Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Солодке печиво
Очікувана вартість
28 800,00 UAH
UA-2021-10-26-005051-a 3b5648dec1254eb89423d5909da2fcfa
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Величко Світлана Василівна

380365633633 dubno_int@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дубенський будинок-інтернат для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю" Рівненської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03189274
Місцезнаходження: 35602, Україна , Рівненська обл., Дубно, Вул. Широка, буд. 3
Контактна особа: Величко Світлана Василівна
380365633633
dubno_int@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2021 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2021 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2021 23:00
Початок аукціону: 05 листопада 2021 13:37
Очікувана вартість: 28 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 144,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15820000-2: Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів


Технічні вимоги до предмета закупівлі див. у додатку 1, Вимоги до учасника див. у додатку № 2 до Оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 кілограми
Солодке печиво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35602, Україна, Рівненська область, Дубно, Вул. Широка, буд. 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15821200-1 — Солодке печиво

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 жовтня 2021 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2021 15:27
Протокол 131.pdf
26 жовтня 2021 15:26
Оголошення про проведення СП 1582 печиво солодке жовтень.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Досвід виконання аналогічних договорів
Дата подання: 28 жовтня 2021 14:06
Дата відповіді: 29 жовтня 2021 11:23
Згідно п.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживання. Відповідно п. 2. ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Комунальний заклад «Дубенський будинок-інтернат для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю» РОР вимагає надання аналогічних договорів згідно ДК 021:2015 – 15821200-1, що повністю або частково фінансуються за рахунок коштів бюджету (державного чи місцевого), інформація про який знаходиться у публічному доступі. Ваша вимога є дискримінаційною для підприємств, які мають великий досвід виконання аналогічних договорів, що фінансуються за рахунок не бюджетних коштів.. З метою уникнення надання аналогічних договорів укладених учасниками з суб’єктами господарювання, які фактично не виконувались, а підготовлені шляхом внесення завідомо неправдивих відомостей в офіційні документи тільки для подання у складі пропозиції. Пропонуємо внести зміни до тендерної документації, а саме: щодо виконання аналогічного договору надавати документи, які підтверджують факт його виконання належним чином( договір, накладні, платіжні поручення, податкова накладна) , що є підтвердженням можливості постачання товару у кількості , в асортименті та в терміни. Такі вимоги Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вважає дискримінаційними та зобов’язує Замовника внести зміни до документації. Просимо внести зміни до кваліфікаційних вимог ТД, з метою дотримання принципів проведення публічних закупівель та отримання здорової конкуренції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що КЗ «Дубенський будинок-інтернат для громадян похилого віку та осіб, з інвалідністю» РОР є закладом, який фінансується за рахунок коштів бюджету. Тому вимога, щодо надання аналогічних договорів, яка передбачена ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» є правомірною. Щодо виконання аналогічного договору, то Замовником вимагається лист-відгук чи акт/накладна чи інший документ, що підтверджує виконання договору.
З метою уникнення невиконання зобов’язань по укладанню договорів та зриву поставок товару та велику кількість недобросовісних постачальників, враховуючи малі терміни на проведення даної закупівлі до кінця року було висунуто дані вимоги, а саме надання аналогічних договорів, що фінансуються за рахунок бюджету.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-10-26-005051-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШУМСЬК ХЛІБ", Код ЄДРПОУ:38043889
Дата подання: 15 листопада 2021 21:27
СКАРГА
Просимо ще раз переглянути тендерну документацію переможця
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 листопада 2021 12:18
Розглянувщи Ваше звернення повідомляємо наступне: ФОП «Полюхович Оксана Михайлівна» у своїй пропозиції надала Акти санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта автотранспорту, що видані не раніше серпня 2021т року, а саме: Акт від 20 вересня 2021 року та Акт від 02 листопада 2021 року на обстеження автотранспорту « ВК 7713 АХ, виданий Рівненською районною державною лікарнею ветеринарної медицини Головного управління Держпродспоживслужби в рівненській області. Тому вимога з приводу ненадання Акту обстеження автотранспорту є безпідставною і надуманою.
Щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів з «санаторієм «Горинь»», даний санаторій підпорядкований Обласному центру Профспілки. Всю свою фінансову діяльність реєструє та проводить через рахунки, які контролюються Рівненською обласною державною адміністрацією. З приводу виконання договорів, учасник надав лист від контрагента про виконання договору. Тому факт виконання даного аналогічного договору на предмет закупівлі Солодке печиво підтверджено даним листом.
З приводу технічних вимог, учасник надала для їх підтвердження посвідчення про якість, в яких вказано, що печиво відповідає державним стандартам, а саме: ДСТУ 3781, включаючи строки зберігання, що відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі, зазначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Додатково термін зберігання буде контролюватися при поставці.
Враховуючи вищенаведені аргументи, пропозиція ФОП «Полюхович О. М.» відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі та умовам, що визначені в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-10-26-005051-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШУМСЬК ХЛІБ", Код ЄДРПОУ:38043889
Дата подання: 16 листопада 2021 16:25
СКАРГА
Скарга
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 листопада 2021 15:05
Надати відповідь на вимогу «ПП «Шумськ Хліб» від 16.11.2021р. на електронному майданчику E-tender в системі Prozzoro. (Текст відповіді додається).
Текст відповіді: «Розглянувщи Ваше звернення повідомляємо наступне: З приводу підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів нами вимагалося аналогічний договір на поставку товару Солодке печиво. Учасник надав договори на поставку товару печиво та підтвердив їх виконання листами відгуками від контрагентів. Тому факт виконання даного аналогічного договору на предмет закупівлі Солодке печиво підтверджено даними листами. Враховуючи сумлінне виконання зобов’язань по попередніх договорах сумніву у вчасних поставкаї по даній закупівлі не виникає. Щодо санаторію «Горинь», то він має статус курорту та частково фінансується за рахунок коштів бюджету(інформація додається).
ФОП «Полюхович Оксана Михайлівна» у своїй пропозиції надала Акти санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта автотранспорту, що видані не раніше серпня 2021т року, а саме: Акт від 20 вересня 2021 року та Акт від 02 листопада 2021 року на обстеження автотранспорту « ВК 7713 АХ, виданий Рівненською районною державною лікарнею ветеринарної медицини Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області. Інших актів Оголошенням не вимагалося. Тому вимога з приводу ненадання Акту є безпідставною.
З приводу Сертифіката про вакцинацію, то в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі не вимагалося сертифікат про вакцинацію Учасника/Постачальника. Від учасника можливий один представник – водій. З приводу підтвердження дилерського статусу, згідно Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник для підтвердження дилерського статусу повинен надати: Лист від виробника або сканкопію договору з дилером або виробником товару. Учасник НАДАВ договір поставки з дилером та лист про дилерські відносини. Тому дана вимога є необґрунтованою. Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - відсутність документів у складі пропозиції, що не передбачені законодавством для учасників, не може бути підставою для її відхилення.
Враховуючи вищенаведене, пропозиція ФОП «Полюхович О. М.» відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі та умовам, що визначені в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

15 листопада 2021 21:27
оскарження.pdf

Документи подані скаржником

16 листопада 2021 16:24
оскарження печиво.pdf

Документи

19 листопада 2021 15:02
001(1) (1).jpg

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2021-11-19-000004 • 51910a0708474ffa9a3faeeff48e3528
Автор звернення: Приватне підприємство "Шумськ Хліб"
Дата створення звернення: 2021-11-19 15:27
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Детально ознайомившись із змістом тендерної документації переможця ФОП "ПОЛЮХОВИЧ ОКСАНА МИХАЙЛІВНА" ПП «Шумськ Хліб» в особі директора Тюріна Володимира Анатолійовича не згідний із рішенням Замовника з наступних причин: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на цю закупівлю є “ціна” з ПДВ (питома вага критерію – 100%). Повідомляємо Вас про наступне що, відповідно до умов тендерної документації Учасник повинен надати: 1. Довідка в довільній формі про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, при цьому, аналогічним договором в розумінні цієї Документації є договір на постачання товару Солодке печиво - код ДК 021:2015 – 15821200-1, що повністю або частково фінансуються за рахунок коштів бюджету (державного чи місцевого), інформація про який знаходиться у публічному доступі, за істотними умовами договору учасник повинен надати не менше 2 (двох) договорів. ФОП "ПОЛЮХОВИЧ ОКСАНА МИХАЙЛІВНА" надає договір з Профспілкове підприємство санаторій Горинь Ради Федерації профспілок Рівненської області. Проте договору №19 від 22.05.2020р. у відкритому доступі не знайдено, у реквізитах Платника також вказано розрахунковий рахунок, що відкритий у ПАТ КБ Приватбанк, що також не підтверджує факт фінансування за рахунок коштів бюджету ( державного чи місцевого). ЗАКОН УКРАЇНИ «Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності» говорить: Стаття 1. Визначення термінів У цьому Законі застосовуються такі терміни: професійна спілка (профспілка) - добровільна неприбуткова громадська організація, що об'єднує громадян, пов'язаних спільними інтересами за родом їх професійної (трудової) діяльності (навчання); Стаття 12. Незалежність профспілок Професійні спілки, їх об'єднання у своїй діяльності незалежні від державних органів та органів місцевого самоврядування, роботодавців, інших громадських організацій, політичних партій, їм не підзвітні і не підконтрольні. Профспілки самостійно організовують свою діяльність, проводять збори, конференції, з'їзди, засідання утворених ними органів, інші заходи, які не суперечать законодавству. Забороняється втручання державних органів, органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб, роботодавців, їх об'єднань у статутну діяльність профспілок, їх організацій та об'єднань. Стаття 13. Професійні спілки та держава Держава забезпечує реалізацію права громадян на об'єднання у професійні спілки та додержання прав та інтересів профспілок.{Частина перша статті 13 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2886-III від 13.12.2001} Держава визнає профспілки повноважними представниками працівників і захисниками їх трудових, соціально-економічних прав та інтересів, співпрацює з профспілками в їх реалізації, сприяє профспілкам у встановленні ділових партнерських взаємовідносин з роботодавцями та їх об'єднаннями. Держава сприяє навчанню профспілкових кадрів, спільно з профспілками забезпечує підвищення рівня їх знань щодо правового, економічного та соціального захисту працівників. що підтверджує не виконання умов тендерної документації , а саме пункту 2.1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів . 2. Сертифікат вакцинації від Covid-2019 у водіїв та представників Учасника/Постачальника. (надати копії). Сертифікат вакцинації надано на водія Вознюк Сергій Васильович, та сертифіката вакцинації на представника Постачальника не надано.Вивчивши тендерну документацію, представником є Полюхович Оксана Михайлівна, посадова особа учасника, що має повноваження на підписання документа. 3. Акт санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта (автотранспорту), що виданий не раніше серпня 2021 року. ФОП "ПОЛЮХОВИЧ ОКСАНА МИХАЙЛІВНА" надає Акт від 20 вересня 2021 року та Акт від 02 листопада 2021 року на обстеження автотранспорту « ВК 7713 АХ, виданий Рівненською районною державною лікарнею ветеринарної медицини Головного управління Держпродспоживслужби в рівненській області, що підтверджує факт виконання проведення дезінфекції , а не обстеження об”єкта ( автотранспорту) (форма N 315/0 "Акт санітарно-епідеміологічного обстеження об'єкта" згідно Закону України МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ Н А К А З N 160 від 11.07.2000 ). 4. Згідно п.4.3 В разі якщо учасник не є виробником товару, він повинен підтвердити дилерський статус (надати лист від виробника, або сканкопію оригіналу договору з дилером або виробником запропонованого товару).ФОП Полюхович Оксана Михайлівна надає сканкопію оригіналу договору, в якому не вказано предмет закупівлі, а саме печиво ,що вимагається тендерною документацією, а також не прикріплено видаткові накладні, що є невід’ємною частиною згідно п.1.2 договору поставки №87 від 14.01.2020р. Зважаючи на вище викладені обставини та норми Закону України “Про публічні закупівлі”, вважаємо, що пропозиція ФОП ПОЛЮХОВИЧ ОКСАНА МИХАЙЛІВНА не відповідає технічним та іншим вимогам предмету закупівлі та повинна бути відхилена Замовником.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2021 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШУМСЬК ХЛІБ" 24 000,00
UAH з ПДВ
24 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОЛЮХОВИЧ ОКСАНА МИХАЙЛІВНА" 28 000,00
UAH з ПДВ
28 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 листопада 2021 17:11
Електронний підпис
03 листопада 2021 17:09
графік знезараження.PDF
03 листопада 2021 17:09
23.09.2020.pdf
03 листопада 2021 17:09
12.01.2021.pdf
03 листопада 2021 17:09
дог 227 _1_.pdf
03 листопада 2021 17:09
ВИТЯГ З ЄДР.pdf
03 листопада 2021 17:09
Covid сертифікат Тюріна В.А..jpg
03 листопада 2021 17:09
накладні сухарі.PDF
03 листопада 2021 17:09
накладні Лісоколедж.pdf
03 листопада 2021 17:09
10.09.2020.pdf
03 листопада 2021 17:09
дозвіл на викиди.PDF
03 листопада 2021 17:09
акт обстеження.PDF
03 листопада 2021 17:09
COVID сертифікат.PDF
03 листопада 2021 17:09
сертифікат СЕУ Шумськ Хліб.pdf
03 листопада 2021 17:09
договір 193026 _1_.pdf
03 листопада 2021 17:09
СУЯ 9001.pdf
03 листопада 2021 17:09
2.паспорт та інд.код.PDF
03 листопада 2021 17:09
декларація ваиробника.PDF
03 листопада 2021 17:09
29.12.2020_1_.pdf
03 листопада 2021 17:09
СЧ-00030447 _4_.PDF
03 листопада 2021 17:09
ЗМИВИ.PDF
03 листопада 2021 17:09
30.12.2020.pdf
03 листопада 2021 17:09
паспорт гнилицький.PDF
03 листопада 2021 17:09
29.12.2020_3_.pdf
03 листопада 2021 17:09
протокол перевірки 1590.PDF
03 листопада 2021 17:09
1590.PDF
03 листопада 2021 17:09
ВИПИСКА.PDF
03 листопада 2021 17:09
HACCP.PDF
03 листопада 2021 17:09
Google карти.docx
03 листопада 2021 17:09
29.12.2020_2_.pdf
03 листопада 2021 17:09
відповідність.pdf
03 листопада 2021 17:09
експлуатаційний дозвіл _1_.PDF
03 листопада 2021 17:09
трудова гнилицький.PDF
03 листопада 2021 17:09
згода Гнилицький.PDF
03 листопада 2021 17:09
СТАТУТ.PDF

Публічні документи

04 листопада 2021 20:11
Електронний підпис
04 листопада 2021 20:10
Додаток 6 Проєкт Договору.pdf
04 листопада 2021 20:10
Додаток 3 ФП.pdf
04 листопада 2021 20:10
Додаток 2 База 1.2.pdf
04 листопада 2021 20:10
Додаток 5 Лист згода обр.pdf
04 листопада 2021 20:10
Додаток 2 Якісні та Дистриб..pdf
04 листопада 2021 20:10
Додаток 2 База 1.1.pdf
04 листопада 2021 20:10
Додаток 2 База 1.3.pdf
04 листопада 2021 20:10
Установчі документи.pdf
04 листопада 2021 20:10
Додаток 1 Технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШУМСЬК ХЛІБ"

ФОП "ПОЛЮХОВИЧ ОКСАНА МИХАЙЛІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШУМСЬК ХЛІБ"
#38043889
Відхилено 24 000,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2021 13:01
ФОП "ПОЛЮХОВИЧ ОКСАНА МИХАЙЛІВНА"
#3233110361
Переможець 28 000,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2021 14:04

Документи

10 листопада 2021 12:58
Електронний підпис
10 листопада 2021 12:57
Протокол № 139.pdf

Документи

15 листопада 2021 14:04
Електронний підпис
15 листопада 2021 14:01
Протокол 142.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2021 14:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПОЛЮХОВИЧ ОКСАНА МИХАЙЛІВНА"
#3233110361
28 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 листопада 2021 14:04
Електронний підпис
15 листопада 2021 14:01
Протокол 142.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 листопада 2021 12:42
договір 443.pdf укладений
26 листопада 2021 12:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 28 000,00
UAH