Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Двокамерний частотно-адаптований штучний водій ритму серця (ШВРС) для новонароджених та немовлят (DDDR))
Очікувана вартість
2 910 600,00 UAH
UA-2021-10-26-006549-a 8f93dcf7a2274577a2e1264eec79c761
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 d.pakhomova@medzakupivli.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medzakupivli.com/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
d.pakhomova@medzakupivli.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО)

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відкриті торги за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Двокамерний частотно-адаптований штучний водій ритму серця (ШВРС) для новонароджених та немовлят (DDDR)» (унікальні номери оголошень про проведення конкурентних процедур закупівель, присвоєні електронною системою закупівель: 1) UA-2021-05-14-005958-c; 2) UA-2021-06-16-015514-b) двічі відмінялися через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. Посилання на Звіти про результати проведення процедури закупівлі (сформовані в ЕСЗ звіти додаються):
1) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-14-005958-c/print/report/pdf
2) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-06-16-015514-b/print/report/pdf
На підставі цього, відповідно до пункту 1 частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі", застосовується переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2021 17:36
Оскарження наміру укласти договір: 06 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
99 одиниця
Двокамерний частотно-адаптований штучний водій ритму серця (ШВРС) для новонароджених та немовлят (DDDR)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021
ДК 021:2015: 33182210-4 — Кардіостимулятори
НК 024:2019: 47265 — Імплантівний двокамерний електроакардіостимулятор, частотно-адаптивний

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію поставленої продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИКОМ може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

26 жовтня 2021 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Медтронік Трейдинг НЛ Б.В. (Medtronic Trading NL B.V.)
#NL814926629B01
Переможець 2 910 600,00
UAH
26 жовтня 2021 17:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2021 17:36

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Медтронік Трейдинг НЛ Б.В. (Medtronic Trading NL B.V.)
#NL814926629B01
2 910 600,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 листопада 2022 15:38
Коментар при звітуванні (Договір № 09_367-11_2021).docx укладений
16 листопада 2022 15:26
ДУ№7 до 09-367-11-2021.pdf укладений
16 листопада 2022 15:26
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2022 14:22
ДУ № 6 до Договору № 09_367-11_2021.pdf зміни до договору
02 листопада 2022 13:47
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2022 13:28
ДУ 5 до 09-367-11-2021.pdf зміни до договору
26 серпня 2022 12:58
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2022 14:40
ДУ 4 до 09-367-11-2021.pdf зміни до договору
28 липня 2022 09:41
Електронний підпис зміни до договору
28 червня 2022 12:32
ДУ 3 до 09-367-11-2021.pdf зміни до договору
28 червня 2022 12:29
Електронний підпис зміни до договору
09 травня 2022 10:39
ДУ 2 до 09_367-11_2021.pdf зміни до договору
09 травня 2022 10:36
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2021 10:27
ДУ 1 до 09-367-11-2021.pdf зміни до договору
30 листопада 2021 10:25
Електронний підпис укладений
15 листопада 2021 10:16
09-367-11-2021 Договір.pdf укладений
15 листопада 2021 10:12

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
07 грудня 2021 10:32
2 910 600,00 UAH UA878201720343280002000061957
ДП "Медзакупівлі України"
UA343223130000029004770852890
АТ "Укрексiмбанк"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони досягли згоди щодо продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 09/367-11/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
09 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони досягли згоди щодо продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 09/367-11/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони досягли згоди щодо продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 09/367-11/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У п. 4.1 Договору цифри та слова "25 липня 2022 року" замінити цифрами та словами "23 серпня 2022 року". У п. 10.1 Договору цифри та слова "23 серпня 2022 року" замінити цифрами та словами "23 вересня 2022 року".
Номер договору про закупівлю: 09/367-11/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У п.4.1. Договору цифри та слова "23 серпня 2022 року" замінити цифрами та словами "28 жовтня 2022 року". У п.10.1 Договору цифри та слова "23 вересня 2022 року" замінити цифрами та словами "28 листопада 2022 року"
Номер договору про закупівлю: 09/367-11/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку поставки товару.
Номер договору про закупівлю: 09/367-11/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 листопада 2021 — 11 листопада 2022
Сума оплати за договором: 2 587 200,00
UAH
Причини розірвання договору: З урахуванням листа Постачальника щодо неможливості поставки 11 шт. продукції, пунктів 8.3, 15.3, 15.7 Договору, Сторони дійшли згоди про дострокове розірвання Договору з 11.11.2022 у зв'язку з неможливістю здійснити поставку продукції в повному обсязі.