Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації та проходження експертизи по об'єкту: «Капітальний ремонт тротуарів та пішохідних доріжок по бульвару Олександрійському (в районі дендропарку «Олександрія») м. Біла Церква Київської області» (ДК 021:2015- 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва)
Очікувана вартість
385 000,00 UAH
UA-2021-10-26-005662-a 91f60bc774684d27b925f99d92fd34ce
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павлюк Лілія

380989695078 pavliuk_l@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03346696
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2
Контактна особа: Павлюк Лілія
380989695078
pavliuk_l@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2021 16:04
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2021 10:00
Початок аукціону: 08 листопада 2021 12:19
Очікувана вартість: 385 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 930,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації та проходження експертизи по об'єкту: «Капітальний ремонт тротуарів та пішохідних доріжок по бульвару Олександрійському (в районі дендропарку «Олександрія») м. Біла Церква Київської області» (ДК 021:2015- 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва)
Джерело фінансування-кошти місцевого бюджету
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, Андрея Шептицького, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт протягом 10 банківських днів після підписання актів приймання-передачі виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БАБИЧ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ" 350 387,00
UAH з ПДВ
350 387,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 листопада 2021 12:07
Електронний підпис
03 листопада 2021 12:07
ПДФ.7z
03 листопада 2021 12:07
ПДФ.7z.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БАБИЧ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БАБИЧ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ"
#2085217235
Переможець 350 387,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2021 08:54

Документи

08 листопада 2021 08:53
Електронний підпис
08 листопада 2021 08:53
протокол 390.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2021 08:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БАБИЧ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ"
#2085217235
350 387,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 листопада 2021 08:53
Електронний підпис
08 листопада 2021 08:53
протокол 390.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 08:39
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 15:31
977-2.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 15:30
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2021 13:40
977-1.pdf зміни до договору
13 грудня 2021 13:39
Електронний підпис укладений
19 листопада 2021 10:25
977.pdf укладений
19 листопада 2021 10:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 24/2021/977/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 24/2021/977/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 313 568,71
UAH