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Паспорта, Довідку про присвоєння індифікаційного номера, без завірення підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою.
• Також, відповідно до п.3 табл. Технічні характеристики предмета закупівлі, вказуються Технічні характеристики товару, що пропонує Учасник.
ФОП «Худяков А. О.», не вказує точні характеристики товару, у своїй пропозиції, та містить вираз «не менше», і «не більше», що не дає змоги зрозуміти, яку продукцію поставлятиме Учасник, у разі перемоги в Закупівлі, та чи відповідатиме вона Технічним характеристикам товару, що вимагає Замовник.
Ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», передбачає, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. На дотримання вимог Закону, Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію переможця, як таку, що не відповідає вимогам Тендерної документації.
Звертаємо увагу, що Протокол від 12:52 09.11.2021 року, не відповідає Спрощеній/Допороговій закупівлі по предмету закупівлі – «Код ДК021: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне» UA-2021-10-26-007052-a (далі – Закупівля), оскільки, містить інший ідентифікатор закупівлі (№ UA-2021-10-22-006319-b), предмет закупівлі (Багатофункціональні пристрої згідно коду за ДК 021:2015: 30230000-0 - «Комп’ютерне обладнання») та визначає Переможцем, Учасника, який не брав участь в Аукціоні (Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛМАКС СІСТЕМС»).
Враховуючи вище наведене, даний протокол не відповідає Закупівлі, що порушує процедуру проведення Спрощеної/Допорогової закупівлі та не відповідає п.7 ч.1 ст.10 та абз. 1 ч.9 ст.11 ЗУ «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з порушеннями, переліченими вище, вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЕЦЯ «ХУДЯКОВА АНДРІЯ ОЛЕКСАНДРОВИЧА» з причини невідповідності кваліфікаційним критеріям згідно Тендерної документації.
ПРОСИМО:
1. Скасувати рішення уповноваженої особи Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського (ПРОТОКОЛ № 56), про відхилення Пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Ромус-Поліграф» поданої у спрощеній процедурі закупівлі (ідентифікатор закупівлі № UA-2021-10-26-007052-a) канцелярські товари , згідно коду за ДК 021:2015: ДК 021:2015: 30190000-7 – «Офісне устаткування та приладдя різне», відповідно до частини 1 пункту 13 ст. 14 Закону України « Про публічні закупівлі».
2. Скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі Фізичну особу-підприємеця «Худякова Андрія Олександровича».
3. Завершити процедуру відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Вимога
04.11.2021 року відбувся Аукціон Спрощеної/Допорогової закупівлі по предмету закупівлі – «Код ДК021: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне» UA-2021-10-26-007052-a (далі – Аукціон), Замовником, виступила: Національна музична академія України імені П. І. Чайковського.
Участь, в якому взяли: Товариство з обмеженою відповідальністю «Ромус-Поліграф» (далі – ТОВ «Ромус-Поліграф) та Фізична особа-підприємець «Худяков Андрій Олександрович» (далі –ФОП «Худяков А.О.)
За результатами Аукціону, оголошено найбільш економічно-вигідну пропозицію, яку було подано ТОВ «Ромус-Поліграф.
Проте Протоколом № 56 уповноваженої особи Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського від 09.11.2021 року, за результатами розгляду пропозиції Учасника ТОВ «Ромус-Поліграф, було дискваліфіковано, через те, що кваліфікаційна документація не відповідає вимогам вказаним Замовником в Оголошенні про закупівлю, а саме:
1. На деяких висновках закінчився строк дії; які надав Учасник у складі тендерної документації до якості продукції;
2. Не дотримано форми «Цінова пропозиція» згідно до Додатку №2 до Оголошення;
3. Не дотримано форми «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі»;
4. Згідно до Додатку № 1 відсутня Довідка з інформацією про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ наступного змісту: «Даним листом підтверджуємо, що у попередніх взаємовідносинах між Учасником (повна назва Учасника) та Замовником оперативно-господарську/і санкцію/ії, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє не було застосовано». Примітка: *У разі застосовування зазначеної санкції Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»;
5. Проєкт Договору згідно до Додатку № 4 незаповнений повністю.
З чим, ТОВ «Ромус-Поліграф, категорично не погоджується, оскільки:
1. Відповідно до абз.4 розд. «Якісні характеристики предмета закупівлі» Додатку №3 до Оголошення Тендерної документації «Інші документи, які необхідно надати учаснику у складі тендерної пропозиції», Замовник вимагав від Учасника надання у складі пропозиції: «Документ на підтвердження якості (сертифікат відповідності (з додатками) та/або висновок санітарно-епідеміологічної служби на товар, сертифікат/паспорт якості, декларація про відповідність, тощо), встановлений діючим законодавством на запропонований товар або обґрунтування їх відсутності у довільній форм, ТОВ «Ромус-Поліграф, надав сертифікати на кожну позицію, та обґрунтував відсутність деяких сертифікатів, Довідкою – щодо сертифікації товару, про те що, товар передбачений тендерною документацією не підлягає обов`язковій сертифікації (експертизі) в Україні (Офісне-устаткування та приладдя різне), що підтверджується листом №53-07/670 від 02.08.2019 року ДП «Львівстандартметрологія».
Згідно абз.9 п.14.2 Оголошення Тендерної Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (нова редакція), документи, що не передбачені законодавством для Учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для Учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення Замовником.
2. Щодо недотримання форм: «Цінова пропозиція» згідно до Додатку №2 та «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» до Оголошення, то Документи подані Учасником, відповідають зазначеним формам, крім наявності приміток, що, відповідно до п.14.3 Оголошення Тендерної Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (нова редакція), відноситься до формальниних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, допущення яких Учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
3. Згідно до Додатку № 1 Довідка з інформацією про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ, була подана Учасником у складі Тендерної пропозиції, та містила найменування «Довідка інформація.pdf».
4. Проєкт Договору згідно до Додатку № 4 заповнений повністю, крім Специфікації та суми Договору, оскільки, остаточна Сума укладення договору Договору визначається після проведення Аукціону.
09.11.2021 року на електронному майданчику наступною економічно-вигідною позицією визнано та обрано переможцем Пропозицію ФОП «Худяков А.О., що підтверджується завантаженим на електронний майданчик Протоколом від 12:52 09.11.2021 року.
Повідомляємо Замовника, що таке рішення суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), та, не відповідає вимогам Тендерної документації.
Відповідно до положень ч.2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – ЗУ «Про публічні закупівлі»), невідповідність пропозиції переможця полягає в наступному: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації:
• відповідно до ч. 4 розд. «Документи» Додатку №1 до Оголошення та абз.4 розд. «Якісні характеристики предмета закупівлі» Додатку №3 до Оголошення Тендерної документації «Інші документи, які необхідно надати учаснику у складі тендерної пропозиції», Замовник вимагав від Учасника надання у складі пропозиції: «Документ на підтвердження якості (сертифікат відповідності (з додатками) та/або висновок санітарно-епідеміологічної служби на товар, сертифікат/паспорт якості, декларація про відповідність, тощо), встановлений діючим законодавством на запропонований товар або обґрунтування їх відсутності у довільній формі».
На що, ФОП «Худяков А. О.», у складі своєї пропозиції не надав Документів на підтвердження якості усіх позицій предмету закупівлі, а саме: п.21. Гумка для стирання, п.27 Чинка з контейнером, п.42 Закладки пласт. з клейкою смужкою, п.52 Олівець графітний зелений з гумкою, п.53 Олівець двосторонній червоно-синій, п.54 Серветки для догляду за оргтехнікою,вологі, п.61 Ножиці, п.62 Ніж канцелярський, п.66 Штемпельна фарба синя, п.67 Самонаборний текстовий штамп 3-х рядковий, п.68 Печатка TRODAT з написом «Відділ аспірантури та докторантури», п. 69 Лупа та надав не дійсний Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №05.03.02.-03/74846, який втратив чинність 09 грудня 2019 року, не було також подано, обґрунтування відсутності даних Документів.
• згідно абз.2 Додатку №1 до Оголошення «Скановані копії документів, які подаються Учасником у складі пропозиції повинні бути завірені підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі використання).
Проте, ФОП «Худяков А. О.» подав у складі своєї пропозиції копії: Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Паспорта, Довідку про присвоєння індифікаційного номера, без завірення підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою.
• Також, відповідно до п.3 табл. Технічні характеристики предмета закупівлі, вказуються Технічні характеристики товару, що пропонує Учасник.
ФОП «Худяков А. О.», не вказує точні характеристики товару, у своїй пропозиції, та містить вираз «не менше», і «не більше», що не дає змоги зрозуміти, яку продукцію поставлятиме Учасник, у разі перемоги в Закупівлі, та чи відповідатиме вона Технічним характеристикам товару, що вимагає Замовник.
Ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», передбачає, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. На дотримання вимог Закону, Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію переможця, як таку, що не відповідає вимогам Тендерної документації.
Звертаємо увагу, що Протокол від 12:52 09.11.2021 року, не відповідає Спрощеній/Допороговій закупівлі по предмету закупівлі – «Код ДК021: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне» UA-2021-10-26-007052-a (далі – Закупівля), оскільки, містить інший ідентифікатор закупівлі (№ UA-2021-10-22-006319-b), предмет закупівлі (Багатофункціональні пристрої згідно коду за ДК 021:2015: 30230000-0 - «Комп’ютерне обладнання») та визначає Переможцем, Учасника, який не брав участь в Аукціоні (Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛМАКС СІСТЕМС»).
Враховуючи вище наведене, даний протокол не відповідає Закупівлі, що порушує процедуру проведення Спрощеної/Допорогової закупівлі та не відповідає п.7 ч.1 ст.10 та абз. 1 ч.9 ст.11 ЗУ «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з порушеннями, переліченими вище, вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЕЦЯ «ХУДЯКОВА АНДРІЯ ОЛЕКСАНДРОВИЧА» з причини невідповідності кваліфікаційним критеріям згідно Тендерної документації.
ПРОСИМО:
1. Скасувати рішення уповноваженої особи Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського (ПРОТОКОЛ № 56), про відхилення Пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Ромус-Поліграф» поданої у спрощеній процедурі закупівлі (ідентифікатор закупівлі № UA-2021-10-26-007052-a) канцелярські товари , згідно коду за ДК 021:2015: ДК 021:2015: 30190000-7 – «Офісне устаткування та приладдя різне», відповідно до частини 1 пункту 13 ст. 14 Закону України « Про публічні закупівлі».
2. Скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі Фізичну особу-підприємеця «Худякова Андрія Олександровича».
3. Завершити процедуру відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Скасована
Дата: 11 листопада 2021 16:35
Причина: Редагування Вимоги
Номер вимоги: UA-2021-10-26-007052-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Ромус-Поліграф", Код ЄДРПОУ:25551379
Дата подання: 11 листопада 2021 16:37
Неправомірно прийняте рішення уповноваженою особою та проведення закупівлі відповідно до чинного законодавства
Вих. №001 від 11.11.2021 року
Вимога
04.11.2021 року відбувся Аукціон Спрощеної/Допорогової закупівлі по предмету закупівлі – «Код ДК021: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне» UA-2021-10-26-007052-a (далі – Аукціон), Замовником, виступила: Національна музична академія України імені П. І. Чайковського.
Участь, в якому взяли: Товариство з обмеженою відповідальністю «Ромус-Поліграф» (далі – ТОВ «Ромус-Поліграф) та Фізична особа-підприємець «Худяков Андрій Олександрович» (далі –ФОП «Худяков А.О.)
За результатами Аукціону, оголошено найбільш економічно-вигідну пропозицію, яку було подано ТОВ «Ромус-Поліграф.
Проте Протоколом № 56 уповноваженої особи Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського від 09.11.2021 року, за результатами розгляду пропозиції Учасника ТОВ «Ромус-Поліграф, було дискваліфіковано, через те, що кваліфікаційна документація не відповідає вимогам вказаним Замовником в Оголошенні про закупівлю, а саме:
1. На деяких висновках закінчився строк дії; які надав Учасник у складі тендерної документації до якості продукції;
2. Не дотримано форми «Цінова пропозиція» згідно до Додатку №2 до Оголошення;
3. Не дотримано форми «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі»;
4. Згідно до Додатку № 1 відсутня Довідка з інформацією про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ наступного змісту: «Даним листом підтверджуємо, що у попередніх взаємовідносинах між Учасником (повна назва Учасника) та Замовником оперативно-господарську/і санкцію/ії, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє не було застосовано». Примітка: *У разі застосовування зазначеної санкції Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»;
5. Проєкт Договору згідно до Додатку № 4 незаповнений повністю.
З чим, ТОВ «Ромус-Поліграф, категорично не погоджується, оскільки:
1. Відповідно до абз.4 розд. «Якісні характеристики предмета закупівлі» Додатку №3 до Оголошення Тендерної документації «Інші документи, які необхідно надати учаснику у складі тендерної пропозиції», Замовник вимагав від Учасника надання у складі пропозиції: «Документ на підтвердження якості (сертифікат відповідності (з додатками) та/або висновок санітарно-епідеміологічної служби на товар, сертифікат/паспорт якості, декларація про відповідність, тощо), встановлений діючим законодавством на запропонований товар або обґрунтування їх відсутності у довільній форм, ТОВ «Ромус-Поліграф, надав сертифікати на кожну позицію, та обґрунтував відсутність деяких сертифікатів, Довідкою – щодо сертифікації товару, про те що, товар передбачений тендерною документацією не підлягає обов`язковій сертифікації (експертизі) в Україні (Офісне-устаткування та приладдя різне), що підтверджується листом №53-07/670 від 02.08.2019 року ДП «Львівстандартметрологія».
Згідно абз.9 п.14.2 Оголошення Тендерної Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (нова редакція), документи, що не передбачені законодавством для Учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для Учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення Замовником.
2. Щодо недотримання форм: «Цінова пропозиція» згідно до Додатку №2 та «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» до Оголошення, то Документи подані Учасником, відповідають зазначеним формам, крім наявності приміток, що, відповідно до п.14.3 Оголошення Тендерної Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (нова редакція), відноситься до формальниних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, допущення яких Учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
3. Згідно до Додатку № 1 Довідка з інформацією про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ, була подана Учасником у складі Тендерної пропозиції, та містила найменування «Довідка інформація.pdf».
4. Проєкт Договору згідно до Додатку № 4 заповнений повністю, крім Специфікації та суми Договору, оскільки, остаточна Сума укладення договору Договору визначається після проведення Аукціону.
09.11.2021 року на електронному майданчику наступною економічно-вигідною позицією визнано та обрано переможцем Пропозицію ФОП «Худяков А.О., що підтверджується завантаженим на електронний майданчик Протоколом від 12:52 09.11.2021 року.
Повідомляємо Замовника, що таке рішення суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), та, не відповідає вимогам Тендерної документації.
Відповідно до положень ч.2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – ЗУ «Про публічні закупівлі»), невідповідність пропозиції переможця полягає в наступному: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації:
• відповідно до ч. 4 розд. «Документи» Додатку №1 до Оголошення та абз.4 розд. «Якісні характеристики предмета закупівлі» Додатку №3 до Оголошення Тендерної документації «Інші документи, які необхідно надати учаснику у складі тендерної пропозиції», Замовник вимагав від Учасника надання у складі пропозиції: «Документ на підтвердження якості (сертифікат відповідності (з додатками) та/або висновок санітарно-епідеміологічної служби на товар, сертифікат/паспорт якості, декларація про відповідність, тощо), встановлений діючим законодавством на запропонований товар або обґрунтування їх відсутності у довільній формі».
На що, ФОП «Худяков А. О.», у складі своєї пропозиції не надав Документів на підтвердження якості усіх позицій предмету закупівлі, а саме: п.21. Гумка для стирання, п.27 Чинка з контейнером, п.42 Закладки пласт. з клейкою смужкою, п.52 Олівець графітний зелений з гумкою, п.53 Олівець двосторонній червоно-синій, п.54 Серветки для догляду за оргтехнікою,вологі, п.61 Ножиці, п.62 Ніж канцелярський, п.66 Штемпельна фарба синя, п.67 Самонаборний текстовий штамп 3-х рядковий, п.68 Печатка TRODAT з написом «Відділ аспірантури та докторантури», п. 69 Лупа та надав не дійсний Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №05.03.02.-03/74846, який втратив чинність 09 грудня 2019 року, не було також подано, обґрунтування відсутності даних Документів.
• згідно абз.2 Додатку №1 до Оголошення «Скановані копії документів, які подаються Учасником у складі пропозиції повинні бути завірені підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі використання).
Проте, ФОП «Худяков А. О.» подав у складі своєї пропозиції копії: Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Паспорта, Довідку про присвоєння індифікаційного номера, без завірення підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою.
• Також, відповідно до п.3 табл. Технічні характеристики предмета закупівлі, вказуються Технічні характеристики товару, що пропонує Учасник.
ФОП «Худяков А. О.», не вказує точні характеристики товару, у своїй пропозиції, та містить вираз «не менше», і «не більше», що не дає змоги зрозуміти, яку продукцію поставлятиме Учасник, у разі перемоги в Закупівлі, та чи відповідатиме вона Технічним характеристикам товару, що вимагає Замовник.
Ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», передбачає, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. На дотримання вимог Закону, Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію переможця, як таку, що не відповідає вимогам Тендерної документації.
Звертаємо увагу, що Протокол від 12:52 09.11.2021 року, не відповідає Спрощеній/Допороговій закупівлі по предмету закупівлі – «Код ДК021: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне» UA-2021-10-26-007052-a (далі – Закупівля), оскільки, містить інший ідентифікатор закупівлі (№ UA-2021-10-22-006319-b), предмет закупівлі (Багатофункціональні пристрої згідно коду за ДК 021:2015: 30230000-0 - «Комп’ютерне обладнання») та визначає Переможцем, Учасника, який не брав участь в Аукціоні (Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛМАКС СІСТЕМС»).
Враховуючи вище наведене, даний протокол не відповідає Закупівлі, що порушує процедуру проведення Спрощеної/Допорогової закупівлі та не відповідає п.7 ч.1 ст.10 та абз. 1 ч.9 ст.11 ЗУ «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з порушеннями, переліченими вище, вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЕЦЯ «ХУДЯКОВА АНДРІЯ ОЛЕКСАНДРОВИЧА» з причини невідповідності кваліфікаційним критеріям згідно Тендерної документації.
ПРОСИМО:
1. Скасувати рішення уповноваженої особи Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського (ПРОТОКОЛ № 56), про відхилення Пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Ромус-Поліграф» поданої у спрощеній процедурі закупівлі (ідентифікатор закупівлі № UA-2021-10-26-007052-a) канцелярські товари , згідно коду за ДК 021:2015: ДК 021:2015: 30190000-7 – «Офісне устаткування та приладдя різне», відповідно до частини 1 пункту 13 ст. 14 Закону України « Про публічні закупівлі».
2. Скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі Фізичну особу-підприємеця «Худякова Андрія Олександровича».
3. Завершити процедуру відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Вимога
04.11.2021 року відбувся Аукціон Спрощеної/Допорогової закупівлі по предмету закупівлі – «Код ДК021: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне» UA-2021-10-26-007052-a (далі – Аукціон), Замовником, виступила: Національна музична академія України імені П. І. Чайковського.
Участь, в якому взяли: Товариство з обмеженою відповідальністю «Ромус-Поліграф» (далі – ТОВ «Ромус-Поліграф) та Фізична особа-підприємець «Худяков Андрій Олександрович» (далі –ФОП «Худяков А.О.)
За результатами Аукціону, оголошено найбільш економічно-вигідну пропозицію, яку було подано ТОВ «Ромус-Поліграф.
Проте Протоколом № 56 уповноваженої особи Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського від 09.11.2021 року, за результатами розгляду пропозиції Учасника ТОВ «Ромус-Поліграф, було дискваліфіковано, через те, що кваліфікаційна документація не відповідає вимогам вказаним Замовником в Оголошенні про закупівлю, а саме:
1. На деяких висновках закінчився строк дії; які надав Учасник у складі тендерної документації до якості продукції;
2. Не дотримано форми «Цінова пропозиція» згідно до Додатку №2 до Оголошення;
3. Не дотримано форми «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі»;
4. Згідно до Додатку № 1 відсутня Довідка з інформацією про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ наступного змісту: «Даним листом підтверджуємо, що у попередніх взаємовідносинах між Учасником (повна назва Учасника) та Замовником оперативно-господарську/і санкцію/ії, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє не було застосовано». Примітка: *У разі застосовування зазначеної санкції Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»;
5. Проєкт Договору згідно до Додатку № 4 незаповнений повністю.
З чим, ТОВ «Ромус-Поліграф, категорично не погоджується, оскільки:
1. Відповідно до абз.4 розд. «Якісні характеристики предмета закупівлі» Додатку №3 до Оголошення Тендерної документації «Інші документи, які необхідно надати учаснику у складі тендерної пропозиції», Замовник вимагав від Учасника надання у складі пропозиції: «Документ на підтвердження якості (сертифікат відповідності (з додатками) та/або висновок санітарно-епідеміологічної служби на товар, сертифікат/паспорт якості, декларація про відповідність, тощо), встановлений діючим законодавством на запропонований товар або обґрунтування їх відсутності у довільній форм, ТОВ «Ромус-Поліграф, надав сертифікати на кожну позицію, та обґрунтував відсутність деяких сертифікатів, Довідкою – щодо сертифікації товару, про те що, товар передбачений тендерною документацією не підлягає обов`язковій сертифікації (експертизі) в Україні (Офісне-устаткування та приладдя різне), що підтверджується листом №53-07/670 від 02.08.2019 року ДП «Львівстандартметрологія».
Згідно абз.9 п.14.2 Оголошення Тендерної Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (нова редакція), документи, що не передбачені законодавством для Учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для Учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення Замовником.
2. Щодо недотримання форм: «Цінова пропозиція» згідно до Додатку №2 та «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» до Оголошення, то Документи подані Учасником, відповідають зазначеним формам, крім наявності приміток, що, відповідно до п.14.3 Оголошення Тендерної Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (нова редакція), відноситься до формальниних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, допущення яких Учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
3. Згідно до Додатку № 1 Довідка з інформацією про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ, була подана Учасником у складі Тендерної пропозиції, та містила найменування «Довідка інформація.pdf».
4. Проєкт Договору згідно до Додатку № 4 заповнений повністю, крім Специфікації та суми Договору, оскільки, остаточна Сума укладення договору Договору визначається після проведення Аукціону.
09.11.2021 року на електронному майданчику наступною економічно-вигідною позицією визнано та обрано переможцем Пропозицію ФОП «Худяков А.О., що підтверджується завантаженим на електронний майданчик Протоколом від 12:52 09.11.2021 року.
Повідомляємо Замовника, що таке рішення суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), та, не відповідає вимогам Тендерної документації.
Відповідно до положень ч.2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – ЗУ «Про публічні закупівлі»), невідповідність пропозиції переможця полягає в наступному: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації:
• відповідно до ч. 4 розд. «Документи» Додатку №1 до Оголошення та абз.4 розд. «Якісні характеристики предмета закупівлі» Додатку №3 до Оголошення Тендерної документації «Інші документи, які необхідно надати учаснику у складі тендерної пропозиції», Замовник вимагав від Учасника надання у складі пропозиції: «Документ на підтвердження якості (сертифікат відповідності (з додатками) та/або висновок санітарно-епідеміологічної служби на товар, сертифікат/паспорт якості, декларація про відповідність, тощо), встановлений діючим законодавством на запропонований товар або обґрунтування їх відсутності у довільній формі».
На що, ФОП «Худяков А. О.», у складі своєї пропозиції не надав Документів на підтвердження якості усіх позицій предмету закупівлі, а саме: п.21. Гумка для стирання, п.27 Чинка з контейнером, п.42 Закладки пласт. з клейкою смужкою, п.52 Олівець графітний зелений з гумкою, п.53 Олівець двосторонній червоно-синій, п.54 Серветки для догляду за оргтехнікою,вологі, п.61 Ножиці, п.62 Ніж канцелярський, п.66 Штемпельна фарба синя, п.67 Самонаборний текстовий штамп 3-х рядковий, п.68 Печатка TRODAT з написом «Відділ аспірантури та докторантури», п. 69 Лупа та надав не дійсний Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №05.03.02.-03/74846, який втратив чинність 09 грудня 2019 року, не було також подано, обґрунтування відсутності даних Документів.
• згідно абз.2 Додатку №1 до Оголошення «Скановані копії документів, які подаються Учасником у складі пропозиції повинні бути завірені підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі використання).
Проте, ФОП «Худяков А. О.» подав у складі своєї пропозиції копії: Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Паспорта, Довідку про присвоєння індифікаційного номера, без завірення підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою.
• Також, відповідно до п.3 табл. Технічні характеристики предмета закупівлі, вказуються Технічні характеристики товару, що пропонує Учасник.
ФОП «Худяков А. О.», не вказує точні характеристики товару, у своїй пропозиції, та містить вираз «не менше», і «не більше», що не дає змоги зрозуміти, яку продукцію поставлятиме Учасник, у разі перемоги в Закупівлі, та чи відповідатиме вона Технічним характеристикам товару, що вимагає Замовник.
Ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», передбачає, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. На дотримання вимог Закону, Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію переможця, як таку, що не відповідає вимогам Тендерної документації.
Звертаємо увагу, що Протокол від 12:52 09.11.2021 року, не відповідає Спрощеній/Допороговій закупівлі по предмету закупівлі – «Код ДК021: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне» UA-2021-10-26-007052-a (далі – Закупівля), оскільки, містить інший ідентифікатор закупівлі (№ UA-2021-10-22-006319-b), предмет закупівлі (Багатофункціональні пристрої згідно коду за ДК 021:2015: 30230000-0 - «Комп’ютерне обладнання») та визначає Переможцем, Учасника, який не брав участь в Аукціоні (Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛМАКС СІСТЕМС»).
Враховуючи вище наведене, даний протокол не відповідає Закупівлі, що порушує процедуру проведення Спрощеної/Допорогової закупівлі та не відповідає п.7 ч.1 ст.10 та абз. 1 ч.9 ст.11 ЗУ «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з порушеннями, переліченими вище, вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЕЦЯ «ХУДЯКОВА АНДРІЯ ОЛЕКСАНДРОВИЧА» з причини невідповідності кваліфікаційним критеріям згідно Тендерної документації.
ПРОСИМО:
1. Скасувати рішення уповноваженої особи Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського (ПРОТОКОЛ № 56), про відхилення Пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Ромус-Поліграф» поданої у спрощеній процедурі закупівлі (ідентифікатор закупівлі № UA-2021-10-26-007052-a) канцелярські товари , згідно коду за ДК 021:2015: ДК 021:2015: 30190000-7 – «Офісне устаткування та приладдя різне», відповідно до частини 1 пункту 13 ст. 14 Закону України « Про публічні закупівлі».
2. Скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі Фізичну особу-підприємеця «Худякова Андрія Олександровича».
3. Завершити процедуру відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 листопада 2021 16:38
Замовником розглянуто вимогу та прийнято рішення про її відхилення.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Ромус-Поліграф" #25551379 |
Відхилено |
169 722,60
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2021 12:14
|
ФОП "ХУДЯКОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #2874806750 |
Переможець |
199 901,50
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2021 12:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2022 16:22
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2021 14:24
|
ДОГОВІР 182-11_21-З.pdf | укладений |
22 листопада 2021 14:23
|