Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 : 09120000-6 Газове паливо (Природний газ)
Очікувана вартість
8 277 000,00 UAH
UA-2021-10-26-006632-a 25bbfbe6491a4a6fb77d8f02372bcc12
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альона Ратушна

+380689575881 0689575881@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " БЕРДИЧІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" БЕРДИЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01992015
Місцезнаходження: 13300, Україна , Житомирська обл., місто Бердичів, ВУЛИЦЯ ЗДОРОВ'Я, будинок 1
Контактна особа: Альона Ратушна
+380689575881
0689575881@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій
Обґрунтування
Керуючись Законом України “Про публічні закупівлі” п.7 ст. 40, Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (5 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених абзацами третім-шостим пункту 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування; 2 дні - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених абзацом другим пункту 3 частини другої цієї статті) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю."
Для потреб Замовника необхідно здійснити Закупівлю на підставі пункту 3 частини 2 статті 40 Закону, а саме: якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера.
Враховуючи пониження температури зовнішнього повітря та початок опалювального сезону 2021/2022 років з метою запобігання негативним наслідкам, які стануться через відсутність опалення та гарячого водопостачання, Замовник звернувся до Обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Житомирської обласної державної адміністрації (Державної служби України з надзвичайних ситуацій; регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій) для отримання висновку стосовно виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій.
Листом від 18.10.2021 № 022-09/2226 Замовник отримав відповідь (висновок) від комісії Бердичівської міської територіальної громади з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій стосовно визнання надзвичайної ситуації, а також надано копії відповідних протоколів, чим підтверджується класифікація надзвичайної ситуації, яка виникла у зв’язку із відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022 років, як надзвичайна техногенного характеру (код 10800-НС унаслідок аварій на системах життєзабезпечення) державного рівня (протокол позачергового засідання комісії Бердичівської міської територіальної громади з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 11.10.2021 №27, протокол обласної комісії ЖОДА з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 11.10.2021 №19, протокол Експертної комісії з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 12.10.2021 №15/09-21) .

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2021 09:12
Оскарження наміру укласти договір: 02 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Керуючись Законом України “Про публічні закупівлі” п.7 ст. 40, Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (5 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених абзацами третім-шостим пункту 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування; 2 дні - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених абзацом другим пункту 3 частини другої цієї статті) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю."
Для потреб Замовника необхідно здійснити Закупівлю на підставі пункту 3 частини 2 статті 40 Закону, а саме: якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера.
Враховуючи пониження температури зовнішнього повітря та початок опалювального сезону 2021/2022 років з метою запобігання негативним наслідкам, які стануться через відсутність опалення та гарячого водопостачання, Замовник звернувся до Обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Житомирської обласної державної адміністрації (Державної служби України з надзвичайних ситуацій; регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій) для отримання висновку стосовно виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій.
Листом від 18.10.2021 № 022-09/2226 Замовник отримав відповідь (висновок) від комісії Бердичівської міської територіальної громади з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій стосовно визнання надзвичайної ситуації, а також надано копії відповідних протоколів, чим підтверджується класифікація надзвичайної ситуації, яка виникла у зв’язку із відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022 років, як надзвичайна техногенного характеру (код 10800-НС унаслідок аварій на системах життєзабезпечення) державного рівня (протокол позачергового засідання комісії Бердичівської міської територіальної громади з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 11.10.2021 №27, протокол обласної комісії ЖОДА з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 11.10.2021 №19, протокол Експертної комісії з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 12.10.2021 №15/09-21) .
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, м. Бердичів, вул. Здоров'я, 1, вул. Європейська, 67/2, вул. Житомирська, 43, вул. Богунська, 22, вул. Ш.Алейхема, 26, вул.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 тисяча кубічних метрів
ДК 021:2015 : 09120000-6 Газове паливо (Природний газ).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, м. Бердичів, вул. Здоров'я, 1, вул. Європейська, 67/2, вул. Житомирська, 43, вул. Богунська, 22, вул. Ш.Алейхема, 26, вул.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється на підставі Актів приймання-передачі природного газу протягом 10(десяти) банківських днів з дня підписання актів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ "НАФТОГАЗ ТРЕЙДИНГ"
#42399676
Переможець 8 277 000,00
UAH з ПДВ
27 жовтня 2021 09:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 жовтня 2021 09:12

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ "НАФТОГАЗ ТРЕЙДИНГ"
#42399676
8 277 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 квітня 2023 20:51
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 11:11
ду нафтогаз.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 11:09
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2021 10:38
ДУ1 Нафтогаз.pdf зміни до договору
24 листопада 2021 10:35
Електронний підпис укладений
23 листопада 2021 14:26
нафтогаз.pdf укладений
23 листопада 2021 14:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до Договору №05-Ю16/21-БО-Т від 01.11.2021р. (далі - Договір) та викласти його у наступній редакції: Сума даного Договору залишається без змін та становить 8 277 000,00 грн. (Вісім мільйонів двісті сімдесят сім тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ. Сума реєстрації даного Договору в межах бюджетних призначень Споживача становить 1 922 000,00 грн. (Один мільйон дев'ятсот двадцять дві тисячі грн. 00 коп.) в т.ч. ПДВ.
Номер договору про закупівлю: №05-1016/21-БО-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: №05-1016/21-БО-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 6 472 107,23
UAH (в тому числі ПДВ 1 078 684,54 UAH)