Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Підгузки дитячі
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2021-10-26-005536-b ● b3e5a88bd5b34671adf6aee46bfc4460
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ КОР "Спеціалізований обласний будинок дитини м.Боярка" |
Код ЄДРПОУ: | 01994681 |
Місцезнаходження: | 08150, Україна , Київська обл., Києво-Святошинський р-н, м. Боярка, Вул. ХРЕЩАТИК, 111 |
Контактна особа: |
Тетяна Гомола +380459840791, +380507696917 d.rebenka-boyarka@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 жовтня 2021 12:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 листопада 2021 23:00 |
Початок аукціону: | 11 листопада 2021 15:12 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38950 тисяч штук
Засоби для догляду за малюками (підгузки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08154, Україна, Київська область, Боярка, вул. Хрещатик, 111, Києво-Святошинський р-н, м. Боярка, Київська область, Україна, 08154
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 листопада 2021 12:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 листопада 2021 12:32 |
ТД (нова редакція) — 3.docx | |
02 листопада 2021 12:32 |
протокол змін3.jpg | |
28 жовтня 2021 11:32 |
ДОДАТОК 1 — нова редакція — 2.docx | |
28 жовтня 2021 11:32 |
протокол змін2.jpg | |
27 жовтня 2021 15:42 |
протокол змін.jpg | |
26 жовтня 2021 12:34 |
протокол.pdf | |
26 жовтня 2021 12:34 |
ДОДАТОК 3.docx | |
26 жовтня 2021 12:34 |
ДОДАТОК 2.docx |
02 листопада 2021 12:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
02 листопада 2021 12:32 |
ТД (нова редакція) — 3.docx
|
|||||||||
02 листопада 2021 12:32 |
протокол змін3.jpg
|
|||||||||
28 жовтня 2021 11:32 |
ДОДАТОК 1 — нова редакція — 2.docx
|
|||||||||
28 жовтня 2021 11:32 |
протокол змін2.jpg
|
|||||||||
27 жовтня 2021 15:42 |
протокол змін.jpg
|
|||||||||
26 жовтня 2021 12:34 |
протокол.pdf
|
|||||||||
26 жовтня 2021 12:34 |
ДОДАТОК 3.docx
|
|||||||||
26 жовтня 2021 12:34 |
ДОДАТОК 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання до технічних характеристик
Дата подання: 27 жовтня 2021 13:56
Дата відповіді: 27 жовтня 2021 14:11
Доброго дня.
1) Вам потрібні підгузки або підгузки-трусикі ?
2) Чи правильно Ви вказали вагу
Підгузки р.2 (7-12 кг.)
Підгузки р.3 (7-18 кг.) ?
Відповідь: Доброго дня. Це мають бути підгузки. Вага в розмірах орієнтовна, так як у всіх виробників вона різна.
Уточнення щодо ваги
Дата подання: 27 жовтня 2021 14:53
Дата відповіді: 27 жовтня 2021 14:54
Доброго дня. Допустиме відхилення +/-1 1 кг замало, просимо дозволу до 2 кг відхилятись
Відповідь: Доброго дня. Так, відхилитись можна до 2 кг
Щодо розміру №2
Дата подання: 27 жовтня 2021 14:55
Дата відповіді: 27 жовтня 2021 15:03
Доводимо до Вашого відома, що підгузники розміру №2 переважно мають вагу 3-6, 4-7, 4-8 кг. Приклади https://www.google.com/search?q=%D0%BF%D1%96%D0%B4%D0%B3%D1%83%D0%B7%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8+%D0%B4%D0%B8%D1%82%D1%8F%D1%87%D1%96+%E2%84%962&sxsrf=AOaemvJOZuQ7O4LhMDy8bXrUKfCYCjP1cw:1635335692407&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjOzKKYxOrzAhUZAhAIHYd9AfUQ_AUoAXoECAEQAw&biw=1848&bih=949&dpr=1
Діапазоном 7-12 кг існують тільки підгузники-труси тм ЛІБЕРО, і мають вони розмір №4 МАХІ
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую за зауваження, будуть внесені відповідні зміни до технічного опису щодо розмірів.
Щодо розміру №2
Дата подання: 27 жовтня 2021 14:57
Дата відповіді: 27 жовтня 2021 15:04
Доброго дня. Якщо запропонувати підгузник діапазоном ваги 7-14, що нібито є покращенням до 7-12 кг, це не стане причиною для дискваліфікації?
Відповідь: доброго дня. Ні діапазон може бути запропонований з відхиленням у розмірах до двух кілограмів
О закупівлі
Дата подання: 29 жовтня 2021 14:52
Дата відповіді: 02 листопада 2021 10:58
Доброго дня.
Ми можемо подати довідку про виконання аналогічного договору у 2018 році ?
Відповідь: Доброго дня. Так, але будуть внесені зміни до тендерної документації про 2018 та 2021 роки
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-10-26-005536-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТЕЛОС КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:41893248
Дата подання: 17 листопада 2021 16:28
Неправомірне визнання переможцем
Шановний Замовник, звертаємось до Вас з вимогою скасувати своє рішення ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №111 від 17.11.2021р. про прийняття рішення про намір укласти договір та визнання переможцем закупівлі – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВМ ГРУП» (ІD закупівлі UA-2021-10-26-005536-b).
Проаналізувавши тендерну пропозицію учасника ТОВ «АВМ ГРУП», було встановлено наступне:
1. У Додатку 1 до тендерної документації Технічна характеристика предмету закупівлі Код ДК 021:2015: 33750000-2 Засоби для догляду за малюками (підгузки, підгузки-трусики) Замовником вказано, які документи повинні надати учасники. Зокрема, наявність гарантійного листа від виробника або уповноваженого представника виробника в Україні, на можливість постачання товару з зазначенням унікального номера закупівлі.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Документації Пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації.
У складі пропозиції ТОВ «АВМ ГРУП» містяться файли «Гарантийний лист від виробника щодо поставки товара.pdf» та «ГАРАНТІЯ ВІД ВИРОБНИКА.pdf».
Дані файли містять накладену печатку, чим викликають сумніви щодо достовірності наданих листів.
Крім того, у 1961 році була прийнята Гаазька конвенція, що скасовує процедуру консульської легалізації, сторонами якої є, зокрема, Україна і Турецька Республіка, і яка значно спрощує надання юридичної сили документу для використання його за кордоном шляхом засвідчення його апостилем.
Тому, для визнання в Україні оформленого в Туреччині документа, його слід засвідчити апостилем у органах Туреччини, уповноважених на проставлення апостиля (в Туреччині уповноважені на засвідчення адміністративних документів органи – губернаторства (Valilik) та районні адміністрації (Kaymakamlık), на судових документах апостиль проставляється Головами судових комісій - Adalet Komisyonu Başkanı), а також перекласти документ в бюро перекладів українською мовою (документ, перекладений в Україні із засвідченням підпису перекладача українським нотаріусом не потребує додаткових засвідчень; якщо переклад оформлений в Туреччині і засвідчений турецьким нотаріусом – на переклад також проставляється штамп апостиль).
"Apostille" (далі - апостиль) - спеціальний штамп, який проставляється на офіційних документах і засвідчує справжність підпису, якість, в якій виступала особа, що підписала документ, і, у відповідному випадку, автентичність відбитка печатки або штампа, яким скріплений документ.
Тобто, на наданих учасником листах від виробника, повинен бути проставлений апостиль, який засвідчує справжність підпису та автентичність відбитка печатки або штампа, яким скріплений документ.
Оскільки, надані документи не легалізовані в Україні відповідно до чинного законодавства, можна вважати що дані документи є недійсними на території України.
З огляду на вищевикладене та керуючись п.1 та п.2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» необхідно відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «АВМ ГРУП» з причини, що учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі та таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та
Шановний Замовнику, також зауважимо, що у разі відхилення нашої вимоги, ми будемо змушені звернутись за захистом своїх прав та охоронюваних законом інтересів до ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ.
Розгорнути
Згорнути
Проаналізувавши тендерну пропозицію учасника ТОВ «АВМ ГРУП», було встановлено наступне:
1. У Додатку 1 до тендерної документації Технічна характеристика предмету закупівлі Код ДК 021:2015: 33750000-2 Засоби для догляду за малюками (підгузки, підгузки-трусики) Замовником вказано, які документи повинні надати учасники. Зокрема, наявність гарантійного листа від виробника або уповноваженого представника виробника в Україні, на можливість постачання товару з зазначенням унікального номера закупівлі.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Документації Пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації.
У складі пропозиції ТОВ «АВМ ГРУП» містяться файли «Гарантийний лист від виробника щодо поставки товара.pdf» та «ГАРАНТІЯ ВІД ВИРОБНИКА.pdf».
Дані файли містять накладену печатку, чим викликають сумніви щодо достовірності наданих листів.
Крім того, у 1961 році була прийнята Гаазька конвенція, що скасовує процедуру консульської легалізації, сторонами якої є, зокрема, Україна і Турецька Республіка, і яка значно спрощує надання юридичної сили документу для використання його за кордоном шляхом засвідчення його апостилем.
Тому, для визнання в Україні оформленого в Туреччині документа, його слід засвідчити апостилем у органах Туреччини, уповноважених на проставлення апостиля (в Туреччині уповноважені на засвідчення адміністративних документів органи – губернаторства (Valilik) та районні адміністрації (Kaymakamlık), на судових документах апостиль проставляється Головами судових комісій - Adalet Komisyonu Başkanı), а також перекласти документ в бюро перекладів українською мовою (документ, перекладений в Україні із засвідченням підпису перекладача українським нотаріусом не потребує додаткових засвідчень; якщо переклад оформлений в Туреччині і засвідчений турецьким нотаріусом – на переклад також проставляється штамп апостиль).
"Apostille" (далі - апостиль) - спеціальний штамп, який проставляється на офіційних документах і засвідчує справжність підпису, якість, в якій виступала особа, що підписала документ, і, у відповідному випадку, автентичність відбитка печатки або штампа, яким скріплений документ.
Тобто, на наданих учасником листах від виробника, повинен бути проставлений апостиль, який засвідчує справжність підпису та автентичність відбитка печатки або штампа, яким скріплений документ.
Оскільки, надані документи не легалізовані в Україні відповідно до чинного законодавства, можна вважати що дані документи є недійсними на території України.
З огляду на вищевикладене та керуючись п.1 та п.2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» необхідно відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «АВМ ГРУП» з причини, що учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі та таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та
Шановний Замовнику, також зауважимо, що у разі відхилення нашої вимоги, ми будемо змушені звернутись за захистом своїх прав та охоронюваних законом інтересів до ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 листопада 2021 14:03
Шановний учаснику на вашу вимогу з ідентифікатором UA-2021-10-26-005536-b.a1 повідомляємо Вас, що учасником-переможцем на виконання вимоги щодо надання гарантійного листа від виробника або уповноваженого представника виробника в Україні, на можливість постачання товару з зазначенням унікального номера закупівлі, було надано відповідний гарантійний лист від виробника, довільної форми на українській мові що не суперечить діючому Законодавству України.
Звертаємо вашу увагу, що апостиляція – це спрощена форма легалізації ОФІЦІЙНИХ документів для іноземних держав, а наданий гарантійний лист не підлягає апостиляції відповідно до дійсного законодавства оскільки не є офіційним документом які виходять будь-яких державних органів чи нотаріусоів.
Щодо підтвердження чи непідтвердження ознак підробки документів, то відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Враховуючи викладене, питання встановлення наявності або відсутності ознак підробки документів тощо не відноситься до повноважень як Замовника, так і органу оскарження, тому не може бути предметом розгляду органу оскарження за Скаргою.
Зазначене також підтверджується практикою постійно-діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг у сфері публічних закупівель у рішенні за №19241-р/пк-пз від 13.10.2020 року по закупівлі UA-2020-08-22-000022-c.
Виходячи з вищезазначеного, змушені повідомити Вас у відмові в задоволенні вимоги оскільки відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника-переможця після ознайомлення з вашою вимогою.
Звертаємо вашу увагу, що апостиляція – це спрощена форма легалізації ОФІЦІЙНИХ документів для іноземних держав, а наданий гарантійний лист не підлягає апостиляції відповідно до дійсного законодавства оскільки не є офіційним документом які виходять будь-яких державних органів чи нотаріусоів.
Щодо підтвердження чи непідтвердження ознак підробки документів, то відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Враховуючи викладене, питання встановлення наявності або відсутності ознак підробки документів тощо не відноситься до повноважень як Замовника, так і органу оскарження, тому не може бути предметом розгляду органу оскарження за Скаргою.
Зазначене також підтверджується практикою постійно-діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг у сфері публічних закупівель у рішенні за №19241-р/пк-пз від 13.10.2020 року по закупівлі UA-2020-08-22-000022-c.
Виходячи з вищезазначеного, змушені повідомити Вас у відмові в задоволенні вимоги оскільки відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника-переможця після ознайомлення з вашою вимогою.
Номер вимоги: UA-2021-10-26-005536-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я", Код ЄДРПОУ:43595093
Дата подання: 23 листопада 2021 12:13
визначення Переможцем учасника ТОВ «АВМ ГРУП» є неправомірним
Шановний Замовнику! Протоколом щодо прийняття рішення Уповноваженою особою КЗ КОР "Спеціалізований обласний будинок дитини м.Боярка" щодо закупівлі ДК 021:2015-33750000-2 Засоби для догляду за малюками, (далі – Процедура закупівлі) була визначено Переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВМ ГРУП".
Вважаємо, що вищезазначене рішення про визначення Переможцем учасника ТОВ «АВМ ГРУП» є неправомірним та таким, що підлягає скасуванню у зв’язку з наступним.
1. Відповідно до ч. 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу 3 Тендерної документації та Додатком 1 до Тендерної документації вимагається Надання сертифікатів якості виробника, або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Водночас у складі пропозиції Учасника відсутні відповідні документи: сертифікатів якості виробника, або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
2. Відповідно до ч. 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу 3 Тендерної документації та Додатком 1 до Тендерної документації кількість кілограмів кожного розміру є орієнтовними і можуть відрізнятися від пропозиції постачальника не більше ніж на 2 кг.
Водночас учасник надав документ «Паспорт подгузники премиум Гиглс.pdf» а саме згідно Розмірної сітки пропонованого товару міститься інформація щодо позиції 4 Giggles maxi 4 (7-18 кг) що прямо вказує на невідповідність пропонованого товару вимогам Тендерної документації.
Вимагаємо скасувати Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою щодо визначення Переможцем процедури закупівлі ТОВ «АВМ ГРУП».
Наголошуємо, о згідно частині 3 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Згідно статті 44 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо, що вищезазначене рішення про визначення Переможцем учасника ТОВ «АВМ ГРУП» є неправомірним та таким, що підлягає скасуванню у зв’язку з наступним.
1. Відповідно до ч. 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу 3 Тендерної документації та Додатком 1 до Тендерної документації вимагається Надання сертифікатів якості виробника, або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Водночас у складі пропозиції Учасника відсутні відповідні документи: сертифікатів якості виробника, або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
2. Відповідно до ч. 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу 3 Тендерної документації та Додатком 1 до Тендерної документації кількість кілограмів кожного розміру є орієнтовними і можуть відрізнятися від пропозиції постачальника не більше ніж на 2 кг.
Водночас учасник надав документ «Паспорт подгузники премиум Гиглс.pdf» а саме згідно Розмірної сітки пропонованого товару міститься інформація щодо позиції 4 Giggles maxi 4 (7-18 кг) що прямо вказує на невідповідність пропонованого товару вимогам Тендерної документації.
Вимагаємо скасувати Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою щодо визначення Переможцем процедури закупівлі ТОВ «АВМ ГРУП».
Наголошуємо, о згідно частині 3 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Згідно статті 44 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 листопада 2021 13:38
Шановний учаснику на вашу вимогу з ідентифікатором UA-2021-10-26-005536-b.b2 повідомляємо Вас, що учасником-переможцем на виконання вимоги надання сертифікатів якості виробника, або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи було надано паспорт якості підгузків що цілком задовольняє вимогу в тендерній документації. Щодо відмінності в розмірної сітки пропонованого товару який зазначено в позиції 4 Giggles maxi 4 (7-18 кг) є не суттєвою для відхилення економічно вигідної пропозиції, так як усі розміри були надані переможцем як зразки його товару та пройшли успішне тестування.
Виходячи з вищезазначеного, змушені повідомити Вас у відмові в задоволенні вимоги оскільки відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника-переможця після ознайомлення з вашою вимогою.
Виходячи з вищезазначеного, змушені повідомити Вас у відмові в задоволенні вимоги оскільки відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника-переможця після ознайомлення з вашою вимогою.
Номер вимоги: UA-2021-10-26-005536-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я", Код ЄДРПОУ:43595093
Дата подання: 24 листопада 2021 19:17
неправомірне визначення Переможця
Вимога щодо скасування рішення замовника
Шановний Замовнику! Ще раз звертаємо Вашу увагу, що не відхиливши Тендерну пропозицію Учасника ТОВ «АВМ ГРУП» ви порушуєте вимоги Закону.
Окремо зауважуємо, що частиною 6 Розділу 3 Тендерної документації та Додатком 1 до Тендерної документації вимагалось надання саме СЕРТИФІКАТІВ ЯКОСТІ ВИРОБНИКА, або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
У складі пропозиції Учасника відсутні СЕРТИФІКАТИ ЯКОСТІ ВИРОБНИКА. Паспорт якості не є тотожним поняттям до Сертифікату якості.
Сертифікат якості (відповідності) стосується товару та його відповідності нормативам технічного регламенту чи ДСТУ. Сертифікат відповідності включає інформацію про виробника або постачальника, продукцію, вказівку на її відповідність вимогам, термін дії документа, інформацію про орган, що його видав, і підстави для видачі.
Паспорт якості, у свою чергу паспорт свідчить про відповідність партії товару певним (конкретним) характеристикам (ширина, довжина, тип використовуваної сировини і так далі). Його складання здійснюється виключно з ініціативи виробника.
Отже, замовник встановив чітку вимогу щодо надання документу – Сертифікату якості – а учасник, в свою чергу не виконав дану вимогу.
Аналогічна позиція міститься в Рішенні АМКУ №24916 -р/пк-пз від 03.11.2021.
У разі відмови у задоволенні даної вимоги, ми будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету, що в свою чергу призведе до затягування процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовнику! Ще раз звертаємо Вашу увагу, що не відхиливши Тендерну пропозицію Учасника ТОВ «АВМ ГРУП» ви порушуєте вимоги Закону.
Окремо зауважуємо, що частиною 6 Розділу 3 Тендерної документації та Додатком 1 до Тендерної документації вимагалось надання саме СЕРТИФІКАТІВ ЯКОСТІ ВИРОБНИКА, або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
У складі пропозиції Учасника відсутні СЕРТИФІКАТИ ЯКОСТІ ВИРОБНИКА. Паспорт якості не є тотожним поняттям до Сертифікату якості.
Сертифікат якості (відповідності) стосується товару та його відповідності нормативам технічного регламенту чи ДСТУ. Сертифікат відповідності включає інформацію про виробника або постачальника, продукцію, вказівку на її відповідність вимогам, термін дії документа, інформацію про орган, що його видав, і підстави для видачі.
Паспорт якості, у свою чергу паспорт свідчить про відповідність партії товару певним (конкретним) характеристикам (ширина, довжина, тип використовуваної сировини і так далі). Його складання здійснюється виключно з ініціативи виробника.
Отже, замовник встановив чітку вимогу щодо надання документу – Сертифікату якості – а учасник, в свою чергу не виконав дану вимогу.
Аналогічна позиція міститься в Рішенні АМКУ №24916 -р/пк-пз від 03.11.2021.
У разі відмови у задоволенні даної вимоги, ми будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету, що в свою чергу призведе до затягування процедури закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 листопада 2021 09:44
Шановний учаснику на вашу вимогу з ідентифікатором UA-2021-10-26-005536-b.a3 повідомляємо Вас, що учасником-переможцем на виконання вимоги надання сертифікатів якості виробника, або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, переможцем наданий Сертифікат відповідності що є тотожним сертифікату якості та було надано окремо завантаженим файлом з назвою «Сертификат».
Виходячи з вищезазначеного, змушені повідомити Вас у відмові в задоволенні вимоги оскільки відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника-переможця після ознайомлення з вашою вимогою.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-10-26-005536-b.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я", Код ЄДРПОУ:43595093
Дата подання: 27 листопада 2021 16:37
Дата подання: 27 листопада 2021 16:37
неправомірне визначення переможця
Ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-26-005536-b
Узагальнена назва закупівлі:
ДК 021-2015: 33750000-2 Засоби для догляду за малюками (підгузки)
(далі – Процедура закупівлі)
Антимонопольний комітет України (Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель)
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03680
КЗ КОР "Спеціалізований обласний будинок дитини м.Боярка" (далі – Замовник)
Код ЄДРПОУ: 01994681
Адреса: 08150, Київська обл., м. Боярка, ВУЛИЦЯ ХРЕЩАТИК, буд. 111
Електронна пошта: d.rebenka-boyarka@meta.ua
Контактний телефон: +380507696917
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШЕ ЗОДОВ’Я" (далі – ТОВ "НАШЕ ЗОДОВ’Я", Скаржник);
Код ЄДРПОУ: 43595093
Адреса: 01601, місто Київ, ПЕЧЕРСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 3
Електронна пошта: moezdorovya2020@gmail.com
Контактний телефон: +380992068628
КЗ КОР "Спеціалізований обласний будинок дитини м.Боярка" (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-10-26-005536-b. ТОВ "НАШЕ ЗОДОВ’Я", подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №111 від 17.11.2021 було прийнято рішення визначити Переможцем процедури закупівлі Учасника ТОВ "АВМ ГРУП".
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції скаржника.
Такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "АВМ ГРУП"
1. Відповідно до ч. 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу 3 Тендерної документації та Додатком 1 до Тендерної документації вимагається Надання сертифікатів якості виробника, або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Водночас у складі пропозиції Учасника ТОВ "АВМ ГРУП" відсутні відповідні документи: сертифікати якості виробника, або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Замовник встановив чітку вимогу щодо надання документу – Сертифікату якості – а Учасник ТОВ "АВМ ГРУП", в свою чергу не виконав дану вимогу, а отже його пропозиція підлягає відхиленню як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Аналогічна позиція міститься в Рішенні АМКУ №24916 -р/пк-пз від 03.11.2021.
2. Відповідно до ч. 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу 3 Тендерної документації та Додатком 1 до Тендерної документації кількість кілограмів кожного розміру є орієнтовними і можуть відрізнятися від пропозиції постачальника не більше ніж на 2 кг.
Згідно Додатку 1 до тендерної документації щодо позиції 7 Замовник вимагає розмір (7 - 14 кг.).
7 Підгузки р.4 (7 - 14 кг.) код ДК 021:2015:33750000-2 Засоби для догляду за малюками шт.. 9050
Водночас Учасник ТОВ "АВМ ГРУП" надав документ «Паспорт подгузники премиум Гиглс.pdf», у якому згідно Розмірної сітки пропонованого товару міститься інформація щодо позиції 4 Giggles maxi 4 (7-18 кг).
Наголошуємо: Замовником зазначено орієнтовний розмір 7 - 14 кг., з можливістю відступлення не більше ніж на 2 кг. Учасник надав документ в якому вказано розмір 7 - 18 кг. Що є на 4 кг., більше ніж Вимагається Замовником згідно Технічного завдання (Додаток 1). Отже, його пропозиція підлягає відхиленню як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
ТОВ "НАШЕ ЗОДОВ’Я" просить:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі Засоби особистої гігієни для людей з особливими можливостями ДК 021-2015: 33750000-2 Засоби для догляду за малюками (підгузки), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2021-10-26-005536-b.
3) Зобов’язати Замовника – КЗ КОР "Спеціалізований обласний будинок дитини м. Боярка" – скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №111 від 17.11.2021 стосовно визначення переможцем закупівлі ТОВ "АВМ ГРУП".
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 грудня 2021 17:01
рішення від 01.12.2021 № 26745.pdf
Дата публікації: 01 грудня 2021 17:01
інформація про резолютивну частину рішення від 09.12.2021 № 27374.pdf
Дата публікації: 10 грудня 2021 10:43
рішення від 09.12.2021 № 27374.pdf
Дата публікації: 14 грудня 2021 12:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: Згідно рішення АМКУ від 09.12.2021 № 27374 було постановлено зобов'язати комунальний заклад Київської обласної ради "Спеціалізований обласний будинок дитини м. Боярка" скасувати рішення про визначення товариства з 5 обмеженою відповідальністю "АВМ ГРУП" переможцем за процедурою закупівлі — "Підгузки дитячі", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-10-26-005536-b
Дата виконання рішення замовником: 20 грудня 2021 09:49
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 листопада 2021 15:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВМ ГРУП" |
155 060,00
UAH з ПДВ
|
154 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕЛОС КОМПАНІ" |
163 365,00
UAH з ПДВ
|
155 013,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я" |
199 906,00
UAH з ПДВ
|
199 906,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВМ ГРУП" #39270938 |
Рішення скасоване |
154 000,00
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2021 13:23
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВМ ГРУП" #39270938 |
Відхилено |
154 000,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2021 15:46
|
ТОВ "ТЕЛОС КОМПАНІ" #41893248 |
Відхилено |
155 013,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2021 16:03
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я" #43595093 |
Відхилено |
199 906,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2021 16:15
|
Інформація про відміну
Дата відміни
15 грудня 2021 16:15
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі