Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 : 09120000-6 Газове паливо (Природний газ)
Очікувана вартість
8 277 000,00 UAH
UA-2021-10-26-006632-a ● 25bbfbe6491a4a6fb77d8f02372bcc12
Переговорна процедура (скорочена)
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " БЕРДИЧІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" БЕРДИЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01992015 |
Місцезнаходження: | 13300, Україна , Житомирська обл., місто Бердичів, ВУЛИЦЯ ЗДОРОВ'Я, будинок 1 |
Контактна особа: |
Альона Ратушна +380689575881 0689575881@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій
Обґрунтування
Керуючись Законом України “Про публічні закупівлі” п.7 ст. 40, Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (5 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених абзацами третім-шостим пункту 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування; 2 дні - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених абзацом другим пункту 3 частини другої цієї статті) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю."
Для потреб Замовника необхідно здійснити Закупівлю на підставі пункту 3 частини 2 статті 40 Закону, а саме: якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера.
Враховуючи пониження температури зовнішнього повітря та початок опалювального сезону 2021/2022 років з метою запобігання негативним наслідкам, які стануться через відсутність опалення та гарячого водопостачання, Замовник звернувся до Обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Житомирської обласної державної адміністрації (Державної служби України з надзвичайних ситуацій; регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій) для отримання висновку стосовно виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій.
Листом від 18.10.2021 № 022-09/2226 Замовник отримав відповідь (висновок) від комісії Бердичівської міської територіальної громади з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій стосовно визнання надзвичайної ситуації, а також надано копії відповідних протоколів, чим підтверджується класифікація надзвичайної ситуації, яка виникла у зв’язку із відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022 років, як надзвичайна техногенного характеру (код 10800-НС унаслідок аварій на системах життєзабезпечення) державного рівня (протокол позачергового засідання комісії Бердичівської міської територіальної громади з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 11.10.2021 №27, протокол обласної комісії ЖОДА з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 11.10.2021 №19, протокол Експертної комісії з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 12.10.2021 №15/09-21) .
Для потреб Замовника необхідно здійснити Закупівлю на підставі пункту 3 частини 2 статті 40 Закону, а саме: якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера.
Враховуючи пониження температури зовнішнього повітря та початок опалювального сезону 2021/2022 років з метою запобігання негативним наслідкам, які стануться через відсутність опалення та гарячого водопостачання, Замовник звернувся до Обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Житомирської обласної державної адміністрації (Державної служби України з надзвичайних ситуацій; регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій) для отримання висновку стосовно виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій.
Листом від 18.10.2021 № 022-09/2226 Замовник отримав відповідь (висновок) від комісії Бердичівської міської територіальної громади з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій стосовно визнання надзвичайної ситуації, а також надано копії відповідних протоколів, чим підтверджується класифікація надзвичайної ситуації, яка виникла у зв’язку із відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022 років, як надзвичайна техногенного характеру (код 10800-НС унаслідок аварій на системах життєзабезпечення) державного рівня (протокол позачергового засідання комісії Бердичівської міської територіальної громади з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 11.10.2021 №27, протокол обласної комісії ЖОДА з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 11.10.2021 №19, протокол Експертної комісії з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 12.10.2021 №15/09-21) .
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 жовтня 2021 09:12 |
Оскарження наміру укласти договір: | 02 листопада 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Керуючись Законом України “Про публічні закупівлі” п.7 ст. 40, Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (5 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених абзацами третім-шостим пункту 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування; 2 дні - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених абзацом другим пункту 3 частини другої цієї статті) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю."
Для потреб Замовника необхідно здійснити Закупівлю на підставі пункту 3 частини 2 статті 40 Закону, а саме: якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера.
Враховуючи пониження температури зовнішнього повітря та початок опалювального сезону 2021/2022 років з метою запобігання негативним наслідкам, які стануться через відсутність опалення та гарячого водопостачання, Замовник звернувся до Обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Житомирської обласної державної адміністрації (Державної служби України з надзвичайних ситуацій; регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій) для отримання висновку стосовно виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій.
Листом від 18.10.2021 № 022-09/2226 Замовник отримав відповідь (висновок) від комісії Бердичівської міської територіальної громади з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій стосовно визнання надзвичайної ситуації, а також надано копії відповідних протоколів, чим підтверджується класифікація надзвичайної ситуації, яка виникла у зв’язку із відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022 років, як надзвичайна техногенного характеру (код 10800-НС унаслідок аварій на системах життєзабезпечення) державного рівня (протокол позачергового засідання комісії Бердичівської міської територіальної громади з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 11.10.2021 №27, протокол обласної комісії ЖОДА з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 11.10.2021 №19, протокол Експертної комісії з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 12.10.2021 №15/09-21) .
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, м. Бердичів, вул. Здоров'я, 1, вул. Європейська, 67/2, вул. Житомирська, 43, вул. Богунська, 22, вул. Ш.Алейхема, 26, вул.
Розгорнути
Згорнути
Для потреб Замовника необхідно здійснити Закупівлю на підставі пункту 3 частини 2 статті 40 Закону, а саме: якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера.
Враховуючи пониження температури зовнішнього повітря та початок опалювального сезону 2021/2022 років з метою запобігання негативним наслідкам, які стануться через відсутність опалення та гарячого водопостачання, Замовник звернувся до Обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Житомирської обласної державної адміністрації (Державної служби України з надзвичайних ситуацій; регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій) для отримання висновку стосовно виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій.
Листом від 18.10.2021 № 022-09/2226 Замовник отримав відповідь (висновок) від комісії Бердичівської міської територіальної громади з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій стосовно визнання надзвичайної ситуації, а також надано копії відповідних протоколів, чим підтверджується класифікація надзвичайної ситуації, яка виникла у зв’язку із відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022 років, як надзвичайна техногенного характеру (код 10800-НС унаслідок аварій на системах життєзабезпечення) державного рівня (протокол позачергового засідання комісії Бердичівської міської територіальної громади з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 11.10.2021 №27, протокол обласної комісії ЖОДА з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 11.10.2021 №19, протокол Експертної комісії з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 12.10.2021 №15/09-21) .
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, м. Бердичів, вул. Здоров'я, 1, вул. Європейська, 67/2, вул. Житомирська, 43, вул. Богунська, 22, вул. Ш.Алейхема, 26, вул.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 тисяча кубічних метрів
ДК 021:2015 : 09120000-6 Газове паливо (Природний газ).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська область, м. Бердичів, вул. Здоров'я, 1, вул. Європейська, 67/2, вул. Житомирська, 43, вул. Богунська, 22, вул. Ш.Алейхема, 26, вул.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється на підставі Актів приймання-передачі природного газу протягом 10(десяти) банківських днів з дня підписання актів. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
26 жовтня 2021 17:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 жовтня 2021 17:30 |
Протокольне рішення щодо укладання договору.odt | |
26 жовтня 2021 17:30 |
Протокол_19_Обл_ТЕБ_НС.pdf | |
26 жовтня 2021 17:30 |
Протокол про намір укласти договір.odt | |
26 жовтня 2021 17:30 |
_archivetempПротокол_ЕК_15_09_21_від_12.10.21.pdf | |
26 жовтня 2021 17:30 |
Протокол_27_місь_ТЕБ_НС.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ "НАФТОГАЗ ТРЕЙДИНГ" #42399676 |
Переможець |
8 277 000,00
UAH з ПДВ
|
27 жовтня 2021 09:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2023 20:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 11:11
|
ду нафтогаз.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 11:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2021 10:38
|
ДУ1 Нафтогаз.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2021 10:35
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2021 14:26
|
нафтогаз.pdf | укладений |
23 листопада 2021 14:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились внести зміни до Договору №05-Ю16/21-БО-Т від 01.11.2021р. (далі - Договір) та викласти його у наступній редакції: Сума даного Договору залишається без змін та становить 8 277 000,00 грн. (Вісім мільйонів двісті сімдесят сім тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ. Сума реєстрації даного Договору в межах бюджетних призначень Споживача становить 1 922 000,00 грн. (Один мільйон дев'ятсот двадцять дві тисячі грн. 00 коп.) в т.ч. ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | №05-1016/21-БО-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | №05-1016/21-БО-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |