Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365854 |
Місцезнаходження: | 36020, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава |
Контактна особа: |
Шанько Анна Ігорівна 380532609432 zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2021 18:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 листопада 2021 20:00 |
Початок аукціону: | 11 листопада 2021 13:23 |
Очікувана вартість: | 7 836 411,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 62 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,79% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку № 9 до Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пункті 2 розділу 3 Тендерної документації. Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та зазначені у пункті 2 розділу 3 тендерної документації. Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 30000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець вносить забезпечення виконання договору про закупівлю . Вид забезпечення виконання договору про закупівлю грошова застава; Валюта-гривня. Строк дії забезпечення виконання договору з моменту укладання договору до моменту повного виконання договору. Умови надання: Переможець зобов’язаний не пізніше дати укладення договору про закупівлю надати забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави у розмірі 3 % ціни договору визначеної за результатами аукціону. Переможець перераховує забезпечення виконання договору на депозитний рахунок Замовника UA928201720355189028001041201 ДКСУ м. Київ, МФО 820172. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у наступних випадках: - якщо договір про закупівлю був розірваний достроково з ініціативи Підрядника до закінчення встановленого строку дії даного Договору; - Підрядник відмовився від виконання робіт по даному Договору; - Підрядник порушив строк виконання робіт по даному Договору; - Підрядник допускав систематичне неякісне виконання робіт або використовував неякісні матеріали в процесі виконання робіт. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Розрахунок здійснюється Замовником у безготівковій формі. Замовник може здійснити перерахування попередньої оплати Підряднику в розмірі 30 % вартості робіт на умовах передбачених проєктом Договору підряду | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату за фактично виконані роботи на умовах передбачених проєктом Договору підряду. Можливе відстрочення платежу за виконані роботи, відповідно до тендерної пропозиції Підрядника за результатами аукціону | Пiсляоплата | 241 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Можливе відстрочення оплати за виконані послуги: | 30% |
на строк від 241 і більше днів: | 30% |
на строк від 181 по 240 днів: | 15% |
на строк від 121 по 180 днів: | 10% |
на строк від 61 по 120 днів: | 5% |
на строк, що складає менш ніж 60 днів: | 0% |
25 жовтня 2021 18:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 жовтня 2021 18:05 |
Тендерна документація Бульвар Богдана Хмельницького1.docx | |
25 жовтня 2021 18:05 |
Оголошення про проведення відкритих торгів1 25.10.2021.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-19-000004 ● 487122ea521f481786951ec3f981afef
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2022 11:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.05.2022 №14-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186 та на виконання Доручення Держаудитслужби від 31.03.2022 №003100-18/2580-2022
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 19.05.2022 № 14-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2021-10-25-015090-b 25.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-31 11:18:16
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Капітальний ремонт бульвару Богдана Хмельницького (від проспекту Миколи Вавілова до вулиці Головка) у місті Полтава (ІІ черга).Коригування» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-25-015090-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-02 10:47:58
Відповідь на запит
Відповідно до положень ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до частини 4 Статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі "Прикінцеві положення" (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону. Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема порядком проведення відкритих торгів не передбачено Замовнику здійснювати «обґрунтування: технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетного призначення; обґрунтування визначення очікуваної вартості.», а також розміщувати на веб-сайті, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі. Таким чином, УЖКГ ВК ПМР не зобов’язаний здійснювати «обґрунтування: технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетного призначення; обґрунтування визначення очікуваної вартості.», а також розміщувати на веб-сайті, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі, оскільки такі норми відсутні у ЗУ «Про публічні закупівлі» Звертаємо вашу увагу, що пунктом 4. Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 (зі змінами) встановлено: «Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: 1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель». Замовник торгів Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради є органом місцевого самоврядування. Таким чином, для органів місцевого самоврядування (у тому числі УЖКГ ВК ПМР) вищезазначена Постанова КМУ № 710 від 11.10.2016 має лише рекомендаційний характер. Слід зазначити, що УЖКГ ВК ПМР не відноситься до органів державної влади та закупівлі, замовником яких виступає УЖКГ ВК ПМР здійснюються за кошти місцевого бюджету. Кошти з державного бюджету Замовник торгів Управлінню житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради для закупівлі Капітальний ремонт бульвару Богдана Хмельницького (від проспекту Миколи Вавілова до вулиці Головка) у місті Полтава (ІІ черга).Коригування» не надходили. При цьому, управлінням ЖКГ ВК ПМР здійснено розрахунок очікуваної вартості відповідно до проектної документації: робочий проект "Капітальний ремонт бульвару Богдана Хмельницького (від проспекту Миколи Вавілова до вулиці Головка) у місті Полтава (ІІ черга).Коригування»", який має позитивний експертний звіт(позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво № 136-21П від 20.09.2021 виданий експертною організацією ТОВ «Експертиза ЗО». Розрахунок ОВ здійснений на підставі даних зведеного кошторисного розрахунку, а саме: Очікувана вартість = (Разом по главах 1-9 + кошторисний прибуток + кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організації)* ПДВ. (6406,607 тис. грн. + 104,639 тис. грн. + 18,953 тис. грн.) * 1,2 (ПДВ) = 7 836 411,60 грн. Технічна специфікація (технічне завдання) складене відповідно до обсягів робіт, які передбачені проектною документацією. Витяг з проектної документації та експертний звіт додаються Необхідність виконання Капітальний ремонт бульвару Богдана Хмельницького (від проспекту Миколи Вавілова до вулиці Головка) у місті Полтава (ІІ черга).Коригування передбачено Програмою реконструкції, капітального ремонту, благоустрою та впорядкування парків, скверів, бульварів та інших зелених зон та зелених насаджень Полтавської міської територіальної громади на 2021-2025 роки, що затверджена рішенням позачергової другої сесії Полтавської міської ради восьмого скликання від 29.01.2021 (зі змінами), яка оприлюднена в установленому порядку на сайті Полтавської міської ради в розділі документи (https://rada-poltava.gov.ua/documents/), але у зв'язку з воєнним станом в Україні веденним Указом Президента України «Про ведення воєнного стану в Україні» № 64/2022 від 24.02.2022, зі змінами, данний розділ закритий. На підставі цього УЖКГ ВК ПМР надає копію рішення та копію Програми реконструкції, капітального ремонту, благоустрою та впорядкування парків, скверів, бульварів та інших зелених зон та зелених насаджень Полтавської міської територіальної громади на 2021-2025 роки.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 червня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 листопада 2021 13:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВ "БІЗНЕС-СЕРВІС ГРУП" |
7 742 098,27
UAH з ПДВ
|
7 742 098,27
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 5 419 468.79 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БФ Спецєвросервіс" |
7 404 565,20
UAH з ПДВ
|
7 404 565,20
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 5 183 195.64 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БФ Спецєвросервіс" #41616840 |
Відхилено |
7 404 565,20
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2021 14:11
|
ТОВ "БІЗНЕС-СЕРВІС ГРУП" #41339108 |
Переможець |
7 742 098,27
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2021 16:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 14:40
|
ду № 3 від 21.12.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 14:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 жовтня 2022 15:14
|
додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2022 15:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 19:56
|
Додаткова угода № 1 до Договору підряду №29 від 30.11.2021.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 19:56
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2021 13:21
|
Договір підряду № 29 від 30.11.2021.pdf | укладений |
01 грудня 2021 13:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін у суму фінансування по роках без зміни ціни Договору підряду. Істотні умови Договору підряду № 29 від 30.11.2021 року залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |