Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПОВЧАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 21094152 |
Місцезнаходження: | 35644, Україна , Рівненська обл., Повча, Рівненська обл., Дубенський район |
Контактна особа: |
Солоняк Іванна Олександрівна 380981737713 sio_25@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 жовтня 2021 11:06 |
Оскарження наміру укласти договір: | 01 листопада 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за природний газ за відповідний розрахунковий період (місяць) здійснюється Споживачем виключно грошовими коштами в наступному порядку: - 70% вартості фактично переданого відповідно до акту приймання-передачі природного газу - до останнього числа місяця, наступного за місяцем, в якому було здійснено постачання газу. Остаточний розрахунок за фактично переданий відповідно до акту приймання-передачі природний газ здійснюється Споживачем до 15 числа (включно) місяця, наступного за місяцем, в якому Споживач повинен був сплатити 70 % грошових коштів за відповідний розрахунковий період. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
26 жовтня 2021 09:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-28-000025 ● 80a1c062990549c185e6906a4cf844e8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 жовтня 2021 15:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
28.10.2021 № 669
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 28.10.2021 № 669
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-10-26-001708-b 26.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-28 16:07:33
запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Природний газ» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-26-001708-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
- Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
В повідомленні про намір укласти договір
(під час застосування переговорної процедури)
UA-2021-10-26-001708-b вказано, що умовою застосування переговорної процедури закупівлі є умова визначена в частині другій статті 40 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), а саме виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій.
Згідно з п.3 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера.
Повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури за номером ID: UA-2021-10-26-001708-b не містить документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. В обґрунтуванні лише наявне посилання на Протокол № 31 від 09 жовтня 2021 року позачергового засідання обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.
У зв’язку з чим, поясніть чому повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури за номером ID: UA-2021-10-26-001708-b не містить документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, як це передбачено пунктом 8 частини шостої статті 40 Закону? А також, просимо надати документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі у визначеного Замовником суб’єкта господарювання.
- Крім того, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-01 15:05:31
Пояснення
Повчанська сільська рада надає пояснення на запит, який надійшов через електронну систему закупівель по предмету закупівлі «Природний газ» (UA-2021-10-26-001708-b):
1.Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Так, під час оголошення переговорної процедури (скорочена) на закупівлю Природний газ помилково не було підвантажено «експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі».
Крім того, через електронну систему закупівель надаємо сканкопії протоколів, які підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі по предмету «Природний газ» (UA-2021-10-26-001708-b), а саме:
- позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Повчанської сільської ради № 24 від 09 жовтня 2021;
- позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Рівненської області №31 від 09 жовтня 2021;
- засідання №15/09-21 від 21.10.2021 року Державної служби з надзвичайних ситуацій було визнано ситуацію, що склалася у зв’язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022 років та подальшим виникненням загрози життю та здоров’ю населення області та завдання значних матеріальних збитків.
2. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Така інформація оприлюднена на офіційному сайті Повчанської сільської ради http://povchanska.gromada.org.ua/ в розділі Публічні закупівлі 27.10.2021 року.
Враховуючи вищевикладене, уповноважена особа Повчанської сільської ради вирішила відмінити переговорну процедуру (скорочену) на закупівлю Природний газ (протокол №118 від 01.11.2021 року згідно п.2 ч.8 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі») та повторно оголосити переговорну процедуру (скорочену) із підвантаженням згідно «експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі».
Крім того, через електронну систему закупівель надаємо сканкопії протоколів, на які були посилання в обґрунтуванні закупівлі по предмету «Природний газ» (UA-2021-10-22-012094-b), одночасно з оприлюдненням підписаного договору, а саме:
- позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Повчанської сільської ради № 24 від 09 жовтня 2021;
- позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Рівненської області №31 від 09 жовтня 2021;
- засідання №15/09-21 від 21.10.2021 року Державної служби з надзвичайних ситуацій.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі".)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТзОВ "Газопостачальна компанія "Нафтогаз Трейдинг" #42399676 |
Переможець |
240 364,08
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2021 11:06
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2021 15:12 |
Кінець періоду оскарження: | 12 листопада 2021 00:00 |
Дата відміни: | 01 листопада 2021 15:12 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | під час оголошення повідомлення про намір укласти договір не підкріплено експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури |
01 листопада 2021 15:12
|
Електронний підпис |
01 листопада 2021 15:12
|
протокол 118.pdf |