Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комутатор Cisco та маршрутизатор (ДК 021:2015: 32420000-3 - Мережеве обладнання)
Очікувана вартість
162 295,00 UAH
UA-2021-10-26-003681-a b018978101cc451597bf21c37b5db512
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кошинська Ольга Романівна

380675586755 olha.koshynska@lvgas.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Акціонерне товариство «Оператор газорозподільної системи «Львівгаз»
Код ЄДРПОУ: 03349039
Місцезнаходження: 79039, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Золота, будинок 42
Контактна особа: Кошинська Ольга Романівна
380675586755
olha.koshynska@lvgas.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2021 13:54
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2021 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 листопада 2021 09:00
Початок аукціону: 11 листопада 2021 12:14
Очікувана вартість: 162 295,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 622,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання


Комутатор Cisco та маршрутизатор (ДК 021:2015: 32420000-3 - Мережеве обладнання)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Маршрутизатор Cisco 1111X-8P
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Львівська область, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32422000-7 — Мережеві компоненти
4 штуки
Коммутатор Cisco WS-C2960S-48FPS-L або еквівалент від цього ж виробника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Львівська область, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32422000-7 — Мережеві компоненти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 жовтня 2021 11:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2021 11:32
Інструкція комутатор+марш (ред).docx
29 жовтня 2021 11:31
Інструкція комутатор+марш (ред).docx
29 жовтня 2021 11:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2021 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2021 11:32
Інструкція комутатор+марш (ред).docx
26 жовтня 2021 13:54
Інструкція комутатор+марш.docx
29 жовтня 2021 11:31
Інструкція комутатор+марш (ред).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналоги та нове (відновлене заводом) обладнання
Дата подання: 27 жовтня 2021 12:05
Дата відповіді: 28 жовтня 2021 15:52
Шановний Замовнику, уважно ознайомившись з тендерною документацією та технічними вимогами до предмету закупівлі, нами встановлено, що вами вимагається поставка комутатора Cisco моделі WS-C2960S-48FPS-L. Повідомляємо, що дана модель має у виробника статус End-of-life, що означає, що дана модель вже не виробляється (з 04.02.2016 року), та не отримимує від виробника оновлення програмного забезпечення (з 05.11.2016), також таке обладнання не приймається до виконання гарантійних (післягарантійних) ремонтних робіт будь-яким авторизованим сервісним центром виробника (з 30.11.2020 року). Такиим чином: - можливість виконати офіційну поставку такого обладнання відсутня, будь які пропозиції щодо поставки саме цієї моделі обладнання будуть виконані з використанням т.н. "сірого" обладнання; - використання обладнання, яке не отримувало оновлення більше 5 років, ставить під сумнів дотримання достатнього рівня захищеності IT-інфраструктури, у якій воно планується використовуватись; - у випадку виявлення прихованих недоліків або втрати працездатності такого обладнання протягом гаратнійного терміну, у вас, як у замовника та користувача, виникає ризик отримання неякісного сервісу від постачальника, або взагалі відмови у дотриманні гарантійних зобовязань постачальника у звязку з фізичною неможливістю проведення такого ремонту. На підставі вищезазначеного просимо вас надати відповідь на наступні два (2! - просимо відповісти на обидва) питання: 1) чи будете ви розглядати аналоги від цього ж виробника обладнання, які не гірші за якістю та технічними характеристиками від цієї моделі комутатора? 2) чи розглядаєте ви можливість поставки нового обладнання, яке буле відновлено заводом-виробником (OEMREF), та має цілісне (непошкоджене) заводське пакування, відповідне маркування (зовнішній стан самого обладнання та комплектуючих - нове)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1) учасник може запропонувати еквівалент предмету закупівлі. Відповідність запропонованого учасником еквіваленту буде розглядатись та встановлюватись ініціатором закупівлі-відділом IT. В документацію будуть внесені відповідні зміни, в тому числі, визначено поняття "еквівалент".
2) замовник не розглядає можливість поставки обладнання, яке буле відновлено заводом-виробником (OEMREF).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-10-26-003681-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЮНІСФЕРА ІНТЕРНЕШНЛ", Код ЄДРПОУ:43507773
Дата подання: 27 жовтня 2021 13:02
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Детальна інформація взанана у листі (див. прикріплений файл)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 жовтня 2021 12:08
Доброго дня. У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне: замовник має забезпечити однаковий підхід до всіх учасників за принципом недискримінації учасників: вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Критеріями оцінки є: у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна. Застосовувати нецінові критерії (приведена ціна) можна лише, якщо закупівля має складний характер (у тому числі закупівля консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт) та немає постійно діючого ринку. До таких критеріїв можна віднести, наприклад: умови оплати; строк виконання; гарантійне обслуговування; експлуатаційні витрати тощо. Але ніяк до приведеної ціни (нецінових критеріїв) не відноситься форма оподаткування (платник / неплатник ПДВ), це суто форма оподаткування, оцінка якої є дискримінаційною. Спроби застосовувати при розгляді пропозицій різний підхід до оцінки учасників, які є або не є платниками ПДВ, є дискримінаційним. З цього питання є однозначна позиція Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, яка сформована так: при здійсненні оцінки пропозицій учасників повинна прийматися методика порівняння повних відпускних цін учасників незалежно від того, який режим оподаткування застосовується учасником, тобто порівнянню підлягають пропозиції з урахуванням ПДВ для учасників, які мають статус платника ПДВ, а для учасників, які не є платниками цього податку - ціна без ПДВ. Ця позиція є тотожною із судовою практикою. Відтак, підстави для внесення змін в оголошення закупівлі та Інструкції до закупівлі з цього питання відсутні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2021 12:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СОЛОВЕЙ МИХАЙЛО ІГОРОВИЧ" 145 475,00
UAH з ПДВ
145 475,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Онащук Світлана Олександрівна 151 200,00
UAH з ПДВ
151 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 листопада 2021 18:00
Електронний підпис
09 листопада 2021 17:31
2. сертифікат Cisco.pdf
09 листопада 2021 17:31
2.1 сертифікат Cisco.pdf

Публічні документи

05 листопада 2021 14:31
Електронний підпис
05 листопада 2021 14:30
Згода з проектом договору.pdf
05 листопада 2021 14:30
Сертифікати_ декларації.pdf
05 листопада 2021 14:30
Відомості про учасника.pdf
05 листопада 2021 14:30
Паспорт_ код.pdf
05 листопада 2021 14:30
Цінова пропозиція.pdf
05 листопада 2021 14:30
Характеристика товару.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СОЛОВЕЙ МИХАЙЛО ІГОРОВИЧ"

ФОП Онащук Світлана Олександрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СОЛОВЕЙ МИХАЙЛО ІГОРОВИЧ"
#3226911678
Переможець 145 475,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2021 14:05

Документи

15 листопада 2021 14:05
Електронний підпис
15 листопада 2021 14:00
Протокол акцепт.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2021 14:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СОЛОВЕЙ МИХАЙЛО ІГОРОВИЧ"
#3226911678
145 475,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 листопада 2021 14:05
Електронний підпис
15 листопада 2021 14:00
Протокол акцепт.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 14:17
Електронний підпис укладений
23 листопада 2021 11:13
Договір Соловей.pdf укладений
23 листопада 2021 11:12

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Маршрутизатор Cisco 1111X-8P 1 штуки 39 675,00
UAH
Коммутатор Cisco WS-C2960S-48FPS-L або еквівалент від цього ж виробника 4 штуки 26 450,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 145 475,00
UAH