Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Волинський обласний ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Небесної Сотні |
Код ЄДРПОУ: | 25908539 |
Місцезнаходження: | 43021, Україна , Волинська обл., Луцьк, Стрілецька, 6 |
Контактна особа: |
Прогонюк Сергій 380676521139 zidan.psv.9179@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2021 17:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 листопада 2021 14:00 |
Початок аукціону: | 11 листопада 2021 12:58 |
Очікувана вартість: | 13 608 652,66 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 68 043,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі, що становить 68 043,26 (шістдесят вісім тисяч сорок три гривні двадцять шість копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія, її форма та зміст повинні відповідати вимогам цивільного законодавства України. Гарант відповідає перед Замовником (бенефіціаром) та гарантує, що в разі настання обставин, передбачених умовами гарантії, він сплатить Замовнику суму забезпечення тендерної пропозиції. Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Назва Замовника: Волинський обласний ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Небесної Сотні Місцезнаходження Замовника: 43021, м. Луцьк, вул. Стрілецька, 6 Код ЄДРПОУ: 25908539 р/р UA 5282017203442710091040331331 в Державній казначейській службі України, м.Київ Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником процедури закупівлі одночасно з тендерною пропозицією. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG”: копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, копію договору про надання гарантії. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на учасника процедури закупівлі. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. Забезпечення тендерної пропозиції надане Учасниками торгів повинно відповідати формі та вимогам, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції /пропозиції» |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 68043.26 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Волинської області Навчальний корпус. Гуртожиток №1»
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 жовтня 2021 18:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 жовтня 2021 18:02 |
Додаток 12. Технічна частина.docx | |
25 жовтня 2021 18:00 |
Додаток 11. Проєкт договору.docx | |
25 жовтня 2021 17:59 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-19-000023 ● 877a48d07d5c474290e8da079eeb882c
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2021 15:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.11.2021 № 391
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-10-25-015039-b 25.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-24 13:41:20
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі код ДК 021:2015 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів «Реконструкція будівель комунального підприємства «Волинський обласний санаторій матері і дитини Турія» під навчально-оздоровчий комплекс Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою із застосуванням енергозберігаючих технологій на вул. Володимирській,137 в м. Ковелі Волинської області Навчальний корпус. Гуртожиток №1» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-25-015039-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-26 11:54:00
Щодо надання пояснень
По суті заданого питання повідомляємо наступне:
Волинський обласний ліцей з посиленою військово – фізичною підготовкою імені Героїв Небесної Сотні повідомляє Вас, що закупівля код ДК 021:2015 45214000-0 – Будівництво освітніх та науково – дослідних закладів «Реконструкція будівель комунального підприємства «Волинський обласний санаторій матері і дитини Турія» під навчально – оздоровчий комплекс Волинського обласного ліцею з посиленою військово – фізичною підготовкою із застосуванням енергозберігаючих технологій на вул.Володимирській,137 в м.Ковелі Волинської області Навчальний корпус. Гуртожиток №1.» відбулася на основі відповідної проектно – кошторисної документації.
Проектно – кошторисна документація була розроблена у 2020 році і пройшла експертизу на суму 25 447,710 тис.грн – експертний звіт № 724/03-0281-20 від 03.07.2020року. Після чого відповідний пакет документів по даному об’єкту був поданий на реалізацію програми «Спроможна школа для кращих результатів» у 2021 році. Згідно розпорядження КМУ №1047-р від 01.09.2021 року було виділено субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетах на реалізацію програми «Спроможна школа для кращих результатів» у 2021 році та відповідне співфінансування обласною радою. Проведено відповідно закупівлю і укладено договір на суму 14 999,977 тис.грн.
У жовтні 2021 року здійснено коригування проектно – кошторисної документації, яка пройшла експертизу – експертний звіт № 534/03-0549/01-21 від 23.10.2021р. Відповідно до наявних вільних кошторисних призначень по програмі «Спроможна школа для кращих результатів» та відкоригованої проектно – кошторисної документації(витяг з якої – додаток 12 – технічна частина) проведено ще одну процедуру закупівлі у жовтні 2021 року.
Також повідомляємо, що згідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі зміна) рекомендується забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 грудня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 листопада 2021 13:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" |
12 500 244,18
UAH з ПДВ
|
12 500 244,18
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ТЕПЛИЙ ДІМ ПСП" |
12 812 565,30
UAH з ПДВ
|
12 812 565,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" #41255327 |
Переможець |
12 500 244,18
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2021 17:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 12:53
|
Додаткова угода№3 Реконструкція.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 12:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2021 11:43
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2021 11:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 листопада 2021 10:44
|
Додаткова угода.1 (Реконструкція, договір 33-21 ).pdf | зміни до договору |
26 листопада 2021 10:42
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2021 15:14
|
Договір ПІДРЯДУ.pdf | укладений |
24 листопада 2021 15:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | №33/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | №33/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | №33/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |