Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Басейнове управління водних ресурсів річок Прут та Сірет |
Код ЄДРПОУ: | 34519322 |
Місцезнаходження: | 58013, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вул. Героїв Майдану, 194-Б |
Контактна особа: |
Чопчик Христина 380951324609 dpbuvrtender2021@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 жовтня 2021 17:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 11 листопада 2021 15:52 |
Очікувана вартість: | 5 354 632,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 773,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 25000 грн. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та форма забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру/спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 25000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник після підписання Договору, але тільки за наявності відкритого рахунку в Державній казначейській службі України може сплатити підряднику аванс у розмірі не більше ніж 30 відсотків вартості договору. Порядок здійснення розрахунків проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва».. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом 1 (одного) місяця після одержання авансу. По закінченні вказаного терміну невикористані суми повертаються Замовнику. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 листопада 2021 16:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 листопада 2021 15:42 |
Рішення про внесення змін.docx | |
02 листопада 2021 15:42 |
Тендерна документація.docx | |
26 жовтня 2021 17:38 |
Додаток №2 Технічна специфікація.docx | |
26 жовтня 2021 17:38 |
додаток _3 Відсутність підстав за ст.17.docx | |
26 жовтня 2021 17:38 |
Додаток _1 Кваліфікаційні критерії та інші вимоги (2).docx | |
26 жовтня 2021 17:38 |
Додаток _ 5 Проект договору.docx | |
26 жовтня 2021 17:38 |
Додаток _4 Тендерна пропозиція.docx |
02 листопада 2021 16:58 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 листопада 2021 15:42 |
Рішення про внесення змін.docx
|
|||
02 листопада 2021 15:42 |
Тендерна документація.docx
|
|||
26 жовтня 2021 17:38 |
Додаток №2 Технічна специфікація.docx
|
|||
26 жовтня 2021 17:38 |
додаток _3 Відсутність підстав за ст.17.docx
|
|||
26 жовтня 2021 17:38 |
Додаток _1 Кваліфікаційні критерії та інші вимоги (2).docx
|
|||
26 жовтня 2021 17:38 |
Додаток _ 5 Проект договору.docx
|
|||
26 жовтня 2021 17:38 |
Додаток _4 Тендерна пропозиція.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-06-000013 ● 2de464a92e9645bdb341f5237ccb34d4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 квітня 2022 14:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.04.2022 №2
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186 та на виконання доручення Держаудитслужби від 31.03.2022 №003100-18/2580-2022
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Марія СТОРОЩУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 06.04.2022 №2
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2021-10-26-002996-c 26.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-12 10:45:03
Запит Замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт берегоукріплення на р. Сірет в с. Йорданешти Глибоцького району Чернівецької області (ліквідація наслідків червневого паводку 2020 року)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-26-002996-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Відповідно до додаткової угоди від 24.12.2021 №1-21-Б (22-Б) до договору підряду від 24.12.2021 №21-Б на підставі пункту 3 частини п’ятої статті 41 Закону (покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю) Замовником у зв'язку з реформою ціноутворення у галузі будівництва: відміною ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва та формування нових кошторисних норм, згідно наказу Міністерства розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281 внесено зміни в Договір та в розрахунок Договірної ціни і викладено в новій редакції наступні пункти:
-П.1,4 Договору: «1.4. Підрядник виконує роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, чинних будівельних норм та правил.
-П.3.1. Договору: «3.1. Ціна договору є твердою. Коригування твердої ціни відбувається лише у випадках передбачених законодавством що регулює сферу державних закупівель, Постанови КМУ від 01.08.2005р. №668 та Правил визначення вартості будівництва згідно вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, чинним законодавством України та цим Договором.
Слід зазначити, що якість продукції (послуг, робіт) є економічною категорією. Вони виражається показниками, які характеризують корисний ефект від використання певної продукції. Це може бути надійність, технологічність, стандартизація та уніфікація, ергономічність, естетичність, транспортабельність, екологічні показники, показники безпеки.
Поряд з цим, у листі Міністерства розвитку громад та територій України про введення в дію кошторисних норм України від 16.11.2021 № 7/15.2/17444-21 надано роз’яснення щодо застосування кошторисної частини проектної документації, складеної до введення в дію кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві.
Зокрема, у листі зазначено, що наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» затверджено кошторисні норми України (далі – КНУ):
КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»;
КНУ «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» (далі – Настанови).
Вказані кошторисні норми України набрали чинності 08.11.2021.
Кошторисна частина проектної документації, розроблена та затверджена у встановленому порядку до 08.11.2021, у зв’язку з набранням чинності Настановами не потребує перегляду та може використовуватися для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі.
У разі якщо на дату введення в дію Настанов розпочато процедури закупівель/спрощені закупівлі, умовами яких передбачений порядок розрахунку договірної ціни учасника відповідно до національних стандартів з ціноутворення у будівництві (далі – ДСТУ), замовникам може бути прийнято рішення щодо внесення відповідних змін до тендерної документації. У разі якщо зміни не вносяться і за умовами закупівель/спрощених закупівель, розпочатих до 08.11.2021, тендерна пропозиція (договірна ціна) учасника мала бути розрахована відповідно ДСТУ, то вона має бути обчислена відповідно до ДСТУ. Враховуючи, що договір про закупівлю укладається відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, і що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, при укладенні договору про закупівлю після 08.11.2021 договірна ціна переможця має бути розрахована відповідно до умов, встановлених замовником під час проведення закупівлі. В подальшому, за необхідності, здійснюється внесення змін до умов укладеного договору в частині порядку формування договірної ціни згідно з Настановами. Перерахування договірної ціни відповідно до Настанов здійснюється за згодою сторін, коли таке перерахування передбачено умовами укладеного договору.
Звертаємо увагу, що в КНУ аналогічно з ДСТУ передбачено, що підрядник при складанні ціни пропозиції (договірної ціни) обчислює загальновиробничі та адміністративні витрати виходячи із структури цих витрат, яка склалась в підрядній організації за попередній звітний період, а прибуток враховується у розмірі, який підрядник планує отримати від виконання робіт на об’єкті будівництва. Отже, немає підстав для збільшення цих показників у складі договірної ціни у зв’язку із збільшенням відповідних показників в КНУ порівняно з ДСТУ.
1. Покращення яких показників якості робіт передбачено у зв’язку з внесенням змін додатковою угодою від 24.12.2021 №1-21-Б (22-Б) до договору підряду від 24.12.2021 №21-Б?
2. Чим керувався Замовник при внесенні змін додатковою угодою від 24.12.2021 №1-21-Б (22-Б) до договору підряду від 24.12.2021 №21-Б?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-13 16:55:52
Відповідь на запит про надання пояснення від 12.04.2012 року
26 жовтня 2022 року замовником торгів було оголошено відкриті торги на закупівлю робіт «Капітальний ремонт берегоукріплення на р. Сірет в с. Йорданешти Глибоцького району Чернівецької області (ліквідація наслідків червневого паводку 2020 року)», ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-26-002996-c. Договір за результатом проведеної закупівлі було укладено 24 грудня 2021 року. Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» затверджено кошторисні норми України (далі – КНУ):
-КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»;
-КНУ «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» (далі – Настанови).
Вказані кошторисні норми України набрали чинності 08.11.2021року, тобто після оголошення відкритих торгів замовником. Враховуючи той факт, що на момент оголошення торгів вищенаведені кошторисні норми не діяли, згідно умов тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції. Це означає, що підписаний сторонами договір не повинен відрізнятися від проекту договору, викладеного в тендерній документації. На виконання цих вимог сторонами було укладено договір №21-Б від 24 грудня 2021 року, відповідно до проектно-кошторисної документації, державних стандартів (ДСТУ), будівельних норм й правил (ДБН), які на момент укладення договору вже втратили чинність, будучи замінені новими нормами.
Згідно умов укладеного договору №21-Б від 24 грудня 2021 року, зокрема п.2.1 «Підрядник повинен виконати передбачені цим Договором роботи, якість яких відповідає умовам проектно-кошторисної документації, державним будівельним нормам та іншим нормативним документам України або міжнародним стандартам та в строки передбачені цим договором.» Також згідно п. 3.1. «Ціна договору є твердою. Коригування твердої ціни відбувається лише у випадках передбачених законодавством що регулює сферу державних закупівель, Постанови КМУ від 01.08.2005р. №668 та Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, чинним законодавством України та цим Договором».
Так, враховуючи, що норми законодавства змінилися і укладений договір на дату його підписання не відповідає чинним нормам законодавства, на виконання умов договору щодо керування виключно чинним законодавством сторони домовилися внести зміни у договір та привести його у відповідність в частині розрахунків до кошторисних норм України, що набрали чинності 08.11.2021року.
Враховуючи той факт, що листи міністерств, інших центральних органів виконавчої влади не є нормативно-правовими актами, вони мають лише роз’яснювальний, інформаційний характер і не встановлюють правових норм, лист Міністерства розвитку громад та територій України про введення в дію кошторисних норм України від 16.11.2021 № 7/15.2/17444-21 має рекомендаційний характер та не має імперативної сили. Тому, при внесенні змін у договір сторони керуються виключно положеннями самого договору. Договір містить перелік випадків, коли сторони можуть змінювати істотні умови договору, які перелічені в п.11.2, а саме:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
3) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
5) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування.
Виходячи із наведеного сторони встановили, що підписуючи додаткову угоду про приведення договору у відповідність до чинних кошторисних норм відбудеться покращення якості предмета закупівлі. Відповідно до роз’яснень МЕРТ згідно Листа № 3304-04_69987-06 від 24.11.2020 «Щодо укладення, виконання, зміни та розірвання договору про закупівлю» та Листа №3302-06_34307-06_27.10.2016 «Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю»:
1) Сторони можуть домовитися про покращення якості предмета закупівлі та внести зміни у договір, якщо це не призведе до зміни предмета закупівлі та буде відповідати тендерній документації та вимогам до предмета закупівлі і не призведе до збільшення суми договору .
2) Якість продукції (послуг, робіт) є економічною категорією. Вони виражаються показниками, які характеризують корисний ефект від використання певної продукції. Це може бути надійність, технологічність, стандартизація та уніфікація, ергономічність, естетичність, транспортабельність, екологічні показники, показники безпеки.
Тож, шляхом підписання додаткової угоди сторонами дотримано наступних принципів та умов, покращено певні показники договору, а саме:
1) Сума договору не збільшилася, а предмет закупівлі, обсяги та перелік робіт не змінилися, що досягнуто, зокрема, шляхом зниження вартості матеріальних ресурсів та зниження вартості роботи механізмів без погіршення їх якості, що однозначно є покращенням.
2) Договір на виконання його умов приведено у відповідність до чинних кошторисних норм, зокрема і в частині адміністративних витрат, прибутку, загальновиробничих витрат.
3) Здійснено стандартизацію та уніфікацію норм законодавства. Стандартизація - діяльність, що полягає в установленні положень для загального та неодноразового використання щодо наявних чи потенційних завдань і спрямована на досягнення оптимального ступеня впорядкованості в певній сфері, у даному випадку в нормативній сфері. Покращення в тому що в подальшому при виконанні умов договору сторони зможуть дотримуватися принципу юридичної визначеності використовуючи нормативно-правовий акт, що набув чинності на момент виникнення договірних зобов'язань між ними.
4) Надійність та показники безпеки будуть відповідати усучасненим вимогам та нормам при виконанні умов договору, що є актуальними для комплексних умов сьогодення. Це виливатиметься, у свою чергу , у безпечності яку забезпечує об’єкт зважаючи на його призначення, безвідмовності його, довговічності, ремонтопридатності, збережуваності.
Як висновок із вищенаведеного зазначаємо, додаткова угода укладена виключно у випадку передбаченому договором та на підставі визначеній Законом України «Про публічні закупівлі» з метою належного виконання робіт у відповідності до чинних кошторисних норм станом на час дії договору. Умова щодо не збільшення загальної суми договору виконана, жодних додаткових витрат та розтрати коштів понад суму договору не допущено, перелік та обсяг робіт збережені, покращення в частині нормативного врегулювання відносин сторін на основі діючих чинних норм досягнуто.
26 жовтня 2022 року замовником торгів було оголошено відкриті торги на закупівлю робіт «Капітальний ремонт берегоукріплення на р. Сірет в с. Йорданешти Глибоцького району Чернівецької області (ліквідація наслідків червневого паводку 2020 року)», ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-26-002996-c. Договір за результатом проведеної закупівлі було укладено 24 грудня 2021 року. Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» затверджено кошторисні норми України (далі – КНУ):
-КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»;
-КНУ «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» (далі – Настанови).
Вказані кошторисні норми України набрали чинності 08.11.2021року, тобто після оголошення відкритих торгів замовником. Враховуючи той факт, що на момент оголошення торгів вищенаведені кошторисні норми не діяли, згідно умов тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції. Це означає, що підписаний сторонами договір не повинен відрізнятися від проекту договору, викладеного в тендерній документації. На виконання цих вимог сторонами було укладено договір №21-Б від 24 грудня 2021 року, відповідно до проектно-кошторисної документації, державних стандартів (ДСТУ), будівельних норм й правил (ДБН), які на момент укладення договору вже втратили чинність, будучи замінені новими нормами.
Згідно умов укладеного договору №21-Б від 24 грудня 2021 року, зокрема п.2.1 «Підрядник повинен виконати передбачені цим Договором роботи, якість яких відповідає умовам проектно-кошторисної документації, державним будівельним нормам та іншим нормативним документам України або міжнародним стандартам та в строки передбачені цим договором.» Також згідно п. 3.1. «Ціна договору є твердою. Коригування твердої ціни відбувається лише у випадках передбачених законодавством що регулює сферу державних закупівель, Постанови КМУ від 01.08.2005р. №668 та Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, чинним законодавством України та цим Договором».
Так, враховуючи, що норми законодавства змінилися і укладений договір на дату його підписання не відповідає чинним нормам законодавства, на виконання умов договору щодо керування виключно чинним законодавством сторони домовилися внести зміни у договір та привести його у відповідність в частині розрахунків до кошторисних норм України, що набрали чинності 08.11.2021року.
Враховуючи той факт, що листи міністерств, інших центральних органів виконавчої влади не є нормативно-правовими актами, вони мають лише роз’яснювальний, інформаційний характер і не встановлюють правових норм, лист Міністерства розвитку громад та територій України про введення в дію кошторисних норм України від 16.11.2021 № 7/15.2/17444-21 має рекомендаційний характер та не має імперативної сили. Тому, при внесенні змін у договір сторони керуються виключно положеннями самого договору. Договір містить перелік випадків, коли сторони можуть змінювати істотні умови договору, які перелічені в п.11.2, а саме:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
3) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
5) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування.
Виходячи із наведеного сторони встановили, що підписуючи додаткову угоду про приведення договору у відповідність до чинних кошторисних норм відбудеться покращення якості предмета закупівлі. Відповідно до роз’яснень МЕРТ згідно Листа № 3304-04_69987-06 від 24.11.2020 «Щодо укладення, виконання, зміни та розірвання договору про закупівлю» та Листа №3302-06_34307-06_27.10.2016 «Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю»:
1) Сторони можуть домовитися про покращення якості предмета закупівлі та внести зміни у договір, якщо це не призведе до зміни предмета закупівлі та буде відповідати тендерній документації та вимогам до предмета закупівлі і не призведе до збільшення суми договору .
2) Якість продукції (послуг, робіт) є економічною категорією. Вони виражаються показниками, які характеризують корисний ефект від використання певної продукції. Це може бути надійність, технологічність, стандартизація та уніфікація, ергономічність, естетичність, транспортабельність, екологічні показники, показники безпеки.
Тож, шляхом підписання додаткової угоди сторонами дотримано наступних принципів та умов, покращено певні показники договору, а саме:
1) Сума договору не збільшилася, а предмет закупівлі, обсяги та перелік робіт не змінилися, що досягнуто, зокрема, шляхом зниження вартості матеріальних ресурсів та зниження вартості роботи механізмів без погіршення їх якості, що однозначно є покращенням.
2) Договір на виконання його умов приведено у відповідність до чинних кошторисних норм, зокрема і в частині адміністративних витрат, прибутку, загальновиробничих витрат.
3) Здійснено стандартизацію та уніфікацію норм законодавства. Стандартизація - діяльність, що полягає в установленні положень для загального та неодноразового використання щодо наявних чи потенційних завдань і спрямована на досягнення оптимального ступеня впорядкованості в певній сфері, у даному випадку в нормативній сфері. Покращення в тому що в подальшому при виконанні умов договору сторони зможуть дотримуватися принципу юридичної визначеності використовуючи нормативно-правовий акт, що набув чинності на момент виникнення договірних зобов'язань між ними.
4) Надійність та показники безпеки будуть відповідати усучасненим вимогам та нормам при виконанні умов договору, що є актуальними для комплексних умов сьогодення. Це виливатиметься, у свою чергу , у безпечності яку забезпечує об’єкт зважаючи на його призначення, безвідмовності його, довговічності, ремонтопридатності, збережуваності.
Як висновок із вищенаведеного зазначаємо, додаткова угода укладена виключно у випадку передбаченому договором та на підставі визначеній Законом України «Про публічні закупівлі» з метою належного виконання робіт у відповідності до чинних кошторисних норм станом на час дії договору. Умова щодо не збільшення загальної суми договору виконана, жодних додаткових витрат та розтрати коштів понад суму договору не допущено, перелік та обсяг робіт збережені, покращення в частині нормативного врегулювання відносин сторін на основі діючих чинних норм досягнуто.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою усунення порушень у сфері публічних закупівель виявлених у результаті проведення моніторингу ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ, замовником було вжито заходів. Зокрема, шляхом укладення додаткової угоди від 21.04.2022 р. №3-21-Б було припинено дію додаткової угоди від 24.12.2021 №1-21-Б (22-Б) до договору підряду від 24.12.2021 №21-Б відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексу.
2022-04-21 15:15:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 квітня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 листопада 2021 16:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЛК МАШИНЕРІ" |
5 304 419,17
UAH з ПДВ
|
4 549 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АВІКБУДПРОЕКТ" |
5 337 910,50
UAH з ПДВ
|
4 550 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Агробудналадка" |
5 353 102,00
UAH з ПДВ
|
5 303 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЛК МАШИНЕРІ" #39172006 |
Відхилено |
4 549 000,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2021 18:12
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 листопада 2021 17:08
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "АВІКБУДПРОЕКТ" #35344796 |
Відхилено |
4 550 000,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2021 16:18
|
|
ТОВ "Агробудналадка" #30894857 |
Переможець |
5 303 000,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2021 15:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2023 10:04
|
ДУ 11-Б від 04.12.2023р..pdf | укладений |
06 грудня 2023 10:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 16:26
|
ДУ №4-21-Б (7-Б).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 16:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 квітня 2022 14:52
|
ДУ №3-21-Б від 21.04.22.pdf | зміни до договору |
21 квітня 2022 14:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 15:20
|
Додаткова угода 2 Йорданешти.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 15:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 14:29
|
Йорданешти додаткова №1.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 14:27
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2021 14:10
|
Договір Йорданешти.pdf | укладений |
24 грудня 2021 14:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно наказу Міністерства розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281 та у зв'язку з реформою ціноутворення у галузі будівництва: відміною ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва та формування нових кошторисних норм, внести відповідні зміни в Договір та в розрахунок Договірної ціни і викласти в новій редакції наступне: -П.1,4 Договору: «1.4. Підрядник виконує роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, чинних будівельних норм та правил. -П.3.1. Договору: «3.1. Ціна договору є твердою. Коригування твердої ціни відбувається лише у випадках передбачених законодавством що регулює сферу державних закупівель, Постанови КМУ від 01.08.2005р. №668 та Правил визначення вартості будівництва згідно вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, чинним законодавством України та цим Договором. - п. 12.1.1. Додатку до Договору «Розрахунок договірної ціни» в новій редакції (додається). 2. Загальну вартість робіт по об'єкту: «Капітальний ремонт берегоукріплення на р. Сірет в с. Йорданешти Глибоцького району Чернівецької області (ліквідація наслідків червневого паводку 2020 року)» (ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) залишити без змін. 3. Цей договір діє до 31 грудня 2021 року, а в частині розрахунків до повного його виконання». |
Номер договору про закупівлю: | 21-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1-21-Б(22-Б) |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | «3.2. Вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на 2021 рік становить - 3 873 280,69 грн. (три мільйони вісімсот сімдесят три тисячі двісті вісімдесят грн. 69 коп.) з ПДВ., в тому числі ПДВ 20% - 645 546,78 грн. (шістсот сорок п’ять тисяч п’ятсот сорок шість грн. 78^соп.). Вартість незавершених робіт по даному Договору становить 1 429 719,31 грн. (один мільйон чотириста двадцять дев’ять тисяч сімсот дев’ятнадцять грн. 31 коп.) з ПДВ, в тому числі ПДВ 20% - 238 286,55 грн. (двісті тридцять вісім тисяч двісті вісімдесят шість грн. 55 коп.)». Загальна сума коштів з державного бюджету України в межах бюджетного фінансування - 5 303 000,00 грн. (п’ять мільйонів триста три тисячі грн. 00 коп.) з ПДВ., в тому числі ПДВ 20% - 883 833,33 грн. (вісімсот вісімдесят три тисячі вісімсот тридцять три грн. 33 коп.). 1.2. Пункт 5.1. Розділу V Договору викласти в новій редакції: «5.1. Термін виконання робіт: до 31.12.2022 року, включно». 1.3. Пункт 10.1. Розділу X Договору викласти в новій редакції: «10.1. Цей договір набирає чинності з дати його укладення і діє до 31 грудня 2022 року включно, або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань» |
Номер договору про закупівлю: | 21-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2-21-Б(27-Б) |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Під підставою покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлі слід розуміти наступне: Замовником було вижито заходів щодо виявлених порушень при проведені моніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТ, зокрема, шляхом припинення дії додаткової угоди від 24.12.2021 №1-21-Б (22-Б) до договору підряду від 24.12.2021 №21-Б відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексу. Таким чином, Сторони дійшли згоди припинити дію Додаткової угоди №1-21-Б(22-Б) від 24.12.2021 року до Договору №21-Б від 24.12.2021 року шляхом її скасування, про що зазначено у додатковій угоді від 21.04.2022 р. №3-21-Б. Додаткова угода від 24.12.2021 р. №1-21-Б (22-Б) та додаткова угода від 21.04.2022 р. №3-21-Б не містять норм, що змінюють істотні умови договору від 24.12.2022р. №21-Б. |
Номер договору про закупівлю: | 21-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3-21-Б |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням п.п.4 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та у зв’язку з введенням воєнного стану в Україні, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, відповідно до Указу Президента України №64 від 24.02.2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), відсутністю кошторисних призначень за бюджетною програмою КПКВК 2707070 «Захист від шкідливої дії вод сільських населених пунктів та сільськогосподарських угідь, в тому числі в басейні р.Тиса у Закарпатській області» на 2022 рік, та, як наслідок, виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки, передбачені Договором, Сторони погодили продовжити строк дії договору та термін виконання робіт до 31.12.2023р. |
Номер договору про закупівлю: | 21-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4-21-Б(7-Б) |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 04 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
3 873 280,69
UAH (в тому числі ПДВ 645 546,78 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до ст. 651, 653 Цивільного Кодексу України, та з огляду на лист ТОВ «Агробудналадка» вих.№58 від 18.09.2023р. щодо унеможливлення подальшого виконання робіт зважаючи на подорожчання паливно-мастильних матеріалів, каменю бутового, та підвищення рівня заробітної плати, сторони дійшли згоди про розірвання Договору 21-Б від 24.12.2021р. |